September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Das wel een belachelijk lange vakantie zeg!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind dat je ook niet veel aan bent gekomen hoor, maar inderdaad een kind van 3 kilo, 2 liter extra bloed, laten we zeggen 2 kilo, vruchtwater was zo uit me hoofd 1/3 van het gewicht van je kindje nou das ook al weer een kilo. Waarschijnlijk zijn de (.)(.) nu ook ( . )( . ) daar gaat ook wel gewicht in zitten en dan al dat vocht dat je vasthoudt.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo ik ga ook weer afsluiten. Tot morgen! ;)

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Voorspelling bevaldatum lijst

Uitgerekende datum Zelf voorspelde datum

Jessica24: 12 september-4 september
    Ariel: 12 september-27 augustus
    Pluk: 1 september-4 september
    Merakli: 11 september-2 september
    Mijnkleine: 12 september-22 augustus
    Jesenmo: 12 september-30 augustus
    Booky: 24 september - 2 oktober

5. @ Hellen.. De gyn zei dat ze het liefst zien dat vrouwen met overgewicht niet meer dan 8/9 kg aankomen, daarboven word het echt teveel!
    Dus dan doe jij het toch goed?
    En kom op, die vent moet gewoon z'n smoel houden.
    Wat een eikel. Waarschijnlijk is het er allemaal zo af na de bevalling en weeg je miss nog minder als eerst..

X

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Meiden slaap lekker!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eerised...tja..tot op heden is het 8, maar ik bén er nog niet he. Dus dan word ik toch te zwaar :(

Voor iedereen die gaat slapen: slaap lekker en een hele fijne dag toegewenst voor morgen!

8. Tja, dat zal toch ook niet heeeel veel zijn!
    En wat dan nog, joh niet zoveel waarden hechten aan getallen hoor..
    Het gaat er om wat je er zelf van vind!
    En ik vind het netjes.
    Mn zus heeft ook wat overgewicht, die was nu 9kg aangekomen, en nu na de bevalling zit ze 4kg onder haar oude gewicht.

9. Zo, ik ga nog even wat lakentjes strijken en beetje rommelen met de indeling van de commode.
    En dan lekker slapen..
    Morgen lekker veel doen in mn huis, whaaaaa hoe bedoel je nesteldrang!

Slaap lekker iedereen.
    Tot morgen!

Liefs

10. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hellen, 8 kg valt inderdaad behoorlijk mee en vooral met al het vocht dat je vasthoudt! Ik ben zelf bijna 20 kilo aangekomen :$ Mijn borsten zijn van een kleine C naar een H gegaan :( Het vocht dat je vasthoudt.. Dat loopt toch aardig op zo!

Ah hier eindelijk weer redelijk goed geslapen :D Alleen die harde buiken hangen me de kont uit met die krampen. Mja ze hebben nut denk ik dan maar haha!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    hihi is wel te hopen dat ze nut hebben. Anders is het helemaal balen!

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ja dat zou helemaal mooi zijn haha! Mwah, ik ga er -al is het voor m'n eigen gemoedsrust- maar vanuit dat het voorbereidend werk is haha!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is ook voorbereidend werk hoor ;) Ik had bij de vorige zwangerschap 1 cm ontsluiting zonder dat ik het gemerkt had ;)

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmm mijnkleine das minder die harde buiken. Hoop idd dat het allemaal voorwerk is en dat het niet voor niets is!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het is hier vandaag bewolkt en Rosalie is op het KDV....Hier niks op de planning. Jullie nog wilde plannen voor vandaag?

16. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie moggel

Vannacht weer Kl*te geslapen....zag de de klok van half zes nog:( ben toen in slaap gevallen maar werd wakker door mehmet's wekker om 7.30!
    En mn rechter hand was stijf en verkrampt hoop niet dat ik weer CTS krijg:(

Heb trouwens een goeie lijfspreuk gevonden: liever slordig gelukkig, dan perfect gestrest!!!:D

Hier ook af en toe een bui, heerlijk raam open in de woonkamer, boven, heerlijk...

Mis Andi:(

Harde buiken, jep is ongelooflijk (*&^&%^% maar wel nodig indd.
    Nesteldrang, hier ook.
    Hopelijk kan Zara vanmiddag naar mn tante kan ik weer ff een tukkie doen, Ayla slaapt gelukkig nog wel tussen de middag.
    Zal trouwens blij zijn als Zara de 24ste naar de basisschool gaat, ze luisterd niet, eet slecht....en ik ben niet meer de ''oude'' mama natuurlijk.
    Ze vraagt ook iedere keer wanneer dr broertje komt, als het voor ons al zooooooooooo lang duurt laat staan voor een kind!

Nee Ariel absoluut geen wilde plannen vandaag:D

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hallo lieverds!
    ben ik ook weer eventjes
    vannacht gelukkig weeeer aardig geslapen, ik kan me geluk niet op, hihi

@ Jessica, wat een super lijfspreuk :D is er ook wel eentje voor mij zeg, ik maak mezelf echt heeelemaal gek met me perfectionisme :( dat moeten we maar is een beetje gaan minderen :p

ik heb vandaag op de planning: aardig wat boodschappen doen, helaas in me eentje, dus dat zal geen kattepis worden..
    gel kopen bij de kapsalon voor manlief
    laatste rompertjes strijk en de kast in
    even naar de bank
    en last but not least, een uurtje naar me werk (ik lijk wel gestoord, maar de plicht roept)

ik wilde nog meer doen, maar ik moet van me vent de lat lager leggen, per dag, zodat ik niet einde van de dag depri ben als alles op me lijstje niet is gelukt.. :p

Morgen dagje naar Hellendoorn met vrienden en hun 2 kids. wel vermoeiend, maar heb er wel zin in :)

nu maar snel me bakkie koffie en beschuitje naar binnen, dan kan ik aan het afwerken van me planninglijstje beginnen :D

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    oooh, vergeet ik gewoon mijn voorspelling:

4 sept uitgerekend en ik denk en hoop (al hoop ik stiekem nog iets eerder) 28 augustus

aan de andere kant durf ik niet zo goed te hopen en voorspellen, aangezien ik daarmee het gevoel het lot tart, dat kleintje denkt bekijk het maar, ik blijf tot half sept. zitten..
    hihi
    maar bij deze, je moet toch een gokje doen!
    iemand nog iets gewonnen met de staatloterij?
    Ik heb me geld voor 2/3 terug, dus ik klaag niet :D

19. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Hier eindelijk zonder wakker gelegen geslapen (natuulijk opgestaan om te plassen). Eindelijkkkkkkkk

Jammer dat je weer een slechte nacht hebt gehad jessica :( inderdaad liever slordig gelukkig, dan perfect gestresst. We moeten er toch wat op verzinnen :D

Waar is Andi trouwens??

Ik heb ook geen plannen, het huis een beetje opruimen, komt ervan als er 3 mannen in huis zijn:(

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Veel plezier morgen Torties!!! is inderdaad vermoeiend, weet niet of we iets gewonnen hebben van de staatsloterij. Man moet nnog gaan kijken denk ik.

Deel Deze Pagina