Ja ..dat ook ja. Mijn ex belde me net nog. Hij denkt dus dat de tuin gewoon de enige reden is die ze konden bedenken om ervan af te zien en dat ze helemaal niet wilden kopen. Maar dat blijft gissen, he. Toen we het huis destijds kochten heb ik de onderhandelingen gedaan en heb ik ook gezegd op grond van dat en dat en dat biedt ik een bedrag van... Dat hadden zij ook kunnen doen. Maar goed..gebeurd is gebeurd. Ik heb even een baaldag en dan gaan we weer verder. Kan er toch niets aan veranderen.
@hellen van dat soort kloten smoezen kregen wij ook telkens.. maar uiteindelijk heeft 1 van die mensen toch een bod gedaan
Hmm..de makelaar reageerde net. Deze mensen blijken inderdaad notoire huis-afwijzers. Ze zijn kennelijk op zoek naar "het perfecte huis" en hebben bij elke woning wel een reden om nee te zeggen. Hij heeft al aangegeven dat er onderhandelingsruimte is en daar hebben ze ook niets mee gedaan. Dus wat de makelaar betreft was hun afwijzing gewoon een flutreden.. Ik hoop, dat er bij mij ook mensen nog op terugkomen!!!! Jouw verhaal geeft wel weer een beetje moed, Naiobi!
@hellen ik begrijp hoe je je voelt.. Ik zelf had verwacht nog wel een jaar of meer in lelystad te moeten blijven wonen.. en zag het allemaal al niet meer zitten.. en dan ga je op vakantie onder het motto effe alles achter je laten en er dan nog maar een jaar of meer tegenaan te hikken en dan kom je terug is het verkocht..
Vorige zwangerschap heb ik heel lang in de ziektewet gelopen. En nooit problemen met het UWV gehad trouwens. Was een hele begrijpende man die me iedere keer belde.
Naiobi, ik neem aan dat als het werk er geen problemen van maakt, het uitzendbureau dit ook niet doet. En doen ze dit wel dan pech voor hun hoor, jullie gezondheid gaat nu voor! Ooh lees dat UVW gebeld heeft en geen problemen maakt, helemaal top! En zat er nog een leuk huis tussen? Ohh spannend lees dat jullie in 2 huizen interesse hebben, leuk hoor. Hellen, kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je nu met je lief naar de partneravond kunt. Wel fijn dat je zoĀn goedeband hebt met je moeder. Denk dat het voor je moeder heel speciaal is om dit met jou te delen. En nee joh, je hebt een hartstikke mooie zwangere buik wat ik zo op de fotoĀs kan zien. Lekker trots op zijn en mooi showen. Niet zo negatief over jezelf, je mag er zijn meid! Jeetje shit zeg dat die mensen niet door die tuin heen konden kijken. Wel een beetje een zeiksmoes hoor om op de tuin het huis af te keuren. Zeker als de makelaar nog aangeeft dat er onderhandelings mogelijkheden zijn. Jusi, kan me voorstellen dat het even slikken is dat jullie kindje waarschijnlijk eerder komt. Maar wie weet blijft ie met voldoende rust lekker zitten waar ie zit. Mare, veel plezier van het weekend. En idd lekker gaan liggen als het nodig is. Gefeliciteerd met je 30 weken, 10 weekjes te gaan . Ariel, jeetje dat was ook wel even pittig bij de vorige zwangerschap. Vanaf wanneer moest je het toen zo rustig aan gaan doen? Rox, succes met de administratie. Lekker klusje is dat altijd. Whoehoe voel me echt een stuk beter dan gisteren. Gisteren was ik echt zo moe. Ben gelijk met Mats op bed gaan liggen en we hebben beide dik 3 uur geslapen . Deze nacht heerlijk geslapen, Mats werd om 8.00 uur wakker en is deze ochtend naar het kdv. Dus ik heb de schildersspullen maar gepakt en de nieuwe kamer van Mats een kleur gegeven. Hele muur is nu knalblauw, echt super mooi. Ben erg benieuwd hoe het nu opdroogt, maar we gaan ervan uit dat we het morgen nog een keertje moeten doen. Nu even gauw douchen en dan snel onze grote kanjer weer ophalen.
@ Booky ze kwamen er bij de 20 weken echo achter dat ik verminderd vruchtwater had, dus vanaf toen ongeveer.
Jipppieeeieiieieieie alle gynaecologen en verloskundigen kunnen stoppen met zeuren en zeiken het is nu 100% bewezen dat ik geen diabetes heb Met andere woorden de glucose tolerantie test is volkomen normaal gebleken. Voor de rest bleek mijn gyn via de telefoon veel beter te begrijpen dan wanneer hij mompelend achter zijn comp zit. Ook deze keer wordt door de gyn aangegeven dat de maximale grens bij 43 weken ligt. Met andere woorden ik ben tot max 43 weken zwanger (dat is dus nog ruim 9 weken vanaf nu) en dan grijpen ze toch in, misschien door inleiden maar waarschijnlijker dmv een keizersnee. Kreeg wel te horen dat 2de kindjes vaak sneller geboren worden en dat hij dus niet verwacht dat ik weer zover overtijd zal lopen. Groetjes Anita
Joehoe Pluk, gelukkig maar hihi. Jeetje laten ze daar echt doorlopen tot 43 weken? Hmm daar word je ook niet echt vrolijk van . Naja laten we hopen dat 2e kindjes idd eerder komen en dat je niet zo lang hoeft te wachten. Wauw Ariel, das wel even pittig vanaf 20 weken . Maar het is voor een goed doel heh. Nu wel alles helemaal goed?
Jeetje tot 43 weken laten doorlopen Dat is nogal wat zeg! @ Booky; deze zwangerschap gaat helemaal goed. Zit nu alleen wel in de ziekte wet omdat mijn werk gewoon echt te zwaar is (werk in de thuiszorg)
Gelukkig gaat alles met deze zwangerschap wel lekker Ariel. Pff ja dat is idd lichamelijk erg zwaar werk. Jeetje dat zou ik nu ook zeer zeker niet kunnen...
Met Kylian heb ik ook doorgelopen tot de 43 weken (hij besloot toch een paar uur voor de deadline zelf maar te komen), op zich vind ik dat nog niet zo erg. Het is alleen zo vermoeiend omdat je dan om de dag naar het ziekenhuis moet voor een echo en ctg. Vooral nu met Kylian dat zou dus betekenen dat ik hem om de dag bij opa en oma moet brengen en laat ik daar nu helemaal geen zin in hebben.8) Groetjes Anita
Eindelijk draait wasmachine met de eerste babykleertjes is toch leuk om te sorteren en in de wasmachine te stoppen Trouwens nog iets gehoord van Twinkle, zie haar een paar dagen niet.
43 weken Pluk?? Ik vond 41 weken al teveel.. Dames, ik check hier nu ff voor't laatst 't forum voor't weekend. Wens jullie allemaal een fijn weekend!!
Hoi dames Heb even terug gelezen. Hellen: veel succes met verkoop van je huis, lijkt me vreselijk die onzekerheid! Pluk: wow ik wist niet dat het kon tot 43 laten lopen, tegenwoordig is het toch dat als je 2 weken overtijd bent je ingeleid wordt!?? d8 ik tenminste! Merakli: Ga je alle kleertjes wassen? Ik heb nog heel veel, zakken vol met oude kleertjes van mijn zoontje dus heb eigenlijk nog helemaal niets, nada gekocht!! Moet die zakken wel na gaan kijken, straks zit er niets bruikbaars in en heb ik niets gekocht en is de baby er zo en hebben we geen kleertjes.......ojee...ga ik morgen gelijk doen! Goed van je dat je al je kleertjes wast. De rest weet echt niet meer wat jullie schreven. sorry! Met mij gaat het minder, heb me vandaag ziek gemeld...baal ervan. Heb sinds woensdag al harde buiken en weeen, gister naar verloskundige en die zegt...kan indalingsweeen zijn maar kan ook ontsluitingsweeen zijn en dat is niet goed blabla bladiebla....dit kan dat kan.....maar ik moest bedrust nemen. Als het weer zou gebeuren dan aan de bel trekken! Ik kan er niet echt tegen als er door artsen steeds wordt gezegd dat het dit of mss wel dat kan zijn....heb nare ervaringen gehad met artsen gehad. Vandaar ik een beetje zo reageer. Maar goed, het gaat wel iets beter, heb de hele dag alleen maar geslapen dus mss helpt dat wel.....rust en nogmaals rust!! Groetjes
Hi allemaal, jeetje Jusi, je hebt me wel laten schrikken zeg! Nu maar heeeeeel rustig aan doen zodat je kleintje nog een paar weken lekker bij mama blijft zitten. Veel sterkte en succes met het rustig aan doen. Dikke knuf voor jou. Ik heb wel alles gelezen, maar zal later uitgebreid reageren. Afgelopen week was ik behoorlijk verdrietig, ik kon mezelf niet opvrolijken. Ik denk dat ik erg moest wennen aan het niets doen, als ik ook maar een beetje in huis deed was ik daarna helemaal kapot. Van het bezoekje dinsdag aan mijn werk moest ik 3 dagen bijkomen. Sinds vandaag gaat het gelukkig weer, ik ben weer wat vrolijker gelukkig, dus dat gaat goed komen! Morgen of zondag kom ik weer gezellig meekletsen! Fijn weekend lieve meiden.
Ik ben echt heel erg angstig en bang, heb net even wat gehuild. Heb zo een naar gevoel, bang dat er iets fout is! Heb net weer ontzettend veel last van lage rugpijn en buikpijn, ongesteldheids gevoel! IK heb zonet ook de vlinderlounge bezocht, wat ik dus echt niet had moeten doen, ben er alleen maar errug angstig van geworden en heb erg veel gehuild! Vooral bij de fotos van die dood geboren babytjes...snik snik...zo heftig!! Ben zo bang......heb een rot gevoel.....ooo snik snik