September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ghehehe ach ja..het ziet er zo dramatisch uit, die voeten van me. Ik dacht: nu kán ik er een probleem van maken, maar eerlijkgezegd lach ik er liever om....

Slaap lekker Rox!

2. Ja dat is waar.. En het gaat wel weer over!
    Mn zus had het bij de eerste ook zo erg, die was toen 28 september uitgerekend en toen was het ook zo lekker warm, en mn neefje is uiteindelijk op 16 september geboren.. En ik ben de 15e uitgerekend haha!!
    Maarre dr man zag er tijdens de bevalling echt gewoon slinken..
    Hij zei: Syl, je loopt helemaal leeg man, je voeten en alles slinkt haha.. Alsof je er een ventiel had uitgetrokken!

3. Zo, ik ga nu ook slapen. Mn was is klaar..
    Heb sinds 11uur weer de hele tijd harde buiken en van die pijn golven om de paar minuten!
    Hopelijk stopt het straks en kan ik lekker slapen, en gaat het niet de hele nacht door..

Tot morgen!

Liefs

4. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Twinkle, wat fijn dat de kamer bijna klaar is en dat je babywasjes hebt gedraaid. Leuk is dat he :) Jammer dat je je collega niet meer ziet

5. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Pffff ben nog niet klaar met typen en hij plaatst hem gewoon:x nou ga weer verder.

@ Twinkle, grappig de tekst op een geboortekaart, met beschuit an naar 06- :D

@ Booky, spannend dat je het gelacht niet weet :)

@ Rox, wat fijn dat je goed hebt geslapen, hopen dat het vannacht ook is gebeurd.

@ Mijn kleine, mooie foto's!!!!

@ eerised, wat fijn dat je geen last hebt van de hitte, en lekker verkleurd :) en vandaag wordt het volgens mij nog warmer, blijf lekker thuis.

@ jessica, hoe is het vannacht gegaan? heb je kunnen slapen? Als ik zeg dat ik buikpijn heb, kijkt de mijne me ook soms aan van, gaat het beginnen :D

@ Mare, gefeliciteerd met jullie appartementje!!!!

@ Jusi, hoop dat jij ook vannacht goed hebt kunnen slapen.

@ Helen, wat vervelend dikke enkels, maar je brengt het wel leuk over :) fijne nacht gehad? je bent echt leuk bezig met borduren enz. Wou dat ik het ook kon!! en ik wordt niet duizelig, maar krijg dan last van mijn rug als ik te lang sta. Vind het weer fijn als ik kan lopen.

@ Andi, fijn om te lezen dat het weer gisteren goed met je ging, te lage bloeddruk gehad denk ik?

Ga toch mijn bedje weer opzoeken, kon ff niet meer slapen.

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!

Pluk, de link doet het jammer genoeg niet?

Hellen, ja ik hoop ook dat het meevalt, m'n osteopathe vermoedde laatst dat het wel mee zou vallen maar nu het zo snel verergerd word ik er een beetje bang van.
    Haha geweldige opmerking over die enkels :D

Booky, haha wel lief dat je moeder jullie niet voor het hoofd wilde stoten :D Zo subtiel zouden ze hier niet zijn denk ik haha!
    Ach, ik had het zelf ook als baby en dat is ook helemaal goed gekomen, we zullen zien!

Eerised, dat geeft moed :D Hopelijk slinken we allemaal zo makkelijk haha!

Merakli, hopelijk nog even geslapen!

Zo, hier weer vroeg wakker.. Ben dan nog suf maar slapen lukt ook niet meer. Dus om 6u sta ik naast mn bed van ellende. Ben altijd wel een ochtendmens geweest maar nu ik niet hoef te werken was het toch wel lekker als ik wat langer kon slapen :)

Vannacht veel krampen en harde buiken gehad, rommelt nu ook nog wat maar ik geloof dat dat samenhangt met m'n loskomende verstopping.. Stomme darmen weer.

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahahaha, Hellen.. Tja, ach, die enkels vind je denk ik tijdens je bevalling wel terug.. ;)

Iemand trouwens nog wat gehoord van Joyce?? Zij moest dinsdag ook naar de vk, maar heb niks meer van d'r gelezen!

En wûk, zoute drop.. En dat met dit weer.. Moet ik nog meer drinken... Vinnik eigenlijk helemaal niet lekker.. ;) Maar ja, je zo naar voelen is ook niks..

Pff.. Weer een warme dag voor de boeg.. Ik kan 's middags niet eens meer ff lekker slapen zonder dat ik wakker word met hele straaltjes zweet tussen m'n borsten.. :(

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goedemorgen allemaal.....

Haha mijn kleine, ik zei later ook tegen mijn moeder: "als je die toeter niet zag, dan is er iets mis".... Hihi aaaah arm mannetje ;) gelukkig is het helemaal goed gekomen :D..
    Wauw jeetje zeg jij bent er vroeg bij :$:$. Mats werd hier om acht uur wakker en dat vond ik al vroeg (terwijl het best netjes is..).

Heb verder niks van Jessica gehoord. Op d'r hyves staat verder niks verontrustends, alleen dat de kleine man maar blijft indalen..

Meiden, veel succes vandaag met de hitte ;). Ik ga zo even snel langs de HEMA een MEGA bikini/badpak scoren en lekker mte de kleine man in het zwembadje plonsen!!

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pff.. Luxekip, Booky.. Gabriël wordt hier steevast om 7 uur wakker.. :( Héél soms wil hij uitslapen, maar da's ook een uitzondering..

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Oeps Andi, dan hoor je mij absoluut niet klagen. Hihi op dit moment wordt Mats vaak wakker tussen 8.00 uur en 9.00 uur.

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jeetje, wat een luxe Booky!! Nou, daar heb je maar mazzel mee, hoor.. ;)

12. @ MijnKleine.. Ja tuurlijk joh, komt helemaal goed! Heb er gelukkig zelf geen last van, van de warmte. Ga straks weer naar het strand.. Ben echt een zon-aanbidster hoor, haha.
    Beetje zwemmen met mn neefje, op mn luchtbedje dobberen.

@ MijnKleine.. Een verstopping? Pff, bij mij is het echt totaal het tegenovergestelde, is nu wat minder, maar zondag & maandag was het echt verschrikkelijk, kon echt niet perongeluk een scheet laten glippen want dan kwam het niet goed.

@ Booky.. Wij weten het geslacht ook niet! Spannend is dat hé?
    Wat denk jij dat het word?

@ Mare.. gefeliciteerd!!!

Zo, ik ga ff mn was in de droger gooien, broodjes smeren, spullen pakken en mn zus en kids ophalen en richting strand.

Tot vanmiddag.

Liefs

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Twinkle, ja ik vind het heerlijk dat ik weer dingen mag doen. :)
    Ik voelde me echt vort opgesloten in huis.
    Nu kan ik tenminste echt genieten van mijn verlof. :)
    Hellen, heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen? Hopelijk niet zo'n pijn gehad?

Verder weet ik het allemaal niet meer zo goed, jullie hebben gisteren zoveel geschreven. ;)
    Dadelijk ga ik even naar de Aldi, mijn man had dvd's gezien die hij wil hebben in het foldertje. En ik moet toch nog wat spulletjes hebben dus sla ik mooi 2 vliegen in 1 klap.
    Verder zit ik nog te bedenken wat ik vandaag wil eten, maar ik weet niks. :(

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Mijnkleine, wat leuk dat jullie het ook niet weten. Ben je ook niet onwijs nieuwsgierig??? Ik wel hoor :D. Ik heb nu eigenlijk geen idee wat het wordt. Bij Mats wist ik vanaf een week of 16 dat het een jongen was. Athans dat zei mijn gevoel en dit gevoel was erg sterk. Haha ik had denk ik vreemd opgekeken als het een meid was. Nu heb ik geen sterk voorgevoel. JIj wel?
    Zijn er nog meer meiden die het niet weten? Zwem ze!

Jusi, lastig is dat heh warm eten.... Ik weet het hiet ook nog niet..

Nou ben geslaagd voor badkleding. Er hing nog een zwarte tankini, waar ik nog inpas ook :)
    Verder nog even snel luiers voor Mats gehaald. Je kreeg er een Nijntje muziekpopje bij, nou hij vond het helemaal niks, hihi. Wij springen even in het zwembad in de achtertuin. Tot straks!!

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen allemaal,

nou ja goed, ik heb echt mega slecht geslapen en heb het zo warm. ik vind het niet meer leuk. ook heb ik een ander probleem, ik heb sinds een paar weken zo'nl ast van mijn maag en darmen. elke keer als ik iets eet krijg ik echt enorme pijn en voelt het heel vervelend. en vannacht werd ik wakker en had ook heel erg krampen. van mij mogen de kwaaltjes nou eens minder worden en niet erger :(

vandaag moet ik weer werken en ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

oh ja booky, ik hoop voor je dat deze kleine niet heel vroeg wakker wordt en dat je de luxe niet meer hebt :p

16. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @mijnkleine, mmmhhh zie dat jij er ook last van hebt (krampen enz) we lopen trouwens gelijk!

@Hellen, dat lijkt me zo erg latten:(...indd lekkker genieten van elkaar straks als de beeb er is!

@Andi, gelukkig voel je je weer wat beter;)

@Eerised, haha nou he.
    Lekker zo afkoelen beetje dobberen op t water...heeeerlijk!

@Merakli, mooi zo, ja eigelijk kan het ook niet meer maar ja.
    Heb gelukkig wel kunnen slapen, maar weer krampen en nu ook weer last van mn schaambot, kan haast niet lopen:(

@Pluk, kan de foto niet openen.e

@presentjes, hier wel heb blauwe speentjes met een kaartje, komt zn naam en gebdatum op en dan bedankt voor je bezoek.

@Rox, ook een leuke tekst:)
    Haha bezig bijtje.

@Hellen, haha heb je er trouwens al een foto van gmaakt?
    Ik toen wel.

@Booky, hihi Andi bedoelde Joyce, wel lief van je;)
    Hier wordt Ayla ook rond 8uur wakekr, en Zara meestal rond 7.30/8uur.
    Leuk dat je geslaagt bent:) tankini's staan erg mooi als je zwanger bent.

@mare, nou meid die kwaaltjes lijken alleen MAAR erger te worden:( ze heten niet voor niets de laatste loodjes.
    Met dit weer werken pppfff mogen ze wel een tropenrooster maken....sterkte meis!

Hier gister avond dus weer krampen gehad, en pijn in mn schaambot, kan haast niet meer lopen....
    Heb al twee wasmanden opgevouwen met alle ramen tegen elkaar open, en ga zo nog maar eens douchen, want hier lijk ik ook wel zwelgje:(
    Lopen jullie trouwens ook al te waggelen?
    Voel me met een piguin;) dit is ook geen weer voor een zwangere.

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Mijn kleine, ja geslapen tot 10.30 en mezelf al klaargemaakt voor de vs :) jammer dat jij niet hebt kunnen slapen. Echt vervelend en zie trouwens dat we 1 dag schelen (uitgerekende datum).

@ Andi, ik wordt 's morgen wakker met straaltjes tussen m'n borsten :)

@ Booky, lekker baderen in jullie nieuwe zwembad!!!! lekker hoorrr en fijn dat je geslaagd bent!! jammer dat hij muziekpopje niet leuk vond.

@ Mare, vervelend dat je slecht hebt geslapen en de kwaaltjes neit minder worden. hier ook niet hoor, ben nog steeds misselijk :( en als ik dat tegen mijn man zeg, zegt hij nog een paar weekjes en dan ben je der van af :( Succes met werken!

@ Jessica, inderdaad, vervelend dat je last hebt van lopen vooral met twee mooie meiden. Trouwens wil ook presentjes maken, maar moet een winkel hebben waar ze van die hebbe dingetjes verkopen.

Geen idee hoe ik loop en inderdaad geen weer. Gelukkig is het binnen huis koel bij ons. Dat scheelt.

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Oeps sorry pinguin ;). Hihi ik haal ze hier nogal eens door elkaar heen ;). Rustig aan hoor meid!!

Mare ik denk dat we idd straks iets minder luxe zitten qua uitslapen...;)

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Merakli, ik heb ze via marktplaats;)

20. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Haha maakt niet uit hoor;)
    Zal ik zeker doen!

Deel Deze Pagina