haha.. moeders! Ach, ik zeg dan gewoon: ma wanneer ga je weg? kan alles zeggen tegen dr.. Dees & Fer en - Hyves.net - Always in touch with your friends Foto's van mn kamertje met de mandjes en het lampje.. Vind mn mandjes zo mooi! Nu alleen nog een mooie spreuk op de muur, en een mooie foto. ga binnenkort nog een shoot doen van mn buikie..
Haa Andi..fijn je weer even te zien! Hier is ook aangegeven dat het minder uren zouden kunnen worden. Afhankelijk van wanneer ik beval en de beschikbaarheid van kraamzorg ( mede i.v.m. vakanties en de tacokuch) Ik hoop niet dat het gebeuren gaat, want ik wil echt even die tijd pakken om op te laden. Mijn Lief is wel 2 weken bij me en zal zeker bijspringen in het huishouden. Dus dat zit wel goed.
Hier trouwens is het niet aangegeven dat we minder uren krijgen, dus hoop dat wij gewoon mazzel hebben Zo, schrok me net ff dood.. Zit ik op de wc, krijg ik me toch ineens een pijn in mijn rug! Ik denk: Shit! Het schiet in m'n rug. Nog even nadenken.. Nee, het schiet niet in m'n rug.. *voel aan m'n buik* Ja, hoor.. Hard.. Ik moest me ook echt op mijn ademhaling concentreren, want anders deed het teveel pijn. Ja hoor.. Eerste keer m'n puftechnieken kunnen gebruiken.. Gauw van die wc afgekomen(met veel pijn en moeite), op de bank gaan zitten en in totaal heeft het een minuutje geduurd voordat het wegzakte.. Ik hoop nu maar dit dit een oefenwee was ofzo en dat het niet meer terugkomt.. Dat het geen echte wee is.. Want zo voelde die wel héél erg.. Ik hou 't maar in de gaten.. En oh shit.. Die pijn.. Nu zakt wel een klein beetje de moed in m'n schoenen voor de bevalling.. Hahahahaha.. Als ik nu alleen maar weer rugweeën ga hebben, kan ik m'n lol op.. Maar hoop dat het bij deze wee blijft en dat ventje nog mooi minstens 2 weken blijft zitten..
Hee Andi....geen gekke fratsen uithalen hoor. Die kleine moet nog even blijven zitten!!! Zou het niet komen omdat je lang hebt gelegen? Ik krijg dan ook harde buiken..
Jessica, zal zeker wat rust brengen als de kleine meid naar de basisschool gaat! Torties, pff wat een drukte.. Verlof noemt men dat haha Wij spelen maandelijks mee met een grote straat (via 't werk van m'n vriend met 9 man) met de loterij maar maken altijd verlies haha! Pluk, balen van je nacht!! Wel heel leuk zo'n pakketje voor je zus en familie! Lijkt me heerlijk, wat Hollandse producten op z'n tijd Mare, ook al zo'n rotnacht! Wb kaartjes, wij waren voor 75 stuks incl. het bedrukken €130,- kwijt bij www.geboortekaartjes.nl Gelukkig alles goed met Andi!! Maagzuur.. bleh!! Oké, ik corrigeer... baby van Andi, nog eventjes wachten hoor!!! Nu ga ik ook ffkes liggen. Harde buiken zijn wat minder maar ben zo suf...
Nou, ik slaap wel veel vaker 's middags Hellen en ik draai regelmatig in mijn slaap om juist afknelling enzo te voorkomen. Dus ik denk niet dat het daar aan ligt.. Ik hou dan maar in m'n achterhoofd dat met een echte bevalling er veel tijd tussen de weeën zitten in het begin, dus ik hou het in de gaten..
hai meiden jullie hebben weer lekker veel gekletst!! heb het wel een beetje doorgelezen maar geen puf om op iedereen te reageren... ben nog steeds druk aan de arbeid maar hoop volg week wat meer mee te kletsen met jullie hor!.. dan kan ik het lekker rustig aan gaan doen! heerlijk.. nog 3 daagjes werken.. @hellen wilde wel even wat tegen jou zeggen! wat een kl*&%$#*@te gyn!!!!!! dat heb je echt niet verdiend! je doet zo je best en die 8 kg kan ik alleen maar van dromen! lekker laten lullen hor meisie!!!
jullie hebben zitten kwebbelen zeg. ik heb even een uurtje gelegen en een uurtje echt geslapen. toen ik wakker werd deed echt alles pijn. heb dus nog niet genoeg ontspannen. @andi: bij een tweede kan je toch al weken van tevoren weeen hebben? en is het kind al ingedaald? want de indalingsweeen kunnen ook erger aanvoelen heb ik gelezen. dus grote kans dat er nog niet echt iets staat te gebeuren. dat hoop ik natuurlijk, het zou fijn zijn als het kleintje nog even bleef zitten.
Hier ook nog niks gehoord over minder uren kraamzorg. Naja anders springt hier mijn moeder wel bij, denk ik . Andi je bent er weer . Gelukkig is alles goed... O jee zullen het oefenweeen zijn of.... OOh Rox wat lekker nog 3 daagjes en dan ook met verlof . Nou Mats en ik hebben hier ook nog even lekker geslapen (heerlijk ). Nu snel met het eten beginnen.....
Rox, heerlijk! Nog effetjes werken en dan lekker verlof! Mare, heb je niet verkeerd gelegen met het slapen? En ventje was vorige week dinsdag bij de vk al helemaal ingedaald, dus het zullen geen indalingsweeën zijn.. Heb er om 5 over half 5 weer een gehad en net even boodschappen gedaan en had ik er weer een, maar niet zo pijnlijk omdat ik nu aan het lopen was. Dus dat zijn er al 3 binnen anderhalf uur.. Hoop dat het daarbij blijft..
@ mijnkleine ik ben benieuwd welk kaartje je hebt uitgezocht dan.. wij zijn voor 55 stuks 181,- kwijt (is al minus een kleine korting van 10 euro op de kaartjes) ook bij geboortekaartjes.nl omdat er een filiaal van hun in zoetermeer zit heb ik de kaartje ook echt bekeken uit een boek zeg maar is wel prijzig vond ik, maar ik vond dat gewoon zo een leuk kaartje! en dan komen de postzegels er idd ook nog bij verder even klaag: tot nu toe is nog maar de helft van me lijstje afgekomen, en ik maar denken dat ik dat makklijk moest gaan redden vandaag maar net tijdens de boodschappen (waarvan ik de hoeveelheid al heel erg in had geperkt ivm dat dat gewoon geen doen meer is, in me eentje zware boodschappen) kreeg ik gewoon onwijs pijn rechts onder me buik, en het gaat dus mooi niet weg.. heb het al meer dan een uur nu, maar het wordt ook niet heftiger ofzo, gewoon constant blijft het. Ik zou niet weten wat het is iemand een idee?
Torties, we hebben de "babykrant" als kaartje, had idd wel een kortingscode klopt. Postzegels besparen we gelukkig een boel op, bijna iedereen woont in de buurt dus vriendlief gaat een dagje rondrijden. Alleen alles buiten onze woonplaats gaat op de post maar dat zijn maar een stuk of 10, 15 dat is het geld niet.
Ik heb geen flauw idee wat dat kan zijn Torties! Misschien je banden een beetje te overbelast? Wat betreft kaartjes.. Wij hebben er 75 voor €75.. Via fotofabriek.nl en da's dan inclusief verzendkosten en enveloppen.. Komen dan nog natuurlijk de postzegels bovenop, maar vind dat wij daar heel netjes voor klaar zijn!
Andi fijn dat je weer terug bent!!! En een dikke knuf, niet gaan bevallen he, kleintje moet nog blijven zitten Weet niet wat ik klaarmoet gaan maken voor het eten :S denk iets makkelijks. Ik ga de mandje onder de lamp vastmaken, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
En hier ook nog niks gehoord van de kraamzorg voor mindere uurtjes. Wel vroeg ze of ik stagaire wilde hebben en heb ja gezegd (trouwens iemand ervaring mee?? )
Hier eten we sperzieboontjes met aardappelpuree en een gekookt eitje, merakli, lekker makkelijk Wij hebben ook ja gezegd tegen een stagiaire, maar heb d'r geen ervaring mee! Nou, ik heb gelukkig tot nu toe geen hele erge pijn in mijn rug meer gehad, maar ik heb wel last van een gespannen/zeurende buik met af en toe pijn in mijn onderbuik, maar daar is niet echt iets constants aan af te leiden. Ik heb nu wel last gekregen van een lichte hoofdpijn met vage duizeligheid. (Echt zo'n gevoel alsof je ieder moment kunt wegzakken) en ik voel me zweterig/klam dat terwijl het hier niet warm is. Koorts heb ik niet, had gewoon 36.6 net, dus da's geen verhoging.. Ik vind dat mijn lijf raar aan het doen is!
Rustig aan doen dan A ndi Ik heb net de vriezer een beetje overhoop gehaald en vond ook sperziebonen ben ze nou aan het koken en ga spaghetti maken. De mannen moeten toch wat eten
@andi: dat klinkt zeker wel raar allemaal ja. ik ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan met jou. ik heb dat trouwens wel vaker dat ik met gespannen spieren wakker wordt. waarschijnlijk de naweeen van het kiss syndroom. maar op zich niet erg. ik ben net begonnen met inpakken en heb toch echt wel één bananendoos gered. en nu doet mijn rug enorm zeer dus dan toch maar niet verder. me man werd al boos op mij
@Andi hey meis je bent er weer! Niet gaan beginnen he... @urenkraamzorg, hhhhmmm hier ook nog niks over gehoord. Heb wel met de intake gezegt dat ik met Ayla drie verschillende kv's heb gehad en dat ik dat echt niet prettig vond! Ik hoop eigelijk dat mn schoonmoeder toch kan komen, want aan mn eigen moeder heb ik niks (lang verhaal) die kan me dan teminste helpen met de meiden en eten koken enz. @torteis, nee meis geen idee?? @Mijnkleine, ja fam + vrienden die in de buurt wonen brengt Mehmet gewoon zelf weg, scheelt weer @Merakli, ja ja Mehmet is voor morgen alvast wat aan het maken, turks pruttelpotje haha. Hier ook ja gezegt tegen stagaire. @mare, moet je ook niet doen he.... @Andi, nou zo te horen gaat ie niet echt lekker kop op he! Dikke knuf!! Het weer helpt ook niet mee, benauwd en broeierig bah. Hier voel ik zn hoofdje goed laag zitten zeg, en heb me vandaag alweer drie keer verschoont, hier ook de nodige harde buiken. Denk dat ik morgen maar inlegkruisjes ga halen...blijf wassen. Ben best zenuwachtig voor morgen, Zara breng ik bij mn oma, en Ayla neem ik mee, gelukkig gaat mn vader mee de schat. Hoef ik tenminste niet alleen. En dan 's middags naar de vk, kijken of ik deze week of volgende week weer een groei echo krijg. Zo maar weer even een was ophangen en een lekker bad nemen.