Eerised, Mooi kamertje hoor! Hoe plaats je eigelijk foto's in je bericht @booky, nou nogal @Merakli, wel ja. Heb trouwens alleen een molton onderlegger, moet je nou perse ook een moltonhoeslaken...bij de meiden had ik alleen een hoeslaken ivm wiegendood zeiden ze, nu zeggen ze weer wat anders.... @Joyce, geniet nog van je laatste avond daar Zo de meiden zijn in bad geweest en strakies lekker naar bed, zo vroeg kunnen ze nu niet slapen met die warmte. Mehmet is in duitsland hij foto's op een turkse bruiloft. In Turkije was hij een proffessionele fotograaf, maar ja hier heb je allerlei papier nodig, nu alleen dus als hobby Zo evn twee ruzie makende meiden uit elkaar halen:x
Hi allemaal, we hebben een erg gezellige dag achter de rug, heerlijk gebarbecued en lekker gekletst. Wat is dat leuk als je de hele week binnen zit om ook eens naar een feestje te gaan Babijtje is vandaag jarig, een dag na de geboorte van haar zoon, dus bij deze Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een lief kamertje Eerised, leuk die woezel en pip beestjes! Mare hoe ging het werken vandaag? Lijkt me ontzettend vervelend om met pijn te moeten gaan werken, ik hoop dat het een beetje ging. Mijnkleine bedankt voor je info over die pijn in je stuitje, ik zal het inderdaad even navragen bij de vk volgende week. Wel prettig dat ik nu vaker naar de vk ga, dan kan ik vragen stellen die ik de keer daarvoor vergeten was. Torties wat een mooie foto's! Heel leuk! Jessica wat leuk dat je man beroepsfotograaf is, jammer dat hij het hier niet kan doen, maar voor privégebruik kunnen jullie wel erg mooie foto's maken. Kan hij geen extra cursus volgen ofzo? Verder ben ik alles weer vergeten, sorry... We hebben net ook het wiegje gekregen van vrienden van ons, deze week ga ik alles strijken en dan kan ik het wiegje op gaan maken, ik heb er al helemaal zin in!
Hoi meiden!!! Ben weer thuis! Damian verblijft nog een paar extra dagen in het ZH om goed aaan te sterken, maar het gaat prima met hem! 5 weken te vroeg geboren, maar met trots wil ik jullie voorstellen aan onze zoon Damian Joshua! Ik moet alles nog teruglezen maar ik wil iedereen hartelijk danken voor alle gelukswensen!!! Morgen vertel ik mijn verhaal over de stormbevalling. Liefs MAMA Jolanda, moeder van Damian
hey hey, nou het werken ging wel op zich, maar de tijd leek stil te staan. en nu heb ik dus wat vaker harde buiken, niet echt prettig. ik heb ook nog steeds last van mijn rug en nu ook nek en hoofd. voel me ook best moe. ik hoop dat ik vannacht redelijk kan slapen. @babijtje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wel grappig dat je zoon één dag voor je verjaardag kwam. mannetje heeft vandaag de baby kleertjes gewassen. zo schatti al die kleine dingetjes nou trusten dames en hopelijk hebben we morgen allemaal een goede dag zonder pijn, opgezette enkels hoge bloeddruk enz.
OOOH Jocruealla, wat een mooi mannetje *smelt*. Super fijn dat alles goed met hem gaat. Twinkle, super leuk het wiegje opmaken, komt lekker dichtbij nu heh . Mare een goede nacht gewenst. Hoe lang moet je nu nog werken? Een weekje? Rustig aan hoor meid. Voor iedereen weer een goede nacht!
Buddy & bevallingsnieuws! Van Jusi ontving ik 5 minuten geleden het volgende bericht: Ha Buddy! Ik ben vandaag om 13.03 uur bevallen van een zoontje. Hij heet Kenji, weegt 1875 gram en ligt nu in de couveuse. Ben ingeknipt en nu gehecht. Bevalling vond ik tegenvallen, had constant rugweeën en kon niet goed persen. Al met al nog vlug gegaan, maar dat vertel ik allemaal nog wel.
JEETJE! Wat een kleintje van Jusi zeg!! Man.. het gaat wel heel hard hier ineens. Jusi, gefeliciteerd met jullie ventje! Ik hoop dat het gauw goed gaat met jullie! Ik ga je gauw op de beebjeslijst zetten!! Jocruella, ik ben héél benieuwd naar je verhaal meid!! En 't is een heel mooi ventje!
Tot nu toe 3 jongetjes. Ze zijn wel ongeduldig hier, zeg! Vind dat mijn ventje nog wel ff mag blijven zitten tot de 37 weken. Wil wel gewoon thuis kunnen bevallen
Jusi en man gefeliciteerd met jullie zoon! Kenji is ook al zo'n mooie naam. Wat een klein mannetje, hopelijk mag hij snel uit de couveuse en naar huis. Mama Jocruella wat een schatje zeg, fijn dat je weer thuis bent, hopelijk volgt Damian snel! Mare hopelijk slaap je goed vanacht! Inderdaad Booky het komt langzaam aan toch echt dichtbij, vind het wel leuk en spannend... Slaap lekker allemaal!
Zoo na ruim 5 uur op bed hield ik het niet meer it en ben ik weer op. Ach..de vorige nacht was ik al om 3 uur uit bed..dus het was vannacht een redelijk goede nacht Gister was een relaxte dag. Veel tukjes gedaan, paar boodschapjes en 's avonds zijn we door mijn ouders heerlijk getrakteerd op een avondje wokken . Dat was lekker en gezellig! Hert nieuws van Jusi sloeg in als een bom, eerlijkgezegd. Bij al jullie bevallen moeders vind ik het sowieso nog best uit de lucht komen vallen, hoewel Jusi al heel wat ziekenhuisbezoekjes had gehad, natuurlijk. Ik heb nog even verder ge-smst met haar en ze vertelde, dat Kenji waarschijnlijk nog een week of 2 in het ziekenhuis moet blijven. Zelf mag ze waarschijnlijk vandaag of morgen naar huis. Ze gaat kolven, maar heeft nog geen kolf. Het ging allemaal ook best snel begreep ik, maar ze beloofde zo snel als ze kan hier verder zelf bericht te komen doen. Het gewicht is best laag van die kleine jongen, als ik dáár wurm tegenover zet, dan scheelt het bijna een (geschatte) kilo! Mocht wurm eerder willen komen, dan is het dán wel weer gunstig. Maar de kleine is gister streng door me toegesproken: het moet zitten blijven tot minimaal week 37. En dan mag het er als de wiedeweerga uit komen
Ook goedemorgen Helen @ Twinkle, wat leuk dat je een gezellige dag achter de rug hebt gehad!! En succes met het opmaken van het wiegje @ Jocruella, wat een lief mannetje!!!! Om op te eten (grapje) hoop dat hij snel naar huis mag! @ Jusi, gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!!!!! Klein mannetje inderdaad.
Goeiemorgen! Pluk, voor jou wordt het nu extra spannend nu je officieel mag bevallen Torties, wat een gedoe met die lamp. Hopelijk wilt het nu wel lukken! Eerised, wat een super leuk kamertje en nogmaals een prachtige buik hoor! Jessica, ahh kramp!! Ik ken trouwens een aantal fotograven die zonder papieren (of met maar enkele) gewoon hun centen verdienen met fotograferen? Twinkle, geen dank, hoop dat je er nog aan geholpen kan worden als het dat is! Lekker even afschakelen met de BBQ! Jocruella, wat een prachtig kereltje!! Mare, hopelijk de nacht goed doorgekomen! OH dit gaat echt snel met de September jongens! Jusi VAN HARTE GEFELICITEERD!! (wij hebben dezelfde naam gekozen ) Wij zijn gister geslaagd voor de Opel Vectra, deze week ergens gaan we hem halen. Nu ga ik weer even liggen, heb buikpijn en zitten is minder prettig dan ik dacht toen ik opstond
Mijnkleine: gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Doe je kalm met je buikpijn? Jouw uk moet nog ff blijven zitten, hoor!
Goeie moggel meiden. @Twinkel, daar heeft hij geen zin in, hij zegt ik weet alles al (eigenwijze turk he haha) @Jocruella, hey buddy Jusi en man van harte gefeliciteerd met Kenji! Die jongens zijn erg ongeduldig indd.... @Hellen, jij boft haha lekker wokken! @Mijkleine, nou niet in spijkenisse/Rotterdam hij is bij verschillende studio's enz langsgeweest met foto's en al. Zefs gezegt dat ie op proef wilde werken...niks noppes, diploma's willen ze. Hij is nu gewoon voor zichzelf bezig, en doet het er gewoon bij. In Turkije heb je helemaal geen diploma's nodig, Mehmet zegt weleens in NL moet je zelf een diploma hebben om naar het openbaar toilet te gaan Leuk dat je geslaagt bent voor een auto! Nou hier een rot nacht achter de rug Was lekker de 2de cold case aan t kijken op bed maar kon mn ogen niet meer ope houden dus tv uit gedaan...was zo weg. Werdt ik om 00.50 wakker door de buren:x:x:x hard praten ze hadden visite want hoorde ook nog een klein kind, gingen ze ook nog eens in de tuin hard staan l*llen....... Toen ben ik om 01.15 maar naar beneden gegaan kon niet meer slapen, waarschijnlijk zagen ze het licht bij mij branden want het was zo stil Nog wat kwark met aardbeien gegeten en maar weer naar bed. Werd Ayla weer wakker.......hup getroost en weer naar bed. De kleine man was ondertussen ook flink aan het woeln en ja hoor weer eens de hik. Schijnbaar toch in slaap gevallen hoorde ik Mehmet thuiskomen om 03.45..dus duurde ook weer even voor ik sliep, zag de klok van 5 uur nog....hoorde de vogeltjes fluiten was het inmiddels 05.36! weer in slaap gevaleln en toen werdt ik om 7 uur wakker door Zara. Dus jullie raden het al, ga vanmiddag echt even siesta houden! Wat gaat het indd nu hard he alweer 3 beebs, de jongens zijn snel! Hier is het ook wel flink aan het rommelen, maar wil ook dat hij wacht tot 37 weken, wil nu zooooo graag thuis bevallen!!
Meiden, die (al) bevallen zijn Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoons!! Wat een snelle mannen, zeg!! Andere meiden, heel veel succes met de laatste loodjes!! Liefs, Nijn (voormalig sept 2009 mama)