September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @hellen ziet er toch prima uit.. nog wat frutsels erbij en klaar is jij :)

@twinkle ik probeer zoveel mogelijk van dat soort "verhalen" weg te blijven.. Ik maak mezelf af en toe ook gek met de gedachte van straks zit zijn navelstreng om zijn nekje enzo..
    En kan begrijpen dat dat heel confronterend is....

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heeeeeeel herkenbaar die stress Twinkle!!

Ik heb trouwens nog geen buddy ;) Dus als er iemand nog 1tje zoekt....

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Eerised zit denk ik nog in Hamburg?

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Hellen; ziet er toch goed uit? Ik vind er niks mis mee in ieder geval. Ik heb van MP een kledingkast en commode gekocht. Was alleen grenen met van die rietendeurtjes. Dus dat heb ik wit geschilderd en het riet zilver gespoten.

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Jesenmo, jeetje wat een verhaal. Kan me heel goed voorstellen dat je dit nu diep raakt! Idd denk ik dat je het beste met haar persoonlijk dit kunt bespreken, iedereen zou zich er anders bij voelen en zo kun je haar wens horen zonder dat ze het gevoel krijgt misschien buitengesloten te worden.
    Er is niks ergers als mensen -uit angst je te kwetsen/geen houding weten- je niet steunen op de momenten dat je het het hardste nodig hebt. Heel veel sterkte, ook bij je moeilijke beslissing!

Hellen, ik denk dat je met wat decoratie daar een héél leuk en knus kamertje van kan maken! Vind de meubeltjes leuk hoor :)
    Wij hebben de meubeltjes van m'n neef en m'n vrouw overgenomen, vind de prijzen van nieuwe kamertjes vaak belachelijk hoog!

Twinkle, zal zo de link eens bekijken :)

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ohja, ik heb al wel een buddy, maar die schrijft meer op het andere topic, dus ik kan er nog wel eentje gebruiken hier :D

7. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jesenmo jeetje wat erg! maar ik denk dat je wel wat van je zelf moet laten horen... en aan haar de keuze wat ze dan het liefste wilt... kan je anders geen contact opnemen met haar man/partner.. misschien dat hij je verder kan helpen...

verder heb ik alles gelezen moest geloof ik 15 pagina's terug!:$dus weet het allemaal niet zo goed meer wat julllie geschreven hebben... sorry:)

oja hellen in dordt heb je wel een action zitten hor! altijd makkelijk!;)

hier van het weekend alles gewassen.. had geloof ik 8 wassen.!:$ gister 4 uur staan strijken... en alles weer netjes in de kasten opgeborgen op maat gelegd en gehangen.. bedjes weer netjes opgemaakt... nu alleen de gordijnen nog en het kamertje is klaar!!!

maar daarbuiten heb ik ook nog het idee dat ik zooooooveel moet......

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik meld me aan als buddy van Joyce :D

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Echt? Waar dan..tell me..tell me!

10. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    op de aardappelmarkt is dat geloof ik... achterin bij de videotheek... waar vroeger de markt stond...

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ahaa....goed dat ik dat weet, Rox. Dank voor de tip!

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    graag gedaan!

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Twinkle, ook al zo'n heftig verhaal. 2 mensen in mijn omgeving hebben ook bij 38 weken en bij 41 weken een kindje verloren. Ben dan ook pas gerust wanneer de kleine schreeuwend en wel op mijn buik ligt.

Hellen, ik vind het ook een prima kamertje hoor. Ziet er netjes uit, leuk leuk :).

Potverdrie de auto start helemaal niet meer. Nissan gebeld die kwamen aan de accu gehangen 2 seconde en lopen. Advies was 15 minuten laten lopen, uitzetten en weer starten en naar de garage omdat het niet goed was. Nou gedaan uitzetten en jawel... dood :(. Weer bellen, ding loopt weer schoonvader is nu naar de garage (Mats slaapt). Waarschijnlijk de dynamo kapot, beetje jammer....
    Verder schiet het nu een beetje in de rug, dus ik ga zo maar even plat dan houd ik het redelijk onder controle.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oei dynamo kapot is niet zo prettig. Is een stuk duurder dan een nieuwe accu.

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    OOh ja Ariel?? Shit zeg. Man man alles gaat naar de knoppen hier. Laatst sprong het glas in het deurje van de combi magnetron bij het open doen :(. Nieuwe combi was 800, maar gelukkig kan het deurtje vervangen worden. KOST OOK 390 euro, hoppa, haha lekker hoor. En ach het duurt vanaf nu ook nog 4 tot 6 weken :(.
    Naja liever spullen kapot dan dat er met 1 van ons iets is... Laten we maar positief blijven heh :D

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja dat is waar. Spullen kunnen vervangen worden. Een vriendin van mij betaalde geloof ik iets van 150 euro voor dat dynamo gebeuren. En een nieuwe accu heb je 40 euro. Is nog wel te overzien maar toch prettig is anders.

Ze zeggen altijd dat dat soort dingen in 3en komen. Dus hoop voor je dat dit het 3e ding was. Dan ben je in iedergeval ff klaar ;)

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmm dan had idd beter de accu naar de knoppen kunnen zijn. Naja het is niet anders. Hmm ik zit even te denken wat het eerste ding wat kapot ging kon zijn. Tijdje terug hebben we de oplader van de laptop moeten vervangen, telt ook wel mee toch ;). Nou dan was dit het weer voor even :D.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Ariel das ok, zijn we nu ook buddys, ik ben ook buddy met zusjevoorlynn, maar vind het wel handig als ik hier ook iemand als buddy heb :D

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind dat de oplader inderdaad ook gewoon meetelt hoor! ;)

20. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Haaaaai meiden,

@Booky - Ja vreemd he dat ik misschien over 4 weken al kan melden dat ik moeder ben geworden............We zijn wel heel erg benieuwd hoor nu naar dat kleine mannetje binnenin. En Jan nog veeeeel erger als ik hahahaha:D

@Joyce - Als hij over 2 weken nog niet is gekeerd dan gaan we denk ik een dag prikken in mn 38e week.....heeeeeel gek idee! Maar heeft nu ook wel zn charmes nu ik over de grote schok heen ben.

@Jusi - Toch stiekum wel fijn he als je man je in de gaten houdt???
    Ik mag van hem ook niets meer tillen....zag dat er nog een wasje opgehangen moest worden dus ik meegenomen in de wasmand van boven naar beneden. Opzich viel het hem niet op dat er opeens andere was hing............maar ik viel letterlijk door de mand door de WASMAND!! die stond opeens in de tuin en dat viel hem wel op!!!:p

@Babijtje - Kep je terug gePBt (hahahaha ofzo).
    Ik moet ook nog maar woensdag en donderdag werken.....lekker he dat aftellen!!!
    En ik verlies ook sinds een week slijm! Heeft geen rare kleur ofzo gewoon wat geel/wittig en is heel taai. Kep het nog gevraagd aan de Gyn gisteren maar die zei dat het niets geks is, tenzij er bloed bijkomt of er bruinig uit gaat zien.
    We lopen dus met recht goed gelijk op!!

@Meraki - Met aambeien moet je goed opletten dat je niet gaat "persen" op het toilet. Hopelijk werkt de sperti snel! Succes meid!

@Naiobi - Leuke box en een mooie foto van je bolle buik hoor!!!

@Mijn kleine - WELKOM! Je kletst al lekker mee lees ik;)

@Joyce - AFTELLEN!!!! Ik tel met je mee tot donderdag middag:D:D

@Jesenmo - Wat een vreselijk verhaal!!! Ik krijg er gewoon kippenvel van! Je moet doen wat je gevoel je ingeeft meis, en net wat die andere meiden hier al adviseerden........praat met je vriendin......Heel veel sterkte!! *knuff*

@Hellen - Niets mis met je kamertje! Ziet er toch hartstikke leuk uit!
    Bij de bouwmarkt heb je hele leuke stickers om de boel op te fleuren. Ik heb trouwens die stickers gebruikt voor op het behang (zie mijn foto's hartstikke leuk) En als je accesoires er staan moet je eens kijken wat een prachtig kamertje!!

@Twinkle - Het draaien heeft opzich niet echt risico's hoor, maar bij mij ligt dat puur aan de ligging van de placenta.
    Die ligt bij mij rechtsvoorin....als ze dan druk op mn buik zouden gaan uitvoeren, bestaat de kans dat de placenta loslaat. En als dat gebeurt moet het kindje natuurlijk direct met spoed met een keizersnede gehaald worden.

Voorlopig voel ik het hoofdje en knietjes onze kleine man nog steeds op dezelfe plaats dus dag 1 heeft hij niet zelf gedraaid.

Vrijdag ga ik nog lekker met een vriendin een dagje relaxen in Elysium. Ff wat bubbelen, eten, zwemmen, relaxen, kletsen, wat kort in de sauna......heeeeerlijk begin van mn verlof :D

En vrijdag moet ook mn auto gekeurd worden...brrrrr en ik las hier ook al autoproblemen bij jullie!
    Sinds die plensbui een week geleden stotterd mn kar in het begin. Heeeel irritant, :x net of je geen auto kan rijden :x. Volgens mij iets met de boogies.......brrrrrr:x

Deel Deze Pagina