Geboortekaartjes zijn inderdaad duur, wij gaan zelf een foto laten ontwikkelen en knutselen. Mannetje denk ik, we hoeven niet zo veel dat scheelt natuurlijk. Helen, zet je foto's van je lakentjes hier als je klaar bent met borduren of versieren. Ben benieuwd namelijk. en geen idee f je navelbandjes moet wassen, kom net erachter dat ik het niet heb gedaan. toch maar doen denk ik.
*ff inbreken* Navelbandjes werden 12 jaar geleden toen mijn oudste geboren werd gebruikt, voor de andere kinderen heb ik ze nooit meer gebruikt, beetje dom dat die dingen nog op de lijst staan
OOHH Jessica, heerlijk zo’n beroerde nacht . Hoop dat je vanmiddag een beetje kunt slapen. Mooie spreuk ook trouwens . Zo Torties, das een heel lijstje. Doe het rustig aan hoor! Merakli, fijn dat je een relatief goede nacht hebt gehad! Pluk dikke knuf voor jou!! Mare, vier oktober ook leuk een dierendag kindje . Geboortekaartjes zijn idd vrij prijzig . Moet zeggen dat ik ook wel een beetje schrok deze keer. Maar goed het kaartje is wel heel leuk …. Eerised, als je de kans hebt even lekker gaan liggen meid. Vaak knap je daar behoorlijk van op. Hellen, heb bij Mats ook geen enkel navelbandje gebruikt. Zou niet weten hoe je ze moet wassen . Ariel, ‘gek’ heh die kleine kleertjes. Het leek wel alsof alles gekrompen was. Kan me ook niet meer voorstellen dat Mats het gepast heeft.
Navelbandjes stonden bij mij dus nog op de lijst. Nah..ik kwak ze gewoon in de 60 gradenwas en we zien wel @kleertjes: ik hield dit weekend nog even een setje voormijn buik, om aan lief te laten zien. Maatje 50. Hij vond het een bijna onwaarschijnlijke gedachte dat het kindje maar liefst zo groot wordt. "Zit er echt zo'n groot kind in je buik?"zei ie nog. Euhm..nu nog niet..maar over een paar weekjes wel ja @kaartjes: jaa..het is allemaal duur he? Ik moest ook wel even slikken. Maar na wat proefkaartjes van internetdrukkerijen, waarvan het gros toch wel tegenviel, zijn we toch voor kaartjes van een gewone drukker gegaan. Multicopy in dit geval.
Wij laten het kaartje drukken bij me zwager op het werk. Die werkt bij Museon en die hebben een eigen drukkerij. Scheelt ook weer een hoop!
@ Ariel.. Ik vond het ook zo raar toen ik het aan het opvouwen was, ik denk noooouuu, hier komt gewoon ons kind in. Dat kan toch niet.. Doe ff normaal haha
Ik stond gisterenavond ook al bij het bedje en dacht, hoe lang zal het nog duren voordat je erin ligt. In Gilroy, niet zo heel ver van San Fransisco. Maatje 50 heb ik 1 pakje van (voor de zekerheid) Kylian heeft alleen de eerste dag maat 50 aangehad en daar paste hij toen precies in, aangezien zuslief ook groot zal worden heb ik wat 56 bij gehaald, maar nog niet te veel, kunnen altijd bijhalen volgens J. Navelbandjes, nee voor de kleine niet gebruikt wel voor mijzelf. Zoals bij de meeste (dikke) dames zat mijn keizersnee netjes verborgen in een richel. Maar mijn wond werd vochtig en daar bleken navelbandjes perfect voor te zijn. Groetjes Anita
Ahaa...dan bewaar ik ze zeker. Hier ook een "richel". Genas het wel goed dan, trouwens? Daar maak ik me best wel eens zorgen om als ik denk aan een keizersnede...
@torties, haha super he. Veel plezier morgen @Merakli, ja he @pluk, Dikke knuf!!! @Mare, nee kan me voorstellen, gelukkig hoef ik er maar 35. @Ariel, ik heb ook kaartjes via geboortepost.nl eigenontwerp! Hellen, haha ja he is nu echt bij ons allemaal van toepassing @mamadeluxe, ik denk dat het dan toch echt aan de kraamhulp ligt, 4 jaar geleden en 2 jaar geleden nog wel bij mij twee meiden. Heb ze nu ook weer klaarliggen. Dus het ligt niet aan mij dat ik Andi mis! Zara is net opgehaalt en Ayla ligt op bedje, dus dacht even kijken bij de meiden en dan siesta! Dus tot straks
Hmm het is inderdaad stil rondom Andi. Ik heb Jusi ook eens even een sms gestuurd. Ben benieuwd hoe het is met haar en hun kleine ventje....
Ik heb Andi een smsje gestuurd .. @ Jessica, ik heb ze ook klaar liggen, maarre ik heb waarschijnlijk dezelfde kraamhulp als mn zus. Echt een hele aardige lieve vrouw, zei is 2x bij mn zus geweest en heb naar haar gevraagd!! Zijn er hier nog dames waarvan hun kraambureau al heeft gezegd dat je miss minder uren krijgt? Het is zo druk overal, ik word in week 36 gebeld, ben benieuwd..
Hier heeft het kraambureau er nog niks over gezegd, maar het is wel onwijs druk overal. Dus hou er wel rekening mee.
@ Ariel.. Ik ook, maar mn moeder neemt vrij als ik bevallen ben, en komt dan schoonmaken en helpen hier en zorgen dat de visite niet te lang blijft haha! Zodat mn vriend en ik optimaal kunnen genieten van die bijzondere periode. Maar voor sommige mensen lijkt het me wel een 'ramp'. Als je bijvoorbeeld maar 24uur krijgt.. Mn vriend neemt de 2 wettelijke dagen vrij, en dan maakt hij zn weekje vol met dagritjes en dan is hij 3 weken thuis.. Heerlijk!
Oh sms van Andi.. Ze stuurt: Ik lig niet stiekem te bevallen hoor. Ben erg moe de laatste dagen, lag nu dus ook te slapen tot je me smste, maar dat geeft niet! En mn peuter vraagt om meer aandacht nu hij ineens wilt leren lezen, dus dan schiet het forum er iets bij in! Ik zal wel weer ff komen schrijven na mn dutje. Sorry dat 'k niks van me heb laten horen. Maar alles is wel goed hoor!!
Mijn moeder wilde vrijnemen om hier het huishouden te doen. Omdat ik kraamzorg echt vreselijk vind. Maar ik zag het echt niet zitten om me moeder hier de hele dag over de vloer te hebben
@ Ariel.. Oh haha, ja mn moeder zal er niet de hele dag zijn hoor, we zijn van 12 tot 3 zoiezo met zn 3tjes. En dan komt mn moeder even schoonmaken en zorgen voor het avondeten en dan hoepelt ze weer op haha !!
Hihi Me moeder zal wel heel veel op visite willen komen, was de vorige keer ook zo. En als ze dan een bakkie thee drinkt en weer weggaat is het allemaal niet zo erg....Maar dan blijft ze een hele middag en daar heb k echt geen zin in!
*geeuw* Afijn Eerised.. Nadat ik jou teruggesms't had, kwam 't maagzuur mij plagen, dus toen kon ik niet meer slapen.. Ach, heb toch ruim 2 uur liggen slapen, dus ik vind 't best.. Gabriël ligt nog wel lekker te slapen, dus heb nog effetjes rust Pff, kom d'r gewoon weinig aan toe om't forum nu te doen. Gabriël vindt het helemaal geweldig dat hij letters aan het leren is en daarmee wilt leren lezen, dat hij me geen rust gunt achter de laptop. Haha Sorry dames dat jullie bezorgd om me waren! (Doet me ergens wel goed dat jullie me in de gaten houden ) Mijn ma die heeft een week vrij zodra ik bevallen ben en blijft hier geloof ik die hele week(nog effetjes kortsluiten), maar dat vind ik echt niet erg. Zie d'r al niet zo veel, dus op dat moment vind ik het ook helemaal niet erg dat ze er is. Oha, as weekend als jullie me missen kan dat wel kloppen, want dan zit ik weer in de Achterhoek voor een weekendje, m'n zusje is jarig en viert d'r verjaardag.