September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Leuke foto Helen!!

Ik hoop dat ik kan slapen Rox, heb er behoefte aan en merk dat ik erg emotioneel ben........

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Knuf Merakli
    Ik weet inmiddels hoe zeer je uit je doen kunt raken van slaapgebrek, dus even een kleine steunbetuiging voor jou!

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pfff, dames, ik begin echt 'last' te krijgen van de omvang van mijn buik! 't Zit me echt in de weg met opstaan, bukken, sokken en schoenen aantrekken en ga zo maar door.. En ik moet nog wel ongeveer 10 weken.. :$

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    10 Weken zijn normaal gesproken zó om..als je ergens last van hebt lijkt het wel een eeuwigheid te duren, he ?

Een knuf voor jou Andi...

5. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank je wel voor je knuff Helen, het is echt lastig (slaapgebrek) en kan overdag ook niet slapen, dus haal het ook niet in. Ach nog maar 9 weekjes :)

En een knuf voor jouw Andi!!! lijkt me inderdaad lastig...

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, inderdaad, hoor Hellen! Ik word nu echt bij iedere beweging geconfronteerd met m'n buik.. Ja, is wel leuk om zo'n mooie fikse buik te hebben, maar dit is wel een vet nadeel! Met Gabriël was mijn buik niet zo groot, dus die heeft alleen op het laatst in de weg gezeten, maar het zit dus nu al in de weg.. Bleeeergh.. (en ik hoor mezelf zo nog zeggen dat het me super leek om een grotere buik te hebben dan toen met Gabriël, domme muts.. :p)

En Merakli, probeer in de momentjes dát het kan je rust te pakken, hè?

7. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dus de omvang van de buik verschilt ook per zwangerschap :) heel stom maar ik doe het niet, ben de hele dag thuis, slaap te weinig, drink te weinig, eet weinig fruit (nu ik toch ben begonnen met klagen :) )

8. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hallo dames,

ik kom me ook (vrij laat) bij jullie aanmelden. Toen ik net zwanger was dachten we dat ik 3 oktober uitgerekend was en heb ik me bij de oktober dames gevoegd. Uiteindelijk ben ik 26 september uitgerekend (op mijn verjaardag hihi). Ik ben al maanden niet meer op deze site geweest, dus kom nu gewoon gezellig bij jullie als jullie het goed vinden!

Ik ben 33 jaar, zwanger van 1e kindje, wil thuis bevallen en hopelijk borstvoeding geven!

Tot snel !! Ga eerst eens een beetje lezen wat jullie nu zoal bezig houd, kijken of het overeenkomt hihi. Zal wel!

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames :D

@ Andi, heb ik ook last van hoor :D Alleen had ik met mano ook al een megabuik, dus ik weet wat het is :)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook last van de buikomvang hoor! Vooral met "even" omdraaien in bed. Met de vorige zwangerschap had ik er veel minder last van.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja idd omdraaien in bed gaat niet zo snel, duurt wel ff voordat ik ben omgedraaid :)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En als je het dan per ongeluk een keer te snel doet, meteen onwijze steken in je buik :(

13. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    haaaaaaaaaaai meiden!!

@Hellen fijn dat je lief nu bij je kan blijven, al een hele opluchting lijkt me!! verder vind ik dat je het super doet hoor!! alle kwaaltjes en pijntjes moeten je ook allemaal wel overkomen!! dikke knuff voor jou!

Hellen en Merakli Slaapgebrek oeff!! dat is zo super vervelend.. dan voel je je de hele dag zo slap als een vaatdoek!! Knuff voor jullie!!

@Rox Wat een ontzettend mooi kamertje zeg!! WAUW:D
    en het eerste pakje is uiteraard ook helemaal schattig!!

@ Andi De buikkwestie, hier groei ik ook ff hard nu.. had met Bas ook al een enorme buik.. maar lijk overal toch net iets meer last van te hebben heel gek.. met bas heb ik het nooit als echt storend ervaren, nu veel pijn in mijn rug en boven op mijn buik.. veel last van harde buiken.. heb je dat dan niet met je kleine mannetje dattie zo ineens een nacht niet goed kan slapen.. de volgende ochtend kun je niet meer.. pffff.. en meneertje heeft nog eventjes lekker uitgeslapen haha!!

@ pippeloentje Welkom!! hihi en wat apart uitgerekend op je eigen verjaardag, lijkt me ook bijzonder:p

... verder moet ik weer even terug..

Ben een complete zeef:)

14. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Joyce Hier heb ik geluk gehad de eerste paar weken, toen ging mijn mannetje ook al het bed uit om mano de nachtvoeding te geven
    om mij te laten uitrusten 's nachts. Dat was wel lief van hem want hij moest gewoon werken de volgende dag

Lief is dat he, hier ook zon lieve papa!! gaf borstvoeding, lief hield bas eruit, verschonen en bracht hem bij me, en daarna stopte hij hem ook weer lekker in;)

@ Mare.. jou moeten ze ook wel hebben he, maagzuur hier ook!! rennie helpt hier gelukkig wel goed!! misschien gaviscon proberen, is een drankje.. moet ook goed werken.. je moet uiteraard even kijken of het geschikt is voor zwangere vrouwen, dat weet ik dan zo niet, omdat bij mij rennie altijd goed werkt, heb ik daar nog nooit naar gekeken!

@ Hellen.. Ontzettend leuke foto's in je buikalbum hoor!! hihi.. Vooral de nieuwste!! hihi.. GAAF!

@ Booky Heerlijk tot april vrij!! Lekker genieten!! en kan me voorstellen dat zon laatste week dan slopend is met allerlei activiteiten!!

@ Mare Ook lekker Vakantie!! hihi.. probeer er lekker van te genieten.. en gaan jullie de kleine van je neef in de vakantie bezoeken??

@ hier.. Veel zeurtjes en pijntjes verder gaat het weer prima, harde buiken nemen langzaam weer iets meer af.. pff gelukkig maar.. kwas wel bang!

huisje lijkt nog niet op te schieten maar ja, het begin lijkt het nooit op te schieten, wel is de keuken al lekker helemaal wit geschildert hihi heerlijk..

** Pas op zeurbericht**

Wel ben ik verdrietig dat ik nergens mee kan beginnen, wil ook de babywasjes doen, en een leuk kamertje klaar maken, maar ik moet nog eventjes genoegen nemen met schuren:p
    Ben ontzettend bang dat we het niet op tijd gaan halen, en barste vant weekend ook al in tranen uit haha (hormomen:))
    Wil zo graag lekker op mijn plekkie zitten als de kleine word geboren.. Maar ben ontzettend bang dat ons dat niet gaat lukken

** Einde zeurbericht ** hihi

Wel lekker heb zaterdag allemaal leuke positie kleding gekocht heerlijk!! kon het niet laten om ook nog eventjes naar leuke baby kleertjes te kijken, en moest het natuurlijk ook meenemen hihi!!
    was wel even lekker!!

Verder alle meiden die ziek zwak misselijk of het gewoon even nodig hebben

EEN DIKKE KNUFF!!

Twinkle buddy.. Doe jij het ook eventjes rustig aan!! En ben je al bij je vriendinnetje wezen kijken naar de kleine baby?? Lekker babykriebelen.. hihi..

Lieve meiden!! Nog eventjes en dan is het september 2009!! ONZE maand hihi..

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Kan niet wachten tot het september is :D

Zal ik blij zijn als ik de kleine meid eindelijk in mijn armen heb :D

Ik mag woensdag ook lekker op kraamvisite , bij de collega van mijn zusje :) Gezellig samen met mijn zusje en moeder op kraamvisite, weer zo'n klein beebje :D Heb er helemaal zin in.

Hier moet ik ook nog ff wat leuks kopen voor de bruiloft van mijn zwager en schoonzus :) Die gaan 28-08-2009 trouwen en ik ben ook nog eens getuige :)

Word wel een lange dag, want ze gaan trouwen in Den Haag (zwager komt uit den haag) En dan is het feest 's avonds in Nuenen (schoonzus komt uit eindhoven) Ze wonen trouwens in Tilburg. En manotje is bruidsjongen, das wel leuk :) Ze geven het feest in een hotel, dus wij blijven daar gelijk slapen (kan ik mano ook gewoon meenemen en is voor mij ook gewoon fijner als ik dan moe ben kan ik gewoon naar boven met Mano, lekker slapen.

Maar ben dan dus wel al 37 weken zwanger :) En ik wil wel een leuk jurkje ofzo hebben, moeilijk om te vinden hoor.

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pippeloentje, welkom!!
    Ik ga vandaag je gegevens op onze lijst zetten(zie mijn onderschrift)

Merakli, hier sinds een paar dagen ook een slechte slaper! Ik word er GEK van! Kan m'n draai echt niet vinden in bed en wordt dan 's morgens met spierpijn in m'n rug en schouders wakker. Weet gewoon niet hoe ik moet liggen.. :x :(

Ben wel lekker op dreef met m'n gezeur, hè? ;)

Kan ook echt bekant niet wachten tot het september is...

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ach als we dan toch aan het zeuren zijn.

Ik vanmorgen (en gisterenavond eigenlijk al) nuchter gebleven omdat ik die glucose tolerantie test moest doen vandaag.

Kom ik op de prikpolie hier, zegt die griet dat ze hier (in rijssen dus) de spullen er niet voor hebben en dat deze testen altijd in het ziekenhuis (deventer dus) worden gedaan.

Want ja ze moest de bloedsuikers weten voordat ik het suikerwater kreeg te drinken, dan moest ik 2 uur wachten en dan werden de bloedsuikers weer gemeten.

Ja ik ben de moeilijkste niet, de huisarts heeft wel de apperatuur om bloedsuikers te meten, dan ga ik daar toch even heen.
    Suikerwater kunnen we zelf ook wel maken en dan ga ik na 2 uur gewoon weer even naar de huisarts.

Maar nee zo simpel kon het niet het moest in het ziekenhuis en de test duurde ongeveer 3 uur.
    Sta je dan met je goeie gedrag, oppas geregeld voor Kylian zodat die de naalden niet in mama ziet gaan en dan gaat het hele feest niet door.

Manlief moet werken dus geen vervoer naar deventer, gelukkig is schoonpapa zo lief om morgen met mij mee te gaan (en dus ook die 3 uur te wachten) zodat hij in het ziekenhuis op Kylian kan passen terwijl ik de test doe.

Bah wordt hier altijd zo pissig van, dat had die gyn van vrijdag toch ook kunnen vertellen dat het niet op de prikpolie kon.

Groetjes Anita

18. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hihi super hoor! kraamvisite.. altijd leuk maar omdat het nu ook zo dichtbij komt is het natuurlijk helemaal geweldig hihi!!

en leuk hoor met 37 weekjes nog eventjes getuige zijn op een bruiloft.. en Mano bruidsjongen hihi, je gaat wel foto's laten zien dan he:D:D hihi.. schattig!!

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    he bah! daar word geen mens vrolijk van.. zon gezeur en gesleur, en een zwangere al helemaal niet!! zo lekker last minute! :x

gelukkig wil je schoonpapa met je mee.. dan komt het vast helemaal goed, maar tis erg vervelend!!

je gyn had het idd op zn minst er even bij kunnen vertellen.. had je genoeg tijd om alles te regelen! en had je nu ook niet oppas geregeld voor niks..

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

@hellen: mijn man en ik heb hebben erg kunnen lachen om je leuke buikfoto :D

@merakli: heb je nu wel een keer beter kunnen slapen? ik ken het helaas maar al te goed, ik slaap nooit voldoende maar nu al helemaal niet. gelukkig kan ik wel overdag een dutje doen als ik het echt niet meer vol houdt.

@mamavanbas: op het moment gaat het met maagzuur hopen dat het zo blijft.
    ja we gaan zeker even op kraamvisite en daar heb ik best wel veel zin in.
    ik kan mij wel voorstellen dat je ervan baalt dat je nu niets aan de kamer kan doen. maar het komt vast wel goed en je krijgt een schitterende baby en peuter kamer!!!

@andi: met slapen heb ik gelukkig geen last van de buik, alleen mijn buik is van begin af aan heel gevoelig dus bukken om schoenen of sokken aan te doen kan ik al lang niet meer en doe ik dus ook niet.

@pippeloentje: alsnog welkom hier!

oh man ik begin nu alweer te zweten, het wordt denk ik wel warm vandaag. maar gelukkig hebben we vakantie, dus eens kijken wat we gaan doen!

Deel Deze Pagina