Jeetje Hellen ben je lekker mee zeg! Dat soort dingen zijn natuurlijk altijd tegenvallers! Leuk kamertje Merakli!
Dankjewel allemaal! Naiobi, staat ook op het pakje dat je sowieso de eerste met 2 kan innemen en dan op kauwen voor een sneller resultaat. Ik slik er altijd 2 tegelijk haha! MamatoB, hopen dat kleintje zich nog draait!! Of misschien al gedraaid heeft en meteen in aant dalen was toen je krampen had! Merakli, leuk kamertje! Vandaag fotoshoot met m'n paard, m'n vriend en de hond misschien. Eindelijk eens een buikfoto
Slaapzak kan me voorstellen dat die weeën behoorlijk vermoeiend zijn. Heb je er veel last van? Eerised, idd grappig om te zien hoe anders al die buiken zijn. Eertje rustig aan heh met je houten vlonders!!! Wel fijn dat het resultaat zo mooi is! Saar, welkom jeetje bij jou schiet het al lekker op zeg . Pff Jusi, dat is minder zon nacht . Mijnkleine, ja heb idd indicatie voor die echo. Mats was een flinke baby 4400 gram en dat hadden ze niet verwacht. Daarom willen ze nu even extra checken . Gefeliciteerd met jullie nichtje, super leuk!! Naiobi, shit dat de Rennies niet meer werken. Je mag er geloof ik ook 2 innemen. Ik had bij Mats antagel is een vloeibaar goedje, te halen bij de apotheek. Maar brrrrr wat een smaak, het zit eruit als melk en het smaak pepermuntachtig Mamatob, hoop voor je dat de kleine nog gaat draaien. Um geloof Rox, ik heb al verlof (als 3 weken). Ik werk in het onderwijs dus we hebben nu zomervakantie. Hellen, ook alweer zon lekkere nacht. Niet teveel doen heh!! Merakli, leuk kamertje!! Nou hier weinig bijzonders. Heb een goede nacht achter de rug. Vaak wordt ik 1x wakker, dan moet ik even draaien met het voedingskussen, maar dan slaap ik ook zo weer verder (gelukkig).
hey dames, Bijna 33 weken.. wat gaat de tijd toch snel..!!! Ik heb bijna alles klaar, het kamertje, de spulletjes, heb zelfs al een hoop luiers op voorraad ...de kraamzorg die hier was vorige week zei ook al dat ik zeer goed (vroeg) voorbereid was haha... ik heb gewoon in mijn vakantie die lijst er bij gepakt van prenatal en alles wat daar op stond zo ongeveer gekocht... was wel meteen heel wat geld armer, maar heb nu wel alles compleet... alleen nog een babyfoon! TIP! Trouwens, ff reclame maken hoor, want HEMA heeft echt enorm fijne baby spulletjes die niet te duur zijn. Bij ons in de HEMA staat alles voor baby'tjes in 1 rek bij elkaar, van luieremmer tot hydrofiel luiers tot manicuresetje! Ik kon echt 90% van de baby uitzet lijst af vinken toen ik daar was geweest! Dus, een tip om je heel veel geld en moeite te besparen.. liefs mamatoB
Helemaal mee eens! En je hoort ook veel moeders over het feit, dat de kleertjes etc. ook zo goed zijn , qua pasvorm etc. Ik heb er ook veel beddengoed ingeslagen, scheelde best veel met prenatal!
Klopt de hema heeft goede babyspullen voor een redelijke prijs. Ik moet er ook nog even flink shoppen. Ik kom net van de gyn af en ben nu een beetje in de war. Vorige week vertelde hij me dat mijn bloedsuikers (na die glucosetest) goed waren, vandaag zei hij dat ze wel goed waren maar wel tegen de bovengrens aan. Bij de echo bleek dat ik te veel vruchtwater had (wat dus een teken is van diabetes) het mag 25 zijn en ik had 32. Ik kreeg al meteen visioenen van naalden en extra vocht weghalen enz enz. maar dat doen ze dus niet, ze laten het gewoon op zijn beloop gaan. Het enige dat kan gebeuren is een vroeggeboorte en omdat de meid al zo groot was is dat dus niet erg. Wat groei betreft gaat ze nu boven de groeicurve uit , maar ze willen nog steeds dat ik normaal beval. Maar volgens hem was er met de kleine niets aan de hand, dus dat is wel weer een geruststelling. Groetjes anita
Jep, ook de luiertas van de Hema is heel erg mooi, handig en kostte maar 19,95, terwijl de luiertassen via Prenatal allemaal minstens 50 euro kostten of oerlelijk waren.. de luiertas van Hema is antraciet grijs, wat perfect past bij onze grijze kinderwagen
Hoi meiden! Ik kom even spieken hoe het met jullie gaat. Ik heb dit topic geopend maar helaas niet goed gegaan. Nu ben ik gelukkig ook alweer 20 weken zwanger! Heel veel succes allemaal de laatste weken!!! Liefs, Lilith
Heh Pluk...da's ff minder. Maar ze zullen jullie twee echt wel goed in de gaten houden hoor. Komt vast goed! Hee Lilith...20 weken alweer. Dank voor je lieve wens. Ik wens jou ook een fijne verdere zwangerschap toe!
Idd prima spul bij de hema. Vooral de rompers met strech zijn en blijven erg mooi. Over sommige shirtjes ben ik wat minder te spreken.... Hmm Pluk, toch apart. En jeetje boven de groeicurve uit.... Zie je op tegen een 'normale' bevalling?? Zeker na de vorige keer? Gaan ze je anders ook niet eerder inleiden?? Mocht hier de kleine weer een flinke zijn dan laten ze me in ieder geval niet doorlopen tot 42 weken. Lilith, wat super fijn dat je alweer 20 weekjes bent . Gaat alles goed met je en met de zwangerschap. Alweer op de helft meid, nog 20 weekjes en je hebt een mooi lief klein hummeltje in je armen!
Hoi meiden, Ook ik lees hier nog regelmatig mee. Al kost het me nu weer wat meer moeite... T is tenslotte toch bijna september en ik ben nog steeds niet zwanger (en dat duurt ook nog wel even waarschijnlijk...) Heel veel succes allemaal met julle laatste loodjes!!! Liefs, Nijntje
Dankje voor de complimenten over mn buik , ben er zelf ook heel blij mee.. Hij groeit nog wel langzaam door, ben benieuwd naar mn buik op het eind! Ik wil ook zo'n gipsafdruk maken.... @ MijnKleine.. Doe je voorzichtig, lijkt me niks zeg die voorweeen! Doe maar lekker rustig aan hoor. @ Saar.. Welkom hier! Veel praat & leesplezier. @ Hellen.. Rustig aan he met al die verjaardagen! Denk aan je lijf en de kleine he . Uhm. Ik weet het ff niet meer. Ohja, vanmiddag lekker mn vent ophalen, en dan moet hij pas maandag weer weg!! Echt heerlijk een lang weekend.. Ben ik echt aan toe nadat ik zondag keihard stond te huilen!! En over 2 weekjes lekker weekendje weg samen dus heerlijk vooruitzicht zo (A) .. IK ga ff wat in het kamertje doen, wassen, opvouwen en strijken. En ff stofzuigen hier! Kom vanmiddag nog wel ff buurten.. Liefs!
Ik zie tot mijn grote schrik dat ze voor komende week weer temperaturen van tussen 25 en 30 graden opgeven..bléh! Ik ben nu al opgeblazen (kan al weken mijn ringen niet om en als ik een dagje geen schoenen aan heb gehad lijken mijn voeten wel die van een olifant), dan ben ik volgende week helemaal een balonnetje... Bloeddruk blijft redelijk stabiel nu, maar met die hitte gaat ie gegarandeerd omhoog. Daar zie ik dus wel met enige angst naar uit..
Nee ze geven de voorkeur aan de natuur zijn gang laten gaan, ik zie niet op tegen de bevalling, denk alleen dat het net zo zal gaan als de vorige keer en dus na 2 uur persen als nog naar de ok kan gaan. Maar goed we zullen zien, over 2 weken naar de zwangerschapspolie en een paar dagen later weer naar de gyn (en dan ben ik al bijna 39 weken). Groetjes Anita
@pluk hmm dus waarschijnlijk wel diabetes? @lilith ooh alweer 20 weken gaat lekker!! @mamatob haal ook vaak dingetjes bij de hema.. Ik denk niet dat er een kinderkamer is zonder hema dingetjes
@nijntje hoop dat je wens snel weer in vervulling gaat!! @hellen hoorde dat het woensdag weer 30 graden gaat worden...
Mijnkleine, nee, het is eigenlijk helemaal geen klein ziekenhuis, maar er wordt een nieuw ziekenhuis gebouwd. Die 2 ziekenhuizen werken samen, vandaar dat er 1 dicht is met opnames. En gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Lilith, leuk dat je even komt spieken! Fijn dat je zelf ondertussen weer zwanger bent en dat het nu wel goed gaat allemaal. Succes met de zwangerschap nog verder. Pluk, wat onzeker allemaal nu voor jou. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt, want als het voor jou zo vaag is, is het ook niet fijn. Zoo, en ik heb lekker boven alles gestoft, gezogen en gedweild. Het was ook wel erg hard nodig! Vorige week heeft mijn moeder namelijk alleen beneden alles gepoetst, omdat ze niet meer tijd had. En nu ga ik de hond uitlaten en bij mijn ouders eten. Tot straks!
Heej meiden, daar ben ik weer en nu even aan het genieten van mijn zwangerschapsverlof. Heb niet echt alles goed gelezen. @ pluk, jeetje toch waarschijnlijk diabetes en boven de groeicurve, hmmm... en dan nog steeds nauurlijk bevallen ,zou ik ook tegen op zien zeker met de vorige keer in je achterhoofd.