September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hihi Pluk, beetje jammer van je harde werken. Succes dan maar weer vandaag!

Wauw Babijtje nog een weekje en je mag thuis bevallen :O.

Ladymoi, goed dat je toch langs de vk bent gegaan en dat je gestopt bent met werken. Rustig aan meid!

Mijnkleine, fijn dat je lekker geslapen hebt, dat doet een mens goed heh.

Whoehoe Jocruella, lekker de laatste dag :D
    Gelukkig vanmiddag weer een ‘normale’ auto :).

Ariel ben ook erg benieuwd naar de groeiecho. Volgens mij krijgen wij er hier maar 1…

Hellen waardeloos die darmkrampen.
    Ik voel ook soms harde plekken in mijn buik, das dan toch wel heel duidelijk de kleine.

Jusi, zeker positief blijven is erg belangrijk!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Van die plaatselijke harde stukken is inderdaad de kleine. Ze kunnen je trouwens wel verdraaid veel pijn doen zeg!!

Poeh darmkrampen, breek me de bek niet open. Ik heb dan geen prikkelbaar darmsyndroom. Maar had laatst een buikgriepje, ook heel fijn. Het is dat ik beter weet, maar anders had ik echt gedacht dat de bevalling was begonnen!

Jusi, morgen weer op controle, hoop dat ze iets positiefs te melden hebben! Succes meis!

Pluk succes met plakken vandaag!

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Mn broer belde net!! De vliezen van zijn vrouw zijn gebroken :D Erg spannend nu!! Ben even de DS vol met spellen voor haar aant zetten zodat ze wat te doen heeft in het ziekenhuis :)

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, ik hoop op positief nieuws, vandaar mijn 'zin' in die controle. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen haha. :)

Ik heb trouwens ook plaatselijk harde stukken in mijn buik, voornamelijk aan mijn rechterkant. Daar ligt de kleine dan ook.
    Echt heel raar gezicht als ik op bed lig. Dan zie je echt aan 1 kant van mijn buik een hele bol, en de linkerkant is gewoon plat. :D

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oeehhh spannend mijnkleine!

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Jocruella, heb gisteren een zalf gekocht bij de apotheek en gesmeerd, doet nu minder pijn gelukkig (volgens mij bloed het een beetje) ik wist niet dat je niet mocht persen, deed ik wel namelijk. Wat leuk dat je vrijdag gaat relaxen met je vriending :) geniet ervan en hoop dat je auto gekeurd wordt.
    En ik lees dat je nog maar een dag gaat werken, lekker :)
    @ Booky, fijn dat het alleen de accu is :)

@ ladymoi2, jammer dat je vk zo reageert en nou thuis gaan rusten :)

@ Jusi, heb er wat op gesmeerd, hoe gaat het nou met jouw? Doe je het rustig aan :)

@ Mijnkleine, spannend :)

Vanmorgen was een oud collega op bezoek met haar hondje (vrouwtje) en wij hebben een husky (mannetje) hij zat de hele dag te hijgen, was wel een mooi gezicht :)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goed dat je die zalf hebt gehaald Merakli!

Spannend hoor mijnkleine!

8. allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. ik heb toch besloten om niet te gaan. omdat ik bang ben dat het voor haar erg confronterend is,maar ook voor mezelf. ik heb in ieder geval een kaartje gestuurd en wil binnenkort wel even met haar bellen. het was een moeilijke beslissing maar denk (en hoop) wel de goeie...

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Mijnkleine, wat spannend!!! Hopen dat ze nu snel hun kleintje in hun armen kunnen sluiten.

Jusi, hier ligt kleintje ook voornamelijk aan de rechterkant. Ziet er idd grappig uit als je op je rug ligt :D.

Merakli, hoop dat het zalfje snel verlichting brengt!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijnkleine, spannend. Heb je ondertussen meer nieuws??
    Merakli, gelukkig dat het nu minder pijn doet. En ja, ik doe het best rustig aan, maar zit nu al een hele ochtend achter de pc. ;)
    Ga zo maar weer liggen, want merk wel dat ik nu te lang gezeten heb.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jesenmo, zal vast een moeilijke beslissing voor je geweest zijn! Sterkte!

Jusi ook al last al je lang zit?? Als ik een tijdje achter de pc zit dan doet een spier die van je bil naar je dijbeen gaat echt onwijs pijn!

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Jesenmo, lijkt me ook een moelijke beslissing. Vind het erg goed dat je een kaartje hebt gestuurd. Sterkte...

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jocruella succes met je laatste dag werken meid!!

hellen vervelend meid die krampen!!

anita ooooowww lompie... succes vandaag met de andere kant!

mijnkleine spannend!!!

jesenmo.. tja meid was een moeilijk beslissing.. hoop dat je er goed aan heb gedaan!

twinkle jep 8 wassen van de kleine!(incl. beddengoed)

gister zijn we weer naar cursus geweest en de mannen moesten kindje wiegen... helemaal geweldig! heb natuurlijk weer in een deuk gelegen! jo schudden aan die buik... maar het is wel een prettige oefening om je buik zacht te maken!

14. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ooo ja en gister heeft manlief officieel te horen gekregen dat hij adhd heeft.. dus moet tie vanaf volg week aan de ritalin... vind het een prettig idee dat het voor de bevalling erdoor is!
    word het een stukkie rustiger in dat koppie van m!

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Klopt helemaal, die bevallingspijn is heel anders dan zo'n K aanval.
    Bij zo'n aanval ben ik echt dood en dood ziek (zweten misselijk tot overgeven toe en na die tijd kan ik nauwelijks op mijn benen staan).
    Bij de bevalling was er wel pijn maar voor de rest voelde ik me hartstikke goed.

Dames, bedankt voor alle grappen en grollen over mijn plak avontuur. Heb nog niet de moed gehad nieuwe te halen (straks maar even met de auto), maar heb me uitgeleeft op de babywas.
    Alles gesorteerd op kleur en alvast de witte was erdoor gedraaid, die hangt nu lekker buiten te wapperen.

Groetjes Anita

16. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @mijnkleine - spannend! Is er al een minimensje geboren??
    Goed idee trouwens van de DS! Aangezien mij waarschijnlijk een KS staat te wachten......

@Jusi - Ik herken dat wel hoor, jou instelling dat de HH-klussen toch gedaan moeten worden ;) Betrap me er ook regelmatig op.
    In de tussentijd dat hij 1 ding heeft gedaan denk ik....mmm had al 4 andere dingen klaar kunnen hebben hahahahahaha. Ach ben allang blij dat ie de belangrijkste dingen uit handen neemt.

@Merakli - Fijn dat de zalf wat verlichting brengt. Gewoon rustig aan de tijd nemen als je naar toilet moet. Door te veel kracht uit te oefenen barstten zeg maar de aambeien steeds weer open en krijgen ze geen kans tot genezing.

@Jesenmo - Een kaartje is altijd lief! Ze zal jou vast en zeker begrijpen. En onthoud maar er nooit sprake kan zijn van een goede of foute beslissing. Dit is JOU beslissing, genomen met je hart.

@Rox - Fijn dat je mannetje nu medicatie krijgt en jij je rust;)

@Pluk - Graag gedaan hoor!!! In deze tijd van kwaaltjes en onzekerheden is het toch altijd weer ff leuk als iemand iets LEUKS te melden heeft.....al is het maar om osn te laten lachen en is het voor jou minder leuk:D:D:D

Zoooooo strakkies langs de garage.....hier op mn werk is alles gedaan. Ga hier morgen eigenlijk nog maar voor de show naar toe hahahaha

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Rox, hihi lachen al die wiegende mannen :D.
    Fijn dat er een officiele diagnose is gesteld bij je mannetje. Idd prettig om met de ritalin wat rust in zijn koppie te krijgen.

OOH Pluk wel goed dat je al gewassen hebt! Ik moet hiet het spul nog eens uit de dozen halen en kijken wat nog bruikbaar is en wat niet :(.

Jocrualla, succes bij de garage! Heerlijk dat je werk wat moest helemaal af is. Hihi kun je morgen lekker voor de show naar je werk :D.

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Jusi, fijn om te lezen dat je het rustig aan doet :) van lang achter de pc zitten krijg ik rugpijn, slim om te gaan liggen :)

@ Jesenmo, Sterkte ermee!!

@ Jocruella, ik doe het rustig op de wc :) maar het is verzacht naar mijn gevoel. Nou morgen laatste dag leuk leuk leuk!!

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hallo..vandaag weer terug bij de gyn geweest.....
    NOU....echte weeen dus....Baarmoederhals is aan het verkorten en me baarmoedermond is week aan het worden...ze hebben eerst nog getwijfeld wat te doen...aan gezien dat de weeen nog niet regelmatig zijn en met mini meisje alles heel goed is en ze is heel sterk...mocht ik naar huis en daar rusten en liggen en niks doen...gelukkig....wij zijn wel goed voorbereid en weten dat als ze een 30 min regelmatig zijn gewoon naar de ZH gaan...
    Ik ben wel erg moe van die weeen...dus dat rusten maakt me niks uit nog 2 en halve week en dan mag ze gewoon komen...we gaan er voor...

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Oei slaapzak, het zijn dus echte weeen, hoop voor je dat de baby nog 2,5 week in je buik blijven!!!

Deel Deze Pagina