September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat ging hier inderdaad ook lastig. T gaat allemaal nog maar net in beeld en als ie dan even beweegt dan weer net niet. De man zit ook de hele tijd heel irritant met dat ding in me buik te drukken om em anders te laten liggen....

Ach we zien wel wat er gebeurt :)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hallo dames, daar was ik weer.

Jusi gefeliciteerd met jullie kleine man

Jocureulla, wat een mooi manneke zeg.

Hier afgelopen zaterdag lekker ge-bbq, en omdat ik me zo lekker voelde meteen mijn ouders gebeld en geinformeerd waar ze met de boot lagen.

Nou dat bleek een klein uurtje rijden te zijn dus afgesproken dat we de volgende dag zouden komen.

zondagmorgen haal ik Kylian uit bed en verstapte ik mij even goed, ik had al een pijnlijke heup maar nu doet het nog meer pijn.
    Toch maar in de auto gestapt en daar kreeg ik ook een zere rug erbij :x
    Eenmaal aan boord werd het alleen maar erger en erger, wist niet waar ik blijven moest en ik bleef ook maar plassen.
    Tegen half 2 had ik het idee dat de pijn in golven kwam en toen heb ik ook gezegd dat ik naar huis wilde.
    We zijn meteen naar huis gereden en ik ben lekker in bed gekropen. Vreemd genoeg geen last als ik op mijn rechterzij lag maar draaide ik me om dan begon het weer.
    Na 2 uurtjes uit bed en samen met J de babykamer verder gedaan (bedje opgemaakt, kleed erin en gordijnen opgehangen).
    Tijdens het eten heel misselijk geweest, dus weinig gegeten en daarna knapte ik weer op.
    Vannacht voor het eerst een paar harde buiken gehad dus ik gok nu op een indalen (we zullen het vrijdag wel horen).

Van mij mag het komen :D

En wie maakt er nu een foto van de slijmprop, ik heb die van Kylian ook gezien en het is echt goor, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt het ding sowieso op mijn vinger te nemen, laat staan een foto te maken en al helemaal niet om die op het internet te zetten.

Groetjes anita

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha ben ik gelukkig niet de enige die het maar een beetje vreemd vind :D

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    De 1e gyn zei een anderhalve week geleden al ik dnek niet dat je thuis gaat bevallen.

En afgelopen vrijdag gaven ze aan dat ik de vk maar moest afbellen moest absoluut niet thuis bevallen..

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik hoop eigenlijk niet dat het een keizersnee wordt ... ik zie daar zoooo tegenop..

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok, ik moet volgende week weer naar de vk en de week daarop als het goed is weer een groeiecho. En misschien dat ze dan ook wel adviseren om in het ziekenhuis te bevallen.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @anita: kan me voorstellen dat je deze keer wel zoiets hebt van kom maar nu kleintje. ik hoop voor je dat het sowieso sneller gaat dan met kylian. en gaat het vandaag met je heup wel weer of ook niet?

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @pluk niet fijn als je veel pijn hebt he..

Had ik gisteren ook op een verjaardag dus mannetje mijn rug masseren en ik mijn buik :D

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou als ik jou was je angst voor een ks gewoon bespreken en misschien dat ze er dan voor kiezen om je met 38 weken in te leiden. Dat is niet zo heel erg.
    Niet dat bevallen een pretje is hoor, maar ik ben vorige keer met 38 weken in geleid ivm langdurig gebroken vliezen en je ligt in ieder geval niet 24 uur met weeen :D

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @ariel ik vind het maar raar dat ze bij jou geen extra controles doen dan.. ik heb nu elke week wel 1 of meerdere controles gehad ..

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ kleintje van Pluk; kom maar je mag dr uit ;)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb wel de suikercontrole gehad en extra echo's maar aangezien me suiker zelfs redelijk laag is. 4.0 nuchter, 3.8 na ontbijt, 3.9 na lunch en 5.7 na flink diner. En me bloeddruk 120/65 is en me vruchtwater gewoon normaal. Is er inprincipe geen reden voor extra controle. Het is nu 'gewoon' een grote baby. Alleen mocht ik veel last krijgen van hoofdpijn, sterretjes zien, en zo'n bandgevoel of iets dergelijks. Moet ik wel onmiddelijk aan de bel trekken.

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @ariel is het niet omdat het jouw 2e is .. dat ze grote niet zo erg vinden? 2e is meestal groter toch ?

Dit is mijn eerste namelijk..

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Bij mij ligt dat dus allemaal hoger.. de suikerwaardes ga ik morgen weer voor prikken.. en mijn bloeddruk is bij de eerste meting altijd te hoog. daarom leggen ze mij ook elke keer weer aan zon bloeddruk meter een half uur lang..

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    2e is normaal wel iets groter, maar deze beeb zit nu al op hetzelfde gewicht als mijn dochtertje toen ze geboren werd ;)

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    ok ok .. nou jah ik probeer er maar van uit te gaan dat de gyn wel weet wat ie doet

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hey dames,

@mijnekleine:als je zin hebt,kunnen we elkaars buddy zijn???

sinds een paar dagen heb ik last van mijn schaambeen,net of ik heb daar een hele blauwe plek,weet iemand wat dat kan zijn??

groetjes sofie

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Niet, ben ook bang dat het blijvend is hoor, had er al last van door de ms, maar ja nu mag ik geen pijnstillers slikken ;)

Ariel ik wil het niet horen dat nr 2 vaak zwaarder wordt dan nr 1, Kylian was pvd al 10 pond moet er niet aan denken dat deze nog zwaarder wordt.

Zo heb foto's van de babykamer in mijn fotoalbum gezet, commentaar is welkom voor over welk kunstwerkje jullie het mooiste vinden. 1 komt er namelijk achter de deur te hangen en is dus niet altijd zichtbaar.

Groetjes Anita

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Jeetje, ik lees dat er al weer iemand van ons mama is geworden! :D Dat gaat echt snel hier zeg!
    Gisteravond had ik echt het vermoeden dat ik vruchtwater aan het verliezen was. Niet in één grote golf maar met kleine beetjes. Ik moest telkens achter mekaar door plassen, en het was telkens doorzichtig van kleur. Ik heb het op een gegeven moment maar opgevangen in een potje en er zaten inderdaad wel witte vlokjes in, zoals ze zeggen dat in vruchtwater zit. Ik verwachtte echt dat ieder moment weeën konden gaan beginnen, maar heb de nacht verder rustig geslapen. Ik heb nu wel wat buikpijn maar het lijkt meer op 'iets verkeerds gegeten' buikpijn. Dus...we doen maar rustig aan en wachten verder af... ben wel gisteravond snel begonnen aan vluchtkoffertje :p
    Ik maak me wel soms wat zorgen, omdat kleintje dwars/in stuit ligt, stel dat ik dan een weeënstorm zou krijgen en het kan er niet uit :( maar goed, dan moet ik gewoon zo snel mogelijk naar het ziekenhuis...

liefs
    mamatoB

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Haha Pluk, nee bij jou is de 2e kleiner hoor. Hihi....

MamatoB, als je denkt dat het vruchtwater is zou ik toch maar even contact opnemen met de vk.. Bij Mats verloor ik ook kleine straaltjes vruchtwater, maar de weeen bleven uit. Wel ben ik 2 dagen later ingeleid. Je hebt dan namelijk een open verbinding en dan heb je weer kans op infecties....

Hier gaan zo ook heel anders om met een grote baby. Misschien idd omdat die nr. 2 is en nr.1 er normaal uitgekomen is? Ik mag hier nog gewoon thuis bevallen. Wel willen ze kijken of ik iets eerder te strippen bent en ze laten me niet doorlopen tot 42 weken (als het kindje groot is).

Deel Deze Pagina