ik moet nog tot de 28. werken dus volgens mij ga ik als één van de laatste met verlof. ik hoop tenminste dat het lukt ik wil zo graag lang kunnen genieten van mijn ventje. en nu even klaaggezang van een zwangere: tijdens de vakantie hebben we de fietsen in de kelder gezet en ik vroeg gister avond aan mijn man of hij hem voor mij buiten wilde zetten aangezien ik naar de vk moet. maar dat heeft hij dus niet gedaan. toen ik hem belde zei hij: waarom zet jij hem niet even buiten. hmmm omdat ik 33 weken zwanger ben en de fiets niet de trap op kan krijgen... ja maar daar is toch zo'n rail zegt ie. echt wat een vent. nou hij regelt maar iets zodat het nog wel lukt.
dan ben je nog later dan ik idd!! jeetje.. ik dacht dat ik gek was! ach ja die mannen.. de ene x zegt tie blijf lekker zitten en doe dit niet en doe dat niet en de andere x zit tie te kreunen op de bank dat tie nu zo veel moet doen!
weet niet ofdat je het tegen mare of mij had maar ik geef even lekker antwoord hihi ik heb een staand beroep(kapster) dus het word wel steeds lastiger... (en mijn klanten klagen over een pijnlijke nek... ik leg prongelijk soms mijn buik op hun schouders hhihihi)
ja idd mannen, klagen over ze heeft ook gewoon geen nut... ik weet niet of ik het werken nog redt. heb natuurlijk net vakantie gehad en moet donderdag voor het eerst weer. hoop dat het allemaal lukt. wat irritant rox als mensen dan nog durven te klagen... ik hoop dat je het nog wel allemaal vol houdt!
Ja precies, daarom doe ik ook maar gewoon alles zelf Eergister stond ik 's avonds nog even de ramen van de babykamer te zemen. Liep die langs het kamertje, zag mij staan en ging op de bank zitten. En daarna riep ik em ff naar het kamertje want hij moest ff wat aangeven. Moest ik van het trappetje af Rare, hij kan geen ramen zemen en er is toch iemand die het moet doen...
Zal wel zwaar zijn na zo'n vakantie denk ik. En als jullie het niet volhouden dan moet jullie verlof maar gewoon eerder beginnen hoor
Dan is mijn vader jarig dus ik hoop stiekem dat ook dit kleintje zich niets aantrekt van de maanstanden Van Kylian had ik het echt gehoopt dat hij met volle maan (toen op 4 augustus) geboren zou worden, dan zou hij precies 100 jaar na mijn opa geboren zijn maar helaas de kleine vent had geen kaas gegeten van de maanstanden. Nu stuurt hij elke morgen de maan terug naar zijn grote neef in Californië. Vandaag mocht Kylian alweer een dag op stap met opa en oma (dit keer naar een stoomtrein). Dus heb ik het net even aangepakt, kamer opgeruimt en even de meubels verschoven (bank op een andere plek en de stoelen ook zodat straks de box er makkelijk bij kan. Kun je ook meteen lekker schoonmaken op plekken waar je niet zovaak komt. De was hangt buiten (nieuwe spullen van de kleine), nu hoop ik dat J morgen het babybedje in elkaar gaat zetten dan kan ik verder met de babykamer. Groetjes Anita
Zo even wat geslapen en er zijn weer een paar pagina's vol geschreven Dus die van mij is niet de enigste die veel de hik heeft 4 september is een mooie datum, mn zwager is van 3 sept (en het grappige is de kleine wordt naar m vernoemd!) Dus 3 september zou toevallig zijn... Luiers hier gewoon newborn van kruidvat. @Andi, goed zeg al ingedaald! @Rox, schiet lekker op indd Haha even niet op het forum en de eeste beeb is er Hij lag in stuit vandaar de keizersnee. @Mare, mannen:x weet er alles van. En klagen helpt niks helaas, je wordt er alleen maar kwaat om. @Pluk, ook al nesteldrang Trouwens niks gehoord van Merakli... Hier nog wat ideetjes met eten? Heb geen idee namelijk wat ik moet maken vandaag, wel iets makkelijks want kan niet lang staan.... En nu met het warme weer Iets met visticks (wilde Zara graag eten)
Ik ben bij mijn ouders te eten uitgenodigd, dus ik hoef niets te verzinnen, maar kan zó aanschuiven. Luxe he?
Wij doen vaak vissticks met dopperwtjes en worteltjes en aardappelpuree. Hoef je eigenlijk alleen de groente op te warmen en wat melk voor de puree Ik nesteldrang, hoe komen jullie daar nu weer bij Groetjes Anita
zo wij zijn weer goedgekeurd. mannetje ligt heel diep lekker met z'n hoofdje naar beneden. en hij is nu 32 cm als ik het goed begrepen heb... precies het gemiddelde volgens haar. over twee weken heb ik weer een afspraak en daarna een echo afspraak. oh en wij eten pannekoeken, lekker makkelijk heb ook verder nergens zin in. waarom is het eigenlijk zo warm?
Nou ik moet morgen dus terugkomen voor glucosetest. De kleine is veel te groot en teveel vruchtwater. dus gaan ze morgen op suikers testen. Vrijdag moet ik weer terug voor controle om nog een keer een meting te krijgen.. als ik suikers heb zal ik in het ziekenhuis moeten bevallen. Dus ga mij vast maar voorbereiden daarop.
oh dat is balen, hopelijk is toch alles goed en had de kleine alleen net een groeispurt ofzo. wel spannend tot morgen dan
Haar mannetje lag sowieso al in een stuit, dus ik denk dat ze daarom met een keizersnee is bevallen Haha, Mare, hier worden het vanavond ook pannenkoeken!! Oww, wat balen Naiobi! Ik hoop voor je dat het allemaal toch mee zal vallen! Data om te bevallen.. Ik wil óf op 09-09-09(39 wk) bevallen of op 20-09-2009(40,4 wk) Heb ik maar even afgesproken, nu maar hopen dat boefie mee wilt werken
@mare 2 weken geleden ook groeiecho gehad en hij is alleen maar verder gegroeid. Dus de gyn kon bijna niks anders dan suikers denken..