oh ja, bij de intake hebben ze ook gezegd dat het wel eens zou kunnen gebeuren dat je minder uren krijgt, maar dat ligt eraan wanneer ik ga bevallen en of het in die tijd nog druk is. we zullen zien. en ik heb ook ja tegen een stagiaire gezegd. vind het nooit erg als iemand iets wil leren
Wat gaat hij dan maken Jessica ben benieuwd Veel succes morgen meid, je laat het ons wel weten he !! En hoop voor je dat je schoonmoeder kan komen. Hier ook hetzelfde verhaal hoor, geen contact met moeder (lang verhaal) en schoonmoeder komt na de bevalling en kan ze zich bezighouden met de jongens
Ik dacht ik kijk ffies maar op die term komt er geen kaartje tevoorschijn.. wij hebben: Mercard geboorte collectie en dan nr. 18160 met het rozige bijtje.. in het echt is ie heeeel erg leuk vind ik dan
over me buikpijn net me mannetje opgehaald van werk, maar om de haveklap komt de pijn nu, maar niet zo erg dat ik niks meer kan zeg maar.. ben zo benieuwd, zou het misschien doorzetten ? ene kant is het nog niet de bedoeling, maar ik zou het ook niet heel erg vinden geloof ik.. vk bellen heeft denk ik geen zin, die zegt gewoon afwachten.. ik ga maar even een telefoontje naar me moeder wagen, misschien heeft die een hele intelligente opmerking erover
@Merakli, geen idee iets met kip en groenten en aardappel zit in zo'n aardewerk pot, te stoven op het fornuis. @torties, SPANNEND!!!!
anders ikwel.. gossiemeine, is er gewoon niet iemand die je ff kan zeggen die datum zolaat, dan gaat het beginnen
Hihi zie nu pas dat je ook uit Zoetermeer komt Wij hadden vorige keer 100 kaartjes van geboortekaartjes.nl besteld en waren 220 euro kwijt... En die pijn geen idee wat het kan zijn...
Geen ervaring mee, maar ik heb daar ook ja op geantwoord. Er komt toch altijd een ervaren kraamverzorgster langs voor de echte verzorging van de baby.
@ Torties; als je echt weeen hebt dan merk je het wel Dat voelt heel anders dan alle andere pijntjes!
Kraamzorg, had zelf al maar 24u aangevraagd omdat er veel hulp is (moeder/schoonmoeder/vriend hebben allemaal vrij dan) maar op de intake kon ik nog altijd voor 48u kiezen dus neem aan dat we hier wel genoeg kraamzorg hebben. Ze vroeg wel idd ook of er een stagiaire mee mocht, vond het geen probleem en als het me te druk oid zou zijn dan mocht ik haar ten alle tijden 'wegsturen' Torties: http://www.geboortekaartjes.nl/geboortekaartjes.php?id=10712&naam=13537 Dat is de link naar ons kaartje, ik ga zo die van jullie kijken! Jessica, lief dat je vader mee gaat! Balen dat je niks aan je moeder hebt maar gelukkig wel een lieve schoonmoeder dus! Wel spannend hier, voorweeën.. echte weeën! Ben benieuwd of het doorzet Torties! Andi, die van jou moet nog even blijven zitten eigenlijk! Vandaag vriendlief laten koken (hij wilt dat echt niet omdat hij 'dat niet kan') maar heb alles klaargezet en alles haarfijn uitgelegd en hebben lekker gegeten Dus nu mag hij dat vaker doen als ik harde buiken heb haha! Dat zal ook wel de reden zijn geweest waarom hij dat nooit wilde haha!
Torties, die is idd super leuk!! Voor een meisje vind ik sowieso dat je leukere kaartjes krijgt en leukere kleertjes ook
Geboortekaartje wat m'n broer en z'n vrouw hebben is trouwens ook heel leuk! De oudste (nu 8) heeft een ooievaar getekend met een baby in een buidel in zijn snavel echt leuk en heel persoonlijk!
okidoki dan hoeven jullie niet zo gespannen te zijn met ze alle hoor want dat idee heb ik namelijk niet
Vk is hier net geweest en heeft even hartje geluisterd en getoucheerd, maar hier is in ieder geval niks wat wijst op een beginnende bevalling, dus wij kunnen opgelucht ademhalen! Ze weet het aan het feit dat het bij een tweede wat meer gerommel kan geven dan bij de eerste.. Dus... Hubbie zat al helemaal in de stress hier joh.. Torties, ben benieuwd bij jou, hoor!
pff, zo erg is de pijn hier niet, maar het gaaaat maar niet weg, het blijft zeuren en zeuren me mannetje zegt dat ik nu gewoon ff vk moet bellen om te vragen hoe of wat maar ik voel me zo opgelaten, een zeurmuts, omdat dit heus nog geen echte weeen zijn.. maja aan de andere kant weet wat zouden jullie doen?
@Torties, dat had ik van Ayla toen werd ik ingeleid was ech een gek idee, zo van morgen deze tijd zijn we met zn viertjes Aan de ene kant is het wel goed dat je niet weet wanneer je gaat bevallen. @merakli, dat proeven we morgen wel @mijnkleine, zeker mn vader is gelukkig heeel lief en doet alles voor ons, ook voor Mehmet en de meiden. Jaaa mn schoenmoeder is meer een moeder voor me als mn eigen moeder.... @Andi, ok dat is dan wel een opluchting! Nou van Zara had ik met 30 weken voorweeen, en ze is precies met 37 weken geboren...7 weken aan het rommelen geweest, en ze was de eerste! Bad heeft me goed gedaan, de kleine man vind het volgens mij ook leuk, mn buik ging op en neer van links naar rechts haha. komt er vanaaf nog wat leuks op tv?