Ik zou je er niet al te druk om maken, Jocruella, beeb heeft nog tijd genoeg om te draaien! Ik voel me beroerd..
Goedemorgen! Heb om 10.30 de groeiecho en moet er alleen naartoe Niet leuk!! Tot die tijd ben ik een stress kip...
Hoi meiden, Dank jullie wel voor jullie lieve geruststellende berichtjes. Mn VK had ook wel gezegd dat hij nog best kan keren, maar ze wil er gewoon bovenop zitten zodat de gyn. hem nog in het ziekenhuis kunnen proberen te keren middels uitwendige buik massage. Ik heb hier vanmorgen meteen een afspraak voor gemaakt, dus wordt er over 2 weken (maandag 27 juli) al door de gyn. gekeken of de navelstreng wel lang genoeg is en of er voldoende vruchtwater is. Onze VK is trouwens Najat (de VK van 2008) Ze ging voelen en dacht dat hij netjes met kopje naar beneden lag, maar vond al dat hij zo raar lag. Toen ging ze naar het hartje luisteren en zat dus aan de verkeerde kant. Dus toen ze naar de andere kant ging zei ze al...dit klopt niet met wat ik net dacht. Ik wil nu weten hoe hij bij je ligt, we gaan even met de echo kijken. En ja hoor, meneer lag heerlijk met zn koppie naar boven (draak). En zn billetjes zijn al wat ingedaald (ik had toen toch zo'n pijn met indalen!!) Ze was zelf blij dat ze het gezien had en daarop wil zij gewoon geen risico's lopen en mij meteen doorsturen. Opzich natuurlijk heel lief en fijn dat zij er meteen bovenop zit. Maar Jan was er nu niet bij, die moest werken. Normaal gaat hij echt ALTIJD overal met me mee naar toe. En dit keer zei ik zelf, joh tis mn bloeddruk meten, mn gewicht en ze luisterd naar het hartje..... Tja en dan krijg je zulk nieuws. Ik was totaal overrompeld omdat ik dit gewoon niet had verwacht. Dus toen ik bij de auto Jan belde op zn werk "brak" er wat binnen... Ik kreeg opeens een vreselijke huilbui en kon niet meer stoppen ik raakte volledig in paniek. Nu eerst maar maandag de 27e afwachten.......en hopen dat hij zelf nog draait. Groetjes Jolanda
goedemorgen, @ariel: alleen gaan is dan nooit leuk maar het komt vast goed! ga maar gewoon genieten van het feit dat je jouw kindje weer mag zien! De ochtenden zijn op het moment echt heel saai. ik wordt veel te vroeg wakker en sta op om naar de wc te gaan en te eten maar manlief ligt nog te slapen. dat gun ik hem ook, maar ik verveel me. Sinds gisteren hebben we eindelijk de commode thuis, alleen missen nog de deur en een lade ofzo. een vriend heeft het allemaal wit gespoten en is de rest vergeten. En ik heb een lamp gekocht die ik echt te gek vind. www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00072884 vandaag gaan we nog kijken voor gordijnen. nou schiet het ook hiet eindelijk eens op met de babykamer
ik snap best dat je dan schrikt, omdat het niet helemaal volgens plan gaat zoals je het allemaal in gedachten hebt!! maar komt goed meid!! tis wel fijn dat ze er vroeg bij zijn.. als er dan wat gedaan kan worden, zijn ze nog lekker op tijd! en net wat de rest van de meiden al zegt misschien draait hij vanzelf wel DIKKE KNUFF!! en niet meer verdrietig zijn
@Andi BETERSCHAP lekker rustig aan doen, voor zover je mannetje dat toelaat @Ariel Balen dat je alleen moet, maar ga maar lekker genieten!! Je mag je kleintje weer zien!! hihi, dat moet toch eventjes lekker zijn, niet zenuwachtig zijn, gewoon lekker genieten @Booky haha hier ook al de neiging om alles maar te poetsen en op te ruimen.. wat een uitvinding he nesteldrang hihi ik doe ook meestal de boodschapjes in L'voorde bij de C1000.. fijne winkel!
ga maar lekker doen waar je zin in hebt.. je hebt het verdiend om eens lekker uit te gaan rusten.. nog lekker de dingetjes doen die je gewoon graag wilt doen.. lekker met je kleine baby bezig zijn ipv alle narigheden eromheen! misschien dat je nu echt kunt gaan genieten.. neem je rust!
@mamavanbas: ja hij is zeker leuk geworden, hij is nu helemaal wit en mijn man moest die figuren eraf halen. ik vind hem heel mooi staan in de kamer. als alles af is zal ik wel wat foto's maken! nog eens heel erg bedankt
@ Andi, dikke knuf voor jouw!!! @ Ariel, het is zeker niet leuk om alleen te gaan, maar gewoon genieten @ Jocruella, het is natuurlijk schrikken, met de pretecho lag onze dame ook in stuit, maar vorige week was ze gedraaid en ze kan nog terugdraaien (hoop van niet). Maar fijn dat je vk geen risico's wil gaan lopen!! en nou niet meer verdrietig zijn @ Mare, hier ook dat probleem, ochtenden zijn saaiiiiii, en mijn man zit dan ook te slapen (gisteren is hij er vroeg uitgegaan zodat ik kon slapen ) Ik sta ook meestal vroeg op om iets te eten voor de misselijkheid. En leuke lamp!!
@Ariel, oh das ook spannend alleen naar de groeiecho. Gelukkig gaat mijn man wel met me mee, anders zou ik mijn moeder meevragen denk ik, zodat ik toch niet helemaal alleen ben. Maar de groeiecho hier is idd alleen maar ff om te kijken of ze niet groot is
Klopt in principe stelt een groeiecho niet veel voor. Ze meten de omtrek van het hoofdje de omtrek van de buik en de lengte van het bovenbeentje en dat is het dan al weer. Maar het is altijd leuk om je kleine even te zien. Goed even een verslag van mijn morgen Om 7 uur opgestaan, 7.45 uur rijden en om 8.30 uur mijn eerste prikje (in de vinger) Nuchter bloedsuiker 5.2 dus ik mocht het glucose drankje hebben. Dus drankje opdrinken (2 bekers vol), erg zoet en smerig van smaak en omdat het zo vies was (had de tranen ervan in de ogen) mocht ik een klein slokje water na. Daarna mocht ik niets nuttigen geen eten maar ook geen drinken (lees water). Na een uur weer bloedprikken, 1 buisje Toen weer een uur wachten en nog een keertje bloedprikken, weer 1 buisje. Alleen was Kylian toen zo nieuwsgierig geworden die wilde met mama mee bloedprikken. Dus een beetje uitgelegd wat er ging gebeuren en ja hij wilde nog steeds mee, dus dan maar mee met mama. Hij vond het geweldig (raar kind), eerst mocht hij samen met de zuster aan mama's arm voelen waar de ader klopte, toen vertelde ze dat ze een toverstafje in mama's arm ging stoppen en daarna werd er getoverd en wat eers een leeg buisje was werd helemaal rood (ze noemde het ook geen bloed) En daarna mocht Kylian het buisje schudden en een pleister plakken op mama's arm. En om alles even goed af te romen mocht hij ook nog een knuffel uitzoeken (het is een groene tijger geworden). Maar goed dit hebben we weer gehad, nu maar afwachten tot vrijdagmiddag want dan krijg ik de uitslag van de test. Groetjes anita
Zozo, wat een dag... Ik heb al een paar dagen last van mijn rug, maar vandaag werd het echt erg. Zo'n rare rugpijn vond ik het, het leek wel of ik ongi moest worden. Dat i.c.m. harde buiken vond ik gek worden, dus had de vk vanmorgen gebeld. Die zei dat ik meteen naar huis moest gaan, en moest gaan liggen, omdat die klachten die ik had véél te vroeg waren! En ik zou bij moeten houden hoe vaak ik harde buiken kreeg. Maar het was 1 en al pijn toen ik thuis was en op de bank lag, dus ik had de vk maar weer gebeld. Zij is toen langsgeweest, en gelukkig geen vroegtijdige weeën, maar ik móet het echt rustig aan gaan doen nu. Als ik nu te veel gaan doen is er wel kans dat het door gaat zetten, en dat willen we dus niet. Dus niet poetsen of stiekem stofzuigen, maar echt naar bed gaan en rusten. Pff lastig joh, en er is nog zoveel dat gebeuren moet volgens mij. Maar uiteraard is de baby het allerbelangrijkste, dus ga ik zo maar weer plat. Dus als ik een paar dagen niet online kom, weten jullie waarom.
Hee Andi, wat is er aan de hand dat je je zo beroerd voelt, meis? Hoe was het met de echo, Ariel? Ik moet vaak alleen..het is jammer dat je het dan niet kan delen he? Pluk: en nu hopen dat de uitslagen goed zijn. Gelukkig is het zo vrijdag Oh oh Jusi...buddy van me...nu er hier wat rust in de tent is meot jij niet ineens gek gaan doen! Pas je op jezelf meid? Hier een behoorlijk slapeloze nacht achter de rug. Dat was dan ook reden om zonet op de bank geheel onbedoeld zeker anderhalf uur te gaan ziiten maffen. Nu heb ik last van mijn nek Nu het "mag"voel ik eindelijk pas goed hoe doodmoe ik wel niet ben. ZOu de hele dag wel willen slapen. Maar dat si niet goed en dat doe ik dus ook niet. Maar ik heb me wel voorgenomen om de eerste week ofzo gewoon te doen alsof het mijn eerste vrije vakantieweek is en dus luier ik lekker. Besef me wel, dat ik niet 10 weken lang zo kan leven, dus mettertijd ga ik er wel weer structuur in brengen. Maar voor nu doe ik maar gewoon wat lekker en goed voelt.
Heb de echo gehad en alles is goed met ons knulletje. Hij is alleen wel flink! Word geschat dat ie tussen de 8,5 en 9 pond is bij de geboorte.... En hij loopt ook wel voor op de groei, maar dat maakt niks uit volgens de echoscopist.
@ariel: klinkt als een gezond kind @jusi: so dat was zeker even schrikken. ik zou zeggen het is nu wel heel duidelijk dat je rustig aan moet doen. dan maar niet stofzuigen hoor. beter dan nu alles al op gang te brengen... geniet gewoon van je rust en probeer je af te leiden van het schoonmaken @hellen: blijkbaar heb je het nodig om gewoon een beetje bij te tanken dus geniet ervan en maak er gebruik van dat het nu kan.
@merakli, ja he en deze dus ook weer zo vroeg Schoonmoeder komt niet, haar moeder is ziek en ze zorgt voor haar en visa en dergelijke is ook een goedoe vandaar. Salvar zit echt lekker, nu hier ook in de mode @Booky, thanx. Zeker het was echt zwaar zo alleen met de zorg van twee meiden. Hou op, hier ook een met een berg strijk en een twee wassen op te vouwen....kom er niet aan toe @Ariel, zo das indd een flinke @Jocruella, indd en we duimen allemaal! @Mare, leuke lamp, ben benieuwd naar het kamertje @pluk, haha kinderen...spannend! @jusi, goed uitrusten meid en NIET stofzuigen! Was vanmorgen om 5 uur wakker geworden van Zara, ze was klaarwakker ik dr weer naar bedje gebracht, maar ja dan val je niet snel in slaap... Toen hoorde ik later weer wat gestommel en Ayla hoorde ik ook op de achtergrond, maar kon gewoon mn ogen niet open krijgen. Dus toen is Mehmet met ze naar beneden gegaan, kon ik dus even blijven liggen gelukkig! Merken jullie dat het getrappel ook ''anders'' wordt? Lijkt nu meer op gekietel, wat zachter...op het gedraai na want dan gaat mn hele buik golven haha