Bij ons in het kaartje komt te staan. Bezoek vinden wij fijn maar mag het tijdens de kraamdagen zijn. Dit omdat toen Kylian geboren was we de hele week nauwelijks visite hebben gehad en de kraamverzorgster had de deur nog niet achter zich dicht getrokken en toen kwamen ze allemaal. Ik heb dit als erg vervelend ervaren meer omdat wij in totaal maar 2 tantes (+ ooms) hebben en 2 nichtjes (+ hun familie's) En die hadden toen ook nog eens bedacht dat het handig was dat ze allemaal tegelijk kwamen Kan alleen maar zeggen dat je gelukkig je vrienden zelf uit kunt zoeken Komt misschien ook wel omdat ik de eerste 3 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, lag ik daar alleen zonder visite (ja de opa's en oma's maar daar ben je op een gegeven moment ook wel mee uitgelult). Groetjes antia
Daarom vertel ik ook tegen goede vrienden dat ze meteen mogen komen, ik heb weinig contact met mijn familie in Nederland, de meeste zullen niet eens komen en de familie waar ik wel contact mee heb wonen in Engeland, dus dat houdt ook op. Jammer dat het bij jullie zo is gelopen de vorige keer, hopelijk gaat het deze keer beter. Die zin is in elk geval duidelijk! Oeh Andi, hopelijk is het nare gevoel weer gezakt en voel je je weer beter. Mijn laatste was zit in de wasmachine en ik ben bezig met de adresstickers te schrijven, best een nuttige dag zo.
de eerste dag (of de tweede) zullen wel redelijk druk worden. vlak na de geboorte komen de oma's en opa's en als het mogelijk is daarna ook onze broers en zussen. wij hebben er allebei drie dus dat wordt full house, maar dat vind ik zelf ook wel heel mooi. en vooral zullen ze de eerste keer niet al te lang blijven en anders stuurt me man ze wel weg. ik begin er echt zin in te krijgen!!! oftewel wordt langzaam een beetje ongeduldig oh ja, wij zijn nu dus eigenaars van een appartementje ^.^ en hebben gelijk maar taart gehaald
@Andi, denk dat het door de warmte komt, had ik ook even vanmiddag ben toen even gaan liggen met de ventilator aan. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! @Pluk, mmhh daar wordt je indd ook niet blij van allemaal tegelijk Was dus meer een soort van kraamfeest.... @Twinkel, ja lekker is dat he. @Mare, nou jij niet alleen hoor Enne lekker gevoel he dat je eigenaar bent van je appartementje haha je hebt gelijk. Hier pijnlijke (.)(.) en weer krampen onderin mn buik.... En de kleine man heeft weer eens de hik. Zal mij benieuwen hoe Merakli het heeft gehad in slagharen....
Gaat rap hier! Hellen, hier is de BI ook steeds erger, echt verschrikkelijk! Als het zo nog even doorgaat kom ik nog met krukken aan 't lopen. Soms heb ik echt even nodig om überhaubt van de plaats af te kunnen komen. Erge is, dan denk je na de bevalling ervan af te zijn en dan moet je nog 6 weken rusten Booky, hihi die van ons zal ook wel een toeter hebben, met 29 weken begon hij al en vlak daarna volledig ingedaald en met 32 weken zat hij al vast. Hoelang duurde dat voor dat weg trok? Badje opzetten is idd rotwerk, maar nu kun je er lekker van genieten Ariel, pfoe jij bent fanatiek geweest!! Hoe is de temperatuur bij jullie? Want met de 32 graden die het hier is zou ik dat écht niet zien zitten (buiten dat dat ook echt niet meer gaat nu). Chapeau hoor! Twinkle, dat is inderdaad een super tekst haha 'Beschuit AAN' Gewéldig! Wij zetten ook geen rusttijden erop (aangezien ik nu toch echt niet kan inschatten hoe ik me dan voel), wel dat de mensen moeten bellen van te voren. Als iemand dan onverwacht/ongelegen op de stoep staat is dat niet mijn probleem en wordt die persoon toch echt vriendelijk verzocht om even te bellen van te voren en dan maar weer terug te komen Andi, ah wat super lief van Gabriel in bad! Dan smelt je hart toch Oei, klinkt als een te lage bloeddruk? Even iets zouts en hartigs eten anders? Pluk, dat hebben wij er idd ook op staan "Bezoek vinden we fijn, maar mag dit in de kraamtijd zijn." En dan nog dat mensen even moeten bellen van te voren. Zo, nu ga ik even liggen. Vrek van de rugpijn en heb last van krampjes en die verdomde harde buiken.
Ik hoop, dat dát meevalt. Na 2 weken sta ik er namelijk wel helemaal alleen voor Andi: hoe is het nu met je????? Hier geen bezoektijden op het kaartje. Behoudens zeer naaste familie en een enkele vriend wil ik juist geen bezoek, omdat dit de enige 2 weken zijn waarop mijn Lief, ik en wurm als gezin samen zullen zijn, voordsat we weer een leven van weekend-latten ingaan. Ik wil dat er alle tijd is om aan elkaar te wennen en om mijn Lief zoveel mogelijk tijd met zijn kindje door te laten brengen. Afhankelijk van het al dan niet opbloeiende taco-kuch virus, houden we enkele weken na de geboorte of pas enkele maanden daarna, een kraam- /geboortefeest.
Hihi hoe ik het vol hou?? Waar een wil is is een weg Het moet hier gewoon allemaal zo snel mogelijk klaar en ja daar moet ik wat voor opofferen. Vandaag was dat voornamelijk zweet....en dikke enkels en last van me bil/rug...
Zo 1 dagje niet geweest en weer heel wat bij moeten lezen. Fijn voor degene die op controle zijn geweest dat alles goed is. Ik ben gisteren ook geweest, ook alles in orde. Tis een kleintje zegt ze, nou ja, ik zie het wel als ie er uit is. Moet nu elke week voor controle komen. @Naiobi; succes met wachten oop de uitslag? pas op met veel suikervrij "snoepgoed" hier zit verhoudingsgewijs veel vet in! @Mare & Rox; ik heb ook tot op het laatst doorgewerkt (36 weken). Was wel redelijk zwaar maar dat kwam bij mij vooral ook omdat je gaat aftellen he en je gewoon geen zin meer hebt. Nog ff volhouden meiden, maar als het niet gaat, trek aan de bel hoor! @vlindertje; balen joh dat de kleine in een stuit ligt, laten we hopen dat ie nog draait. @Hellen; klinkt leuk joh wat je op de markt hebt gevonden, leuk om zo je eigen draai aan de lakentjes te geven @Twinkle; met mij gaat het prima vandaag. Ben heerlijk naar een buitenzwembad geweest met een maatje van zwangerschapsgym. Heerlijk in de schaduw mensen zitten kijken Wij hebben geen rusttijden op het kaartje gezet. Als we geen zin hebben in telefoon zetten we hem gewoon uit @Rox; wij doen ook geen kraampresentje hoor. @Andi; gaat het weer een beetje?? Bezoek zal hier vooral in de weekenden komen, omdat fam en vrienden ver weg wonen. Ben wel bang dat de weekenden dan errug vol zitten, we zeiden al tegen elkaar, we plannen niet alles vol, want we willen ook samen genieten.
Hihi, dank jullie dat jullie zo bezorgd zijn! Gaat nu al wel wat beter nu we net gegeten hebben(patatjes). Heb net lekker gedoucht, dus dat scheelt ook wel ff! Voel me ng wel wat suffig en slapjes, maar dat zal wel door de hitte komen. Mijnkleine, heb altijd al een lage bloeddruk gehad.. Het hoogste wat ik tot nu toe heb gehad is 120/60 Maar denk dat het zal komen door dat warme weer.. Pfff... Mare, gefeliciteerd met je appartementje!! Jeetje, Babijtje! Jij zou vanaf morgen al gewoon mogen bevallen joh..
Pff jeetje.. wat lullen jullie veel zeg! Ik heb alles wel bijgelezen, maar kan het allemaal niet zo goed onthouden, sorry! Vandaag lekker dagje strand geweest, lekker verkleurd.. Heerlijk hoor, morgen weer. Reageer vanaf nu wel weer, want het zijn echt iets van 8 pagina's ofzo.. Stelletje kletsmutsen haha! X
Hallo kletskousen Hier een warme maar leuke dag achter de rug. Vond het steeds wachten bij attracties heel erg vervelend heb het toch volgehouden hoor. Heb net een uur gelegen op bed, wilde ff alles bijlezen maar heb nou geen energie om te reageren. Vond het wel zwaar hoor achteraf zo'n dag. Succes bij blijdorp Jessica, raad je zeker een rolstoel aan, ik heb de hele tijd gelopen (met af en toe zitten). Hoop dat je de komende nacht kunt slapen Jessica!! Hier ook soms last van menstruatiepijn, man is dan meteen bezogd
Andi , waarschijnlijk heb je je zo naar gevoelt door een te lage bloeddruk, de mijne is ook altijd laag geloof dat het hoogste 130/75 was maar toen kwam ik net van de fiets af Zoethout is van nature bloeddrukverhogend, dus hier liggen de snoepjes met zoethout erin standaard in mijn tas. Als ik me dan naar voel worden kan ik snel een snoepje nemen en dan knapt het vrij snel weer op. Mare gefeliciteerd met jullie huis. Hellen, groot gelijk lekker gaan genieten met zijn 3-en voor die 2 weken. Groetjes Anita
http://2.bp.blogspot.com/_onqV4k6DLhQ/Snmr26cHDdI/AAAAAAAAAIM/hSYM6MlHTng/s1600/vds.jpgEn hier even een linkje naar onze spetterende zoon, die helemaal geen last van de warmte heeft. Groetje sAnita
@ Merakli.. Fijn dat het leuk was, je had wel een hele warme dag uitgekozen hoor!! Wel lekker een dagje weg. @ Pluk.. De link doet het niet?!
Mijnkleine, volgens mij was het binnen een week weer weg. Haha mijn moeder durfde er niks van te zeggen, hihi die dacht dat wij het niet zagen. HAHA maar die toet toet was echt niet te missen, hihi. Rustig aan hoor met je rug! WAUW Babijtje morgen 37 weken, vanaf morgen mag het !!! Pluk, hier ook geen link naar jullie spetter . Merakli, wat goed dat je het hebt volgehouden. Lekker dagje om er op uit te gaan!
Heh..Andi..fijn om te horen dat je je beter voelt. Maakte me toch een beetje zorgen om je! Merakli: lang wachten is niets he. Wordt je niet duizelig dan? Dat heb ik als ik lang moet staan. ***opsporingsbericht*** Ik ben dringend op zoek naar mijn enkels. Vanochtend waren ze er nog en vanavond lijken ze plots verdwenen te zijn. De dief is wel heel zorgvuldig te werk gegaan, want ik heb er niets van gemerkt. Er wacht een beloning voor degene die ze ongeschonden aan me retourneert!
@twinkle fijn dat je haartjes weer goed zitten en lief dat je aan me dacht hihi @hellen grappenmaker!! lekker he dat warme weer @andi meid daar heb ik ook constant last van.. dan daalt je bloeddruk ineens snel naar beneden.. zoute drop in je tas is altijd handig! @presentjes.. ben blij dat ik niet de enige ben die er niet aan doet! uhhhm en toen wist ik het niet meer....
oja @pluk... heerlijk dat water!!!! @babijtje.. 37 weken..nu mag het komen.. wou dat ik er al was! tekst op het kaartje... wij zetten er alleen de naam en een gedicht op en onze namen en doen er een xtra inlegvel in want sommige krijgen zonder inlegvel... (wil ik niet dt ze langskomen maar kan het niet maken om ze niks te laten horen)(schoonouders bv) en dan hebben we 3 verscillende met 2 voor een kraamfeest..verschillende datums en dan 1 voor dicht bijzijnde familie en vrienden.. met ofdat ze in de kraamweek willen komen en als dat niet lukt dat ze dan verwacht worden op 1 van de kraamfeesten... en de tekst luidt zoeits van... ik wil jullie graag leren kennen maar ons ritme is nog even wennen dus wil je komen kijken naar onze nieuwe spruit nodigen we je graag voor ons kraamfeest uit... zoiets in die richting was het geloof ik....
@ Rox.. Ik doe er ook niet aan hoor, en idd veel mensen met ons, ik ken eigenlijk geen bekenden die het wel hebben gedaan! haha.. @ Kraamtijd.. Hou op, ik zit nou al in de stress over hoe alles gaat lopen en hoe ik het moet doen!!! @ Hellen.. Hahahaha sorry! Het is heel vervelend.. Maar ik lig helemaal dubbel.. Wat is het weer rustig nu ik er weer ben zeg . Ben ik 1 dag de hele tijd weg word er volop gekletst hier.. En nu? Waar is iedereen? Al lekker slapen? Ik zit te wachten op mn wasmachine en de droger, dan nog ff opvouwen straks. Sinds het kamertje bijna klaar is en er dus voorlopig even niet meer geklust word hier (wat betekent dat er minder troep word gemaakt 100x in een week) heb ik echt ernstige nesteldrang.. hahaha! Liefs Liefs