Och MamavanBas toch lekker komen 'klagen' hier hoor dat doen er VEEL meer en daar zijn we toch ook voor . Kan me voorstellen dat het erg zwaar is allemaal. En verhuizen en zwanger zijn en nog een mannetje rond hebben lopen. En dan ligt de kleine smurf ook nog over dwars. Buddy een hele dikke knuffel voor jou!!! Jessica ik kijk vanavond even naar de babysite als de kleine man op bed ligt. Moet geloof ik ook nog naar een kamertje kijken van iemand. Straks even terug lezen wie dat was.
*waarschuwing..naast update tevens zeurbericht* Zo..daar was ik weer. Na bijna een uur te hebben gewacht, kon ik voor mijn controle terecht bij de gyn waar ik ooit gillend ben weggelopen. Mijn eigen gyn is met vakantie nl. En inderdaad, het is nog steeds zo’n enorme l*l als ik me herinner. Mijn bloeddruk was gemeten door de assistente ( en keurig: 120/80) en helaas was er wel flink wat gewicht bij ( 8 kilo in totaal nu) waar ik best van baalde. Hij vroeg me hoe het ging. Ik zei nog: met die kleine gaat het wel hééél goed. “Tja”zei meneer de eikel “ik heb je al eens gezegd he, dat je kindje met jou meegroeit”. Doelend op mijn overgewicht en insinuerend dat ik me tijdens deze zwangerschap klem aan het vreten ben. Mijn moeder en ik waren met stomheid geslagen, want iedereen weet hoe hard ik mijn best doe om juist niet teveel aan te komen! Mja…ik zit nu al 4 weken thuis, beweging is amper te doen vanwege de pijn, ik houd ik-weet-niet-hoeveel vocht vast ook! Daarnaast groeien baby’s in deze periode op zijn hardst. Geen wonder dat je dan flink aankomt, toch? En dan gaat die man me proberen aan te praten dat het mijn schuld is dat de kleine zo groot is. Alsof je er ook wat aan kan doen als je een klein kindje hebt, zeg! Maar goed. Hij is kennelijk nog erg kwaad over het feit, dat ik bij hem wegging. Maar wees eerlijk: hoe zouden jullie het vinden als je met een gynaecologisch probleem naar de gyn komt en deze, terwijl hij met zijn hand in je zit begint over je overgewicht ..een onderwerp wat compleet los staat van de klachten waarvoor je bij hem komt. Dat is toch ook onbeschoft? Anyway: of het nu wel of niet ingedaald is heb ik niet kunnen vragen, eigenlijk vertelde hij me niets wat interessant is en het enige wat ik meekreeg is een briefje voor nóg een tussentijdse groeiecho, al over 2 weken ( en dan ga ik me afvragen: is er iets aan de hand waardoor ik me zorgen moet maken???). De volgende is dan weer 2 weken later en de eerstvolgende check bij mijn eigen gyn is diezelfde dag, maar dat is pas over bijna 4 weken op 4 september. Met haar moet ik ook maar bespreken of er eventueel eerder ingeleid wordt. Meneer eikel gaf aan, dat het in principe het beleid is om de zwangerschap gewoon tot 42 weken te laten lopen. Ondertussen maak ik me mede daarom nog steeds zorgen over de consequenties voor mijn bekken bij de bevalling, weet ik dus niet of het is ingedaald en eigenlijk ben ik niets wijzer geworden. Nu mag ik dus fijntjes nog een maand in onzekerheid zitten en tobben met mijn bekken. BAH!
MamavanBas: sterkte hoor en een dikke knuffel! Ow ow Jessica..jij kunt ook niet stil zitten, he? Site ziet er trouwens prachtig uit! Mare: wat jammer dat de kaart zo tegenviel. Ik hoop, dat de nieuwe wel bevalt!
Hoi! Ohhh Booky, kramp is echt vervelend!!! Wat een grote baby's hier!! Pluk, nu is het wel even extra spannend als het rommelt! Sofie, is goed! Zal mijn nummer sturen in een privé berichtje MamatoB, als er vlokjes in zitten zou ik toch even de VK bellen want het is nu gewoon nog te vroeg en dan moet je altijd meteen bellen! Torties, hier idem omdat alles gewoon mooi op schema en in orde is Door jullie vruchtwater verhalen begin ik heel erg te twijfelen. Heb regelmatig straaltjes langs m'n benen die ik niet op kan houden of aan voel komen terwijl ik geen problemen heb met plas ophouden. Baby ligt al een paar weken volledig ingedaald dus die zou het met zijn hoofdje tegen kunnen houden waardoor het niet in eens komt? Morgen toch maar even de VK bellen voor advies. Ariel, ooeh frustrerend! Wel zo handig als hij altijd bereikbaar is nu! Jessica, jawel ik ga voor 22 aug! Elke dag dat ie later komt is een jaar minder zakgeld hahahaha! Dikke knuffel voor MamavanBas, oh en ik ken dat gevoel! Vind het allemaal ook echt niet leuk al de hele zwangerschap valt het me erg zwaar. Lekker ongegeneerd klagen moet af en toe kunnen, dat lucht op! Hellen, dikke knuffel! Wat een zakkewasser!! Komt je eigen Gyn weer gauw terug of weet je dat niet, want om daar nu elke keer weer naar toe te moeten :S Trek het je niet persoonlijk aan, het zegt meer over die kerel dan over jou!!! Knuf!! Nu ga ik gauw afsluiten, vriendlief loopt ongeduldig op me te wachten, hebben een nieuwe salontafel gekocht en moeten de hond nog ophalen bij mn ouders.. Doei!
Hellen wat een K gyn zeg. MamavanBas van mij mag je klagen hoor, dat lucht soms alleen maar op. Mijn voorspelling eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh 30 augustus uitgeteld en ik beval tussen nu en 20 september Nee ik denk dat ik op 4 september de kleine er even uitpoep , leuk verjaardagscadeautje voor mijn vader. Groetje sAnita
@ Jessica, maar ik wil niet bij de cluk horen trouwens je site is leuk. Vandaag druk geweest, goed bezig!! Veel succes woensdag hoop voo je dat het meevalt!! nou moet ik nog de klossen ophalen pfff geen idee waar, moet ik nog googlen @ mama van bas, natuurlijk mag je komen klagen!!!! Dikke knuf terug Ik wil wel op de lijst jessica, mijn man denkt 2 sept (op mijn verjaardag, ik zelf heb geen idee. @ eerised , denk ook bij de babypark (maxicosi) en wij hebben de box ook op de marktplaatst gehaald. @ Helen, wat een eikel zeg!!!! fijn als je geen antwoorden op je vraag krijgt. In mijn foto album staan twee foto's van de hemel en lamp die mijn man gisteren zelf heeft gemaakt (ff showen) onder de lamp wil ik een klein mand met een knuffel erin.
Voorspelling bevaldatum lijst Uitgerekende datum Zelf voorspelde datum Jessica24: 12 september-4 september Ariel: 12 september-27 augustus Pluk: 1 september-4 september Merakli: 11 september-2 september Mijnkleine: 12 september-22 augustus @Mare, en een foto? Wij maken voor het kaartje een foto als ie net geboren is, en als Zara en Ayla hem vasthouden, die komt dan in de binnenkant. @Torties, ja sanp het ook niet, hier: alles goed, wegen, bloeddruk, hartje luisteren, nieuwe afspraak maken en hup sta weer buiten.... @Booky, is goed hoor meis. @Hellen, wat een l*l zeg!!!:x Had hem over zn bureau getrokken... Nee haha erg he, thanx @mijnkleine, zou indd maar bellen. Is ook een goeie! @Merakli, haha ik denk niemand Dank je. Heb je geen thuiszorgwinkel in de buurt? Mooie hemel en lamp zeg, mannetje is erg handig. Hier staan inmiddels de klossen onder het bed, was vergeten hoe hoog het was Hier regent het inmiddels, ramen open heeeeeeeerlijk!
jessica, weet het niet, ga maar morgen op zoektocht dank je wel, hij is handiger als mij en hij gaat een wiegje maken, ben benieuwd!!! Je gaat dus vanavond lekker op een verhoogde bed liggen ik wil ook regen.
Hier ook regen dus alles staat lekker open! Heerlijk! Hier kunnen de klossen pas vanaf week 37 gehaald worden.
Heej meiden, ben weer terug Valt wel een beetje tegen voor mano want hij kan nu niet meer ff naar buiten toe. Maar ik ben verder wel blij, weer lekker thuis. Verder gaat het wel goed heb vandaag wel last van harde buiken gehad, mijn vriend schrok zich gelijk kapot, had ik ook niet bij manotje, dus vandaar. Zie dat jullie aan het voorspellen zijn leuk ! Ik denk eigenlijk ook dat het bij mij wat eerder komt, maar een datum is moeilijk. Ehm... ik denk 10 september. Ik hoop het, is ook weer een keer wat anders dan 2 weken te laat.
Hmm Hellen dat schiet ook geen bal op, je bent dus nog niks wijzer . Waardeloos zeg... OOh Jessica de lucht weer in. Haha ik moest wel erg wennen toen bij Mats hoor. Geloof dat ik hier over 2 weken die dingen pas mag ophalen. Slaap ze vannacht! Regen?? Hier geen druppel gezien.... Even babysite spieken
he meiden, ik wil ook wel op de voorspellingslijst 12 September uitgerekend en denk dat ik 30 Augustus ga bevallen.
Hallo dames, Al weer een derde september baby!!!! JUSI.......GEFELICITEEEEEERD!! Onvoorstelbaar....gaat toch wel hard zo haha En zie allemaal voorspellingen voor geboortedata....nou ik heb echt geeeeen idee....hier rommelt echt nog helemaal niks...wel vaker harde buiken, maar daar houd het echt mee op. En ik mag volgende week maandag pas weer naar de vk....ben erg hard aan het duimen draaien dat hij dan wel weer goed ligt....en dan pas wil ik een bevalling overwegen hihi. Is een hoofd nou echt zo duidelijk te voelen?? Want kan er hier echt geen touw aan vast knopen....ik denk een kontje te voelen...maar weet niet goed hoe groot het hoofdje inmiddels zou moeten zijn. Maar hier trouwens ook regen....heerlijk zeker zo `s avonds. En Hellen.......wat een onwijze eikel zeg!!! En weet niet hoor....maaar 8 kg is ook met overgewicht nog steeds binnen de perken hoor!! Mijn vk zei tenminste dat ook ik moest proberen zo min mogelijk aan te komen (geldt lijkt me voor bijna iedereen maar oke), maar dat rond de 9 kg niks geks was. En als jij het gevoel hebt dat er dan ook nog veel vocht bij zit....kan het toch nooit zo rampzalig zijn als die vent doet overkomen!! Fijne avond meiden
Wat is het weer rustig hier vanavond.. @ Hellen.. Wat een *****gyn zeg, en je bent dus nog niks wijzer, lekker is dat zeg, pff!! @ Jessica.. Wij hebben ons geboortekaartje ook met een foto, aan de buitenkant dan, van de kleine alleen.. En om het kaartje zit een wit doorschijnend vel.. Maar dat je kids de kleine vasthouden is wel heel schattig hoor, ben benieuwd!! Ehm.. De rest ben ik ineens helemaal kwijt..
Voorspelling bevaldatum lijst Uitgerekende datum Zelf voorspelde datum Jessica24: 12 september-4 september Ariel: 12 september-27 augustus Pluk: 1 september-4 september Merakli: 11 september-2 september Mijnkleine: 12 september-22 augustus Jesenmo: 12 september-30 augustus
2 tellen..zoef-zoef-zoef..kon amper zien wat wat was... Jessica..jaa..die klossen. ben ook erg benieuwd hoe een lange aanloop ik moet gaan nemen als ze eronder staan. Heb ze vanmorgen meteen meegenomen bij de borstvoedings bijeenkomst. Mocht eigenlijk ook pas vanaf week 37...maar toen ze me zagen lopen snapren ze ook wel dat ik ze nu wilde halen. Ik weet niet hoe ik over een paar weken ben, immers. Ha Joyce..welkom terug! Ariel: nee helaas niet.Mijn gyn is kennelijk nogal lang met vakantie... Eertje ( en de andere meiden natuurlijk ook!): dank voor het hart onder de riem. Ik vond het zelf ook in zijn totaal nog geen schokkend gewicht. Kind ging al richting de 3 kilo immers. Tel er nog vruchtwater, baarmoeder, extra bloed en een plons vocht bij ( de assistente zei, dat dat makkelijk 2 kilo kan schelen) en dan valt het toch best mee?