Oeh dat gaat snel! De tweede al!! Babijtje van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!! Jocruella, een dikke knuffel en veel sterkte!!! Pluk, dat is niet zo handig van J! Zou die van mij ook klaar krijgen Jeej, morgen kijken naar 2 auto's! Een Peugeot 206 en een Opel Vectra, ben benieuwd!!! Hoop dat we onze Polo een beetje gunstig in kunnen ruilen en snel een betrouwbare, grotere auto hebben!!! Van mij mag onze jongen ook snel komen! Zodra hij er klaar voor is en zijn organen rijp genoeg zijn is hij van harte welkom!!
Mijnkleine, ja 5 deurs is idd wel erg handig met kleine en hond. Goed dat je gestopt bent met al die klusjes, tis er ook veel te warm voor . Ohh wat leuk morgen meteeen 2 auto's bekijken. Hellen, fijn dat je voeten wat slinken. Ben benieuwd hoe je groei echo was en wat ze zeggen van je bloeddruk. Naiobi, heerlijk zon eerste verlof dag, geniet er lekker van. Whoehoe Rox wat een lekker vooruitzicht na het weekend nog 1 weekje werken . WHOEHOE BABIJTJE EN MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON. ERG LEUKE NAAM !!! En lekker vlot zeg 4,5 uurt Lekker genieten nu! Eerised wat leuk een foto op het kaartje. Wij willen dat dit keer ook doen . Jocrualla, dikke knuffel voor jullie. Probeer je maar lekker te laten verzorgen daar, zodat jullie snel naar huis kunnen. OOh slaapzak wat spannend, zal jij de volgende zijn . Hmm Pluk, ook rustig aan hoor en zorgen dat je altijd dropjes bij je hebt . Jeetje mineetje zeg .. Hier nog 4 weken tot de 37 weken en denk ik dat hij/zij de 40 weken zeker wel volmaakt. Tis ook een beetje afhankelijk van de groei echo over 2 weken, of ik wel of niet over tijd ga lopen . Pffffffff nou hier is alles weer op orde. Man man zweet loopt me van het hoofd af. Kga zo maar even lekker douchen en op bed liggen..
ja raar is dat hè booky wij behoren tot de laatse van de september mama's, ik probeer me er al een beetje op voor te bereiden dat het oktober wordt maar soms wordt ik wel ongeduldig... de tweede is er al, maar eigenlijk wil ik dat het ventje nog minstens tot week 37 blijft zitten. vanavond gaan mijn man en ik uit eten om te vieren dat wij het huisje gekocht hebben. heb er wel zin in maar hoop dat het tot dan ietsje is afgekoeld
Oh wat leuk zeg, de 2e septemberbeeb: Babijtje en man hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!!! Mooie naam en mooie datum wat een lekker snelle bevalling zeg, geniet ervan met z'n drietjes! Ariel gefeliciteerd met je verjaardag! Oh Hellen hoe gaat het met je voeten? Pfff wat een ellende zeg als je zoveel vocht vasthoudt Andi hoe staat het met de strik? Wat erg zeg, hopelijk kan hij nog gemaakt worden. Wat een leuke foto's van Kylian Pluk. Natuurlijk smeer je hem goed in, ik heb zelf ook een hele lichte huid en rossig haar, mijn kind zal dan ook nooit in de zon gaan zonder ingesmeerd te zijn. Hopelijk krijgt hij pigment van zijn vader, dan hoef ik me minder zorgen te maken, maar wat is dat vreselijk zeg als je verbrand! Merakli fijn dat je kleine niet in stuit ligt en dat alles goed is Booky klinkt gezellig een BBQ, wij hebben morgen eentje, ik vind het echt heerlijk! Veel plezier vanavond Mare, echt een etentje om iets te vieren, gezellig! Jusi wat vervelend dat je zo'n slechte nacht achter de rug hebt zeg. Vandaag wel een leuke dag, veel plezier met bbqen. Mijnkleine jij hebt ook een vervelende nacht achter de rug, sterkte vandaag! Naiobi geniet van je verlof! Oh wat is het toch warm zeg, het waait ook bijna niet door hier, net is een vriendin van me geweest met haar zoontje van bijna 1 (echt een schatje) en vanavond een verjaardag, dus ik ga het helaas ook niet redden om naar het zwembad te gaan vandaag. Ik ben ook een van de laatste septembermama's maar ik moet zeggen dat ik al die ervaringsverhalen van iedereen wel prettig vindt om te lezen. Ik ben in elk geval voorbereid op wat er kan gaan komen. Ik heb het al een keer eerder gevraagd, heeft er ook iemand flinke last van zijn stuitje als de kleine beweegt? Ik heb soms echt pijnscheuten als hij zich afzet en zijn hoofdje erop drukt.
joehoe meiden!! Ik zou het jullie even laten weten: Ik heb gelukkig ook goed nieuws!!! De 20 weken echo was helemaal goed!!! OOOOOOH ben zo blij! En wat is dat gaaf om te zien, he? WIJ KRIJGEN EEN MEISJE!!!!!! Ze lag lekker bijdehand, met 1 been de lucht in! Later probeerde ze een koprol te maken hahaha, nu al een eigenwijsje! Ik ga even foto's in mijn album zetten en even lezen hoe het met jullie gaat!
oooh babijtje: super gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Jurre! En slaapzak: bij jou gaat het dus ook bijna gebeuren? Nou daaaag, ik ben weer weg! Meiden, veel succes met de laatste loodjes!
Zooooo dat is snel! Gefeliciteerd Babijtje!!!!! Ook hier een dikke knuf voor Jocruella Pas maar op wat je zegt Slaapzak. Voor je het weet lezen we over een dag of wat jouw bevallingsbericht hier Pluk: ik heb mijn orthopedische rijglaarzen maar aangetrokken. BLOEDheet, maar het dwingt het vocht wél uit mijn voeten.. MijnKleine: succes met de autojacht Twinkle: mijn stuitje doet af en toe ook zooo zeer! Doortje: gefeliciteerd met jullie meid! Ik is lichtelijk geschokt. De groeiecho was goed, hoor..no worries. Maar hij was een beetje té goed. Ik ben nog niet eens 34 weken en het buikje heeft inmiddels een omvang van -hou jullie vast- ruim 38 weken!?!?. Het beentje is ruim 37 weken en alleen het hoofd loopt qua omvang redelijk op tijd ( de doorsnede alleen was ook wel groot) en het kopje ligt al ingedaald, voor zover de echo dat liet zien.. Geschat gewicht is nu al 2795 gram. Ruim 5,5 pond dus. En dat baart mij zorgen..zeker gezien de staat van mijn bekken. Als dat kind in dit tempo blijft groeien en blijft zitten tot week 42, dan beval ik straks een peuter! Maandag heb ik een check bij een gyn ( de mijne is op vakantie) maar dit zal zeker onderwerp van gesprek gaan worden.. Bloeddruk is nu weer goed. Als ie zo hoog blijft, moet ik wel aan de bel trekken, maar een tijdelijke verhoging door warm weer en oedeem is nog acceptabel. Heb ook even de buik op de foto gezet, was ook alweer 2 weken geleden.
Doortje wat een fantastisch nieuws!! En wat leuk een meisje, geniet er van!! Dankjewel voor het succes wensen Oh Hellen dat is een flinkerd, ik zou het goed bespreken met je verloskundige over je angst, wie weet is er iets mogelijk waardoor je je minder zorgen maakt. Knuffel voor jou, hopelijk gaat het allemaal meevallen! En wie weet bedenkt ze om ook met 37 weken te komen... Bij jou dus ook al last van je stuitje, zo'n vervelende pijn is dat en het komt op het moment dat je het niet verwacht
@ Ariel Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Babijtje Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! en een hele leuke naam ook! @ slaapzak spannend he.. voor mij komt de 37 weken ook in zicht, hoop ook zoooo dat mijn mini meisje ook lekker op tijd komt!! hoe weet je of je bm rijp is?
*buddy berichtje van jocruella Ik mag morgen naar huis, Damian volgt hopelijk binnen enkele dagen. Het is een echte bink. Nog even en dan heb ik weer internet. Ze is erg nieuwschierig naar alle berichtjes en kaartenen ze heeft ons gemist! Dikke knuf terug voor iedereen* Zo nu ff terug lezen.........
Hier ook een foto op het geboorte kaartje. @Slaapzak, is niet te hopen dat je tot 42 weken door loopt. Misschien ben jij de volgende wel @Eerised, als dat zou kunnen, het valt te proberen maar of de beebs luisteren @pluk, oooo ja en dan weer in slaap komen.... @Mijnkleine, suc6 morgen met auto's kijken! @Booky, nou erg he, ik ook en je voelt je dan zo plakkerig. Hier een lekker bad genomen @Mare, en hebben jullie lekker gegeten? @Twinkel, nee geen last van mn stuitje, alleen van mn schaambot. Maar zo te lezen is dat ook erg pijnlijk @Doortje, leuk een meisje! He Hellen ben kwijt wat ik wilde schrijven...zo nog maar even terug lezen Hier zoals gewoonlijk pijn in de rug,schaambot, last van voorweeen pijnlijke (.)(.), linker rib en ga zo maar door *klaag klaag klaag* Sorry hoor moest het even kwijt. Hier wel vandaag de enveloppen geschreven, dus das kan ook van het lijstje af. Alleen nog wachten op de luxaflex van de kleine man, moest besteld worden we hebben zo'n velux dakraam zo'n schuine, niet echt handig. Morgen naar de thuiszorgwinkel om de klossen en de po op te halen, das toch makkelijker met zo'n dikke buik, nu maak ik rare capriolen om uit bed te komen En worstel s'nachts met die voedingskussen grrr. Nog even reageren op Hellen en dan naar Bed
@Hellen, zo 38 weken ja kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Wel fijn dat je bloeddruk goed is! Wat is het trouwens rustig hier.... Nou meiden weltrusten, hopelijk koelt het wat af, er is regen en onweer voorspelt ben benieuwd
Nou moest vanmiddag eerst weer aan de bloeddruk meter een half uur lang.. achteraf alles ok .. alleen de eerste was hoog.. Daarna heb ik een hele tijd moeten liggen wat de art assistente wist blijkbaar niet hoe het echo apparaat werkte na een half uur haalde ze de gyn er maar bij.. Die geeft ook aan dat het een grote baby is.. De suikertest gaf nuchter: 5,4 en 7.2 na ontbijt.. Ze vinden de voor nuchter test te hoog maar niet schrikbarend. Ze gingen nog narekenen of mijn uitgerekende datum wel klopte, die was goed. Dus de gyn komt tot de conclusie dat ik gewoon grote kinderen "maak".. hij zei al je had beter een indonesische man had kunnen kiezen ipv Tjeert.. Oh jah ik hoef niet meer naar de vk moet onder hun controle blijven.. Moet dat nog doorgegeven worden aan je zorgverzekering doorgeven? Ze willen wel dat ik volgende week nog 1 keer mijn bloed laat testen op suikers om het helemaal uit te sluiten..
zo wij hebben een leuke aovnd gehad, heerlijk gegeten en daarna lekker door het centrum gewandeld en als afsluiting een lekker ijsje gegeten. en nu ga ik al naar bed want ik moet morgen werken en daar heb ik al mijn energie voor nodig. ik laat hier nog even doorwaaien maar helaas werkt dat in de slaapkamer niet zo goed, maar het is al van 30 naar 27 graden... @naiobi: nu even dus gerust gesteld, hopelijk zijn de waardes volgende week ook nog in orde. welterusten iedereen
Jeetje Hellen dat wordt idd een flinkerd. Ik zal je angsten ook goed doorspreken met je vk/gyn. Scheelt wel dat het hoofdje nog niet super groot is. Jeetje Jessica, gaat ook niet echt lekker heh * knuf*. Jocrualla, fijn dat jij morgen weer naar huis mag, hoop dat jullie binkie snel volgt! Haha Naiobi, ook grote kindjes. Wat grappig al die dikke baby's, ben benieuwd wie de zwaarste heeft . Mare, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Meiden succes vannacht, hoop dat het een beetje koel wordt op de kamer...
@ torties ik ben onder behandeling van een gyn .... ivm vroegtijdig weeen en te veel hardebuiken meten ze regelmatig me baarmoederhals en toucheren ze me om te kijken of het verkort en of rijp word door alles...en jaar hoor ..effe schrikken hoor...2 x getwijfeld ze me daar hielden... gelukkig niet ,,,was echt een grens geval... maar ik heb woensdag weer een afsprak bij de gyn en dan ga ik effe babbelen..want zo kan het echt niet... dit is marteling...maar je weet pas hoe het is als je het zelfde mee maakt...dit is voor lichaam en geest niet goed..
@ Twinkle, heb geen last van mijn stuit, maar lijkt me inderdaad vervelend. @ Doortje, leuk een meisje!!!!! en ze zijn acrobatisch bezig he @ Helen, hoop dat het allemaal meevalt en succes maandag bij de gyn. En fijn dat je bloeddruk weer goed is. Mooie buik!! @ Jessica vervelend die pijn overal, knufffel voor jouw!!! Ik moet ook nog klossen ophalen, moet je een po hebben ?? Hier ook heel erg last van de rug, weet me geen houding aan te houden. Als ik zit begint de pijn, tijdens wandelen houdt het op maar dan ben ik weer gauw moe. Pfffff valt niet altijd mee zeg, zwanger zijn
Goeiemorgen! Twinkle, ik had in het begin van de zwangerschap veel last van mn stuitje (die is ook eens gebroken geweest) en bij mij kwam het doordat hij scheef gegroeid was en er te weinig ruimte tussen bekken en staartbeentje was. Osteopathe heeft dat recht kunnen zetten en sindsdien geen last meer, zij gaf aan dat als die niet recht gezet werd ik tijdens het indalen en de bevalling enorme pijn daaraan kon krijgen. Wellicht is het bij jou ook te nauw tussen staartbeen en bekken? Doortje, ah super dat de 20 weken echo in orde was!!! Hellen, dan groeit de kleine wel erg goed! Zeiden ze ter plekke er niks van? Zou toch je zorgen eens uitspreken dan! Gewicht is -gelukkig?- maar een indicatie en kan ook minder zijn. Voordeel is als de baby geboren wordt hij er wel echt klaar voor is waarschijnlijk Ahh fijn dat Jocruella naar huis is, nu hopen dat Damian idd snel volgt! Jessica, we zijn niet alleen op dezelfde dag uitgerekend, zo te horen delen we ook dezelfde klachten haha! Naiobi, hihi, voor een eventuele volgende dus een indonesische donor Denk dat dat automatisch gaat met de zorgverzekering. Mare, lekker zo'n avondje met z'n tweetjes Klinkt heerlijk! Merakli, missschien zit je in een verkeerde houding? Gister de auto gepoetst van binnen, zometeen nog van buiten en dan op naar Brabant. Zal wel niet meer kunnen bewegen als ik dan de auto uitkom maar ben toch blij als we een andere auto hebben. Vannacht weer slecht geslapen, ondanks de regen en onweer hier bleef het vrijwel windstil dus tochte het niet door Ga zo nog eventjes liggen zodat ik vandaag alles uit hou en dan verzorgen en op autojacht!