Goedemorgen meiden, Geen idee mijn kleine, het gaat over als ik ga liggen , maar ben nou net niet de juiste persoon die ervan houdt om de hele dag te liggen ben het ook vergeten te vragen aan de vk donderdag. Hoop dat het een leuke en goede auto is
goedemorgen, hierbinnen is het nog warm maar volgens mij is het buiten lekker afgekoeld. ik heb echt een rotnacht achter de rug en dat voel ik ook in mijn rug, er zit een zenuw bekneld ofzo wat helaas mega pijnlijk is. hopelijk komt het in de loop van de dag zelf weer los, al vrees ik van niet omdat ik zo naar mijn werk moet @mijnkleine: hopelijk bevalt de nieuwe auto!
Hellen, kan me voorstellen dat je geschrokken bent maar houdt in je achterhoofd dat een groeiecho 10% kan afwijken omdat het mensen(meet)werk is. Als ze bij jouw in het ziekenhuis hetzelfde beleid hebben als hier in Deventer (afwachten op de natuur tenzij het leven van je kindje in gevaar komt/is) dan laten ze je gewoon doorlopen en zullen ze je niet zo snel inleiden. Hier morgen alweer 37 weken dus nog max 6 weken en dan heb ik de kleine meid in mijn armen (de max grens ligt bij 43 weken). Hier ook een beroerde benauwde nacht achter de rug, vooral Kylian leek er last van te hebben, die heb ik gisterenavond vanaf 10 tot een uurtje of 1 om de 3 kwartier moeten troosten omdat hij dan weer wakker was geworden (tja die gek kruipt ook nog eens onder de dekens). Daarna is hij lekker in slaap gevallen om om 4.30 uur uit bed te rollen , gelukkig wilde hij wel weer slapen en toen was het vanmorgen 8.15 uur toen het voeteneind van mijn bed (auping) naar beneden knalde, whahaha Jan en ik zaten in 1 klap rechtop van de schrik. Nu is Jan op stap, ik heb de kamer even gedaan en vanavond komen mijn zwager en schoonzus bbq-en. Groetje sAntia
Goeiemorgen! @ Slaapzak wat vervelend allemaal. Hopelijk hoef je niet te lang zo door te lopen meid.. @ Hellen, zo dus er groeit een behoorlijk kindje in jouw buik. Ik zou het goed bespreken hoor.. @ Jocruella, wat fijn dat je naar huis mag en hopelijk volgt je Damian snel. Heb je foto's gezien op hyves, wat een droppie zeg.. Echt lief!! En hij ziet er groot uit ook zeg voor 35 weken.. @ Twinkle, nee hier ook geen last van mn stuitje.. Wel irritant zeg, anders ff aan de vk vragen!? @ Het weer! Hier heeft het nog steeds niet geregend, gister ook niet. Wel een klein windje maar dat is ook niet veel. Gelukkig wel goed geslapen vannacht.. Ik ga nu verder met het strijken van de laatste babykleertjes. Alles in de kast leggen. Mn schoonmoeder komt vanmiddag met de gordijnen, en straks even de plankjes ophangen, bedje opmaken en dan is het klaar, en dan maak ik een foto en dan ga ik mn kamertje gelijk showen, want ik ben wel trots hoor .... !!!! Liefs
@ slaapzak oke ik snap het.. ne dat is inderdaad echt niet te doen, maar het zo ook wel heel erg zijn als ze j zo nog weeeeken laten lopen! maar tot nu toe was het voor de kleine natuurlijk nog wel echt het beste om te blijven zitten! Ik hoop het beste voor je!
Zo hier weer een beetje brak vandaag was vanmorgen om 8 wakker, toen dacht ik, zal ik er uit gaan, want als ik blijf liggen wordt ik na eventjes helemaal stijf en nekpijn enzo.. maar ik was toch nog wel moe dus doorgeslapen tot 11 uur (dat is dan weer de luxe van je 1e kindje verwachten denk ik zo ) En nu het resultaat: bekken, rug, nek en hoofdpijn yyeey! Gister hadden we ook zoiets leuks, we proberen al twee weken de lamp voor de babykamer binnen te krijgen, eerst hadden we em, was er een kristalletje stuk, en eenmaal in me handen vond ik em helemaal niet zo mooi, dus die teruggestuurd en een ander besteld. Die kwam gister binnen (nadat er gedurende 1,5 week iets mis was gegaan waardoor ik maar zat te wachten waar ie nou bleef) bleek die ook een heel stuk kapot te zijn nou lekker, dus die gister ook teruggestuurd. Poging drie bij een andere shop: weer een leuk lamp besteld, dus op hoop van zegen dat die aankomende week in goede staat wordt bezorgd ach, verder gaat het met mij en de beeb goed, dus dan mogen we toch maar niet klagen dacht ik zo op me beebjesite staat nieuwe foto's met 35 weken een shoot gehad met een hobbyfotograve voor wie interesse heeft
@Naiobi, een half uur wachten...wordt je ook niet vrolijk van. Haha ja dan krijg je grote beebs @Booky, nee indd bedankt. @merakli, zeiden ze in d eintake, ben twee keer in het zh bevallen dus geen idee Moet maadag weer de thuiszorgwinkel was dicht.... @Mijnkleine, haha nou dan kunnen we elkaar een hand geven Hier geen regen of onweer gehad helaas @Mare, jep buiten was het vanmorgen lekkerder als binnen, helaas is het nu weer warm buiten! @pluk, kinderen Zara wil ook altijd iets over dr heen, heb alleen een dekbedovertrek. Zo haha kan me voorstellen! @Eerised, ben benieuwd! @Torties, heb ze bekeken zijn heeeele mooie foto's zeg! Ja, als je nog geen kids hebt is dat heeerlijk Hier redelijk geslapen, met de ventilator aan., werd alleen wakker van kramp in mn kuit:x oooeeee wat een k*t gevoel zeg! Van de meiden had ik het trouwens bijna elke nacht, dus mag nog niet klagen. Hij zit echt met zn hoofdje op mn schaambot te drukken volgens mij heeft ie ook niet veel ruimte meer, als ie zich omdraait voel ik dat, en hoe! kreeg vanmorgen bij de bakker de opmerking dat mn buik al erg laag zit
@hellen heb jij je al een keer laten prikken op suikers? zon ontbijttest? die van mij zat bij de metingen alles op 38+ weken.. Misschien maak jij ook wel grote baby's
@Jessica Thnx ben er ook erg blij mee, kreeg zelfs van de VK donderdag een complimentje dat ik zo een mooie buik had, toen werd ik een beetje verlegen.. hihi Vervelend is dat he, die kramp! Gelukkig had ik het voornamelijk in de 4e en 5e maand en sinsdien heeeel af en toe.. dus dat valt ook weer mee!
Bekijk bijlage 8408 Tis nog niet helemaal aangekleed.. maarre alle grote dingen zijn klaar, wil hier en daar nog een mandje en een dingetje haha!
OOh leuk kamertje Eerised . Erg mooie meubeltjes! Slaapzak ben benieuwd wat ze gaan doen. Kan me goed voorstellen dat dit veel te vermoeiend voor je is.... OOh das pijnlijk Jessica kramp... Mare hoe is het nu met rug?? Nog steeds zo pijnlijk? Nou hier ook alles open gehad vannacht, maar ondanks de onweer en regen nog steeds aardig heet.....
Dankje Booky .. Ben er ook heel blij mee! Kijk maar.. Bekijk bijlage 8412 Hoe is het inmiddels met jouw kamertje?
Hihi zo'n foto heb ik ook op de babykamer van Mats . Kamertje hier gaat ook wel lekker. De basis staat, nu de rest nog . Willen nog andere gordijnen en mandjes e.d. halen.... Wat heb je trouwens een mooi buikje!
Jessica, tijdens de intake had ze het alleen over de klossen en niet over de po. We zien wel. Eerised mooi kamertje!!!! En leuke spulletjes hoor en mooi buikje
Heej meiden ik laat ook weer ff wat van me horen Want ik werd gemist Nou hier gaat alles goed hoor, ga morgen avond naar huis en dan zal ik weer wat vaker online zijn. @babijtje gefeliciteerd met je zoontje, Jurre