Nou hier een gebroken nacht achter de rug, want Kylian had besloten lekker vaak huilend wakker te worden (vergt toch wel wat zo'n verjaardag). Uiteindelijk zo tegen een uur of 3 sliep hij dan toch echt om vervolgens om 6.30 uur met een schone luier in zijn hand naast mijn bed te staan. (is ook voor het eerst). Meneertje was klaar wakker en wilde dus een schone luier, wat bleek hij was aan de diaree (w.s dus buikpijn gehad vannacht). Daarna mocht hij dan ook lekker bij mama in bed (papa moest werken) en een uurtje later weer huilen, dikke scheet en volle luier. We doen het dus vandaag maar even rustig aan, het tripje op de fiets naar de stad is uitgesteld voor morgen, lekker witbrood gegeten en met zijn nieuwe klei gekleid (als ik het zo goed schrijf). De jonge dame vermaakt zich prima in mij, te voelen aan alle schoppen e.d. Heb niet het idee dat er wat aan het zakken is maar dat zullen we vrijdag wel weer horen bij de gyn. Groetjes Anita
@ jessica, jeetje das niet zo best, maar lekker rusten dan. @ andi, nou jou buikje is groter dan de mijne hoor en ik hoor nog elke dag jezus wat een buik !! Hier had ik ook al buikfoto's gemaakt maar kreeg ze van de week ook al niet op de site, zal het vanmiddag thuis nog een keer proberen. @ naiobi, de meeting, nee dat schiet niet echt op he ?? Al lijkt het me nog steeds wel leuk, maar we worden wel erg zwanger allemaal nu he ?? @ jorcuella, veel succes in het ziekenhuis, hoop dat het draaien lukt. @ babijtje welkom terug Enne verder weet ik het ff niet meer sorry, als ik weer eens iemand vergeten ben Hier schopt die kleine meid trouwens ook lekker hoor, maar das meestal als ik op me werk zit.
Haaaai meiden, Net terug van de Gyn uit het ziekenhuis. Bij de scan bleek idd dat onze kleine draak nog steeds hetzelde lag als 2 weken geleden bij de VK. Dat voelde ik natuurlijk al de hele tijd. Ik kan het heel gemakkelijk controleren..... rechterhand bovenin is een hard bolletje --> zijn hoofd. linkerhand halverwege zit een harde bol --> zijn knie. De Gyn heeft ook een beetje aan mn buik gevoeld en constateerde al dat hij erg strak lag. Mede het feit dat mijn placenta aan de voorkant ligt zal er naar alle waarschijnlijkheid in week 36 geen draaipoging komen. Ze zijn er namelijk niet happig op omdat de placenta kan loslaten bij de draaipoging. Dan moeten ze hem nl direct met spoed halen. Hij geeft ons nog 2 weken de tijd. Donderdag 13 augustus moeten we terug, maar zelf liet hij al merken dat hij er ook niet in geloofd dat hij gaat draaien. Nu zit ik in week 34, dus dan in 36 waarin normaal gedraaid gaat worden. Ik denk dat er dan een afspraak komt voor een geplande keizersnede in week 38. Nog maar weer 2 weken afwachten dus. Tot zover het verslag! -------------------------------------------------------------------------- @Babijtje - welkom terug!!! Was al ongerust als Buddy Ik had je al diverse PB'tjs gestuurd voor je mobile nummer. Wil je hier alsnog even naar kijken? @Andi - mooie buik hoor!! hahaha
Haha gezellig dames, bbq meeting . Jeetje Jessica, rustig aan meid laat de kleine nog maar even lekker bij je! Andi ik vind het een mooie buik! Gezellig Babijntje dat je er weer bent, alles goed? Ahh die Kylian, veel indrukken te verwerken gehad. Beterschap voor de kleine man! Jocrualla, hmm die gaat dus waarschijnlijk niet meer draaien uit zichzelf. Hihi kleine dwarsligger. Ach naja dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, das ook wel fijn toch? En jeetje misschien nog maar 4 weekjes en de kleine man is er al!!
jocruella, vreemde gewaarwording lijkt me dat straks, dat je vooraf al weet wanneer je kleintje geboren gaat worden. Maar liever een ks dan een risicovolle draaipoging. Hier al 3 uur geen poep gezien , dus we hopen het beste. Groetje sAnita
Tja nog 2 weekjes een beetje onzekerheid.....misschien gebeurt er nog een wondertje hihi Hou de poeploze uren vol!
@ pluk, fijn hoop dat je mannetje het volhoud @ jorcuella, idd raar dat je dan weet wanneer je beebje geboren gaat worden, het is ff afwachten.
Ik hoop het poep vrij te houden. Maar aangezien meneertje steeds meer begint te spelen heb ik goede moed. Groetjes Anita
@ ladymoi...ik heb me vergist jusi was degene me 1 cm ontsluiting hahah effe alles terug gelezen... maar des ondanks hoop ik dat je naar je vk bent geweest en dat alles goed is....
Ariel, nee, ik heb geen laptop helaas. Hellen, wat vervelend dat je zoveel last hebt van pijn. Sterkte nog! Slaapzak, oeh jij ook al weeën? Fijn dat alles nog potdicht zit bij jou, hoef je je daarover iig geen zorgen te maken. Ladymoi, ik hoop dat je ondertussen wel contact met je vk hebt opgenomen. Veel en helder vochtverlies kan namelijk wél duiden dat je vliezen gebroken zijn, en vruchtwater verliest. Dat is mij tenminste verteld in het ziekenhuis... Jessica, oh ik schrik van je berichtje, jij ook al bloedverlies! Ik hoop dat je je ook houdt aan de voorgeschreven rust, en het bloedverlies niks ernstigs is. Jocruella, wat jammer dat je kleine verkeerd ligt. Ik hoop voor je dat ie nog gaat draaien! Zooo, weer kunnen reageren op een aantal van jullie. Dat had ik toch wel gemist hoor. Hier is alles nog steeds stabiel, maar mijn humeur schommelt nogal. Ik ben helemaal geen type om helemaal niks te mogen doen, en ik wil nog zoveel! Vanmorgen heb ik toch nog alle kleertjes gestreken voor onze beeb, en gelukkig ging dat goed. Heb dat dan ook zittend gedaan. Vanmiddag toch de hond uitgelaten, aangezien niemand langskwam om dat te doen, en later op de middag met mijn moeder en zus even naar de Kruidvat geweest, om de laatste spulletjes voor de beeb en mij te kopen. Wel een lekker gevoel dat de beeb nu mag komen, omdat alles af is. Verder doe ik het vandaag maar weer rustig aan, anders krijg ik ruzie met mijn man. Die is wel een hele dag werken, maar die is zo bang dat er iets gebeurt, dat ie me het liefst vastbindt op bed.
@Andi; mooie buik zeg!! @Jocruella; die pb'tjes zijn niet aangekomen helaas. Ik ga je pb'en. Wat balen joh dat je kleintje in stuit ligt. Worden dus nog spannende weken. Ik heb wel een aantal dingen gemist begrijp ik. Hier gaat alles nog steeds zo zijn gangetje. woe en do nog werken en dan lekker verlof. Wel sinds 2 dagen enorm veel last van slijmverlies, maar ach, dat hoort er blijkbaar bij.
Hier heb ik last van aambeiden, kan niet fatsoenlijk zitten, lopen en slapen. Wist niet dat het zo vervelend was zeg . Hoop dat het snel overgaat.
Jusi, fijn dat alles, op je humeur na , stabiel is. Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om helemaal niks te doen. Fijn dat je nu alle spulletje voor de beeb in huis hebt. Doe het rustig aan meid. Nog een paar weekjes... Jocrealla, idd ook wel bijzonder dat je al weet wanneer jullie kleintje komt. Ook wel weer erg leuk, dan weet je EINDELIJK wie er nou al die tijd in je buik zat . Ohh Merakli, dat lijkt me ook niet echt prettig. Heb er zelf eigenlijk nog nooit last van gehad ook niet na de bevalling van Mats. Sterkte ermee!
@jocruella klinkt niet alsof hij nog gaat draaien.. @me alle onderzoeken zijn goed. bijna geen eiwitten geen suikers en bloeddruk is niet meer zo hoog.. volgende week groeiecho.. Dan weten ze in het ziekenhuis ook of ik bij de verloskundige mag blijven of niet....
Jusiiiii, buddy van me: houd je jezelf wel een beetje in acht meissie? Niet meteen overenthousiast gaan doen hoor! Babijtje: lekker dat je kunt aftellen nu! Auch! Merakli...da's niet fijn..aambeien. Na Naiobi: fijn dat je onderzoeken goed waren. Dat geeft de burger moed! Like de foto's !
Hoi hoi! Vinden jullie het goed als ik gezellig mee kom kletsen? Ben 12 September uitgeteld Aantal van jullie kom ik al regelmatig bij "Zwangerschap" tegen, zit/lig de hele dag thuis dus heb alle tijd om het hier bij te houden haha! Zou nu graag willen slapen maar heb rusteloze benen en kom maar niet in slaap
Goedemorgen dames, nog 2 dagen !! ben echt helemaal blij, vandaag morgen vrij en dan donderdag de laatste dag !! pfff... zal ik blij zijn als het donderdagmiddag is @mijnkleine welkom, schrijf maar lekker mee hoor @jusi, fijn dat alles stabiel is. @Merakli, ojeej das niet zo fijn ne aambeien, hoop dat het snel over gaat meid. @naiobi, fijn dat alles goed was
@mijnkleine welkom!! @joyce ooh lekker ik moet nog tot volgende week donderdag @Merakli ieh aambeien lijkt me niet fijn..