@hellen dan kun jij de kant op waar ik ook heen wil en zit ik er nog verder vanaf @ariel waar zoek jij een woning? Effen een vraagje: Ik ben dus vanaf gisteren 2 uur minder gaan werken per dag. nu werk ik via uitzendbureau.. Werk zelf vind het geen probleem. Nu heb ik van uwv telefoontje een voicemail bericht dat zij morgen terug bellen om mijn "ziekte" melding.. Zullen zij akkoord ermee gaan dat ik nu minder werk? ivm oververmoeidheid?
Zo Andi..je hebt je zaakjes al aardig op orde, he? Ik moet hier nog beginnen Naiobi: mijn ervaringen met UVW zijn niet geweldig. Het incinuerende toontje van ze bevalt me voor geen meter. Alsof je een crimineel bent die de gemeenschap wenst te tillen. Dus: wees assertief! Heb je je ziekmelding ook besproken met de VK of een arts? Want dan moet je vooral daarnaar verwijzen hoor. En laat je niet op de kast jagen! Die valkuil ben ik nl. al in gevallen. Hier weer naar yoga geweest. Kan vanwege de pijn niet met alles meedoen, maar ik ben wel heel liefdevol opgevangen door de docente. Die gaf me nog enkele tips mee. Volgende week partneravond. Ik ben de enige die zijn partner er niet bijheeft en ik merk, dat ik het daar erg moeilijk mee heb. De anderen zijn allemaal met hun man/vriend en ik kom met mijn mams. ook fijn, we hebben een hartstikke goede band, maar toch...het is niet de man waarmee dit kindje is gemaakt. Hij krijgt geen verlof in de vakantieperiode en vanuit werk hierheen komen rijden in de avondspits gaat ie niet redden. Het begint al om 7 uur nl. En wat me ook opvalt: de yogadames zijn ongeveer even ver, maar alle meiden hebben echt al een enorme toeter. Mijn buik ( ook al ben ik dik van mezelf) valt er echt bij in het niet! Zij paraderen rond met van die mooie ronde bolle buiken en ik zie er, met een beetje fantasie, nog altijd uit als iemand die gewoon veel te veel eet
Hellen, jij hebt anders toch ook een mooi en behoorlijke buik hoor! Vergeleken met mij zeker! En wat maakt het uit, anderen zien toch zeker dat je toch wel zwanger bent? Dan maakt het niet uit hoe groot je buik is. Hoe gaat het vandaag met je pijn? Las dat je gisteren veel pijn had. Sterkte! Over kleertjes wassen gesproken: Ik heb gisteren mijn schoonmoeder een berg babywas meegegeven. Aangezien iedereen iets voor me wil doen, heb ik die taak maar aan haar gegeven. Maar mijn man wil morgen naar de Prenatal, omdat we volgens hem toch prematuurkleertjes nodig hebben. En ik wil ook mee! Nja, of dat gaat zien we morgen wel weer. Het is wel even slikken om rekening te moeten houden met het feit dat je hoogstwaarschijnlijk een prematuurkindje krijgt.. Maar goed, het is niet anders, en elke dag dat het blijft zitten is er 1. Verder ga ik niet op iedereen reageren, sorry, tis nog erg vermoeiend om zo lang te zitten en te typen. Hopelijk voel ik me snel wat beter en kan ik ook op jullie allemaal weer gaan reageren! Liefs voor iedereen!
@hellen dat heb ik ook bij mijn zw.cursus ... ik ben al blij dat er een buikje zit Ik hoop dat uwv voor deze 3 weken niet meer moeilijk gaat doen.. @jusi je gaat er dus vanuit dat de kleine eerder komt? Morgen kan ik eindelijk de box ophalen, hij is eindelijk binnen En we hebben nu twee huizen waar we interesse in hebben.. De 1 meer dan de ander, maar daar zijn ook anderen in geinteresseerd..
goedemorgen, @jusi: ik snap dat het nu even moeilijk is maar lees ook dat hij best positief blijft denken. echt goed van je. ik denk dat je kindje dat ook merkt en lekker bij je wilt blijven @hellen: je hebt echt een super mooie buik en babybuiken vallen toch niet te vergelijken. iedereen ziet er gewoon anders uit. bij de info avond was er één die twee dagen verder is dan ik en je zag echt niks. echt een klein koogeltje ja, alsof ze teveel gegeten had. wees gewoon trots op je mooie buik hoor! ik moet me nu klaar gaan maken voor een weekend met zwagers en aanhang. zij hebben er allemaal heel veel zin in en ik echt niet. het zijn allemaal niet echt makkelijke mensen en ik op het moment echt helemaal niet. gelukkig heb ik de mogelijkheid om te zeggen ik voel me niet lekker en ga liggen fijn weekend allemaal! oh en ik ben ook 30 weken nog maar 10 weken te gaan (het liefst iets minder)
Naiobi, ja ik denk zelf dat de beeb eerder gaat komen. Het is niet voor niks dat ik zoveel mogelijk moet rusten en niks mag doen behalve op bed liggen.. Als ik al 1 cm ontsluiting heb, gaat dat ook niet meer dicht, en kan het alleen maar erger worden dor inspanning denk ik zelf. En wat spannend voor jullie, 2 huizen op het oog. Ik ben benieuwd of het iets wordt, succes! Mare, ons kindje moet voorlopig nog wel even blijven zitten hoor. Ik geef hem/haar geen toestemming om al te komen. Maar mijn man en ik blijven allebei positief, je moet ook wel, want anders worden het nog erg zware weken.. Gisteren wel een beetje mot met hem gehad, omdat hij vindt dat ik nog teveel doe, en hij is zó bang dat er dan weer iets gaat gebeuren. Het enige wat ik gedaan had, is een doos oud papier buiten gezet en een tasje van de shoarmaboer in de kliko gooien. En dat mocht ik dus niet doen van hem... Ik meteen janken en hij super boos en dat ik de ernst van de situatie niet in zag. Even een heel drama, maar gelukkig was het snel weer goed.
@ Jusi; het is echt heeeel erg belangrijk dat je echt je rust houd meid! Want je beeb moet toch nog zeker 4,5 week blijven zitten! Maar snap je ook heel goed dat je niet stil kan zitten hoor! Bij me vorige zwangerschap had ik verminderd vruchtwater en mocht toen ook niet veel meer doen. Moest zittend strijken, zittend koken, mocht niet winkelen, mocht niet stofzuigen (tenzij ik dat op een stoel deed), verplicht ff 1,5 -2 uur gaan liggen 's middags Maar ja het is voor je kindje natuurlijk wel belangrijk dat je het ook echt doet.
@jusi ikzelf ben met 27 weken geboren en ben ook helemaal in orde !! Probeer je niet gek te maken hé @mare ghehe zwangerschap toch nog ergens goed voor
@ariel gheeh ik vanaf morgen nog 9 max 11 En morgen eindelijk box voor de kleine ophalen hij is eindelijk binnen
@huizenjacht... wat ben ik blij dat we 7 maandeen geleden al verhuisd zijn!!! @uwv je eigen niet gek laten maken meid! je gaat echt niet voor niks minder werken! @jusibeeb nog even blijven zitten!! gister heeft de kraamzorg gebeld en komt maandag ochtend langs... weer iets wat we van het lijstje kunnen afstrepen!!! het komt dichtbij!!! NOG 2MAANDJES!!!!! vanmiddag ben ik lekker vrij en ga ik even voor gordijntjes kijken en daarna MOET ik echt aan mijn administratie gaan beginnen bleeeehhh
Pfff dag begint goed hier...de Makelaar belde net: de kijkers van afgelopen woensdag hadden ons huis graag gekocht, als we maar niet zo'n lelijke achtertuin hadden gehad. Die moet ook nog gedaan worden, dat weten we, maar we hebben ervoor gekozen eerst het huis helemaal op te knappen, want daar breng je immers de meeste tijd door. En de tuin is nooit meer aan de orde gekomen, omdat we toen gescheiden zijn. We hoopten, dat mensen daar doorheen konden kijken, kunnen om die reden nog in prijs zakken, maar als het eerste paar kijkers-op-afspraak in 10 maanden er zo over denkt, vrees ik echt voor de toekomst. En ik weet, dat ik, zolang dit huis niet is verkocht en zodra de kleine er is, rond moet gaan komen van maar liefst 50 euro per week. Dat vind ik een beangstigende gedachte.. Ben er kapot van..had eindelijk weer een beetje hoop. Van alle emoties heb ik nu ook weer achter elkaar harde buiken. Soms is het best even moeilijk om de moed erin te houden. Vandaag is dus zo'n dag...
Jeetje Hellen, het zit je ook allemaal niet mee ook he... Staat jullie huis op Funda?? Zo ja kan je de link ff pben? K hoorde gister dat Dalem ook nog tot de mogelijkheden behoort. Dus misschien is Sliedrecht dan ook wel wat voor ons!
Pff..jah het is een enorme teleurstelling hoor. Mijn ex belde me nog even terug: hij denkt dat "de tuin" gewoon een flutreden was en de enige reden die ze konden bedenken om het huis op af te wijzen. Ik PB je even Ariel..
@hellen ze hadden dat toch ook in de koop op kunnen nemen van als de tuin nog gefatsoeneerd wordt dat ze dan kopen??
@rox tijd gaat snel hé... ghehe sjah zal proberen om me niet te laten opfokken door uwv, maar ik sla snel dicht als ze zeggen van dat kan niet :S
Je moet gewoon op je strepen staan hoor Naiobi! Wat niet gaat dat gaat niet! Het is niet de bedoeling dat je straks uitgeput richting je bevalling gaat.