goedemorgen!! @jesenmo dat klinkt heerlijk!! Ik ben afgelopen week al 2 keer gevraagd wanneer de kleine komt en dan zeg ik september en kijken ze geschrokken Vanmiddag check up ziekenhuis maar even kijken wat daar uit komt..
Heej meiden goedemorgen, Aftellen is begonnen nog 3 daagjes en vandaag is er al 1 begonnen. @ Twinkle, mano lag op die afdeling omdat ik kraamkoorts kreeg tijdens de bevalling dus kreeg hij antibiotica en zijn hartje sloeg af en toe over, maar ook dat komt wel vaker voor bij pasgeboren baby's. Maar hij mocht na 3 dagen al bij mij op de kamer terwijl hij eigenlijk zeker 7 dagen moest blijven, dat was wel heel leuk hadden we niet verwacht dus op dag 4 mochten we lekker naar huis. Hier begin ik het toch ook al aardig zat te worden hoor, ben weer moe en chagerijnig, volgens mijn vriend de hele dag. Maar heb ook echt het gevoel alsof ze alles platdrukt van binnen, ze ligt niet echt lekker op dit moment voor mij.Moet ook elke keer onderuit gaan zitten dan gaat het wel. Kan me ook niet herinneren dat ik dat bij mano ook heb gehad. @ Naiobi, dat heb ik ook altijd, we gingen van de week ons beebje erkennen en toen zei die vrouw ook, zo zo te zien moet je bijna bevallen, dus ik zeg ook nee september pas, was ze ook geschrokken Maar ik had het al toen ik 25 weken zwanger was ofzo, dat iedereen begon te vragen wanneer ik moest bevallen. Veel succes in het ziekenhuis @jesenmo klinkt idd goed, je kan er weer tegenaan.
Mogguh! Na een flink doorwaakte nacht zit ik al even bij te komen bij Lief thuis, voordat ik ga omkleden en richting huis. Best eng...zo'n eind rijden als je al weken zo slecht slaapt, maa ik heb mijn halve metal-en-andere-herrie collectie bij me en zet die maar keihard aan. Dan zal ik vast niet in slaap vallen Toen ik wakker werd , ontdekte ik een ondefiniëerbare natte plek in bed. Zo raar..wij beiden nog gissen wat het was, niemand had een idee. Totdat ik zag, dat er een heel spoor van opgedroogde melk op mijn rechtertepel en -borst zat. Ik heb dus melk gelekt! That's a first! Afgelopen weekend is hier de vloer in het kamertje gelegd hier bij Lief en gister heeft 'ie vast het ledikantje in elkaar gezet. We hebben er gisteravond nog even bij gestaan en we vinden het nog steeds de meest onwerkelijke maar mooie gedachte, dat daar straks ons kindje in ligt. Ondertussen hebben broer en pa dit weekend het kamertje bij mij geverfd en komen ze vandaag de meubeltjes in elkaar zetten! Dan kan ik lekker gaan tutten! Meiden: alvast een supermooie dag gewenst!!!
Ladymoi, als je je ongerust maakt zou ik ook even de vk bellen hoor! Ze zitten er niet voor niets! Bij Mats verloor ik toen ook straaltjes helder vocht en dit bleek idd vruchtwater te zijn. Ik zou ook op safe spelen en even bellen. Pluk, lekker hoor de verjaardag buiten vieren, handig zo'n zomerkindje . Succes met Kylian weer in het gareel krijgen... Die kleine mennekes weten dondersgoed wat ze moeten doen heh om mama om het vingertje te winden . Jesenmo, aah dat is een lief cadeau van je lief. Wat heerlijk om je even goed te laten verwennen. Hellen goede terug reis en tut ze vandaag!! Morgen komen ze hier van de kraamzorg. Ben benieuwd... Donderdag naar de vk. Zo even met Mats langs mijn ouders en vanavond hier bbq met vrienden en hun 3 kids
Naiobi, er is vast genoeg hoor dus jullie komen maar . Twinkle, volgens mij vroeg jij het..... Maar uhm een we hebben nog geen jongensnaam .
@ Naiobi, ik vond het toen ook al erg irritant Ben er ook maar mee opgehouden om het irritant te vinden, want ik schiet er niks mee op. En ze blijven het toch vragen. Ik kom ook op de bbq @ booky, misschien een voorteken ??
*Buddyberichtje van Jessica24* Had gisteravond buikkramp, en vanmorgen bloedverlies. Toch 's morgens naar ikea geweest, maar daar naar de wc geweest te zijn weet wat bloed in mijn slip (nou ja tent) We zijn toen meteen naar huis gereden en heb de vk gebeld, omdat ik ook menstruatie pijn kreeg. De vk is toen langs geweets en heeft me getoucheerd maar alles zat gelukkig nog dicht. Placenta ligt ook vrij naar achteren dus dat kan het ook niet zijn. Even afwachten dus, als ik weer helder bloed verlies of menstruatiepijn heb moet ik gelijk bellen. En ik moet echt rustig aan doen, meer rusten ect.
En ik moet zo naar het ZH naar de Gyn ivm de stuitligging. Ben best nerveus! Gelukkig gaat mn mannetje mee, al is hij om half 7 uit de nacht gekomen. Ik laat wel weten hoe het is gegaan..................
Moggel! En jullie ratelen maar door, hoor.. Hahaha, ik doe echt m'n best om het bij te houden, maar 't gaat zo snel! Afspraken voor vandaag: Jessica24 - Afspraak vk om 10.50 uur Jocruella - Draaipoging bij gyn om 11.00 uur Succes dames en al helemaal Jocruella, meid, hoop dat het gaat lukken! He gets, da's niet mooi voor Jessica! Hoop dat het gauw goed gaat! Buikgroottes.. Ik kreeg hier zaterdag ineens te horen dat ik een bescheiden buik heb.. Excuses? Vind 'm nog best fors! Hier, deze foto is gisteren gemaakt.. (grmbl, krijg de foto niet normaal erin met img.. :x)
Hoi meiden, Kom me weer even melden. Ben weken niet geweest, had computertroubles. Pak de draad vanaf hier weer op! Groetjes Babijtje
@booky nou gezellig @jocruella Succes straks bij de gyn.. hopelijk is de kleine stiekem al gedraaid @rest: volgens mij gaat er niks van onze meeting komen ?? of wel??
@babijtje welcome back!! @jessica gelukkig zit je nog potdicht!! @minijessica nog even blijven zitten hoor..
@andi heb er gisteren ook 1 gemaakt maar ons netwerk thuis deed raar dus zal em vanaaf effe plaatsen Kunnen we em vergelijken hihi
@andi mijn verlof gaat trouwens een dag eerder in .. 6 augustus laatste werkdag .. dus nog 9 dagen voor mij Zou je dat op de site nog aan willen passen.. En ik plaats na het ziekenhuisbezoek mijn foto wel