Hallo goeiemorgen! Gister ben ik hier helemaal niet geweest, had het een beetje druk. Ben met mn moeder bij de IKEA en de bouwmarkt geweest, en heb daar nog wat dingetjes gekocht! Nu alleen nog een maxi-cosi, een box en beddengoed voor het wiegje. Voor het ledikantje heb ik al! Vrijdag word de lamp opgehangen en zaterdag de gordijnen.. Ben echt zo blij!! @ Twinkle & Andi.. Mooie datum is dat hé, 20-09-2009.. Dan is mijn vriend ook jarig! Mijn vriend wil dat de kleine op 18-09-2009 komt, op een vrijdag.. Want dan is hij zoiezo thuis (int. chauffeur) en dat komt wel mooi uit met zn verlofdagen en zn vakantie haha, grapjas. Van mij mag de kleine begin september wel komen haha.. Kan niet wachten! @ Hellen.. Oh leuk leuk leuk! Vind het altijd geweldig om dingen uit te pakken enzo. Dus je gaat lekker crea bea doen! Ben benieuwd naar het eindresultaat.. Zo, ik ga straks gezellig met mn moeder en neefje en nichtje naar het Oostvoornse meer! Tis echt heerlijk weer.. Lekker zonnen!!! Heb gelukkig geen last van de warmte. En jullie? Volgende week zijn de enveloppen binnen voor de geb.kaartjes, en dan kan ik lekker gaan schrijven. Hebben jullie ook de geb.kaartjes al uitgekozen enzo? Liefs
@ MijnKleine.. Wat gaaf zeg, echt super! En wat een mooi paard heb jij.. Je ziet er zelf ook echt goed uit joh, je straalt helemaal.
@pluk zal vandaag eens gaan kijken wat er te halen is.. suikervrije producten vind ik meestal ontiegelijk vies.. en de light producten zit meestal aspartaam in wat ook niet goed voor je is.. Ik ben nu lek geprikt.. zie tegen de uitslag van vrijdag op...
@Andi, ik heb naar NCIS gekeken, was weer erg spannend...volgende week het vervolg @Vlindertje, hier gewoon van kruidvat eigen merk, is net zo goed en zijn minder duur + er zit meer in. Had ze al voor Zara Als het niet in het zh gedraaid kan worden zal je waarschijnlijk wel een keizesnee krijgen. @pluk, oke dus het valt wel vol te houden! @Merakli, Haha mn zwager is op 3 sept en Ayla op 6 sept....zou indd leuk zijn 09-09-09 Veel plezier vandaag, hopelijk lukt het met lopen! @mare, zou me indd niet te druk maken. Leuk gefeliciteerd. @Hellen, nou je bent niet de enigste @Twinkel, dank je, denk het wel, als het minder is vind ik het ook niet erg Gebkaartje ook klaa, op de foto's van de kleine man na, dus als de kleine man geboren is een mooie foto maken! QUOTE Booky:Ja ik ben onwijs nieuwsgierig wat het is..... Haha maar goed nog een paar weekjes en we weten wat er uit het verrassingsei komt Nu dus maar en voor een jongen en voor een meisje een pakje gekocht . Meisjesnaam staat nog steeds helemaal vast en de jongensnaam.......... Hmm nee eigenlijk nog niet, hihi erg heh .QUOTE. @Booky, Haha heb je in iedergeval de goeie kleur. Ja lastig he, nee is niet erg hoor @Rox, oe jij je eten eruit gegooit, dat indalen ook Knuf! @Mijnkleine, Mooie foto's zeg, en suc6 bij de vk @Eerised, ja lekker als alles bijna klaar is he! @Naiobi, Zal maar opschieten Nou hier mijn onrustigere nacht: Zat gister avond op de bank en kreeg me toch een buikpijn, Mehmet dacht nou die gaat beginnen Bleef even aan en zakte toen weer weg, ben even naar de keuken gelopen en toen voelde ik het weer, volgens mij was ie aan het indalen! Voelde duidelijk zn hoofdje. Maar op bed tv gaan kijken en toen zakte het gelukkig weer. 's nachts nog krampen gehad, maar was toch iedere keer wakker omdat Ayla aan het spoken was Zara kwam ook even naar beneden, dus weer naar boven gebracht lig je net weer lekker op bed ging Ayla weer huilen.... Mehmet heeft dr toen mee naar ons bed genomen, toen sliep ze eindelijk. Maar ja was af en toe wakker door die rot krampen. Dus hier geen goeie nacht gehad.
@twinkle: fijn dat ook bij jou alles oke is en een beetje groter kindje maakt ook niet uit toch. ja die babyzoo, hm ik weet eigenlijk niet waarom het zo heet is eigenlijk gewoon een kleine dierentuin. wel met tijgers en leeuwen en zo. het was iig leuk. @mijnkleine: mooie foto's hoor en ook een mooi paardje. vandaag worden wij officieel eigenaars van ons appartementje. om half 5 gaan we tekenen en 15.08 beginnen ze hier met verbouwen. mijn schoonouders zijn in die tijd op vakantie en hebben aangeboden dat wij in hun huis mogen blijven. dat is echt een opluchting want in die puin hier zouden wij ons echt niet fijn voelen. Ik heb er zin in! geboortekaartje: ik zeg bijna dagelijks tegen mijn man dat wij nog iets uit moeten kiezen maar het komt er niet van. we hebben al wel wat ideeën. Naam: volgens mij zijn wij eruit. mijn man zei gisteren ineens ik begin te wennen aan de combinatie. het zijn namelijk twee namen en eerst vond hij de combi niet goed.
Mijnkleine, mooie foto's hoor. Naiobi, wat vervelend dat je waarschijnlijk suiker hebt. Ik ben ook benieuwd naar je uitslag. En nog geen kaartje uitgezocht? Die van ons is al een dikke maand klaar. Ik hoef alleen nog maar te bevallen. Jessica, vervelend dat je zo ziek was. Ik ben ook al een paar nachten ziek geweest, maar wist eigenlijk niet dat dat van het indalen kon komen. Maar het klinkt eigenlijk wel logisch. Mare, gefeliciteerd met jullie nieuwe appartementje. En fijn dat jullie eruit zijn met de namen. Hier ook een rotnacht achter de rug. Vannacht een aantal keer wakker geweest door harde buiken en ik had last van mijn rug. Wist op een gegeven moment niet eens meer hoe ik moest gaan liggen. Wel heb ik tot 10.00 vanmorgen geslapen, maar voel me niet echt uitgerust nu. Vandaag daarom een lekker rustig dagje, ik ga echt niks doen. Straks alleen even bij mijn ouders eten en daarna lekker naar huis in de tuin met wat boekjes.
@Mare, gefeliciteerd, lekker dat je dan bij hun mag. Nee dat is ook echt niks vooral niet met de laatste loodjes! @jusi, ja dat indalen is geen pretje, maar ja het moet gebeuren
@ mijnkleine mooie foto's en wat een supermooi paardje heb je! Ben je erg fanatiek met rijden? dressuur? Ik heb jarenlang eigen paard gehad maar helaas door tijdgebrek moeten verkopen. mis het wel hoor! over geboortekaartjes, hier zijn we er gelukkig uit. zelfs de enveloppen liggen al klaar over indalen, paar weken terug was de kleine vent druk bezig met indalen en zat al een gedeelte in het bekken. gister op controle kreeg ik te horen dat hij er weer uit is nu krijgt ie nog tot week 36 en anders moet ik even in het ziekenhuis een echo laten maken om te kijken of er iets is waardoor het indalen niet lukt. nu al een eigenwijsje dus
Haha ja hoort er allemaal bij he. Ik heb de enveloppen van de geboortekaartjes zelfs bijna allemaal al geschreven. Ik mis nog een paar adressen, maar die komen als het goed is deze week binnen en dan kan ik alles klaar maken.
Dankjewel allemaal voor de leuke reacties! Ben er ook erg blij mee, alle foto's zijn super mooi geworden Naiobi, mijn broer staat op de markt met Biologische producten (groenten, fruit, aardappels, drank, babyproducten ed) en die heeft echt lekkere drank ertussen zonder kunstmatige suikers/aspartaam ed. Misschien een idee om voor zoiets te kijken? In Spa en fruit (behalve de sinasappel variant) bijvoorbeeld zit ook geen aspartaam of toegevoegde suikers. Jessica, vervelend die krampen. Heb ze hier ook heel regelmatig, kan idd van het indalen zijn of als de baby al ingedaald is gewoon wat voorwerk (voorweeën). 5Mare5, proficiat met jullie appartement! Super! Bij ons morgen precies een jaar geleden dat wij de sleuteloverdracht hadden Jusi, ook al zo'n rot nacht. Hier doen die harde buiken 's nachts me ook de das om. Zal lekker zijn als we straks weer normaal kunnen slapen Jesenmo, zonde dat je bent moeten stoppen met rijden! Wie weet ooit? Ben behoorlijk fanatiek ja, samen met mn ouders hebben we een africhtings- en pensionstal en elke maand een paar paarden in training om zadelmak te maken, te corrigeren of door te trainen. Breng sommige (in de dressuur ja) op concours uit en ben instructrice. Alleen door de BI jammer genoeg al vanaf de 14e week niet meer kunnen rijden. Maar dat komt wel weer Wb kaartjes, namen en kamertjes.. Wat ben ik blij dat wij alles al ruim op tijd in orde hadden, zou daar nu geen zin meer in hebben. Kamertje is al 2 maanden helemaal af, alles spulletjes incl voeding, kleertjes en pampers zijn in orde, naam hadden we al voor ik zwanger was, de enveloppen zijn al geschreven en de decoratie voor na de geboorte ligt ook al klaar evenals de kraambedankjes Box & schommeltje/wipstoeltje staat al op en kinderwagen is ook al in elkaar gezet. Dat die kleine over 2,5 maar komt
Oh gesprekje van de bevalling viel me mee, wist alles al van internet en vriendinnen Baby is verder goedgekeurd, bloeddruk goed, urine goed en hartje goed
@mijnkleine ghehe dan moet ikm aar aan de spa en fruit citroen. Ik had de sinaasappel al een keer in huis gehaald met de gedachten dat daar minder suikers in zitten, maar jah wel aspartaam pfffff
wie heeft er ook zo'n last van zwangerschapsdementie??? ik wilde een lekkere komkommersalade maken en daar heb ik echt uitjes voor nodig. die ben ik dus vergeten en die heb ik ook voor het avondeten nodig, maar ik heb nu geen energie meer om nog eens naar de winkel te gaan. dom dom dom
Daarom drink ik ook bar le duc, daar is helemaal niets aan toegevoegd (geen suiker en geen kunstmatige zoetstoffen). Voor de rest is er niets gezegd over koolhydraten maar ik had op internet al wel gevonden dat je het beste vezelrijke koolhydraten kon eten. Voor de rest ben ik gebroken, mijn heup doet erg veel pijn, mijn voeten branden aan mijn lijf en ik kan wel slapen. Dus onze middag gaat bestaan uit achter het huis zitten met een romannetje terwijl Kylian in zijn zwembad rondspetterd. Zit er ook sterk over te denken om mijn voetenbadje (dat masseert en bubbelt) ook maar even buiten te zetten. Groetje sAnita
mijnkleine fijn dat alles goedgekeurd was meid!! mare zwangerschapsdementie... hier ook heeeeeel erg!!!!! indalen moest nu net echt gaan zitten terwijl ik met me klant bezig was! ze doet me zo´n zeer! naiobi je moet geloof ik 1000 liter drinken van light wil dat aspartaam slecht voor je zijn..)heb ik van betrouwbare bron..mijn man) en een knuf voor iedereen die ik vergeten ben!!! dementie!
bij ond word nu de proefdruk gemaakt van t kaartje... dus dan kunnen we dat ook afstrepen.. een kraampresentje doen wij trouwens niet... is dat raar? doen meer dat wel/niet?