Goedemorgen!! Ben vanochtend al naar de vk geweest en alles was weer netjes! Bloeddruk 120/70, urine goed en niet aangekomen! Ze willen wel nog een keer een groei echo doen met 38/39 weken, maar dat vind ik helemaal niet erg! Voor de afspraken lijst: 19/8 19.40 moet ik weer naar de vk deze keer samen met het mannetje want we gaan bespreken over wanneer te bellen enzo voor als de bevalling begint.
Goedemorgen!! @Eerised & Booky benieuwd naar jullie kamertjes @jocruella fijn dat alles goed gaat met de kleine!! @Ariel hoe zwaar schatten ze de kleine van jou nu? Ik moet vanmiddag voor een groeiecho, de vk zei gister al dat ik ruim vruchtwater heb.. @iedereen met afspraak veel plezier!!
Fijn dat alles goed gaat met Jocruella en Damian! En inderdaad al lekker snel uit de couveuse, das alleen maar een goed teken! Het voordeel is wel dat ze lekker lang verlof heeft met dr kindje natuurlijk! Want je hebt toch hoe dan ook 16 weken minimaal? Fijn Jusi dat je goed geslapen hebt! Hier ook goed geslapen en voor het eerst kwam ik ook makkelijk in slaap! Heerlijk! Ben er wel om 7.15 uitgegaan want ik moest nog ontbijt maken en de kleine muppet naar het KDV brengen en zelf om 08.30 bij de vk op de stoep staan. Maar voel me gelukkig totaal niet moet! Jeetje Hellen de ongemakken worden niet echt minder he? Vervelend hoor, zeker nu met dat warme weer. Ik heb alleen last van opgezwollen enkels, maar dat gaat 's avonds pas pijn doen gelukkig.
@ Naiobi, ze schatten de kleine vorige week al op 6 pond! En volgens de echo is mijn vruchtwater 'normaal' Mijn schoonzusje die had wel super veel vruchtwater en had daardoor echt een enorme buik. De kleine is 10 dagen te laat geboren en woog 3800 gram.
Nee volgens haar is schatten zonder echo te veel natte vingerwerk. Maar ja over 3/4 weken weer een echo en dan zien we wel Stiekem hoop ik dat die kleine dan al geboren is
Aah je hebt geen echo gehad? Ik vanmiddag dus wel weer.. maar ik loop ook een week achter op jou.. Dus als ze mij vandaag op 6 pond geschatten dan loop ik gelijk met jou
goedemorgen, wat goed om van jocruella te horen. vooral dat het goed met haar en haar zoon gaat. iedereen met een afspraak heel veel plezier/succes en ik was vergeten het door te geven maar ik moet vandaag ook naar de vk om 16.10. gisteren hadden wij de intake van de kraamzorg en ik heb er best een goed gevoel bij dus daar ben ik echt blij mee. vanaf nu ga ik het weer een beetje proberen te volgen
Mogge meiden, @Eerised, de menstruatiepijnen komen voornamelijk 's avonds als ik op bed lig. Gister ook harde buiken gehad Heb je toegevoegt op hyves @Hellen, hier doe ik ook erg weinig, gewoon geen energie + omdat ik niet lang kan staan door mn rug. De voeten zullen deze week ook wel weer lekker opzwellen @Booky en Eerised, ben benieuwd naar het kamertje! Babijtje, nou zeg maar gerust hele hete dag!!! Jusi, lekker dat je zo goed geslapen hebt. En nog bedankt voor je felicitatie @Ariel, ook weer goedgekeurd! Nee dat is ook helemaal niet erg ik met 36 weken weer een groei echo. @Naiobi, suc6 vandaag, gelijk weer even gluren naar de kleine @Ariel, ja je hebt recht op 16 weken. Haha dat is wel te hopen ja. Nou Mehmet's eerste nieuwe werkdag is goed gegaan. Zn verjaardag nog niet gevierd, doen we van het weekend. Hier redelijk geslapen, weer menstruatiekrampen gehad. Hij is nog wel redelijk actief, draaien en af en toe zn billen omhoog en een voetje Ben benieuwd vandaag hoe het gaat met die hitte. Was trouwens gister volle maan, dan worden er weer baby's geboren! Nou ga even een was opvouwen.
Hier heeft de kleine man weer eens de hik! Heeft ie al een keer of vier gehad, echt een appart goevoel. Hebben mn meiden nooit gehad.
De hik is altijd een apart gevoel ja Heb het bij deze beeb nog niet vaak gevoeld. Bij me dochtertje wel super vaak.
ik wilde net zeggen mijn zoon heeft eigenlijk wel elke dag wel eens de hik, kan soms zelfs een beetje storend zijn
Morgen! Heb re-de-lijk geslapen vandaag. Gelukkig... Ladies met een afspraak die nog niet zijn geweest: succes!!! Ariel: Fijn dat alles weer okee was! Jessica: Oww...die van jou hikt er ook op los? Hier is het dagelijks bal, soms wel meer dan eens. Het plopt er lustig op los zo bovenop blaas of endeldarm. jaa..volle maan. Ik ben ook benieuwd of wurm in september de volle maan verkiest om geboren te worden
Als ik me niet vergis is dat 4 september..... (ik hou dat nu eenmaal bij en heb, toen ik wist wanneer ik was uitgerekend meteen ff gekeken wanneer het zou zijn )
Dank je Ariel..het voelt ook een stuk beter zo! Oww en voor de laterikken onder onze beebs: 4 oktober is weer een volle maan.