Hellen, kan me voorstellen dat het even brullen is als lief weer weg gaat. Volgend weekend weer bij jou? Rox mooi kamertje hoor!! Super leuk. @buikomvang, we zijn hier ook aardig aan het groeien. Moet zeggen dat hij nog niet heel erg in de weg zit. Nog ruim 10 weekjes, al reken ik op 12 weekjes, als hij/zij op Mats lijkt . Pff lekkere actie Pluk.... Gelukkig kan je schoonvader mee, maar hier zit je niet echt op te wachten. Pippeloentje, welkom hier. Gezellig dat je mee komt kletsen. Gaat alles goed met je? MamavanBas, kan me voorstellen dat je alles klaar wilt hebben voordat de kleine er is. Zit er een beetje schot in het huis? Hier hebben we ook nog niet echt veel klaar . Moeten nog een muur blauw maken op de nieuwe kamer van Mats en dan moeten we het nieuwe bedje nog opzetten. En dan kunnen we aan de slag met de kinderkamer. Zou het ook wel lekker vinden hoor als het af is, of als we in ieder geval kunnen beginnen... Naja eerste tijd slaapt de kleine denk ik bij ons op de kamer in de wieg. Slechte slapers, heel veel sterkte. Hier slapen we gelukkig met het voedingskussen als een roos .
@merakli.. och die tranen!!! dat ik ze nog heb! hihi @pipeloentje welkom meid!!! en ik denk wel dat we de zelfde intresses hebben!! @de rest lekker blijven klagen! en een hele dikke knuffel!!! @mama van bas leuk zo al die kleurtjes in je berichtjes hihi werd er vrolijk van!!! @slapen DRAMA!!!!:x @jurkjes ze hebben leuke bij www.esprit.nl bedankt voor de leuke reacties op het kamertje!!! vanmiddag moet ik naar mn zusje dr beediging tot politieagente... 3 uur staan waarschijnlijk! kijk er nu al naar uit
@ mamavanbas , ja tuurlijk komen er foto's dan van mano Ben dan natuurlijk zelf ook helemaal trots Hij heeft trouwens hetzelfde pak aan als mijn zwager Das helemaal leuk.
hihi dat is helemaal geweldig natuurlijk.. hihi.. kleine vent in een pakje.. kan me helemaal voorstellen dat je dan als mama helemaal trots bent hihi, als je het maar droog houd hihi
Goedemorgen !! @ Pippeloentje welkom @joyce Mama licious heeft meestal wel leuke kleren .. Daar heb ik al meerdere jurkjes van @buikomvang daar heb ik ook wel last van maar vind mijn ribben toch een stuk vervelender ... de hele dag doet de rechterkant pijn
Ok, ga ff onthouden wat jullie opschrijven Misschien vind ik dan een leuk jurkje @mamavanbas, ik hoop ook dat ik het droog houd Met al die hormonen weet je het maar nooit.
Pff sterkte Rox, 3 uur staan . Kan me voorstellen dat je daar nu al naar uitkijkt . Nou Mats en ik rijden nog even snel naar de c1000. Zijn vanochtend ook al geweest, maarja mama vergeet nogal eens wat .
Poeh 3 uur staan. Ik zou het niet volhouden denk ik! Succes Rox. Boodschappen vergeten...hoe herkenbaar
Even snel: controle bij de gyn was okéé. Bloeddruk goed, ligt met koppie al beneden, baarmoeder ruimschoots halverwege en gewicht ook nog steeds netjes. Maarrrrr...de gyn zag me zitten en zpnder mijn verhaal te hebben gehoord trok ze zelf al de conclusie dat het niet zo lekker met me gaat. Dus uiteindelijk is de beslissing gevalen: mede op aandringen van familie en op dringend advies van de gyn heb ik me 100% ziekgemeld voor de rest van de nog 3 weken die ik nog te gaan had voor mijn vakantie en verlof. Het is lastig voor me, maar ik besef dat het de enige maniwer is. "ja"zei de gyn "we moeten er toch ook voor zorgen dat je al niet volledig uitgeput je bevalling en kraamtijd tegemoet gaat? " En daar heeft ze gelijk in, natuurlijk. Baas en collega's reageren gelukkig begripvol. Vanmiddag bel ik de bedrijfsarts. Voor zijn oordeel ben ik niet zo bang. Zal alleen wel weer een hoop gedoe krijgen met dat nare UWV.. En nu zit ik nog even op mijn werk om alles goed over te dragen. En eigenlijk...valt er nu een last van mijn schouders.
@hellen fijn hoor!! En de uwv kan de boom in!! ** nu wel een beetje jaloers hihi... ik heb helemaal geen zin meer in werken ...
Sorry maar moet ff nog klagen....... @ Andi, ik ben gewoon klaarwakker, als ik naar de wc ben geweest, kan ik niet meer slapen en dan ga ik uit bed, vervelend dat je spierpijn hebt dikke knuf voor jouw!! @ Mare, was om 6 uur wakker..... Ben blij dat ik niet de enige ben die last heeft van slapen vandaag maar 4 uurtjes geslapen, heb er eigenlijk al vanaf het begin last van....... en dan komt de school er nog bij, heb 1 tentamen gemaakt en niet gehaald. Kreeg 5 vragen over een onderwerp wat ik niet meer herinnerde.. baal baaal baaal. gelukkig heb ik mijn scriptie wel gehaald, maar wilde toch mijn tentamen halen........ en zit nu meer dan een maand thuis, moet zoveel doen, maar lukt niet (geen zin of te moe) Zo genoeg geklaagd @ Joyce, hoop dat je een leuke jurk kunt vinden voor de bruiloft @ Booky, ben nu erg jaloers op je @ Helen, fijn dat de controle goed was!!! En zoals de gyn zegt, ze moeten ervoor zorgen dat je niet vermoeid die periode ingaat, en wat betreft de uwv: ze kunnen de boom in!!! en fijn dat ze met koppie al beneden ligt
Hihi ja ik mag ook niet klagen hoor. C1000 is een half minuutje op de fiets hihi. Hellen helemaal goed meid. Fijn dat de gyn je zo goed aanvoelde. Kan me voorstellen dat het nemen van de beslissing lastig is. Maar nu de beslissing genomen is geloof ik direct dat er een grote last van je schouders is gevallen. En nu proberen goed uit te rusten en om zo fit mogelijk de bevalling en de kraamtijd in te gaan! Shit zeg Merakli dat je je tentamen niet gehaald hebt. Gelukkig heb je je scriptie wel binnen. Waardeloos dat je zo slecht slaapt .
@ Hellen; fijn dat je controle goed was. En dat je nu lekker kan relaxen! UWV kan de pot op! @ Merakli; Balen zeg dat je je tentamen niet hebt gehaald. Ben hier de muren van de babykamer aan het verven, jeetje wat is dat een klus zeg! Ik ga geloof ik ieder kwartier ff zitten
@ Naiobi, die tentamen wordt niet meer gegeven, dus het wordt of mondeling of een opdracht maken (hoop op de laatste) @ Ariel, succes meid!! snap wat je bedoelt met 15 min. zitten, doe ik ook vaak, heb gisteren zittend gestreken.
Hellen goed zo meid, en dan nu proberen lekker je rust te pakken. En wat betreft de UWV, ja vaak doen ze moeilijk maar als je net de juiste te pakken hebt valt het nog wel mee. Hier net wat proberen te slapen want dat grasmaaien wat ik heb gedaan (kon het lange gras niet meer aanzien) was toch niet zo'n goed idee. Maar ja Kylian dacht er heel anders over, eerst moest mama al zijn boekjes voorlezen, wat moeder uiteraard deed want misschien viel hij dan ook wel in slaap. Daarna al zijn knuffels moeten kussen en vervolgens ging meneertje balgen in bed. (ging mama's rust). Groetjes Anita
@ Pluk; jammer zeg dat je niet nog even een beetje rust kan pakken! Nu nog even doorbikkelen en dan zijn de muren van het kamertje zo klaar En dan komen morgen de meubeltjes (die ook nog geverfd moeten worden) dan het weekend de plintjes er in. En dan is het klaar!!!
O ja Pluk, grasmaaien moet je maar niet meer doen hoor! Das veel te zwaar! Daarvoor zijn er mannen op deze wereld
Ja dat weet ik maar mijn mannetje is al zo druk bezig met de zolder (met een beetje mazzel deze week laminaat leggen en dan is het klaar om ingericht te worden) dat ik dacht hem op deze manier te ontlasten Dat zelfde mannetje is gisteren aan het shoppen geweest op internet zodat zijn kleine versie straks mooie vliegtuigstickers (natuurlijk spitfire's) op zijn deuren heeft. En twee blikkenborden met vliegtuigen aan de muur en dan ook allemaal nog eens speciaal op kleur (legergroen) uitgezocht. Groetjes Anita