Jeetje,Hellen, pffff..... Wat een voeten... Wat bagger zeg!! Bij mij voelen ze voor mezelf dik aan, terwijl ze eigenlijk nog heel mooi 'slank' zijn. Jusi, een vriendin van me gaat eens proberen of ze er wat van kan maken, dus ik hoop dat het haar gaat lukken! Gezellig joh, bbqen! Hier heb ik nu alle ramen en deuren opengegooid om het maar een beetje door te laten waaien hier. 't Zou wel minder warm worden vandaag, maar echt.. Ik word niet goed van die warmte.. Je wordt er zo ontzettend futloos van.. Pfff, dit weer is gewoon te warm voor een zwangere joh!
Goeiemorgen!! Pffooooee gister was het echt warm! Was hier 34 graden!! Middernacht nog altijd 25 graden!! Bij ons in huis ga je dan kapot dus we hebben lekker bij m'n ouders op het terras gezeten, daar is het veel beter uit te houden. Maar eenmaal thuis werd je weer bevangen door de hitte, de hond kreeg het ook niet meer geregeld dus daar hebben we een natte handdoek voor neergelegd waar hij lekker op geslapen heeft. En vandaag word het hier weer 31 graden, nu al 22 graden.. Booky, nu ik helemaal niks doe met de BI hou ik het rustig tot 'n uur of 11, 12 's avonds uit. Als we aan het werk zijn dan liggen we normaal om 9, 10u erin. Ahhh ik wil ook lekker in 't water liggen! De honden hebben m'n badje vermoord Oh Andi wat zonde!! Hopelijk valt er nog wat van te maken!! Merakli, gelukkig dat baby goed ligt en nog even gauw een echo meegepikt Pluk, met zonnebrand bij zo'n kleintje kun je niet voorzichtig genoeg zijn, helemaal niet overdreven hoor! Hellen, jeetje, dacht dat mijn voeten en enkels opgezet waren door het vocht maar jij hebt er echt nog veel erger last van. Osteopathe gaf me de tip om elke keer als zo begonnen te branden of gewoon elke avond 10 minuten op bed te liggen met je voeten zo ver mogelijk omhoog tegen de muur (meteen goed dat je bekken dan kantelen ivm de BI). Wat me helpt tegen het branden is een natte, koude handdoek eromheen te wikkelen als ik op bed lig. Maar met zoveel oedeem én een hoge bloeddruk zou ik even de VK bellen, bij twijfel liever een keer te veel dan een keer te weinig. Zijn toch tekenen van zwangerschapsvergiftiging... Booky, klinkt als een gezellige avond en idd de kids slapen wel goed na zo'n dagje Mare, dat is wel fijn dat ze op het werk zo soepel zijn en je nu al lekker rustig aan kan doen! Nog fftjes tot je verlof! Jusi, ah balen van de rotnacht, muggenbulten en brandwond! Hopelijk vanavond een lekkere BBQ en een betere nacht! Zo gisteren een hele vermoeiende dag gehad, had harde buiken en voorweeën weer en was mega duf. Vannacht was het te warm om te slapen in huis dus heb de hele nacht maar wat aangesukkeld, vanmorgen gelukkig een beetje geslapen nog maar niet bijster veel. Inmiddels is het alweer heel warm hier en ben ik bang dat het weer een zware dag wordt... Dadelijk bellen voor de auto die we op het oog hebben en dan hopelijk nog een nieuwe auto voor de kleine komt
Jeetje Hellen, zijn je voeten intussen al een beetje geslonken dankzij de tips?? Pffffffffffffff... sterkte vandaag! Jusi ook al zo'n heerlijke nacht gehad. Tis echt niet te doen heh 's nachts . Andi, hoop dat je de temp. een heel klein beetje naar beneden kunt krijgen in huis. Heb hier ook alles tegen elkaar open staan. Mijnkleine ook al zo'n topnacht gehad !!! Leuk een andere auto een echt gezinsbak . Nou hier ook een lekker nachtje gehad . Om half drie kwam mannetje thuis, dus weer wakker. Voor die tijd ook een paar keer wakker geweest omdat ik dan veel minder vast slaap. Om 5.00 uur wakker en een piepende ademhaling, dus medicijnen innemen. Daarna wakker van het licht, dus uit bed en het rolluik naar beneden. En toen werd de kleine man wakker tegen 8.15 uur. Die had gelukkig nergens last van en heeft lekker geslapen. Hier ook geen plannen voor vandaag...... Maar lekker rustig aan doen en ik denk vanmiddag nog even plat als Mats op bed ligt.
Booky, wij hebben gisteren ook bbq, wel een beetje laat dan normaal maar was wel lekker en fijn dat je mannetje goed geslapen heeft. Mare, fijn dat je zelf kunt kiezen welke dagen je wilt werken. Helen, hoop dat je enkels geslonken zijn. Heb hier geen last van, maar had ergens gelezen dat je dan minder zout moet eten. Jusi, fijn he die muggen en ook nog slecht slapen, lekker om bij je ouders te bbqen veel plezier vanavond. Andi, echt geen weer voor een zwangere!! Mijnkleine, oei dat is wel heel erg warm zeg. en hopelijk kunnen jullie nog een nieuwe auto kopen voordat de kleine komt. Ariel, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Booky, wat zal dat een genot zijn als we straks weer normaal kunnen slapen! Mwah, een echte gezinswagen niet maar wel wat groter. Van een VW Polo naar een Peugeot 206 5drs, toch wel zo gemakkelijk dadelijk met baby & hond (hond gaat bijna overal mee naar toe). Ariel, van harte gefeliciteerd !!! Ga je nog iets doen met je verjaardag of lekker rustig aan nu? Kon het niet laten dus net even beetje opgeruimd hier maar nu is het zó benauwd en kreeg weer erg veul pijn aan bekken en schaambeen dus ben maar weer braaf gaan zitten. Als vriendlief dan thuis komt mag hij het afmaken
Goedemorgen !! Heerlijk zon eerste dag verlof Ik ben nu met 2e wasje bezig voor de baby!! @Ariel van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Nu moet ik weer gaan bijlezen en eigenlijk douchen
Morning! Gefeliciteerd Ariel!!!!! Naiobi: geniet van je eerste verlofdag! Hoe is het hier? Slecht geslapen, lag pas om over 1 en om 8 uur ben ik door de pijn mijn bed uitgejaagd. Ik heb net zittend op de bank nog een uurtje kunnen dutten en daar ben ik nu helemaal groggy van. De voeten zijn weer wat geslonken (kan met moeite weer mijn slippers aan en dat ging gister écht helemaal niet meer) en de bloeddruk is ook weer gezakt. Ik ga straks naar het ziekenhuis voor een groeiecho en zal het hele gebeuren daar bespreken met de echo-dame. Die is immers ook verloskundige en kan me wellicht vertellen of ik me zorgen moet maken over een tijdelijk heel hoge bleddruk. Vanochtend was ie overigens voor het opstaan 132/74, dus da's netjes.
Hellen, wil je niet onnodig ongerust maken maar je bloeddruk is 's ochtends altijd lager dan midden op de dag. Misschien kunnen ze daar je urine even op eiwitten controleren voor de zekerheid, zou het idd even aankaarten. Succes alvast!
Ariel van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! hellen sterkte met je voet(jes) en je bloeddruk naiobi geniet van je 1ste dagje verlof meissie meiden t word weer een warme dag voor onze zwangerren!!! nog 1 dagje werken en het is weer weekend! en dan nog 1 weekje!!!!!
@hellen vanmiddag inderdaad maar even vragen !! @rox dat is ook al een lekker vooruitzicht nog 1 weekje
Goeiemorgen! Heb een beetje terug gelezen en ik lees bijna alleen maar over waggelen en vocht vasthouden en last hebben van de warmte .. Iedereen sterkte daarmee! (Stukkie sneller zo haha) Heb er gelukkig geen last van, ja soms loop ik een beetje raar, maar nog niet heel erg gelukkig. @ Pluk, is toch logisch zou ik ook doen hoor, en kindjes moet je zoiezo heeel goed insmeren, of ze nou wit zijn of bruin. @ ARIEL GEFELICITEEEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!! @ Naiobi.. Lekker genieten van je verlof! En nog niet bevallen he ! @ Jusi.. Die rotmuggen altijd, ik heb er ook altijd last van, en als mn vriend thuis is, dan moeten ze alsnog alleen mij hebben en heeft mn vriend nergens last van.. Hoe irritant!!!! @ Temperatuur.. Hier staat de meter buiten al op 28graden! Binnen 26.9.. Blehhhh wil weer naar het strand, dat is een stuk lekkerder haha. Ben lekker druk bezig vandaag, beetje wassen opvouwen strijken en beetje soppen hier. Vanavond mn vent weer ophalen.. Morgen de laatste dingen aan het kamertje doen en dan is het klaar .. Ohja en dit weekend even een foto maken van mn nichtje voor het geboortekaartje, en dan een proefdruk maken van het kaartje om te kijken wat voor kwaliteit het is, en kwaliteit van de foto met mijn camera. Want wij doen straks een foto van onze kleine op het kaartje.. ! Liefs
Het is hier nu binnen 25 graden doordat alles lekker doorwaait hier, jeetje, wat scheelt dat een stuk, zeg!! Ariel gefeliciteerd met je verjaardag!! Hieperdepiep hoera!! Haha, heb m'n kleine vent hier blij gemaakt met een Mimi.. (Een Mini dus, autootje )
Hellen, ik zou het idd ook even met de vk overleggen, hoor! Wel in de gaten houden! Naiobi, je hebt er wel het weer voor uitgezocht om met verlof te gaan, hè?
Hier is het gelukkig niet zo warm vandaag Ben ik wel blij mee, kan ik tenminste nog het 1 en ander doen hier. Ik vier me verjaardag morgen, gewoon simpel 's middags en er komen wat vrienden en familie langs. Ga er dit jaar geen hele happening van maken. Ben volgend jaar weer jarig
*Buddy berichtje van Babijtje* Vanmorgen om 6.28 is onze zoon Jurre geboren. Weegt 2510 gram, snelle bevalling van 4.5 uur. Alles goed met de familie, groetjes Babette. Babette nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! En das de tweede beeb al! Ooo meiden ben even ego maar ben zooooooo jaloers ik wil ook!!!
Wow!! Wat gaaf!!! Babette gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Enne is niet ego hoor Ik wil ook!!