September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo zo! Die is enthousiast! Mijn mannetje die kan niet eens een kleur bruin uitzoeken :D

2. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Poei, weekend niet geschreven (wel zo af en toe wat gelezen) en gelijk moest ik 8 pagina's terug.
    Blocknote erbij en dingen noteren dus................

Hier komt ie!!

@Ariel - Ik wil geen strepen hoor op mn streeploze buikje! OOk niet OPEENS na mn bevalling ;)Geen opbeurend berichtje dus hahahahah

@Hellen - Meid wat gebeurt er een hoop met jou! Ik heb enorm om je foto moeten lachen! Fijn dat je ex over zn hart heeft gestreken (al begrijp ik niet waarom hij daar nog zeggenschap over heeft). Laat je lekker verwennen door je Lief. Nu de knoop is doorgehakt dat je voor 100% "ziek" bent moet je het nu ook echt rustig aan doen. Even op krachten komen zodat je enigzins uitgerust aan je bevalling begint.

@Jusi - Fijn je berichtje over keukenkastjes..........ik WAS nog niet zover.......nu spookt het dus ook door mijn hoofd hahahahh. Daar moet ik dus ook nog aan gaan beginnen :)

@Naobi - Zal van de week even samen met mn mannetje een leuk pakje uitzoeken voor onze kleine. Dat wordt nog een heel gedoe want mijn husband vind echt alles leuk en schattig!! :D:D

Rox - Wat flauw zeg van je vader. En dat ie zich dan ook nog zo kinderachtig naar je moeder opsteld....jammer!

@Booky, Andi en Merakli - Dank voor het compliment over mn streeploze bolle buik hahahhaha

@Twinkle - Welkom terug. Fijn dat internet het weer doet!

@Merakli - Geen ervaring met bruine afscheiding. Heb je je vk al gebeld? Ben benieuwd wat het is/was??

@Eertje - Hier nog geen last van lekkende (*)(*). Maar de compressen staan al uit voorzorg in de kast:p

@Booky - sssssooooowww pas in april weer aan het werk??? :$ Das wel errugh lekker :D

@Andi - Hou op over dromen! In het begin van mn zwangerschap droomde ik al alles bij elkaar, toen is het een tijdje weggeweest maar het is weer terug hoor!!!
    Toevallig vannacht nog.......hele makkelijke bevalling, maar manlief was niet te bereiken op mobiel en ons huisnummer behoorde opeens toe aan een shoarmazaak ofzo.
    Eindelijk naar huis en daar zag ik de "baby"...al hartstikke groot, kon al staan, had al een maatpak aan en kon ook al praten en ik maar roepen.....dat is niet mijn kind!!! pffffffffff blij dat ik wakker werd en onze kruimel zat nog steeds veilig in mn buik en manlief lag heerlijk te slapen............

En over je ongemakjes met buik........hier dus ook! Ben blij dat in instapschoenen heb gekocht dus het gevecht met veters en sokken niet aan hoef te gaan.
    Van de week moest ik wel even mn teennagels knippen.....pffff gelijk harde buik na dit klusje!

@Ariel en Joyce - nu we toch heerlijk met de ongemakken bezig zijn......het omdraaien in bed is echt een hele klus! ik heb bijna 1,5 matras nodig om me om te kunnen draaien. En soms is mn buik echt lekker gespannen dan voel ik me net een strakke tomaat en dan geeft manlief me maar een zetje hahahahhaah

@pippeloentje - Welkom! Klets lekker mee, er gaan hier zoveel onderwerpen en verhalen in het rond, daar zit vast wat voor je tussen;)

@MamavanBas - "zeuren" is hier geoorloofd hoor! Schaam je niet! Hou nog even vol dan kan jij ook beginnen met wassen en inrichten!

@Lonny - Hier hopelijk nog maar 8 weken!

Heerlijk zeg, na deze dag nog maar 11 WERKdagen hahahaha
    Zie dat jullie ook lekker aan het aftellen zijn. Ik merk dat het toch steeds wel wat zwaarder wordt (al wil ik dat soms niet toegeven:p)

Vanmiddag weer naar de VK. Kijken of ons kindje al netjes ligt voor het indalen. ;)

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Jocruella, ik had wel al een paar strepen hoor voordat de bevalling begon ;) En ik was ook ingeleid schijnt allemaal wat heftiger te zijn. Dus maak je geen zorgen jou buik blijft vast mooi streeploos!

4. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    poei!!!! ;););)
    Ach en komen de strepen er......dan komen ze er. Als ik er maar iets heeeeeel moois voor terug krijg :)

5. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Jocruella, het gaat over (bruine afscheiding) en komt soms terug, heb de vk niet gebeld. Denk dat ik dat morgen toch ga doen. En wanneer begint het indalen dan?

6. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hoi Merakli,

Toen ik midden in week 30 was had ik vreselijke pijnen onderin. VK gebeld en toen bleek dat dat indalingspijnen zijn.
    Ik had verder geen gekke afscheiding. Ik moet zo naar de VK dus hoor ik gelijk hoe ons kindje erbij ligt.

VK bellen kan nooit geen kwaad. Beter gevraagd en gerustgesteld als niet gevraagd en je had moeten bellen!

Hou ons op de hoogte

Groetjes
    Jolanda

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Indalen al met week 30? Poeh..ik dacht veel later. Heb al pijn genoeg zo, trouwens..dus het mag van mij nog wel even duren. Que ligging hoorde ik dat het nog steeds netjes met koppie beneden ligt en de ligging nu BBBI is..dus nog niet ingedaald.

Hier is nu wel binnengekomen dat ik dus tot 21 december (!!!!) niet meer op mijn werk ben. Goh..raar idee hoor. Ik vind mijn werk ok echt heel leuk, dus het is wel even aanpassen. Vooral omdat ik nu zo'n 10 weken voor mijn bevalling zit en dus alle tijd om..tja..wat te doen? KLussen en poetsen in huis zit er niet in. Ik heb nog wel een heel stapel leeswerk en ik riep dat het me leuk leek om lakentjes te borduren. Misschien ga ik dat maar doen. Naast bijkomen..héél erg bijkomen...

8. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Hellen, dikke knuf meid, valt allemaal niet mee:( en echt uitrusten nu!

@Rox, jee wat K**** zeg hopelijk komt het snel goed met jou en je vader.

@Merakli, heb ik ook gehad met mn twee meiden, zolang het niet rood is zeiden ze tegen mij dat het geen kwaat kon.
    Anders even indd aan je vk vragen.
    Hier ook wat last van gelig/licht bruine afscheiding...

@van Zara had ik ook last van lekkende (.)(.) maar van Ayla en deze kleine man niet.

@Booky,lekker hoor pas in april:)

@Andi, dromen;) weet er alles van.

@Pippeloentje, Welkom.

@Merakli, balen zeg:(
    Indalen, mijn meiden waren ook zo rond de 25 weken ingedaalt, en de kleine man is ook weer vroeg.
    Ze zeggen dat de beeb dan nog kan draaien (mijn kids niet die blijven lekker liggen zo:D) meestal daalen ze rond een week of 30:(

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben:) is nie tmn bedoeling!

Zo drukke dagen geweest voor mij, mn slaapkamer is af en het wiegje staat er ook, zal morgen foto's plaatsen.

Zara was gisteren jarig, ze is 4 jaar geworden!
    En Mehmet is zaterdag eind in de middag teruggekomen, de meiden renden naar hun papa toe, toen kwamen bij mij de waterlanders *snif*
    Hij heeft kleding voor de meiden meegenomen en voor mij ook een lekkere wijde broek (zo'n turkse met aan de onderkant van die smalle pijpen) is nu hele hot geloof ik, noem het een drollevanger haha:D
    Voor de kleine man heeft hij een rompertje en een broekje met voetjes en een overslag hempje van zn favo voetbalclub (galatasaray) echt super schatig!

Hier vanmorgen naar de vk geweest en was in drie weken tijd weer 1 kg aangekomen, dus das mooi, en bloeddruk was 110/60 dus weer goedgekeurd.

Hier al drie dagen erge rugpijn, en blijf maar pijn in mn schaambot houden:(:(

9. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    kom net van de VK....geen goed nieuws. Ons kindje ligt in stuitligging. Ben zo bang dat ik niet ga overleven met een bevalling. Moet over 2 weken naar een Gyn. in ZH. Kijken of hij nog in stuit ligt.
    En HB te laag, dus bruistabletten halen....

tranen met tuiten zit ik te huilen, ben me kapot geschokken!
    Altijd gaat mn man mee naar een afspraak, deze keer een keertje niet en BAM ...slecht nieuws

10. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Jocruella, He meis kan me voorstellen:(
    Laat je nou niet gek maken hoor, hij kan in die twee weken gewoon nog goed gaan liggen!!
    HB te laag he zit je niet mee....een hele dikke knuf!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh Jocruella...vervelend nieuws! Maar de kleine kan toch nog keren? Komt vast goed!

12. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Jan komt van zn werk naar huis, ik ben helemaal in paniek en kan ook niet meer stoppen met huilen

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Quote jocruella:Jan komt van zn werk naar huis, ik ben helemaal in paniek en kan ook niet meer stoppen met huilenQuote.

@Ooo meis toch, weet klinkt moeilijk maar het komt allemaal wel goed, en een paniekerige mama is ook niet goed voor je kleine ventje!
    En wie weet draait ie nog vanzelf!
    Droog je tranen en hou jezelf rustig meis!

Een hele dikke knuf

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Jocruella; dat is geen fijn nieuws zeg! Maar dit hoeft nog helemaal niks te betekenen hoor! Bij me schoonzusje is die kleine met 38 weken en een paar dagen nog uitzichzelf goed gedraaid. ;)

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    ok meiden, dus vanaf week 30 kunnen ze al indalen.

@ Helen, nouuuu tot 21 december thuis zitten, klinkt verleidelijk, maar zoals jezelf zegt, wat doe je dan :) ik wil poetsen maar schuif het steeds op.

16. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    grrrrrrrrrrrr weer geplaatst voordat ik klaarben.

Lakentjes borduren lijkt me leuk!!!!!! alvast veel plezier :) en bijkomen!!!!

@ Jessica, heb eerder last gehad maar als het niet helder rood is, zeggen ze dt het geen kwaad kan, maar ga toch bellen voor de zekerheid en laat het hier weten. En wat zijn de meiden vroeg gedaald!! Wat fijn dat je man terug is van Turkije, wanneer komt je schoonmoeder?? en ik weet wat je bedoeld met wijde broek :) salvar heet dat in het turks en wat lief dat hij spullen

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    heeft meegenomen voor de kids.

@ Jocruella, kindje kan draaien tot 36 weken, ik hoop dat jullie kindje nog draait!!!

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jocruella: ik vind het heel raar dat je vk je niet goed heeft ingelicht vandaag. je hoeft je nu echt geen zorgen te maken, zoals iemand al schreef is de ligging pas veel later definitief. bij een collega van mij heeft het kind zich pas op de uitgerekende datum nog omgedraaid. probeer nu te ontspannen... grote kans dat je kleintje gewoon nog goed gaat liggen!

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ariel, wat goed dat je aan het verven bent… Pff moet hier ook nog gebeuren.. Denk dat dat een prima klusje voor mijn man wordt .

Hihi Pluk, ook al druk in de tuin. Hier ook erg hoog gras en geen man thuis. Dus zelf maar ‘even’ aan de slag gegaan..

Jocrualla, hihi wat een droom.
    Och meisje toch, das even shit dat ie anders ligt dan verwacht. Is de kans nu heel groot dat ie niet meer uit zichzelf draait? Dacht dat ze nu nog genoeg ruimte hadden om een koprolletje de goede kant op te maken. Dikke knuffel voor jou.

Jessica, nog gefeliciteerd met Zara. Wat fijn dat je mannetje weer lekker thuis is :).

Nou pff hier een flink stuk gefietst met Mats, man en hond. Toen Mats op bed lag ruim een uur in de tuin aan het prutsen geweest. Jeetje alles MOET ik ineens aan kant hebben :(. Ga nu even lekker zitten en dan pak ik de strijk er maar eens bij. Als dat weg is ben ik helemaal bij (voor zolang het duurt ;) .
    Fijne avond allemaal!!

20. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    @Jocruella,

Ook mijn vk zei dat die kleintjes tot week 36 vrij gemakkelijk kunnen draaien...dus dat zeker tot die tijd de ligging niet `definitief`was.
    Dus maak je echt niet te veel zorgen....misschien ligt de kleine nu allang weer met het koppie naar beneden!!!!

Deel Deze Pagina