September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou hier word het trappen nog niet minder...Heb af en toe het idee dat ie via de buikwand naar buiten wil :D

En het is indd een flinke, hoop ook ergens wel dat ie niet tot 40 weken of zelfs 42 weken blijft zitten....

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier even een berichtje van mijn Buddy Jusi, wat ik kreeg toen ik haar een sms-je zond:

"Hoi Heleen. Het gaat niet zo goed. Lig nu in 't ziekenhuis i.v.m. bloedverlies. Ze weten niet waar 't vandaan komt maar moet blijven tot het over is. Kan nog wel een paar dagen duren. Baby maakt het gekukkig goed, heb ook geen ontsluiting. Alles wel stabiel dus"

Ze houdt me per sms op de hoogte van eventuele verdere ontwikkelingen...

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh, dat klinkt niet best. hopelijk gaat het gewoon al helpen dat ze wat rust krijgt!

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    :$jee dat is schrikken zeg, gelukkig gaat het goed met de baby!
    Een knuf voor Jusi!

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jusi hoop dat je niet je einde van je zwangerschap in het ziekenhuis door hoeft te brengen!! En minijusi goed blijven zitten hoor!!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje dat is even schrikken zeg! Hopen dat het bloeden snel stopt en ze weer lekker naar huis mag!

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hihi wat grappig. Misschien zijn we elkaar dan wel eens tegen gekomen . Ik woon er HEEL dichtbij, hihi

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje zeg dit is even schrikken :(. Hoop dat jullie snel naar huis mogen en dat ie nog even een paar weken lekker warm bij mama blijft zitten.

9. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Jemig Jusi!!
    Nou hopen dat het snel weer goed gaat en je naar huis toe mag!!
    Duim voor je hier!!

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Goedemorgen!!

Ik heb vanochtend mail naar de baas gestuurd of het mogelijk is minder uren te gaan werken.. Dit omdat ik thuis kom, ga eten en niet veel later slapen en dat de hele week door..

Nu maar afwachten wat hij zegt..

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @naiobi: ik hoop dat er iets gereeld kan worden. het zou wel mooi zijn als je ook wat energie voor jezelf over houdt!

wij gaan vandaag tekenen voor ons huis! ben wel benieuwd hoe dat gaat, ja ik snap wel dat ik mijn handtekening moet zetten, maar de rest eromheen zeg maar. en we gaan naar een voorlichtingsavond over de bevalling. ook wel spannend. daardoor komt het weer dichterbij vind ik.

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    He gets, Jusi.. Schrik me naar! Hoop dat ze gauw vinden waar het van komt!

Leuk voor 't huis tekenen Mare!!

Nou, als't goed is krijg ik morgen een voedingskussen binnen, dus hoop dat ik dan wel eens lekker kan gaan slapen..

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mare aaah spannend hé :D het stelt niet veel voor maar toch blijft het spannend..

Ik mag vanaf vandaag 2 uur minder per dag werken.. heerlijk ben er wel aan toe .. 40 uur is niet meer te doen.. vooral niet als je ook nog eens 3 dagen helemaal alleen op de hele verdieping zit..

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohh, da's fijn zeg Naiobi!
    Nou nog ff doorkachelen en dan heb je verlof!

Oh, als jullie mij missen aankomend weekend, wij zitten dan in de Achterhoek, weekendje logeren bij m'n mams!

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @andi gezellig !!
    Dus jij komt oorspronkelijk uit gelderland dus??

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. De makelaar belde net...vanavond om 6 uur komt er iemand het huis bezichtigen. Ik ben in shock, aar ook meteen doodnerveus!Stel je voor..bijna 7 maanden zwanger en dan misschien nog moeten verhuizen...
    Er is niemand om me te helpen, mijn familie zit in Limburg, maar ex komt vanmiddag nog even voor me stofzuigen en ik ga nu op mijn gemak de puntjes op de i zetten hier. Dan kan ik morgen maart niet lopen...so be it. Als dit hét beslissende moment is in de verkoop van ons huis, dan is het de moeite meer dan waard. Gelikkig is er vrijdag nog uitgebreid schoongemaakt door mijn schoonzus en een vriendin van haar!
    Alle duimers zijn welkom!!

*einde hysterische berichtgeving*

Goede beslissing Naiobi. Maar als je baas niet meewerkt, zou ik toch echt even contact opnemen met de bedrijfsarts! Ah...ik zie dat je nu 2 uur minder gaat werken..goedzo!

Spannend dagje, ook voor jou Mare. Gefeliciteerd alvast en een goede avond gewenst (ja..moet ik nu zeggen sterkte, succes of veel plezier als het gaat om een voorlichtingsavond over bevallen ;) ? )

Hoe is 'ie Andi? Voel je je weer wat beter nu?

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @naiobi: oh dat is fijn, twee uurtjes per dag zal toch echt wel schelen!

@hellen: nou ik ga zeker voor je duimen vandaag. dit zou toch echt mooi zijn.
    en voor vanavond hoop ik op veel plezier :)

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ook nog even een berichtje van Jusi:

De situatie is stabiel. Vannacht heeft ze niet gevloeid maar wél heel slecht geslapen, ze moest om de 2 uur op de po. Vandaag mag ze misschien uit bed. Daar hoopt ze ook erg op.

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @hellen AAAAAAAAHHH GIILLLLL ik doe even hysterisch mee :)
    Wat bij mij de laatste keer hielp was de foto's op bijv.kasten en planken weg halen zodat alles nog ruimer leek :) TOI TOI TOI.. ik hoop dat je net zoveel geluk hebt als mij :)

@Jusi hoop dat je vandaag uit bed mag .. wel fijn dat je vannacht niet gevloeid hebt!!

@mare ik denk dat ik stuk vitaler zal zijn door die twee uur minder :)

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Naiobi, hoop dat er wat geregeld kan worden. Schiet idd niet op als het werken zo ontzettend veel energie kost.
    Wat fijn Naiobi dat je 2 uur minder per dag mag gaan werken. Hoop dat het je voldoende rust geeft.

Mare, ooh wat leuk tekenen voor het huis :). En dan komt het idd wel erg dichtbij heh, als je naar zo’n voorlichtingsavond over de bevalling gaat.

Andi, hoop dat het voedingskussen bij je werkt. Tot nu toe slaap ik er heerlijk mee.
    Altijd gezellig in de achterhoek Andi, hihi. Kom je daar oorspronkelijk vandaan?

Wauw Hellen dat zou geweldig zijn zeg!!! Hier draaien de duimen overuren!! :)

Jusi, fijn dat het nu stabiel is. Hopen dat het zo blijft, dat je vandaag lekker uit bed mag en wie weet ook weer snel naar huis.

Deel Deze Pagina