September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja zeker rap, ik stond dr ook echt versteld van, maar ja de zon staat hier precies op en een heeeel klein beetje wind. Dus dan gaat het hard.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O ja, dr vroeg iemand of we al waggelden geloof ik. Ik waggel als ik ff heb gezeten dan moet ik weer ff loskomen ofzo. Verder niet gelukkig.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    pluk: wat een leuke foto's!!

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nou, de zon staat hier ook volop onze tuin, dus dat zal hier ook wel heel snel droog zijn..
    Aagh, mijn hele benen tintelen gewoon van het vocht en het is te warm om te gaan slapen.. Jasses.. :x Word hier echt niet vrolijker van. En ik verveel me!!

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohja, waggelen.. Ik doe m'n best om niet te waggelen, op laste van de zwangerschapsgyminstructrice.. Die heeft het erin gedramd dat dat niet goed is voor je bekken als je waggelt ;)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi is ook helemaal niet voor je als je waggelt. Maar ja als je enkels super dik zijn dan kan je af en toe nie tanders he?

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @hellen: hm nee verstopt niet echt, ik bedoel mijn spijsvertering is nooit helemaal prima maar eigenlijk nu als gewoonlijk. maag en darm zijn gewoon erg gevoelig bij mij helaas. ben even gaan liggen en heb me buikje gemasseerd en nu gaat het weer.

mijn man bedoelt het ook niet vervelend naar mij toe hij baalt er gewoon van dat ik ziek ben. maar goed soms uit hij dat een beetje vervelend en ik ben nu toch wel sneller geirriteerd of verdrietig :) maar ja ik hoop dat het na de bevalling allemaal snel weer over is

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi helaas zijn de hormonen na je de bevalling nog niet meteen je lichaam uit. Maar het word weer als vanouds hoor ;)

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hellen, zou niet echt top zijn als je minder uren krijgt……

Jeetje mijn kleine 5 uur wakker en dan om 6 uur eruit, pff. Knap je dan ’s avonds niet al vrij vroeg af?? Idd als zelfstandige is het wel handig om zo vroeg te beginnen.

Wat een binkie jullie mannetje Pluk!!

Meiden die vocht vasthouden, sterkte. Tot nu toe nog helemaal geen last van verdwenen enkels e.d.

Avondeten, als Mats straks wakker is gaan dan gaan we richting vrienden. Die hebben 2 jongens van denk 4 en 6 en een meisje van september 2008. Bookyman is daar al, want die werkt daar :D.

Wat de hitte betreft mag ik hier niet klagen. Normaal kan ik er voor geen meter tegen maar nu voel ik me prima. Wordt het te heet dan ga ik gewoon als een walvis in het zwembad liggen ;).

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi een walvis :D Moeten we Greenpeace alvast waarschuwen?? :p:p :D

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ariël, jij hebt toch het nr van Joyce aangezien jij buddy bent? Kun jij d'r niet eens sms'n?

Neejoh, we bestellen gewoon een takel voor Booky ;)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb inderdaad dr nummer, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! *slaat zichzelf voor dr hoofd*

Zal dr meteen ff smsen.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    SMS is verzonden. Heb meteen een ijzeren zuster besteld voor Booky :D

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahahahaha :D

Ach.. zwdementie heet dat, hè.. ? ;)

Pff.. wou dat ik een bad had, zeg..

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    HAHAHAHAHA een takel en Greenpeace kijk dat moet goed komen :D.

Haha handig heh Ariel zo'n buddysysteem :p

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb hier een badje op het balkon staan waar me dochtertje net in past. Dus als zij dr niet in zit is deze mama aan het pootje baden :D

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi dan word je in ieder geval op een diervriendelijke manier uit je zwembad getakeld :D

En inderdaad handig zo'n buddy systeem :D

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Zo'n Jip en Janneke badje? Hihi die had ik laatst voor Mats gekocht, dacht dat het een redelijk groot badje was... Hihi viel een beetje tegen toen ik hem had opgeblazen ;). Nu gebruiken we hem onder de douche, en dat is ideaal.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja echt zo'n mini badje met een Mickey Mouse dr op :) Ach die kleine vind het prachtig. We hopen volgend jaar toch wel naar een huis met tuin te kunnen verhuizen en dan kopen we een echt bad :D

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja voor op het balkon zijn het idd ideale badjes lijkt me. En voor die kids maakt het toch niet uit. Als er maar een laagje water in staat :D

Deel Deze Pagina