Oh, sorry Rox.. haha! Was ff in de war. Ariel.. Wat een schatje zeg, echt lief hihi.. Ik ga ff nog wat aan het kamertje doen, denk ff naar de Ikea! Tot vanavond! Liefs
Ik wou dat ik je van advies kon dienen, Jocruella, maar ik ben zelf al net zo'n tobbert... Met mijn buik heb ik ook best last, todat ik er een dun kussentje onder legde, dat "trekt" een stuk minder, maar pijnvrij wordt het niet. Pff...we slapen allemaal niet zo best, geloof ik. Nou ja...de laatste loodjes he... Hee Eerised!!! Fijn dat alles okee is! Prachtig buikje, overigens! Ow ow..Rox....doe toch kalm aan meis! Jaa dat spul van Lief is erg leuk. Maar veel is wel erg geslachtsgebonden. Ik was er vanochtend ook ff met ma, maar kon niets kopen, want dat zou het meteen verraden... Booky: ook prettig te lezen dat jouw check ook weer in orde was. Zoo Ariel: ook een lekkere buik!(En een heerlijk kindje) Kreeg nu binnen 1 week van 2 verschillende mensen ook 2 totaal uiteenlopende reacties op mijn buik. De één zei dat het zo'n bescheiden buik is voor de duur ( en ik ben ook alleen maar op mijn buik aangekomen, vocht in enkels en vingers niet meegeteld) en vandaag zei de dame in Lief: zo..nog even en dan ben je zeker zover. Ik zo: nou..mag nog een week of 7 hoor. Toen keek ze verbaasd. De proefdruk van het kaartje is ook binnen. Helemaal goed!
Hier ook net de proefdruk opgehaald, alleen hadden ze het gedichtje helemaal onderaan (links) gezet, dat heb ik ze even naar het midden laten zetten Voor de rest is die ook helemaal goed, 1 tipje van onze sluier wij laten de datum in letters drukken. Dus b.v twee september tweeduizendnegen. Zo en dan nu het allergrootste nieuws. DE KAST IS KLAAR (kan wel een rondedansje maken). Dat betekend meteen dat er zaterdag overgehuist wordt en dat ik volgende week de babykamer in orde kan maken en nog even kan shoppen voor de dingen die we nog missen (meisjes dingen). Ondertussen belt J net van de lidl, had die allemaal lekkere dingen voor mij gekocht. Toetje, snoeptomaten, aardbeien mmmmmmmmmmmmjamamamamammmmmm ik ga vanavond genieten. Groetjes anita
Eerised, mijn schoonzusje had ook een heel mooi klein bescheiden bolletje. Leek ook een klein kindje te worden. Uiteindelijk is ze 11 dagen voor de uitgerekende datum bevallen en het kindje was ruim 3800 gram, zou waar die gezeten heeft . Pluk jeetje vervelend dat je ook niet weet welk beest er achter die beten zit . Whoehoe geweldig dat de kast klaar is . Hmm je mannetje heeft wel allemaal lekkere gezonde dingen gekocht, goed bezig Ahh leuk Rox, echt leuk spul heh bij lief en het blijft erg mooi. Jeetje nog 2,5 week!! Nou dan gaan we maar samen aftellen . Ahh wat een lief jullie kleine meisje Ariel. Hihi geweldig met die pet . Mooie buik hoor! Ik zal er vandaag ook 1 laten maken bij 32 weken. Ooh Hellen leuk heh die verschillende reacties . Naja mensen willen iets te zeggen hebben heh . Loop hier zo met Mats nog even langs de telefoonwinkel. Mijn abonnement is afgelopen en de telefoon loopt ook op z’n eind. De batterij valt er zomaar vanaf enzo…… Eens kijken wat ze hebben….
Hallo dames, Blijf verbaast over het tempo waar jullie mee kletsen Maar morgen is mijn laatste werkdag dus dan hoop ik ook wat actiever mee te kunnen doen! Maar hoop slechte slapers zie ik!!Echt waardeloos is dat! Ik moest al eigenlijk mijn hele zwangerschap 2 keer per nacht ofzo plassen, maar begin nu ook echt last van mijn bekken enzo te krijgen. Steken in mijn schaambot enzo....heeerlijk Maar ja....zal er wel bij horen Oh en hier een eigenwijs ventje moest maandag naar de vk en zij wist bijna zeker dat hij met zijn koppie naar boven lag. Ik had zondagavond al het idee dat hij overdwars lag...maar vond dit toch wel even flauw!! Hopen dat hij dat trucje nog een keer gaat doen, want kan zelf toch vrij slecht voelen wat ik nou precies voel...aan hoofd of kontje....armen of benen. Maar over 2 weken weer naar de vk en dan hopen dat hij braaf is geweest! Vk raadde al aan om te dreigen met zakgeld verlaging Nog mensen met leuke plannen voor dit weekend?? liefs eertje
@Twinkle; hoe was de echo?? @MijnKleine; heerlijk zeg dat je vriend nu vakantie heeft, 4 weken nog wel. en ook straks als de kleine er is. Lekker genieten samen! @pluk; Helemaal toppie dat de kast klaar is en heerlijk dat je met het kamertje aan de slag kan. @Jocruella;jaaaaaaaaaaaaaaa het WAS mijn laatste werkdag. Nu heerlijk genieten van ons verlof!!! Ik slaap ook waardeloos hoor, tig keer wakker, draaien etc. nou ja, tis voor het goede doel zullen we maar zeggen @Eerised; welkom terug meis, gezellig! @Eertje; succes morgen met je laatste werkdag!
Hooiiii, hier een blije Jusi! De controle in het ziekenhuis is me heel goed bevallen. <-- Leuke woordkeuze of niet dan? Ik mag weer de dagelijkse dingen gaan doen, want de gyn zei: "Als je gaat vloeien gebeurt dat toch wel, of je nu ligt of bezig bent." Het enige nadeel is dat ie mijn dossier niet had en ook niks van mijn ziekenhuisopnames in zijn pc stond. Dus ik moest zelf weer het hele verhaal opnieuw vertellen. Wel weer jammer, maar ja, kan ook niet anders als het ziekenhuis waar ik normaal zit een zomerstop heeft.. En dus al die patiënten naar het andere ziekenhuis moeten.. Ik blijf nu wel onder behandeling bij de gyn, i.p.v. bij de vk. Vind ik op zich niet zo erg, heb ik mooi mijn bevalling op medische basis, i.p.v. poliklinisch. Heb namelijk ooit begrepen dat het laatste niet vergoed wordt. Maar goed, ik weet wel wat ik morgen ga doen!
Wat fijn dat je weer wat dingetjes mag gaan doen Jusi. En het ligt er aan hoe je verzekerd bent of een poliklinische bevalling vergoed word. Vanuit de basis word het in ieder geval niet vergoed.
Eerised, welkom terug! Joh, dat je al zo lang niet meer online was geweest had ik effe niet in de gaten. Gelukkig gaat het met je kleine en jou allemaal goed. Enne.. je buik vind ik niet zo klein hoor. Mijn buik komt volgens mij bij jou in de buurt, en ik ben ondertussen alweer dik 34 weken! Ik zal zo ook weleens een buikfoto plaatsen, heb je vergelijkingsmateriaal. Pluk, wat vervelend voor Jan zeg, nu maar hopen dat ie voorlopig niet geprikt wordt. Booky, fijn dat alles goed was bij de vk. Wel raar dat ze niks wist van de groeiecho. Hadden ze je dossier niet of wat? Zo Ariel, jij hebt ook al een flinke buik! Ik blijf echt bescheiden als ik jullie buiken zo zie hoor. En ik had me eigenlijk nog niet zo verdiept in hoe je verzekerd moet zijn in geval van een poliklinische bevalling. Maar ja, daar hoef ik me niet meer druk over te maken. Zooo, en nu ga ik proberen mijn buikfoto online te zetten.
Jaaa buikfoto!! Ben benieuwd!! Ik had me dr vorige zwangerschap ook helemaal niet in verdiept. En is een medische bevalling geworden. Maar had me ook niet in kraamzorg verdiept toen. En moest nog ff 3,80 per uur aan eigen bijdrage betalen
Oh ja, dat moet ik ook nog nakijken, of kraamzorg vergoed wordt. Maar ik denk het wel, want we zijn wel aanvullend verzekerd. En ik krijg mijn buikfoto hier niet op, hij geeft de hele tijd aan: Uploaden mislukt. Grrr.. nog effe wat dingen proberen!
Bij sommige aanvullende verzekeringen word de kraamzorg dus pas vergoed als je de duurste hebt Vorige zwangerschap was ik alleen maar basis verzekerd. Dus dat was lekker balen. Nu collectief via het werk van me mannetje. Krijg nu 25% korting op de aanvullende verzekering, dus we hebben maar meteen de duurste genomen Ik krijg ook altijd die foutmeldingen...dus ik up ze gewoon via photobucket en zet ze dan in me berichtje.
Ja ben ik nu ook wel vort hoor. Maar ik had liever een iets grotere buik gehad, dan was ik iets meer zichtbaar zwanger geweest dan pas vanaf 30 weken ofzo haha.
Maar het voordeel is weer dat je pas later last krijgt met schoenen/sokken aan doen en veters strikken
Ja, das ook weer zo natuurlijk! Ach ja, ieder voordeel heeft zijn nadeel toch? En het was gezellig kletsen met je Ariel, maar nu ga ik het forum toch afsluiten. Ik ben té verslaafd. Welterusten voor straks en tot morgen!