September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo damens.

Mijn uitgerekende datum is 05-09-05.
    Duurt nog een hele tijd.

groetjes

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Welkom en super gefeli....

3. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik zit in een dip dames.

Ik heb vannacht buikpijn gehad. Het leek behoorlijk op ongi pijn, maar het was meer aan de rechterkant.
    Ik was eerst bang dat ik een bbz had, maar dan moet de pijn toch blijven? Bij mij zakte de pijn alweer redelijk snel weg, maar ik heb nu nog steeds een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

Ik voel me echt heel erg depri. Ik ben zo bang dat het weer fout gaat.

Mijn borsten deden heel erg zeer, maar dat is nu ook minder. Verder weinig symptomen. Wel moe en s'nachts in het zweet wakker worden.

Herkennen jullie mijn probleem?

Liefs

4. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo damens.

Mijn uitegerekende datum is 05-09-2009
    duurt dus nog een hele tijd.
    ben blij als ik over de 13 weken heen ben.
    ben nu zo onzeker.

groetjes

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sorry dat ik aannam dat het de hormonen waren :oops: , maar dit klinkt wel heftig zeg. Zijn gedrag, waar komt dat vandaan dan...

En dan ook nog die doos, het zit je niet mee dus, knuffel voor jou!

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Sam28 He meis balen... maak je niet te druk, bij een bbz blijft de pijn idd tenzij je een zware pijnstiller neemt..

Doe anders een testje om te kijken.. Volgens mij komt eht wel goed hoor...

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Sabrina welkom en gefeliciteerd natuurlijk.

@ sam28, ken je gevoel, maar die buikpijn kan van alles betekenen en je maakt jezelf eigenlijk gek nu, ja het is van mij wel makkelijk gezegd,m aar heb al 2 mk gehad, dus herken je gevoel wel, alleen denk ik we zien het wel, want het heeft eigenlijk geen zin om te denken dat het weer fout gaat.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    @nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

@betty boop: probeer je een beetje te begrijpen, is je man boos op je omdat je zwanger bent? Of heb jezelf ook last van hormonen? Bedoel het niet verkeerd hoor!

Hier ook geen echo bij de vk. Ze hebben hier geen echoapparaat. Ik heb net via internet het intakeformulier ingevuld en dan bellen ze me binnenkort voor een afspraak.

Heb niet echt zin in de controles bij hun, vorige zwangerschap nogal verpest, maar ja, is de enige waar ik heen kan.

9. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sabrina welkom!

Sam zelfs vannacht had ik het warm...

Lees dat een hoop van jullie bang zijn dat het fout gaat, ik heb dat helemaal niet, maar komt ws ook omdat ik het niet meegemaakt heb. Ook een knuffel voor jullie!

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ suus, dat is ook balen dan zeg, dat je nergens anders naartoe kan

11. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Suus vertel, hoezo verpest?

12. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    ik heb het ook nog niet mee gemaakt dat het fo9ut gaat. alleen je hoort het zoveel tegenwoordig.
    ik ben gewoon bang dat ik bij me eerste echo te horen krijg dat het hartje niet klopt of dat het een leeg vruchtzakje is.
    ik krijg de echo pas met 9 weken.
    dus moet nog 3 weken dagen wachten.
    duurt allemaal zolang.

groetjes

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Deze keer ben ik niet bang, ik voel dat het nu goed zit :D

Maar je blijft wel voorzichtig altijd

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Het is wel iets om in je achterhoofd te houden, dat dat kan gebeuren natuurlijk. Maar blijf wel genieten van deze tijd, die 3 weken zijn zo om :( ...

Ik weet t nog goed bij mijn eerste toen ze dat ding op mijn buik zetten en ik alleen vroeg en zie je het, zie je wat kloppen...

*Edit ik was nog helemaal niet klaar, maar wel verstuurd*

En ik was zo blij dat toen ze zei ja...

15. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Wil iemand bij de afsprakenlijst zetten dat ik do 5 febr naar de vk moet :) ik heb nl zelf geen flauw idee hoe ik dat moet doen :oops:

Kreeg haar eindelijk aan de lijn vandaag, stelde wat vragen enz en moet dus 5/2 voor de eerste keer daarheen en krijg met 12 weken een echo :baby: .

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @xxsuuzxx Sorry reageerde boos omdat het hormonen feit voor mijn voeten word gegooit constant. Maar neit alles kun je op hormonen schuiven.

Tuurlijk heeft het er wel mee te maken, wat ik gisteravond al schreef. Ik voel mij nu meer uitgedaagt om mij aan mijn grensen te houden daar waar ik normaal zou zeggen, laat maar B, hij ziet het toch neit.
    Ik had hem hier voor gewaarschuwd en ik had ook expres hem een zelf annalyse laten maken. Waar komt het nu vandaan dat je altijd rotopmerkingen blijft maken om het laatste worod maar te hebben en gelijk te krijgen.
    Heeft hij netjes gedaan en daar kwam dus ook uit dat het komt van vroeger de eeuwige strijd met zijn 10mnd jongerzusje die altijd gelijk kreeg. En hij die altijd moest verdedigen enzo.
    Maar ook is het zijn manier van afreageren van stress en meoheid.

Ok denk je dan, hij heeft inzicht en we kunnen verder. Je maakt afspraken om er voor te zorgen dat als er zo'n situatie zich voor doet dat het neit uit de handloopt tot een ruzie

Dan gaat het ook idd maaaaaaaanden goed en dan komt er veel stress op zijn werk en mag ik het weer ontgelden.
    Dat wil ik best, maar neit als je er met elkaar afspraken over hebt gemaakt hoe je dat beter/anders kunt oplossen. Niet op de manier dat ik maar alles over mij heen moet laten komen en zelfs al doe ik dat dat hij dan maar blijft door gaan en door gaan en doorgaan.
    Hij moet gelijk hebben, hij heeft gelijk en hij moet het laatste woord hebben, al gaat het om het pitluttigste detail.

Een hele goede vriend heeft ook al eens tegen mij gezegd het is net of hij geneit van ruzie maken zodat hij zn gelijk kan halen en daar zijn kracht uit kan halen "kijk eens ik heb gewonnen"

Meestal laat ik het maar gaan en ga mijn eigen wereld in, maar nu kan ik dat niet. Hij moet verdomme een verantwoordelijke vader worden straks Als dat kind ziek is kun je de stress daarvan ook niet op deze manier oplossen toch?

17. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Gaat goed bij jou daar he Betty......probeer (ook voor je kindje want die kan er ook niets aan doen) te genieten van je zwangerschap meid.
    Je vergeef het je nooit als je dat achteraf niet hebt gedaan en je hebt het wurmpie in je armen.
    Wees jij de wijste meid, omwille van je kleintje.
    Kop op..... [-o<

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    En dat iis het hem nu juist, ik ben altijd de wijste en moet alles over mij heen laten gooien...

19. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Niert de wijste voor hem meis, de wijste voor je kindje.

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik kan hier niet op antw dan zou ik alleen maar heel negatief klinken...

Deel Deze Pagina