September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik zou gewoon bellen, niks zeuren hoor!
    Die van mij zegt ook altijd, dat als er wat is ik gewoon moet bellen.

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Torties, gewoon bellen! Heb ik ook gedaan en het stelt je wel gerust als je weet wat er speelt ;)

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik ga lekker in bed liggen denk ik en dan wacht ik nog tot half 10 denk ik.. dan bel ik misschien wel

4. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Andi fijn dat er niks aan de hand is, en torties ik zou ook gewoon bellen!!!

Ik was blij dat mijn aambei weg was, merk ik net dat er aan de andere kant een nieuwe is:x:x:x:x

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @merakli: dat is irritant zeg. ik heb er gelukkig geen last van en ook nog nooit gehad maar lijkt me heel onprettig.

over weten wanneer je bevalt: ik zou alleen maar willen weten of het mannetje de volle 42 weken blijft zitten of toch al met 37 weken komt. bij dieren is dat vaak veel makkelijker daar scheelt het maar 1 of twee dagen en niet 5 weken.

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Rox...dank je wel!!!!

*Kijkt ietwat ongerust richting Andi* Je bloeddruk is ook nog okee? Pff..gelukkig ben je nog niet aan het bevallen lees ik verderop.

Torties, heb een beetje geduld met jezelf, meid. Je bént nu eenmaal ruim 36 weken zwanger. Je kunt niet heksen. (Kan ik niet eens en ik schijn er eentje te zijn :D) Heb je geen bandenpijn ...van het teveel doen, wellicht? Ow..het komt vaker lees ik. Wel het zal mij benieuwen...Ik zou ook even bellen naar de VK, trouwens

Jessica: als je urine verliest, werken de bverbandjes van Alvive geweldig! Ik gebruik ze zelf ook!

Merakli: ik heb ook ja gezegd tegen een meelopende stagiere. Sowieso omdat die meiden het ook moeten leren en ach...twee voor de prijs van één is ook wel gezellig

Mijnkleine: goede aanpak om je lief aan het kook-corvee te zetten ;)

7. @ Rox.. Wat fijn, bijna met verlof! Lekker hoor!!

@ Andi.. Gelukkig nog niks!! Ach nog 2 weken en dan mág de kleine komen,
    tenminste bij mij wel hoor met 37 weken!

Maar niet als pappa in Spanje zit ofzo, dus dat moet de kleine wel goed plannen dan mocht ie eerder willen komen, want pappa gaat pas per 1 september binnenland rijden.

@ Torties.. Wat spannend! En bijna 37 weken.. Nou meid ben benieuwd, heb je al gebeld??

@ MijnKleine.. Wat een gaaf kaartje zeg!
    Echt leuk joh!

Zo, ik ben de hele middag & avond weg geweest, ging even met mn moeder & broer naar mn opa en oma in Vlaardingen, daar gezellig gezeten, en toen besloot mn opa ons mee uit eten te nemen, en zijn we gezellig gaan wokken. Ben nu net een kwartiertje thuis..
    Enne, ik krijg nu dus de maxi-cosi van mn opa en oma, echt ontzettend lief, vroegen helemaal welke ik dan precies wil en welke kleur. Dus moest ik even opschrijven op een briefje!!

Dus nu alleen nog een box..
    Maar nog best moeilijk, want wil een mooie vierkante box, zonder lade en niet te duur. En het liefst wit of zilver. Maar is toch al gauw meer als 100euro nieuw, maarja we kijken wel even.

Heb wel een hele gezellige avond gehad!!

Liefs

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zag pas hier betaalbare boxen: Babypark | Kinderboxen - Boxen & kinderstoelen

9. @ Hellen.. Ja had daar ook gekeken!
    Ben op zoek naar zoiets: Box Ben/Tim wit (Box zonder lade) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen! en met zo'n zak vind ik ook wel heel leuk!
    Of zoiets: Box Rocco Black zonder lade (Box zonder lade) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen! en die hadden ze eerst ook in het zilver, maar die kan ik nergens meer vinden :( .

En op martkplaats ken ik ook geen mooie vergelijkbare boxen vinden, of het ligt aan mij en kan ik gewoon niet zoeken, haha.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pff, kan niet slapen dus ik kom hier maar even teruglezen :)

11. @ Ariel, gezellig. Tis zo rustig nu! Niet zo gek ook, tis al 5 voor 12. haha!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is zeker niet gek. Zou wel willen slapen maar ben zo ontzettend onrustig.... :(

13. Ja ik heb ook weinig rust in mn lijf de laatste dagen, ben maar bezig met alles, in mn hoofd is het ook zo druk, denk aan van alles en mn lijf voelt gewoon onrustig!
    Hoort erbij ofzo?!?! Ik weet het niet..

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Volgens mij hoort het er allemaal bij ladies! Ik betrapte mezelf erop dat ik toch kleine, door mij uitvoerbare, klusjes zit te bedenken die ik wel kan doen, zoals mijn kastje schoonmaakmiddleen reorganiseren etc. Zou de nesteldrang ook bij mij gaan toeslaan?

Eerised: niet overwogen om een exemplaar te kopen die qua vormgeving wel leuk is, maar niet qua kleur? Want je kunt zo'n box natuurlijk elk kleurtje geven wat je wilt!

Wel..ik zie er tegenop ( de eerste minuten liggen sterf ik van de pijn) maar ik ga een poging wagen om wat slaap te pakken. Ik probeer altijd goed moe te zijn voor ik ga, in de hoop nog een paar redelijk kwalitatieve uurtjes te pakken voor het grote kreunen-draaien-en nog eens draaien begint.

Voor zij die nog op zijn: slaap lekker straks en tot morgen!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Succes met het slapen Hellen!

En die onrust hoort er bij helaas....Zou willen dat daar wat tegen was...

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik ga ook maar voor poging 2....

17. @ Hellen.. Ja ik kijk nog wel even, miss dat ik voor die witte ga met zo'n leuke tas!

Ga zo ook maar proberen te slapen.
    Hopelijk kunnen we allemaal lekker slapen vannacht.

Liefs en tot morgen dames!

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Sjucht...
    Ik lig dus al een tijdje en kan mijn draai niet vinden. Ik ben doodop..maar slapen lukt niet. In mijn buik is het druk en mijn hoofd loopt ineesn over van de dingen die ik nog geregeld wil hebben. En ik heb jeuk! (Heb ik wel vaker).

Ga nog maar ff een potje Mahjongg spelen ofzo..in de hoop, dat een volgende poging straks beter gaat. Want dit is niets en je raakt zo ontregeld...

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Meiden, bedankt voor alle felicitaties! :)
    Ik ben ondertussen weer thuis, en Kenji moet nog minimaal 2 weken in het ziekenhuis blijven. Ik vind het erg hectisch en kom niet erg aan mijn rust toe, omdat we minimaal 2 keer per dag naar het ziekenhuis gaan. Maar als ik onze frummel zie, dan is alles weer goed. :) Ik ben nog heel labiel, en huil heel wat af, maar schijnbaar hoort het er allemaal bij. ;)
    Tot snel lieve meiden!

20. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie morgen meiden,

Hoop dat jullie eindelijk hebben kunnen slapen!

Hier zowaar weer wat beter geslapen.
    Zal even een foto plaasten van mn wang...
    Moet om 10.30 in het zh zijn, ben benieuwd.
    En vanmiddag naar de vk, dus voorlopig heeft Jessica genoeg te doen!

Deel Deze Pagina