September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Wat heb je van de marktplaats, de presentjes of de spullen?

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    De presentjes;) blauwe speenen;)
    Bij kraamcadeau's geloof ik of bedankjes....:(

3. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    hmhmhm oke, ga eens ff onderzoeken :)

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @merakli: ja echt vervelend is ook dat niemand je bergijpt en iedereen een beetje kijkt van: stel je niet aan. en mijn man wordt soms zelfs heel erg geirriteerd dat ik mij zo slecht voel. ha grappig is dat, ik snap dat het voor hem ook moeilijk is maar volgens mij voel ik mij nog steeds slechter dan hij

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Booky, ik heb er maar wat schnitzels uitgehaald voor vanavond. Een potje groente erbij en het zal wel goed zijn hoor. ;)
    En ik duik vanmiddag hier ook het zwembad in, veel te warm om constant binnen te zitten!
    Mare, vervelend de hele tijd krampen. :( En succes met werken vandaag.
    Jessica, ik waggel ook, verschrikkelijk! :D Is eigenlijk pas sinds mijn ziekenhuisopnames dat het me opvalt. Maar goed, gaat gelukkig wel over. ;)

Ik lees hier nog over geboortepresentjes.
    Daar doen wij niet aan, vind het maar onzin eigenlijk.. Sorry voor degenen die het wel doen! ;)

Ik ben net weer bezig geweest met de enveloppen voor de geboortekaartjes. Nog maar een paar en ik ben klaar! :)

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ja, inderdaad, stel je niet aan (of wij begrijpen het zo :) kan ook aan de hormonen liggen) zij vinden het spannender dan ons hoor en voelen zich slechter dan ons.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mijnkleine: zo'n verstopping kan inderdaad ook veel klachten geven. Ik heb er ook regelmatig last van en krijg er harde buiken van. Heb nu zakjes metamucil ( extra vezels) van de dokter. Die helpen wel wat!

Andi: als drinken moeizaam gaat, kun je watermeloen en komkommer proberen! Zit ook veel vocht in en dat is toch de bedoeling. Ik neem vaak een beetje limonadesiroop in mijn water ( citroen is nu erg lekker) om toch og meer naar binnen te krijgen. En lieters thee in alle smaken.

Eerised..geniet aan het strand. Ik hoop niet, dat je in één van die files bent beland

Jusi: Slapen was wederom geen succes..heb al heel wat hazenslaapjes gehad vandaag. Nu gaat het wel weer een beetje.

Mare: je zit toch ook niet verstopt he??? Vervelend dat je man zich ergert aan jouw niet-lekker-zijn. Dat doe je toch ook niet expres?

Jessica: jaa er wordt hier ook heel wat afgewaggeld :)

Hier is de intake door de kraamzorg geweest. Ze was wel even stil van mijn hele verhaal ( scheiding, lief die er niet in mag, zwanger tegen alle verwachting in etc.) maar het was ook wel heel leuk. Kamertje, kruiken enzo zijn okee bevonden ( niet dat ik daaraan twijfelde). Wel kreeg ik te horen dat het bij erge drukte wel eens zou kunnen, dat de uren minder worden. Ik hoop het niet! Maar dat kunnen ze nu nog niet zeggen. Maar goed: dat hebben we ook weer gehad. Weer iets om af te strepen

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Booky, ahhhh kón ik maar tot 8u slapen! Dat zou echt luxe zijn!! Ik word elke dag om 5 uur wakker, dut nog een beetje en dan rond 6uur heb ik het wel gehad en sta ik maar op. Met werken is dat heerlijk (ben zelfstandige en begin dan gewoon lekker vroeg), maar nu ik kán uitslapen maar het niet lukt is het gewoon irritant ;)

Eerised, ooh hier wisselt het af haha, ene week verstopping en dan weer aan de spetters! Haha! Maar na zo'n weekje verstopping ben ik opgelucht als het eens allemaal eruit 'vliegt' hihi! *lekker onderwerp haha :D *
    Fijne dag op het strand!

Mare, hier zijn maag en darmen ook constant aant rommelen en ben dat echt beu! Als je geen maagzuur hebt dan heb je wel kramp. Nog even....

Jessica, idd! Wat leuk :D Benieuwd wie van ons het eerste aan de bak mag :) ! Haha een pinguin weet ik niet, gelukkig zie ik mezelf niet lopen maar het zou goed kunnen haha :D

Merakli, ja idd, dan liggen Jessica, jij en ik misschien rond dezelfde tijd te puffen straks :D
    Succes bij VK!

Mare, herken dat ook wel ja. Vriendlief zegt er dan (wijselijk hihi) niks van maar blikken vertellen meer dan 1000 woorden.
    Word ook zo beu ervan dat iedereen maar zegt "Na de bevalling ben je alles vergeten." Hmpff.. Wat hebben we daar NÚ dan aan? En na die -sorry- rot zwangerschap van me geloof ik er echt niet in dat ik dat meteen vergeet! Sta er misschien dan niet meer bij stil, maar vergeten, nee dat denk ik toch niet..

Jusi, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen :D 100 mensen, 100 meningen, gelukkig! Zelf hebben we voor een hele goedkope gekozen omdat de meeste mensen het toch meteen weggooien :)

Wij hebben als kraamcadeautje borrelglaasjes met blauwe en witte hartjes en een cartoon van een baby erop aan de fles. Vonden we de leukste voor een normaal bedrag, was geloof ik met verzendkosten en naamstickers nog geen €30,- kwijt. Terwijl sommige leuke kraambedankjes tot de honderden euro's opliepen, ja daag!

Poeh, hier is het al 32 graden en erg benauwd. Word daar zó suf van, maar slapen lukt ook niet. Hopelijk hebben we een warm najaar, zodat we straks allemaal ook nog met de kleine van het goede weer kunnen genieten :)

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hellen, goede dit wb de verstopping! Thnx!
    En jeetje, dat is idd niet niks allemaal! Hopelijk heb je een leuke kraamhulp en korten ze je niet in de uren in zodat je een mooie kraamtijd hebt en lekker veel hulp met alles!!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hier komt er niet eens iemand langs voor de kraamzorg, maar doen ze een telefonische intake..
    Wel balen dat de uren minder kunnen worden Hellen, ik hoop het niet voor je!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poeh....hebben jullie het ook zo warm???

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja koud iig niet. ;)
    Maar ga nu lekker in de tuin liggen met wat boekjes en straks als mijn man thuis is, het zwembad in.
    Tot snel! :)

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij doen ook niet aan kraam presentjes :) Een baby krijgen kost al genoeg :p

Ik drink hier veel spa rood of een beetje light siroop dr doorheen vind normaal water echt niet te drinken.

Enkels, zou iemand ze ook even bij mij terug kunnen brengen?? Aan het einde van de dag heb ik ze namelijk niet meer.

Euhm, euhm euhm. Avondeten denk dat het hier iets makkelijks word. Gewoon gebakken aardappeltjes met doperwtjes en een kipschnitzel ofzo. Lekker en in 10 minuten klaar :) Daar hou ik van met dit weer!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oe lekker!! Mijn balkon staat vol in de zon dus geloof dat ik daar nu maar ff niet ga zitten :)

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    We wachten hier even tot half 3 dan staat Kylian's badje gedeeltelijk in de schaduw en met onze rossige haren en blanke huid is dat toch wat verstandiger.

Heb nu een foto in mijn album gezet voor meer foto's kun je even kijken op mijn blog.

www.mamaanita.blogspot.com

Voor de rest zijn mijn enkels ook zoek geraakt :D, heb ik nu alle babykleding in de kast liggen en tot maat 80 zitten we (dankzij gulle gift van vriendin) helemaal gebeiteld ;)
    Vanmorgen even de bekleding uit de wandelwagen gesloopt en lekker uitgewassen, dat mag namelijk niet in de droger dus met dit weer kan het lekker buiten hangen.

Groetjes Anita

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    WAAAAAAAAAAAAAARM!!
    't Is hier 27 graden in huis en 30 buiten.. :x

Moest nog wat vastmaken van ons wiegje en toen zag ik dat de bekleding wel hoognodig in de was moest(lees: Spinrag in het hemeltje..) Dus dat staat nu te draaien. Zal straks buiten wel binnen no time droog zijn!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    jjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:(:(:(

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat zal inderdaad in no time droog zijn. Mijn beddengoed was in 20 minuutjes droog!

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, da's rap Ariel.. :$ het wassen duur langer dan het drogen.. ;)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuke foto's Pluk! Ons dochtertje heeft ook precies zo'n huidje en een beetje rossig haar. Dus die mag voorlopig ook nog niet in dr badje op het balkon spelen...

Deel Deze Pagina