September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0

Ooooh suus, ik krijg al een zere doos als ik er aan denk oefffffff.
    De kindjes er in gaan vaak makkelijker dan eruit maar zo'n gewicht....... :eek:

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.415
    36.281
    113
    @tinkerbellmama: haha, ja zeker makkelijker erin dan eruit, maar uiteindelijk een ks, dus had overal last, maar niet van mijn doos haha. Die bleef ongeschonden.

3. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Mijn broeken zaten al vrij straks de laatste tijd (hoe kan dat toch he..? 8-[ )
    maar nu helemaal zeg. Zolang ik sta gaat het nog wel maar zodra ik zit verdwijnt mn knoop richting mn baarmoeder voor mn gevoel.
    Heb vandaag voor het eerst maar een positiebroek geprobeerd maar het is er 1 met een hele lage voorkant. Ik loop steeds die broek op te hijsen joh......geen gezicht :rolleyes: .
    Maar op mijn buik zit het wel lekkerder moet ik eerlijk zeggen.
    Moet op mijn werk een wit uniform aan en me daar omkleden dus naar mijn werk toe doe ik voorlopig een gewone broek aan tot ik het nieuws verteld heb. Moet alleen wel 30 minuten in de auto zitten voordat ik er ben dus prettig zitten zal het vast niet :-s .

4. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Ik had ook een ks omdat mijn zoon met zijn koppie tegen mijn schaambeen aan het beuken was en de draai daar dus niet kon maken.
    Na 29uur weeen werd het dus toch een ks........... :({|=
    En wat mijn part gaat nu bij voorbaat het mes er al in hahahaha.
    Ik stond de dag na de ks al onder de douche in het zh en ben dag 3 naar huis gegaan en liep met dag 10 te shoppen in het prenatal warenhuis......lang leve de ks (op dat moment)

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    wheheheehehh nog groter, Kylian kon toen al meteen bij de klink van de deur ;)

De gyn zei toen dat ze dmv groeiecho's in de gaten wilden houden en aan de hand daarvan verder kijken.
    Zelf denk ik wel dat het een geplande ks wordt ;) .
    En ach om eerlijk te zijn scheur ik liever uit van heup tot heup dan van vagina tot anus. (hoef je er in ieder geval niet op te zitten).
    Veel pijn heb ik ook niet gehad hoor, zondags de ks en woensdagmorgen mocht ik weer naar huis.
    Heb ook geen morfine gehad, kon het redden met paracetamol dus dat scheelt natuurlijk ook weer.

Groetjes Anita

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Stefje goed nieuws voor jou. Ik had een tijd gronisch blaasontsteking dus ken de pijnen.. Blij dat het geen invloed heeft gehad op de zwangerschap.

@Ikbenhetmaar Welkom hier en super gefeli

Zo even vluchtig bij geleest..

Ik wil julie allemaal danken voor de steun. en begrip.
    Normaal ben ik echt niet zo dat het mij zo aangrijp ( dat zijn dus duidelijk wel de hormonen) en laat ik het allemaal wat makkelijker langs mij heen gaan.
    Hij is zo (Asperger syndroom sommige weten misschien dan wat beter waar ik mee deal en anders even google...) Doordat ik weet dat er dus iets mis is kan ik er vaak meer begrip voor opbrengen als het zo uit de hand loopt, maar uitde hand lopen doet het hormonen of niet .

Maar goed, net even lekker gewerkt en dat werk voor mij altijd helent. Therapie geven is therapie krijgen ;)

Ik krijg altijd een enorme kick van als ik in mijn werk een doorbraakje heb...

Ik ben weer op aard....

Ben wel blij dat ik de echo afgebeld heb.
    Ik heb nog even geen zin om weer blij te zijn...

7. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Ben blij dat je weer IETSJE positiever klink meis.

8. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Ik ook hoor Anita, heb in mijn kraamverzorgsterstijd heel wat gapende wonden op die plek gezien en daar word je echt niet niet vrolijk van.

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    OMdat het bij ons al niet natuurlijk verwekt is, zou ik een ks wel heel erg vinden.. Het liefste heb ik toch nog wel iets natuurlijks...
    Maar ja je hebt het nooit voor het zeggen he....

10. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Asperger verklaard een hoop :)

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Je bent er bekend mee?
    Ja het is moeilijk bij tijd en wijlen, maar ook iemand die dit heeft verdient een toekomst en gezin en dat zijn dromen uit mogen komen. Al heeft hij er geen gevoel bij...

Maar nu met de hormonen word het gewoon af en toe te veel om zoveel rekening te houden met...

Ik weet dat onder dat schild en onder jet syndroom een man zit die goud is...

12. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Ik durf het haast niet meer te zeggen maarre......we gaan zo weer naar de ijsbaan :)
    De scholen organiseren een lampionnenoptocht op het ijs. Errug leuk (maar errug koud vandaag :pale: )

Tot straksssssssss

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Gaaf... maak je foto;s? Lijkt me mooi...

Geniet er van...

Ik ga morgen hier ook heel even op het ijs staan :) gewoon alleen even staan, dan kan ik toch zeggen dat ik het heb gedaan haahaha

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Wat gaaf joh. En foto's zou inderdaad leuk zijn!

veel plezier

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Babijtje dank je voor je woorden of we genieten en dat kunnen bij tijd en wijlen denk ik
    de angst zit er gewoon en blijft er ook wel zitten denk ik

dinsdag 13 jan om 14.40 intake bij de gyn ze willen toch andere optie's ook doorspreken zoals een cerlage dus het blijft hier spannend

meiden die er ook bij gekomen zijn welkom gezellig hoop dat er nog vele zullen volgen en dat we met z'n allen naar een knallend september mogen gaan

Betty boop ken het niet ga wel even op internet kijken maar heb wel respect voor je hoor, en jullie komen er vast wel weer uit samen. En dan een mooie echo om heel blij van te worden toch?
    liefs miriam

16. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb neuropsychologie gestudeerd en daarnaast een kennis met Asperger. Ik kan me goed voorstellen dat het soms wat te veel bij elkaar wordt... zeker nu met hormonen en een behoorlijk life-event wat je een plek aan het geven bent (de zwangerschap nu en de bbz nog niet zo lang geleden)

Groet Chrizzzy

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @miriam25
    Thanks en ik word helemaal verlegen van dat jullie steeds schrijven dat het knap is...
    Je komt er pas later achter en tja dan hou je al te veel van iemand om de relatie te stoppen...

Jij mag een dagje voor mij naar de gyn, dus dat word samen afteleln.. nog 7 daagjes en dan weet je meer...

Mag ik vragen wat cerlage is?

18. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik lees steeds voelt het goed dit keer?

wat moet je dan voelen als het niet goed voelt?ik ben namelijk weer net zo bang dat er niks zit dat had ik bij mijn zoontje ook maar alels was goed toen.

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Chrizzzy Aha ikke snap.. interessante studie ;)
    Het zal heftig worden aankomende maanden en ik moet duidelijk zelf leren om zijn mood niet over te nemen en voor de zwangerschap te blijven gaan en genieten...
    Maar daar leer ik wel weer een oplossing voor te zoeken.

Vind het wel fijn dat jullie begripvol reageren, ik heb begrepen van een ander van de lijst dat je nog wel eens gedonder kan krijgen als je er voor uit komt dat jij of je partner iets mankeert...

Fijn te weten dat we hier met een begripvolle lijst werken ipv een betweterige lijst..

Thanks lady's

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @eefjens Hmmm ja dan voelt het dus niet goed bij jou terwijl het wel goed is..

Voelen word nu meer bedoelt als heb je het idee/gevoel dat hetdit keer goed zit...

Wat je lichamelijk voelt is voor een ieder anders denk ik..

Ik voelde met de bbz niets en nu ook weinig, maar toch voelt het steeds meer als dat het wel goed zit..

Gek he? Snap je het nog, of ben ik weer aan het zweven...

Deel Deze Pagina