Zo ik ben ook weer bijgelezen. Jusi is weer thuis las ik. En ik vind inderdaad dat jullie allemaal wel vroeg zijn met vluchtkoffertjes en bedzeiltjes enzo. Ach ieder zijn ding
LAdymoi, als ik je verhaal zo lees zou ik toch even contact opnemen hoor met de vk. Je bent echt niet zwak of weet ik veel wat als het werken nu niet meer gaat. De gezondheid van jou en de kleine staat nu voorop. Jeetje Jusi wat heftig allemaal. Wel fijn dat alle ernstige oorzaken zijn uitgesloten, maar goed prettig is anders. Heel veel sterkte meid. Pak zoveel mogelijk je rust en laat die kleine voorlopig nog maar even lekker zitten. Jocrualle, je hebt helemaal gelijk hoor. Ik zou ook zeer zeker niet voor een normale bevalling gaan, maar kiezen voor een ks. Dit omdat dit idd veiliger is voor het kindje en voor de mama. Wel apart dat je het kindje op een andere plek voelt dan waar ik het voel. Voel hier vooral bovenin getrappel. Ik zal hier heel hard voor je duimen dat de kleine man toch stiekem nog zelf omdraait. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt die draaipoging. Zou ik ook zeer zeker beetje zenuwachtig van worden, ik hoop echt heel erg dat ie zelf draait of dat de draaipoging succesvol is. Eertje, ik vind het ook weer erg spannend hoor. Over een paar weekjes mogen we weer. Hoop heel erg dat de bevalling nu natuurlijk op gang komt.. Maar goed ik laat het maar gebeuren, iedere bevalling is anders heh. Pluk, fijn dat je zo goed hebt kunnen praten met de man over je schoonmoeder. Lijkt me heel redelijk wat je zo hebt opgeschreven. Ben erg benieuwd hoe ze erop zal reageren. Rox, hihi die pepermuntjes zijn ook een goede tip. Hier ook een pakje dextro (druivensuiker). Ik had echt geen zin in eten, maar na een tijdje weeën weg puffen is zon dextrootje best lekker. Hmm hier geen tips tegen pijnlijke ribben. Nou hier alles vandaag wel weer ok. Bookyman heeft Mats vanochtend naar het kdv gebracht. Er waren 3 leidsters en maar 5 kindjes (vakantiedrukte) dus Mats heeft het luxe vandaag . Nadat Mats weg was heb ik nog even heerlijk lui geslapen tot 11.00 uur. Sinds gister na het lopen met de hond behoorlijk veel last van de onderbuik en onderrug. Gelukkig is dat nu aardig weg. Doe het vandaag maar lekker rustig aan. Zo maar even de kapper bellen voor een onderhoudsbeurt
Tja pepermuntjes, dextro helaas hielp dit bij mijn bevalling van Kylian helemaal niets want alles wat ik at kwam er dubbel zo hard weer uit. Ik heb me letterlijk helemaal leeg gescheten en gekotst en voelde me daarna helemaal top (toch vreemd zo'n bevalling). Net kreeg ik even een aanslag van de belastingdienst (kindertoeslag) van wat ik teveel had gekregen en dus even moest terug betalen. Dus zelf even onze jaar opgaves erbij gepakt en ja hoor belastingdienst zegt dat ik 2000,- meer heb gekregen van het uwv dan dat er op mijn jaaropgave staat. Maar je raad het al belasting bellen is bijna onmogelijk want ze zijn bijna constant in gesprek. Groetje sanita
@rox jammer genoeg niks aan de ribben te doen ... Ik heb het namelijk ook... Jah je zou op de andere kant kunnen gaan liggen, dat helpt mij altijd wel even weer vooruit.
@pluk tegenwoordig krijg ik de belastingdienst vrij snel te pakken. is in ieder geval niet meer zoals vorig jaar...
Pfff..het valt niet mee om op een plakkerige en benauwde dag als vandaag, na een zeer slapeloze nacht, een kamertje uit te moeten ruimen. Ook al is alle echte sjouwwerk voor de mannen. IK merk nu pas hoe leeg mijn accutje eigenlijk is. Maar goed. Even wat doen, even wat zitten en dan weer wat doen. Dit weekend wordt er al geschilderd, dus dat is wel fijn! Morgen babyshoppen...heb er helemaal zin in, hoewel ik ook wel tegen het fysieke opzie. Mijn vader gaat ook mee en die vind dat ik niet moet zeuren en gewoon weer in de scootermobiel moet stappen. Maar ik KEN mensen in Dordt, dus dat vind ik nog nét even wat harder slikken...
Tja hellen het is misschien wel even slikken maar goed je hebt keuzes. 1) je doet eigenwijs en voltooit met moeite je dagje shoppen en hebt waarschijnlijk niet zoveel plezier eraan omdat je pijn hebt. 2) je hebt sch**t aan de mensen die je kent, volgt het wijze advies van je vader op en hebt een leuke shop dat met minder pijn. Hier moet er ook nog flink geshopt worden maar alles wat ik nog nodig heb kunnen we bij de Hema halen dus die wordt flink rijk aan ons Uiteindelijk de belastingdienst aan de veren gekomen, 3 x doorverbonden geweest met steeds de verkeerde mensen om uiteindelijk bij iemand terecht te komen die me heeft uitgelegd dat ik het bezwaarschrift (moest ik downloaden) moest invullen met daarbij een kopie van mijn jaaropgave om zo te bewijzen dat hun een fout hebben gemaakt. Goed meteen maar even gedaan, Jan even laten tekenen en dan morgen maar even posten (had nog niet genoeg te doen:x). Groetjes Anita
Je hebt gelijk hoor, Pluk.... Even een vraagje: ik had steeds een prima eetlust. Soms rammelde ik ronduit van de honger. Maar sinds een paar dagen heb ik eigenlijk helemaal niet meer zo'n trek. Het is nu bijna 5 uur, ik heb een schaal yoghurt met muesli op en 2 sneetjes brood en ..met moeite..mijn eerste stuk fruit. En dan is het zometeen alweer tijd voor het avondmaal..ik heb echt nog geen trek. En dat, terwijl ik , sinds de misselijkheid weg was, steeds om de 1.5 a 2 uur iets heb gegeten! Nu zal dit deels ook wel komen door de vermoeidheid en pijn van het bekken en het feit, dat ik wat minder actief ben. Maar toch..ik vind het ook wel vreemd. Herkent iemand dit?
Heej meiden, Hier gisteren de echo gehad en als ze zo door blijft groeien komt ze uit op 7 pond, dus dat valt nog wel mee Krijg ik deze keer toch een kleiner kindje Verder was alles goed bij de vk, ze hebben allleen nog ff bloed geprikt voor me ijzer, daardoor heb ik nu dus weer een blauwe arm.
Oohh Joyce 7 pond is erg netjes, mooi gewicht. Hellen hier ook helemaal geen trek in eten, zeker niet in warm eten. Het is dat de kleine (en grote) man natuurlijk goed moet eten, maar anders...
Zoooo mn buikfoto's zijn weer bijgewerkt in mn album. Ons kleine mannetje heeft er toch maar een ronde buik van gemaakt Vanavond lekker vroeg naar bed. Ik ben gebroken!!! Gelukkig gaat mn mannetje lekker met mee mee............
nou ik kan helemaal niet meer liggen... ik slaap dan ook rechtop en dan een klein beetje onderuitgezakt.... @hellen hier gewoon nog een goede eetlust maar daar moet je bij mij heel wat voor doen om die niet te hebben hihi @joyce fijn meid dat het een 7 ponder word! ik zou dat toch ook wel willen weten als ik jullie zo hoor.....
Hallo, ik ben Rosanna en ben 28jaar. Heb al een dochter van 4 jaar en de 2de is op komst,ben dan ook uitgereken op 24 september. De laatste loodjes nog,kan je vertellen dit keer zijn ze zwaarden dan de vorige zwangerschap.Heb geen rug meer over,kan haast niets meer doen,geen stofzuigen meer vast houden. Mijn huid begint een beetje te scheuren op mijn buik en borsten,auw auw. Zoals ik al zei de laatste loodjes zijn zwaar,en denk dat ze nog zwarder worden (ben er nog niet) gr rosanna
Jeetje, wat wordt er een hoop geluld hier! Wooaaaww, Jocruella, wat een toeter zeg!!! Hellen, ik heb sowieso de hele zwangerschap al eigenlijk niet veel trek gehad, hoor. Je maag begint ook veel minder ruimte te krijgen nu Enneh, veel plezier in Dordt! Hoop dat het weer een beetje meezit. Waar gaan jullie heen? Centrum? Enneh, zou er ook niks van aantrekken als je in de scootmobiel gaat, hoor. Joyce, prikken ze bij jullie in de arm dan? Bij ons schieten ze een venijnig naaldje in een van je vingertoppen en vangen zo wat bloed op. Was je ijzer goed? Mijnes was maar 6.2. En 7 pond, da's netjes als ze zo door gaat! Rox, ik ben bang dat er niks tegen te doen is tegen de blauwe ribben.. Gabriël heeft mij toentertijd ook helemaal blauw getrapt.. Heb ik nu nog aardig mazzel dat de placenta bovenin ligt. Welkom Rosannanl!! Als je je gegevens even naar mij, Twinkle, Tantan of Babijtje pb't dan zetten we je er op de lijst bij(zie mijn onderschrift). Bedzeiltje gaat hier pas met 36 weken eromheen, hoor.. 37 weken de klossen en landbouwzeil onder 't bed en dan wil ik ook m'n vluchtkoffertje klaar hebben. Hub zit al vanaf het begin van de zwangerschap tegen het feit aan te hikken dat hij de box moet schuren en verven, want die ziet er niet meer uit. heb hem nu vermaand dat als hij het met week 38 nog niet gedaan heeft, ik er een van Marktplaats ga plukken.. :x Nou, als't goed is komt morgen EINDELIJK mijn voedingskussen binnen.. Degene waar ik het van overneem was het eerst vergeten, daarna had ze er geen tijd voor en 't is nu maandag op de post gedaan, maar het lijkt wel alsof de post lak heeft aan mijn slaapgebrek, want het pakketje is nu pas in Utrecht.. :x Gisteren pas opgehaald op het postkantoor.. WRAAGH! Nou.. IK WIL SLAPEN! Heh.. :x Ik had het vorige week al kunnen hebben... Sniksnik.. Einde klaagbericht Maarmaar, wel blijigheid.. M'n hub kan zich weer gelukkig prijzen, want eindelijk na alle koude weken dat de zin voor seks onder het vriespunt was gedoken, is het weer teruggekeerd.. Hij blij.. Kreeg alleen eergisteraaf wel het commentaar van hem: Ik voel wat tegen me aanschoppen.. Whaha
Goedemorgen meiden Ja hier ook minder trek hoor, eet de laatste paar dagen weinig, maar goed alle kleien beetjes zijn ook goed hoor, zolang ze nog goed groeit. @ andi, ja kan me ook herinneren dat ze dat de vorige keer met mano ook hadden gedaan ff een vingerprikje voor suiker en ijzer, maar deze keer niet, heb de uitslag ook nog niet. @ jorcuella mooie buik hoor, lekker strak ook Begin hier nu wel te merken dat ik niet meer zo goed lange afstanden kan lopen , gisteren ff de stad in geweest en ben nog wel met de metro gegaan en was nog steeds kapot toen ik thuis kwam.En als ik nara mijn moeders huis lopp ben ik ook echt kapot als ik daar ben, nou dat is normaal 10 min lopen ofzo, al doe ik daar nu wel een stuk langer over.