September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Booky, oooh balen van je auto! Hopelijk valt het mee!

Jocruella, ook al problemen met de auto!

Wij zijn druk bezig met het uitkijken naar een andere auto voor de kleine komt, onze stappenmotor is kapot en heb geen zin om dat nog te laten maken aangezien we toch een ruimere/nieuwere willen.

Gaat goed hier met de auto's haha!

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Joehoe meiden het valt toch nog mee, tis gelukig alleen de accu :). Auto staat alweer op de oprit :D.

Jocruella, lekker om zo te beginnen met je verlof! :)

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @booky beter meid! scheelt weer een hoop centjes!

@jocruella ooo heerlijk naar het elysium!! ik wil ook!

4. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @booky, fijn dat je auto het weer doet :)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Booky; fijn dat het de accu is en niet de dynamo!

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hihi Jocruella ik zie je al zitten in de stotterende auto ;)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Nou ma klungel is weer bezig geweest hoor.

Ik wilde plakplastic op de ruwe planken van Kylian's nieuwe kast,
    dus vanmorgen op de fiets plakplastic halen.
    Ook nog leuke gemarmerde gevonden en ja ze hadden er nog 5 rollen van (genoeg dacht ik dus)

Dus daarna de hele dag druk aan het plakken om erachter te komen dat ik dus net 1 rol te kort kom. Geen probleem dan morgen maar even terug naar de winkel.

Goed ondertussen maar even de gedane planken terug in de kast zetten en wat blijkt.

Ik heb dus vrolijk de ONDERKANT zitten beplakken, ben dus een hele dag kwijt en ben geen reet opgeschoten.
    Kan ik morgen 6 rollen gaan halen en helemaal opnieuw beginnen :x

Groetjes Anita

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @jesenmo; tjeetje wat een verdrietige gebeurtenis, verschrikkelijk. Doe wat je hart je ingeeft meis!!

@Hellen; ow leuk joh dat de meubeltjes in elkaar staan. word steeds echter zo he!

@booky; ooooooh gelukkig alleen de accu. scheelt een bom duiten.

@Jocruella; das leuk, alles gelijk. Zouden de kindjes dan ook gelijk komen? ;)

@Anita; oooeeeh dat is ondankbaar werken dan. Balen joh! Succes morgen.

10. Femya

Femya Niet meer actief

Naiobi Mare zit in Hamburg, Eerised is echt al heel lang niet meer op het forum geweest. Weet iemand iets van haar? Via hyves ofzo misschien?

Rox 8 wassen :$ jemig zeg, allemaal babyspullen of ook jullie was? Wel lekker dat het nu gedaan is.

Booky wat een pech zeg, gelukkig is het nog een beetje meegevallen. Erg iritant als alles tegelijkertijd stuk gaat!

Oh lekker Jocruella, heerlijk ontspannen. Mijn vriend en ik gaan over 2 weken naar Sanadome, ik wil ook zo graag nog even lekker ontspannen daar.
    Dat is vervelend dat het met de ligging van de placenta te maken heeft bij jou. Misschien een idee om muziek te laten luisteren onderin je buik, wie weet gaat je kleintje dan naar het geluid toe? Geen idee of het werkt hoor...

Ow Pluk hahaha sorry dat ik moet lachen, wat moet dat frustrerend zijn zeg! Veel succes morgen.

Babijtje jij schiet echt al op zeg, jeetje vanaf volgende week kan je al thuis bevallen. Wat spannend! Ben je er een beetje klaar voor? Oh ja, ik ga je nu een PBtje sturen.

En dan lekker bankhangen, ik heb niet meer geslapen vandaag en ben vanaf 5 uur vanmorgen al op, dus dat wordt een lekkere nacht hoop ik.

11. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    Heb even wat teruggelezen.
    KAn helaas niet op iedereen reageren, ben echt vreselijk moe!

Ben gister toch maar wel naar vk geweest, weer buikkrampen gehad, gelukkig zat alles wel dicht, maar ik verlies wel wat vocht, ze weet alleen niet of het wel vruchtwater is!
    Ze heeft me niet naar zh gestuurd, vindt ze best wel makkelijk doen eigenlijk, buik gevoeld en aan de hand daarvan zegt ze dat alles er nog goed uitziet.
    Wat ik steeds voel zijn indalingsweeen volgens haar, maar moet wel rustig aan doen om ze niet tot ontsluitingsweeen te vormen ofzo!! Ze zei letterlijk: Ik heb je buik gevoeld, hartje geluisterd, en je baarmoeder is nog dicht dus je bent niet aan het bevallen......goh echt..grrrr...tuurlijk ben ik niet aan het bevallen, zover was ik zelf ook wel.....echt dit is de reden dat ik er steeds tegen op zie om naar de vk te gaan, had liever naar het zh geweest waar ze je aan de echo en hartfilmpje leggen en vruchtwater opmeten enz enz....maar had echt geen zin om te er verder op in te gaan, alles wat ze zei wist ik zelf ook wel!!!! Ben nu best wel chagi........maar goed ik mag verder ook niet meer werken, dus mijn verlof is gister per direct in gegaan, baas gebeld en die vond het een logische beslissing, gelukkig was die heel begipvol!!!
    Ik persoonlijk vindt het wel erg jammer, had graag gewoon doorgewerkt....!!Moet rusten...als ik geen vroeggeboorte wil!!

Volgende keer ga ik gewoon vragen of ik naar het zh kan..
    Enne moet volgende keer meteen bellen als ik weer krampen heb dan wil ze meteen thuis komen....vindt dat zo stom om bij de eerst beste kramp te gaan bellen, maar dat vind ze niet, ze wil dan mijn buik voelen op het moment van de krampen!! Best!

Jesenmo: echt ontzettend verdrietig van je vriendin.....echt eng lijkt me dat! Veel sterkte!

Weet niet mee wie: Degene die bloed verloor/verliest... wat zegt de vk dan daarover?? Vk waar ik heen ga die segt dat alles oke is zolang je maar geen bloed verliest....!!! Lijkt me eng om opeens bloed in onderbroek te vinden!

Dames ik ga slapen...weltrusten!

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @jesenmo aaahhhhh dikke knuf.....weet hoe het is...maar gewoon open en eerlijk blijven...en de confontatie is en blijft moelijk voor beide...maar op langere termijn wel de beste..

@ hellen love ya pica's....ziet er heeeeelll liefffff uit....

@ladymoi...ggggrrrrr als je zo weg moet gaan...maar als ze je bm heeft na gecheckt en ze zegt dat die dicht is...aaaaahhhh fijn dan is het ook geen vruchtwater....mijn afscheiding is nu ook heel vloeibaar en mega veel...en bij me weeen / en hardebuiken verlies ik ook urine onopgemerkt blijkt baar...
    ben wel blij wat van je te hebben gehoord....

13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Booky, gelukkig alleen maar de accu! Dat scheelt alweer!

Pluk, oooh zoiets zou mij ook echt gebeuren! Erg is dat he! Achteraf meestal wel om te lachen maar op het moment zelf Arrhhhhhgggg!

Ladymoi, balen dat je nu nog niet echt meer weet maar denk dat je beter toch verder had kunnen aandringen op een echo, de VK kan immers geen gedachte lezen. Misschien de volgende keer toch even doen?

Ahh, ondanks de vele wc bezoekjes eindelijk weer eens lekker geslapen. Heerlijk! Normaal kan ik helemaal niet in slaap komen en lig ik niet lekker, last van harde buiken en hete voeten maar vannacht lukte het weer eens :) Wat een genot!!

Vandaag 29 graden, benauwd en windstil hier dus denk dat ik maar binnen in een koele ruimte verstopt blijf :$

14. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Gisteren zag mn pa dat 1 van de boogies idd was verbrand. Dus vanmorgen bij de garage langsgeweest maar ze hadden helaas geen nieuwe set liggen. Vanmiddag gaan we terug en repareren ze mn stotterende tuut :D:D

@Pluk - wat heb ik weer om je verhaal zitten lachen gisteren!
    Succes vandaag met plakken dus!!!

@Babijtje - hihi Jij loopt voor op mij, en als mijn situatie zo doorzet gaan ze onze kleine eerder halen, dus wie weet komen onze beebs tegelijk hahahahaha
    Kep je trouwens op hyves gevonden en toegevoegd ;)

@Twinkle - Sanadome is ook heeerlijk..........Ben wel toe aan een daggie relaxen hoor! Jammer dat mijn mannetje het niets vind:(. Maar goed een daggie lekker met een vriendin relaxen is zeker ook niet verkeerd!

@Ladymoi2 - Probeer je niet al te druk te maken. Wel jammer dat je geen goede band hebt met je VK. Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee. Zij heeft me direct lekker optijd doorgestuurd naar de Gyn in het ZH ivm de dwarsligging van onze kleine. Maar volgens mij mag je altijd vragen of je in het zh een onderzoek kan krijgen:(

Owwww na vandaag nog maar 1 daggie werken!!! Jippieeeeeee:)

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jocruella ooh dat is te overzien.. bougies zijn niet zo duur :)

@booky aah de accu die is ook nog te overzien qua prijs :)

@pluk voordeel is dat je vandaag niet weer de onderkant kan gaan beplakken.. gheheh

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O bougies zijn nog te overzien! Lekker hoor nog maar 1 dagje werken!

Heb om half 3 weer een groeiecho. Ben benieuwd!!

17. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0

hihi nee hoop toch onder de 100 euries te blijven.......vrijdag moet hij ook al gekeurd worden en een beurtje krijgen, dus ik hoop dat het mee gaat vallen!

hihhihihi Wat een lolbroek is Naiobi ook hé Anita hahahahahahhahahahahahahahahahaha

Succes Ariel met je groeiecho!! Kan je weer even spieken daar binnenin!

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Morning!

En we zijn weer een nachtje verder :)
    Ik had vannacht weer eens ouderwetse darmkrampen ( heb prikkelbare darm syndroom). Dat was heel lang geleden en ze deden zo'n pijn, dat ik echt mijn ademhalingstechnieken nodig had. Toen had ik wel even een paniekmomentje..zo van: als een bevalling zoiets is maar dan urenlang..ga ik dat trekken????

Aan de andere kant ken ik meer mensen met darmaandoeningen en de dames die waren bevallen hebben me vaak gezegd, dat ze liever bevallen, dan dat ze een darmaanval meemaken. Dat moet dan toch bemoedigend zijn!

Hier wel weer veel harde buiken, maar volgens mij groeit de kleine ook weer flink. Vooralsnog niets om van in de stress te schieten. Trouwens, soms voelt het hard aan, maar is het plaatselijk hard. Dat kan dan volgens mij niets anders dan wurm zelf zijn, die even strak tegen de baarmoederwand aan geparkeerd ligt.

De drukker is bezig met proefdrukken voor het kaartje, trouwens. Ben wel héééél benieuwd!

Fijne dag ladies!

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Merakli, aaauw pijnlijk, aambeien. :( Heb je niks om erop te smeren?
    Booky, ja is zeker moeilijk, niks doen. Mag van mezelf wel vort langer achter de pc, want lezen gaat op den duur ook maar vervelen.
    Hellen, lieffie, ik ga geen gekke dingen doen hoor. Al kriebelen mijn handen om het huis eens een goede poetsbeurt te geven!
    En ook ik heb je foto's bekeken van je kinderkamer. Hij ziet er toch mooi en netjes uit voor een tweedehandse! Nu de boel nog oppimpen en het lijkt als nieuw. :)
    Mijnkleine, welkom hier in de laatste weekjes! :D
    Jesenmo, wat lijkt me dat heftig en moeilijk zeg! :( Ik weet niet hoe jouw vriendin is en of ze liever heeft of je komt of niet. Ik zou ze anders gewoon bellen als ik jou was, hoe moeilijk dat ook is. Sterkte meid!
    Jocruella, ergens wel fijn dat mijn man me in de gaten houdt, maar hij is een hele dag werken. En als ie 's avonds thuis komt heeft ie geen zin meer in huishoudelijke klussen. En tja, die moeten toch gewoon gebeuren. Dus gisteren met tweeën de afzuigkap en het gasfornuis schoongemaakt, haha. Ik zal echt nooit een huisman krijgen. :p
    Oh Pluk, ik moet stiekem wel lachen om je verhaal hoor.. :) Kan me wel goed voorstellen dat je baalt nu. Kun je de planken evt. niet omdraaien?
    Ladymoi, ik ben degene die bloed verloor, en nu nog oud bloed verliest. Ik heb daar nu 2 keer voor in het ziekenhuis gelegen, maar ze kunnen geen oorzaken vinden. De 1e keer had ik schijnbaar wel weeën maar de 2e keer niet. Ik heb dan ook al 1 cm ontsluiting en moet het rustig aan doen. Als je het echt niet vertrouwt, kun je dan geen doorverwijzing vragen naar het ziekenhuis?
    Hellen, balen dat je weer zo'n last had van je darmen. En ik ben ook erg benieuwd naar je geboortekaartje. :D

Zoo, weer op iedereen gereageerd. Vandaag nog een dagje rustig aan doen, en morgen mag ik eindelijk op controle naar het ziekenhuis! Heel stom, maar ik heb er gewoon een soort van zin in ofzo. Zit me iets teveel vast te pinnen dat er geen ernstige oorzaken gevonden zijn, en ik weer wat dingen mag gaan doen. Valse hoop misschien, maar altijd positief blijven toch? ;)

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Jusi :)
    Weer op controle..nou..als je er zoveel zin in hebt, wens ik je naast een goede controle ook veel plezier toe :)

Deel Deze Pagina