@babijtje Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!! @ariel ik zou het gewoon rustig aan doen! @andi ik heb hier nog een ventilator aanstaan dus goed uit te houden
@Ariel, haha indd...zullen wij ook gaan bevallen Ariel van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heeft Babette een mooie dag uitgezocht!
Hahaha 7 augustus is een prachtige dag De september baby's zijn tot nu toe lekker vroeg allemaal zeg!
Ook even een update van jocruella van dr hyves: Hoi Allemaal! Hierbij weer een kleine update. Mama en zoon hebben vandaag een beetje een off-day. Jootje heeft toch wel een zware operatie ondergaan en moet zich eigenlijk wat rustiger houden. Maarja als de kleine Damian huilt wil mama er toch naartoe. Helaas ben je in een ziekenhuis dan toch wel van anderen afhankelijk en iedereen die Jolanda een beetje kent weet hoe moeilijk ze het vindt om van anderen afhankelijk te zijn. Dus vanochtend was er een kleine maar heftige uitbarsting. Gelukkig is alles weer goedgekomen. Damian doet het supergoed, maar heeft af en toe wat moeite om zn hele flesje leeg te drinken. Hij heeft wat meer slaap nodig om energie op te doen. Om de kleine een beetje te helpen heeft hij vandaag een sonde gekregen waardoor hij de voeding krijgt die overblijft van zn flesje. Niks om je zorgen om te maken, maar mama en Damian hebben wat extra rust nodig. Ze moeten nu wat extra aansterken zodat ze saampjes snel naar huis mogen. @Jocruella, een hele dikke knuf meis!
WHOAW! Hahahaha, 37 weken en het startsein is gegeven!! Wat gaaf!!! Babijtje, gefeliciteerd meid, ik ga je meteen op de lijst zetten!! Jeetje,begint hier ook wel te kriebelen nou..
@ Babijtje gefeliciteerd met je zoon.. Lekker genieten! @ Jocruella een dikke knuffel en hopelijk mogen jullie snel naar huis.. Zo, en hier nog 1 met kriebels, maar mn kleine mag wel blijven zitten tot 37 weken..
goedemorgen, so so wat is er allemaal weer gebeurd zeg! Babijtje van harte gefeliciteerd!!! wat een leuke datum 07-08-09 Ariel gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan! @hellen: oh man, die enkels van jou, daar zou ik ook van balen. ik bedoel ik kan me trouwring niet meer omdoen, maar zo erg is het bij mij nog niet. ik hoop dat het snel weer beter wordt en dat je bloeddruk lekker laag wordt/blijft. @naiobi: jippie. verlof, geniet er lekker van en dan wel door uit te rusten!!! ik vind het alweer veel te warm maar ben vrij en ga lekker rustig aandoen, mannetje is trouwens enorm druk dus hij wil niet rustig doen vandaag
hahaha dus de jongetjes zijn ongeduldig hier zo... van harte gefeliciteerd!! Mini meisje is wel in aan tocht...veel weeen en bm rijp maar zet nog niks goed door....hihihi en dadelijk loop ik tot 42 weken door zo....ppppfffff echt niet dan is me lichaam en geest op... maar de 37 weken komt in zicht dus wie weet...
wat spannend slaapzak, ben je wel de hele tijd goed onder controlle? dat zou ik denk ik wel wat geruststellender vinden...
Hoop voor je dat het binnenkort toch even doorgaat zetten slaapzak, want het is niet echt handig als je straks uitgeput moet gaan bevallen natuurlijk.
Babettte van harte gefeliciteerd met jullie ZOON. Vind het nu echt spannend worden hoor!! Hartkloppingen zijn begonnen. Jocruella, fijn om te lezen dat het goed gaat, maar dat jullie de rust nog nodig hebben.
Huuh, je bmmond nu al rijp, Slaapzak? Da's vroeg! Nou, hoop voor jou dat het gauw gaat doorzetten, hoor, want het is niet bepaald lekker om gesloopt te worden door de weeën! Pff.. Heb er ook echt wel de kriebels van gekregen.. Nummer twee is bevallen.. Van mij mag ventje nog wel ff blijven zitten, maar soms wou ik al dat het zover was..
Heel stiekem zou ik ook wel willen hoor dat het zover was, maar weet wel dat het beter is als ie nog even 2 weekjes blijft zitten.
Best gek hé dat Babijtje en Jocruella al bevallen zijn, en misschien duurt het bij mij nog wel tot week 42, dat is gewoon nog 7.5 week.. Maar over 2.5 week zit ik alweer op de 37 weken.. Waarom kan ik niet gewoon een afspraakje maken met de Kleine haha? Dan weet ik iig ook zeker dat Pappa er is..
jeetje.... babijtje gefeliciteerd met je zoontje Jurre!!!! jolanda een dikke knuf meid! het komt nu wel heel dicht bij he lady's!
Ariel gefeliciteerd met je verjaardag Babijtje en babijtjeman Gefeliciteerd met jullie zoon Hey Hellen hoe kom jij aan die foto van mijn voet , zo zien die van mij er dus ook uit, vandaag dus toch maar gekozen voor de elastische kousen (men wat zijn die dingen warm). Tegen 3 uur dus maar weer de tuin in naar het badje toe en hopen dat het morgen dan weer wat minder warm is. J is trouwens ook een grapjas, die heeft mij gisteren het hele huis af laten zoeken naar een zakje schroeven dat bij het babybedje zou horen, om mij vannacht wakker te maken (sliep ik net lekker:x) om te vertellen dat hij zich vergist had en dat alles wel bij het bedje was. Vanmorgen boodschappen gedaan en luiers NewBorn gehaald en een pak voeding, ik grijp maar gewoon naar de voeding die het beste bij Kylian werkte in de hoop dat zijn zusje op hem lijkt. In de winkel werd ik even helemaal niet lekker, dus over de kar heen hangen met een boze man omdat ik mijn dropjes vergeten was, gelukkig ging het wat beter toen de airco in de auto aansloeg en ik een appeltje (gekregen van de cassiere) kon eten. Groetjes antia