goedemorgen, grr mijn man was dus gister avond nog weg, maar ik was zo moe dus ik ben in slaap gevallen. in slaap komen is altijd het moeilijkste gedeelte voor mij dus dat was erg fijn. komt mijn man thuis en begint tegen mij te praten. slaap je al? had hem echt wel iets aan willen doen... en nu slaapt meneer lekker en zit ik alweer in de warmte hier. vandaag gaan we naar me ouders, daar heb ik ook wel zin in. @merakli: zo lang al ijzertabletten? dat is balen, en nog steeds niet beter?zo raar kan dat lopen hè. bij mij zat iedereen al van te voren te roepen dat ik die moest slikken omdat ik vegetarier ben maar bij mij is nog steeds alles dik in orde. @charissie: welkom hier. heb je voor de twaalf weken een echo gehad? van de datum die zij toen zeiden kan je het beste uitgaan. je banner klopt dan trouwens ook niet.
HEY JUSI, wat fijn dat je weer thuis bent. oh al 1 cm ontsluiting? dat is natuurlijk niet leuk, ik hoop dat alle rust je goed zal doen en je lekker nog een paar weekjes je beebje in je buik kan houden!
@charissie welkom @joyce nog 6 dagen is ook te overzien @Hellen hopelijk doen ze een bod ook al is het op lange termijn en waarom gaan ze huizen kijken als die van hun niet verkocht is ?? Wij hebben echt gewacht tot de bedenktijd verliep .... @Jusi ooh wat fijn dat je weer thuis bent en nu wel rustig aan doen hé !! @mare ghehe in slaap komen is inderdaad het moeilijkst op dit moment ... Dus niet handig van mannetje gheheh
Charissie welkom! Ohh, Jusi, fijn dat je weer thuis bent meid en dat je zoveel hulpt hebt! Maar jeetje, nu al 1 cm ontsluiting?? Rustig aan doen, hoor!! 't Mag echt niet meer worden!!
@charissie welkom meid! @jusi fijn dat er zoveel mensen om je heen zijn! rustig aandoen dus!!!! @mare.. goh... lijkt erg op mijn verhaal gisteravond!!! hihihi @hellen mijn duimen draaien nog steeds! @joyce nog 6 daagjes heerlijk!!!! jaloers!!!! en toen was ik t kwijt....
@merakli... ik wilde ook van het weekend gaan wassen en dan gezellig alles in de tuin ophangen.. maar ze geven rot weer op!!! 16 graden met regen... ik wacht nog maar een weekje......
Ja nog 6 daagjes Vandaag, volgende week maandag en donderdag (ben dinsdag vrij, i.v.m. echo en vk) en dan die week erna ook maandan dinsdag en donderdag @ jusi fijn dat je weer thuis bent, wel rustig aan doen he !! Baby moet nog ff blijven zitten. Ik heb vandaag geen zin om te werken, maar er moet wel ff nog van alles gebeuren , pff.... Hoop dat de dag snel om is, heb ik weer weekend En dan ga ik morgen maar weer eens met mano naar de kapper, zijn haar groeit echt snel, moet zeker wel 1 keer in de 2 maanden.
HIer ook hoor, toevallig is Jan gisteren geweest samen met Kylian omdat ik het echt niet meer trok. Ik ben toen lekker in bed gekropen. En natuurlijk kon manlief het niet laten en kwamen de heren thuis met een grote hijskraan voor Kylian Justi, lekker dat je weer thuis bent maar wel rustig aan doen hoor want die kleine moet echt nog even blijven zitten. Hellen, jij ook rustig aan doen hoor vandaag. Hier ook een rustdag ingelast, dus voor vanmorgen behalve de afwas en een wasje ophangen niets gepland. Als Jan thuis is pak ik even de auto en ga brood halen, de bakker gaat dicht ivm verbouwing dus ik heb 2 lades leeg gehaald in de vriezer dan kan ik er 6 broden in bewaren Vanavond kunnen we onze passen en Jan's rijbewijs ophalen (moesten verlengt worden), brengen we de boeken met kaartjes terug (een hele gave gevonden) en dan eten we bij de cafetaria wat met elkaar (hoeven papa en mama niet te koken en af te wassen). Groetjes anita
Mare, oh 6 a 7 pond is toch vrij netjes? Niet echt heel klein dacht ik zo.. Fijn dat je helemaal bent goed gekeurd. Hihi Mare lekker zo’n man die nog even komt kletsen . Joyce, wat leuk kraamvisite. Gek idee heh dat je ook bijna weer zo’n kleintje hebt.. Ooh Hellen spannend, ben benieuwd hoe het gaat aflopen met het huis. Charissie, WELKOM. Hmm Merakli lekker een bbq… Hier moeten de kleertjes ook nog gewassen worden…. Jusi, fijn dat je weer thuis bent. En jeetje al 1 cm ontsluiting.. Hoop dat je het met veel rusten allemaal nog even uit kunt stellen. Geniet van je rustdagje Pluk! Pff hier aardig last van hooikoorts. Ogen prikken gigantisch . Heb er net maar eens druppels in gedaan. Hier verder ook geen plannen. Vanochtend even snel stof gezogen en gedweild en ik denk dat ik verder weinig meer ga doen. Misschien even met Mats naar de bieb, nieuwe boekjes halen.
@ jusi.....wow dat is toch wel erg heavy....doe dan ook echt rustig aan..... @ iemand..ik heb bulldoggies...
@booky: nee 6 a 7 pond is gewoon netjes. maar ik verwacht ook idd een vrij klein ventje. mijn oudste broer was enorm klein en licht. ik vind het trouwens niet erg hoor maar naast alle 9 ponders hier, vond ik het wel grappig dat ze bij mij juist zo keek van hmm die wordt niet heel groot hoor.
@ Joyce, wat fijn ik moet nog beginnen met wassen van de kleertjes. @ Jusi, wat fijn dat je thuis bent en dat het bloeden gestopt is.Wel jammer van die 1 cm ontsluiting. @ mare, wat kunnen mannen toch soms irritant zijn he en wat leuk dat jullie naar je ouders gaan. Ja inderdaad zo lang geslikt en nog steeds en ben bang dat ik na de bevalling ook nog moet slikken. Ik ben ook niet echt een vleeseter, kan me geen vegetarier noemen. mischien dat het daardoor komt. @ Rox en Boojy, ja dat klopt en ben blij dat ik niet de enige ben die kleertjes moet wassen. @ Jessica, volgens mij had ik gelezen dat je schoonmoeder niet kwam. De mijn e komt wel in oktober denk ik na de bevalling, ben benieuwd
Hier moeten de babykleertjes enz. ook allemaal nog gewassen worden. Maar wacht er mee totdat de babykamer klaar is. Vind het zo'n onzin om te doen anders.
*komt ook even voorbij* Heeeel slecht geslapen vannacht en ik stik van de pijn, dus ik voel me echt een wrak vandaag. Maar goed..ik blijf hopen, dat het ergens goed voor is geweest! Een zonnige groet aan jullie allen!
@merakli ik moet de kleertjes enzo ook nog wassen hoor.. maar heb er nu nog geen drang naar Mannetje is vandaag alleen op huizenjacht.. hoop dat er iets tussenzit
Pfffff, het is hier WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM en benauwd... Kleertjes wassen.. Is hier vorige week en deze week gebeurd. Moet alleen nog de lakentjes wassen maar ja, 't was meer omdat ik wat te doen wilde hebben