* pas op klaagzang* Hier een K nacht achter de rug, ik kon niet lekker liggen ivm met die pijnlijke heup. En als ik dan eindelijk een beetje indutte dan moest ik weer plassen :x. Toen viel Kylian nog een keertje uit bed, dus kon ik weer naar zolder klimmen met die au heup terwijl manlief rustig doorsnurkte. (heeft vroege dienst dus van mij mag hij dan ook doorslapen omdat hij er om 4.45 uur alweer uit moet). Uiteindelijk besloten om mezelf maar een giga pijnprikkel op mijn heup en mijn been te geven (die deed ondertussen vrolijk mee) en hoera het werkte de hele boel resette en eindelijk kon ik slapen. Ja een uurtje en toen ging de wekker van J af :x Heb net met veel pijn en moeite de kamer een beetje opgeruimt, het stoffen en zuigen moet maar tot morgen wachten. Pffffff speelgoed opruimen met je kind valt nog niet mee want die van mij haalt alles weer sneller te voorschijn dan ik kan wegpakken. Uiteindelijk het doosje met cadeautjes voor mijn zus klaar gemaakt (moet naar amerika verstuurt worden). Kylian heeft zelfs de moeite genomen een paar stickers op een stuk papier te plakken voor zijn tante. Het doosje goed ingetapte (we willen natuurlijk niet dat er iets verdwijnt onderweg) en deze week maar even op de post doen. Zus weer blij want die zat al zonder shoarma kruiden , Neefje blij want er komt weer wilhelmina pepermunt en stroopwafels aan. Zwager blij want er zit ook leverpastei bij. *einde klaagzang* Groetjes Anita
Voorspelling bevaldatum lijst Uitgerekende datum Zelf voorspelde datum Jessica24: 12 september-4 september Ariel: 12 september-27 augustus Pluk: 1 september-4 september Merakli: 11 september-2 september Mijnkleine: 12 september-22 augustus Jesenmo: 12 september-30 augustus Booky: 24 september - 2 oktober Torties: 4 september-28 augustus
Knuff voor Anita! Enne speelgoed opruimen moet je niet doen joh Ja als die kleine naar bed is. Ik zou nu echt niet meer iedere keer kunnen bukken voor het speelgoed. Zeker niet als er een dreumes met luid gelach de bak speelgoed achter je leeg trekt...
Nou ik ga maar is op het gemakkie teruglezen hiero. Is weer flink gekletst deze morgen! Aangezien ik 15minuten in de wacht sta bij de IB-groep, grmmbL^%%^&$#$#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voorspelling bevaldatum lijst Uitgerekende datum Zelf voorspelde datum Jessica24: 12 september-4 september Ariel: 12 september-27 augustus Pluk: 1 september-4 september Merakli: 11 september-2 september Mijnkleine: 12 september-22 augustus Jesenmo: 12 september-30 augustus Booky: 24 september - 2 oktober Torties: 4 september-28 augustus Mare: 25 septemper - 4 oktober
goedemorgen ik doe ook mee. ik zat sinds gisteren te denken wanneer zal ik bevallen en vanochtend werd ik wakker en dacht : 4 oktober... nou hoop ik dat het eerder wordt maarja we zullen zien. ik heb helaas ook alweer slecht geslapen en je zou denken dat het went, maar dat vind ik helemaal niet. het is elke keer weer vervelend. ik ga vandaag beginnen wat spullen in te pakken voor de verbouwing. maar ik ga uiteraard alleen maar kleine dingetjes doen als cd's en foto's en dergelijke. eens zien hoe ver ik kom. @jessica: ik vind zoals in jullie situatie een foto met de twee zussen echt heel schattig maar voor ons is dat niets. ik baalde gisteren wel want de kaart die mijn man zo leuk vond is heel simpel maar zou 215 euro kosten voor 100 stuks. een beetje te gek dus ik ga verder zoeken en puzzelen.
ja daar kwam ik net ook achter... best belachelijk eigenlijk. maar andi had mij op eensite gewezen waar je zelf een kaart kan ontwerpen en waar je veel minder betaald. maar ik heb gewoon geen puf meer om zelf iets te ontwerpen... straks maar nog eens met mannetje overleggen
Ik kwam laatst een kaart tegen en dan kan je zelf een kaart ontwerpen, maar dan hebben ze wel super veel 'plaatjes' waar je uit kan kiezen. En die versturen de kaartjes ook nog voor je. Dacht voor €1,47 per stuk. eens kijken of ik die site nog kan vinden.
www.geboortepost.nl en dan verzenden ze je kaartje voor €1.86. Dit is incl. drukkosten en in full colour.
Hier ook nog een lijstje met de kosten van een aantal van geboortekaartjes bedrijven. http://www.geboortepost.nl/prijzen-vergelijken-geboortekaartjes.pdf Want bij die 200 zoveel euro komt ook nog eens 44 euro aan postzegels natuurlijk. Dit is bij geboortepost niet zo.
iig al bedankt voor de link, ik ga het straks allemaal goed bekijken. zo op het eerste gezicht ziet het er goed uit.
Een vriendin van mij heeft ook bij hun de geboortekaartjes laten doen en die was er erg positief over. Kaartje zag er ook goed uit.
Harde buiken is niet fijn he? Nu die baarmoeder steeds groter wordt, kan ik het er af en toe ook wel wat benauwd van krijgen. Het voelt gewoon of je zo'n Drenthse zwerfkei hebt ingeslikt! Hahah Jessica: goede leus!!! Torties: jij hebt een drukke dag zo. Ik hoop, dat je morgen een beetje kunt relaxen in Hellendoorn. Merakli: wat fijn dat je goed hebt geslapen! Ow Pluk toch..je hebt echt een offday he? Een dikke knuffel van mij voor jou! Mare: 4 oktober..da's inderdaad ver weg, maar ook voor mij zou dat nog kunnen. net als jij hoop ik, dat het iets eerder komt. We zullen zien, he? Ben nu eindelijk met de babywasjes begonnen. Mijn wasmachine staat op zolder en daar was het vorige week écht véél te heet. Dus de eerste was waren de lakentjes, om te zien of ze nou zouden krimpen voor ik ze ga borduren. Voor ik dat ga doen, zet ik er ook nog een bandje langs. Mocht borduren dan niet meer ( helemaal) lukken, zit er in ieder geval wat versiering aan. Nu was ik alles met neutral zonder wasverzachter, maar ik mis het lekkere frisse luchtje dan wel een beetje. O ja..weet iemand of je de navelbandjes ook moet wassen en..hoe heet? Er zit geen waslabel bij of op de verpakking, nl.
@ Pluk.. Iedereen weer blij daar in Amerika ! Waar woont je zus? Ik heb ook familie in the States. In Houston, Boston en Vermont.. @ Geboortekaartjes.. Is een dure grap, gelukkig heeft de oom van mijn vriend een drukkerij, dus we betalen alleen het kaartje! En dat is nog duur, want we hebben een duur kaartje met foto. Zo en ik ben niet zo fit vandaag, misselijk & draaierig! Miss straks een uurtje plat. Wel redelijk geslapen vannacht.. Waar is Andi ???? Liefs
Ik heb bij me dochtertje helemaal geen navelbandjes gebruikt dus zou het eerlijk gezegd niet weten....
Ik zag Andi wel in de lijst met actieve gebruikers staan, maar heb geloof ik geen berichtje gezien....
@ Hellen.. Ik had ook navelbandjes, en heb ze gewoon gewassen en in de droger gedaan! En dat ging goed. Maar navelbandjes worden niet meer gebruikt tegenwoordig.. Althans, bij mijn kraambureau niet, en in het Erasmus ziekenhuis waar mn zus lag ook niet. Veel succes met wassen, vond het wel leuk de babywas doen, beetje wegdromen, dat je kleine frummeltje daar in zit straks.. Hihi!!
Hihi ik stond bij het strijken iedere keer zo'n broekje of shirtje voor me te houden met idee "nee dat kan toch nooit" of tegen me vriend "zo klein is Rosalie toch nooit geweest?? "