whahahahaha nou ik heb lenzen -9 in dus daaraan zal het niet liggen. Ach ja ik heb het nu makkelijk de kant die nog niet beplakt is moet beplakt worden Ben ondertussen 3 kappers langs geweest maar niemand heeft tijd, personeelstekort ivm bouwvak (ik zeg of niet al het personeel tegelijk op vakantie of toch je zaak een periode dicht doen). Wat betreft het slapen, hier ook hoor, mijn rechterheup doet pijn als ik er te lang op lig (cadeautje van de ms) dus lig ik grotendeels van de nacht op mijn linkerzij wat weer weerslag heeft op mijn schouder. Omdraaien is pijnlijk, mijn buik kantelt sneller dan de rest van mijn lichaam, zo erg zelfs dat je mijn rug hoort kraken. En als je dan eindelijk lekker lig moet je PLASSEN :x Sinds 2 dagen slaapt Jan (die er om 4.45 uur uit moet ivm vroege dienst) er rustig doorheen. Hij is geprikt door een beest (2de keer in 3 weken tijd) en heeft hier een behoorlijke allergische reactie op ontwikkeld (lees hele been is dik, rood en warm) en nu heeft hij antihistamine tabletten gekregen van de dokter. Bij werkind is slaperigheid . De volgende keer als hij weer geprikt wordt moet hij meteen zijn medicijnen nemen :x Groetjes Anita
@ Twinkle, ok dat kan ik ook proberen (roosvice) het is nog niet helemaal over, maar het doet niet meer zo heel erg pijn. Eerlijk gezegd drink ik niet zo veel probeer op te letten, maar blijft moeilijk. En wat leuk dat je zomaar een bloemetje heb gekregen!! @ Ariel, wat fijn dat de uitslagen goed waren!!!! @ Helen, wat vervelend dat je een buik vol rommelenede darmen hebt succes @ Joyce84, oh wat fijnnnnnnnn dat het je laatste dag is vandaag, @ Naiobi, jij ook nog een week @ Mijnkleine, wat spannend dat je het nog niet weet en wat vervelend van een waardeloze nacht, weet er alles van!!! @ Mare wat vervelend van de misselijkheid en de andere kwaaltjes, hier ook nog steeds last van misselijkheid en veel plezier bij babyzoo @ Jusi, veel succes bij de ziekenhuis!! en wat fijn dat je goed hebt geslapen. @ pluk, heel veel succes vandaag met plakken en inderdaad als je lekker ligt, moet je erweer uit om te plassen:x @ jocurella, wat vervelend van een rotnacht, ik kan ook niet echt mijn draai vinden 's nachts en maak mijn man ook vaak wakker, maar die valt snel terug in slaap en hij snurkt je hoeft niet je schuldig te voelen hoor. maar helaas geen tip Hier zit ik ook niet meer fijn achter de pc, begint mijn rug pijn te doen en buik
Jaaaa Twinkle, wat een lief mannetje heb jij thuis zomaar een bosje bloemen meenemen . Lief hoor! Ohh Pluk das ook lekker dat je nergens geknipt kunt worden. En jeetje wel hefitg die reactie van je man op die steek.....
Toch fijn te weten dat het niet aan mij ligt.... En dan idd dat PLASSEN!!!:x Grrrrrrrommmmmm Ook nog zoiets! Op internet kan ik ook niets vinden......ja kloten met kussens - Nou die fase sluit ik af, dat helpt ook geen zier! Vanmiddag ga ik met Jan even een opklapbaar logeerbed kopen bij de Leen Bakker. Als ik dan weer super onrustig ben en hij er vroeg uit moet, kan hij even lekker ergens anders slapen. Niet zo gezellig vind ik, maar ik voel me zo rot als hij er zo vroeg uitmoet en ook geen oog heeft dicht gedaan door mij Hij drinkt eigenlijk nooit, maar misschien moet ie ook maar een bacootje ofzo drinken voor het slapen gaan hihihhihih Wie weet slaapt hij er lekker op, want hij is niet allergisch voor beesten hahahaha
Hier duurt het ook onwijs lang voordat ik in slaap val. En voordat ik in slaapval moet ik eerst nog 10x naar het toilet En hier helpt slapen met kussens onder je buik en tussen je knieen ook echt geen zin. Draai ook ongeveer 100x ofzo voordat ik slaap En ik word 's nachts gelukkig maar 1x wakker om te wakker plassen en dan slaap ik gelukkig wel weer snel.
He meiden! Ik heb EINDELIJK weer een laptoppie thuis, kon met mn telefoon niet meer op zwangerschapspagina.. Ik schaam me alleen dood dat ik zo lang niet ben geweest zeg... Maar tis ook best lastig zonder computer thuis! Hopelijk is alles goed hier en zijn er geen verdrietige of ernstige dingen gebeurd?!?!? Ben al sinds 22 mei niet meer online geweest. Ga vanaf nu weer meelezen en reageren. Heb jullie wel gemist. Tis zo heerlijk om hier alles er uit te gooien en iedereen begrijpt je... I'm back lady's !!! Hier is alles wel goed hoor, ben 3 dagen ziek geweest, maar nu is alles weer goed. Kamertje is over 2 weken klaar (dan pas? haha ja) en dan ga ik de 15e, 2 nachtjes weg met Fer naar de veluwe.. Ben inmiddels 33 weken en 2 dagen. Heb ook 2 weken terug een groeiecho gehad, omdat mn buik zo klein is. Dus ze dachten dat de kleine niet goed groeit.. Maar de kleine loopt juist 1,5 week voor op groei, haha!! Ga nu een paar pagina's terug lezen, dan weet ik nog een klein beetje wat er allemaal speelt.. Ga ook ff wat foto's in mn album zetten! Sorry dames, ik schaam me echt hoor.. Xxxx
Welkom terug!!! We vroegen ons toevallig vorige week of begin deze week al af waar je was!!!! Veel leesplezier! Want wij kwebbelen er hier vrolijk op los!
Ja ik zie het.. haha! Heb een hele hoop gemist.. Ga even in jullie albums kijken, ben benieuwd naar de buikjes.. Heb ook een buikfoto in mn album gezet, van 7 maanden! Hoe is het met jou Jocruella? 34 weken al zeg.. Nog even, en dan zijn onze kleintjes er gewoon.
slaapzak rustig aan meissie! nog even 2.5 week volhouden!! twinkle ja we hadden het wel verwacht.. we vinden het alleen maar beter dat het nu echt erkend is! heerlijk als je bloemetjes van je mannetje krijgt! word ik ook altijd erg vrolijk van! hellen spannend weer vanavond! joyce succes met je laatste dag!! mijnkleine lekker meid om nog echt even saampjes een paar weekjes door te brengen! anita geniet lekker van je vrije dagje meid enne lekker blijven plakken he! jocruella het schijnt dat links ook beter is voor je doorbloeding enzo en dat je organen dan beter liggen...(zeggen ze) ik lig nu dat ook op links met een kussen onder mijn buik en een kussentje in mijn rug... een kussen onder mijn hoofd tussen mijn schouders in en daaronder nog een platte kussen zodat ik iets hoger lig... daarbij heb ik vanacht ook nog eens met mijn voedingskussen onder mijn voeten/benen geslapen zodat die wat hoger liggen.... ik moet je zeggen dit is goed te doen hihihihi naiobi succes met bijslapen vanmiddag jusi succes in het zh eerised mooi klein buikie hor meid!!! hier ging het gisteravond even niet goed had ik het idee... kind was super druk en daardoor(denk ik)ging mijn baarmoeder(denk ik dat dat het was) flink samentrekken... en dat terwijl in constante kramp had in mijn benen...na 1 uur ben ik uiteindelijk dan toch in slaap gevallen... maar was echt even bang dat ik vandaag mijn klantjes moest afbellen.. maar vanochtend werd ik toch(redelijk)normaal weer wakker,,, gelukkig!
Welkom terug Eerised!! Gezellig!! Gelukkig ging het vanochtend weer Rox, werk je nog lang door? Net terug van controle bij de vk. Had nu een waarneemster van de waarneemster, hihi. Prima meid maar die wist niks van de groeiecho e.d. Haha naja uiteindelijk zijn we eruit gekomen en heb ik net de afspraak gemaakt. 20 augustus om half drie groeiecho in het ziekenhuis. Op dit moment lag het buikje perfect op schema. Kleine ligt nu nog mooi met het koppie naar beneden, rug links en voeten hoog rechts (die zijn DUIDELIJK te voelen ). Bloeddruk was prima, 115/65. Nu over 2 weekjes weer. De volgende afspraken mogen weer op de lijst. 13 augustus, vk 14.10 uur 20 augustus groeiecho 14.30 uur
@ Booky, gelukkig weer goedgekeurd .. Ja, ik vind mn buikje ook wel mooi, soms snap ik niet dat het past. De kleine was met 31 weken, 2 kilo.. Ooooh en ik kan niet wachten tot mn vriend weer thuis is, ik had hem zondag naar zn wagen gebracht, en ik stond gewoon keihard te janken in zn armen en wou m niet loslaten .. Ik zie voor de rest vooral grote en mooie buiken.. En volgens mij van Rox een bescheiden mooi buikje met een mooie mannelijke buik er naast haha.. X
ja en zo in eens. Vorig jaar al gestoken door iets (we weten echt niet wat) en toen een flinke rode plek daar waar hij gestoken is. 3 weken geleden in zijn linker kuit gestoken, die werd dus dik (aan de achterkant) en rood, wel naar de dokter geweest maar die kon er weinig aan doen. Nu afgelopen zondag in zijn rechter knieholte, nu is zijn hele onderbeen dik (voor en achterkant) rood, gespannen en warm. Je hebt dus een lichaamseigenstofje Histamine, die dus voor allergische reactie's zorgt. Nu heeft hij anti histamine tabletten gekregen, als hij nu weer geprikt wordt moet hij die meteen slikken in de hoop dat de reactie in ieder geval niet zo erg meer wordt. Ik vind het wel eng want bij elke steek wordt de reactie erger dus waar gaat het stoppen. Ook zou het wel handig zijn al we wisten welk beest hier nu achter zit. zo en nu ga ik verder met plakken, nog 2 planken en dan ben ik klaar. Groetje sAnita
@booky fijn dat alles weer goed was meid!!! en ja ik werk nog 2.5 week.... pffff @eerised.. volgends mij is dat slaapzak... ik heb alleen mijn eigen buik en die is niet bescheiden hahaha
http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?Groep=lief&Category=18&kleding=45&ProductID=L192205-726&kleur=230 deze hebben we vorige week gekocht incl. handschoentjes en muts... duurt nog een eeuwigheid voordat ze het aankan maar vond het zo geweldig!
En me kleine meisje had ik geloof ik ook nog nooit laten zien. Hier een foto van haar met de pet van papa op
Als ik mijn foto's erop probeer te zetten lukt het niet, heb het gisteren weer geprobeerd maar er gebeurt niks. hmmm.... toch nog maar een keer proberen dan van de week. Enne Ariel, mooie buik hoor En mooi meisje ook