September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Mhhh hoe krijg je een foto geplaatst????????

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Hey Jusi, fijn dat je thuisbent hopelijk mag Kenji ook snel naar huis.
    Ja meid hoort er allemaal bij, en helemaal niet vreemd kan me voorstellen hoor, als je je kleine mannetje moet achter laten!!

Dikke knuf!!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Hier weer zo'n rotnacht gehad. Ik kom gewon echt niet in slaap en dat terwijl ik niet eens geslapen heb overdag....Ik moet echt 100x naar het toilet en kan gewoon niet stilzitten. Sliep pas om half 2 en en werd om half 6 wakker van de wekker van het mannetje. Daarna nog geslapen van half 7 tot half 8 en toen werd Rosalie wakker...

Vanmiddag toch maar ff gaan liggen dan aangezien het toch niet uitmaakt voor het slapen 's avonds.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat fijn dat je weer thuis bent Jusi! Maarre mag je niet in het ziekenhuis blijven slapen dan? Dat werd mij wel aangeboden toen Rosalie in het ziekenhuis lag omdat ze geel was.

Hoop dat Kenji ook snel richting huis mag!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Jessica een foto plaatsen doe je door bij 'plaats reactie' op dat paperclipje te drukken ;)

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
  7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Succes!!

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Huh das echt raar, jou banner loopt een dag achter... :(

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ** INBRAAK **

Hallo meiden!
    Ik wil jullie allemaal succes wensen met de komende bevalling en veel geluk met jullie kleintjes!
    Vorig jaar rond deze tijd liep ons topic met de dikke toeter en nu zijn we al allemaal voorbereidingen aan het treffen voor het 1e verjaardagsfeest van onze dreumesjes! De tijd gaat snel :)

Geniet van jullie ukkies en voor diegene die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed!

Veel liefs een trotse september 2008 mama

** UITBRAAK **

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

nou ja goed... ik lees dat sommige meiden precies eenzelfde nacht als ik achter de rug hebben. geslapen hebik eigenlijk niet echt. er waren periodes van dromen en dan werd ik gelijk weer wakker. heel fijn. ben ook echt gesloopt nu en ik moet de volgende drie dagen werken wat haast niet te doen is voor mij en nu ook nog eens zonder slaap :(

@jusi: hey meid, ja het schijnt er allemaal bij te horen. probeer gewoon af en toe wat rust voor je te vinden en geniet vooral van je kleine mannetje!

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hier vannacht een stuk beter geslapen dan de vorige nacht, totdat ik tegen een uurtje of 3 wakker werd omdat ik het koud had.
    Was J zo aan het woelen geweest dat hij zijn eigen dekbed op de grond had liggen en die van mij dus afpakte (in zijn slaap) :D, dat is ook voor het eerst want meestal is het andersom.

Justi welkom thuis meid, en hopelijk volgt je mannetje je snel.

Jessica succes bij de dokter.

Schijnbaar heeft de kleine hier ook erg vast geslapen want normaal wordt ik wakker van haar geschop maar vanmorgen was het muisstil in mijn buik.
    Goed kan gebeuren maar na een half uur toch maar eens begonnen met porren, zonder resultaat nog steeds muisstil.
    De angst sloeg mij om het hart.
    Ondertussen Kylian wakker en die er maar uitgehaald en bij mij in bed genomen en zoals elke morgen moet dokter Kylian even naar mijn buik luisteren en tegen zijn zus schreeuwen wanneer ze er nu uit komt.
    En wat denk je, madam schopt lekker terug (de trut :D).

Groetje sAnita

12. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Nou 1 dag goed geslapen en ja hoor gisteren ook weer 2 uur wakker gelegen. Ben ook heel erg bezig in mijn hoofd, ben onrustig. Denk dat ik aan de bevalling denk, of ik het aankan en of de moederschap het me lukt. Weet dat het allemaal goed komt maar toch blijf ik ermee zitten en is het heel erg druk in mijn hoofd.

Anita je hebt nu al een eigenwijze dame:D

Jusi fijn dat alles goed is met je en met Kenji!!!!!!!

jessica succes vandaag!!!

En dan weet ik het ff niet meer:(.

13. @ Pluk.. hahahahaha leuk he die baby's, nu al zo lekker eigenwijs hahaha!

@ Ariel.. Wat klote meid! Pff. Echt vervelend..

@ Jusi, wat fijn dat alles goed gaat!! Wel minder dat je je mannetje nog niet meer naar huis kan nemen..

@ Merakli.. Volgens mij hebben we allemaal last van onze hoofdjes die teveel denken aan van alles!

Ik ook, en droom ook echt verschrikkelijk.

Had vannacht echt een klote droom en hij was voor mn gevoel zo echt, over mn vriend, en het had ook met de dood te maken.
    Ik bleef achter met de kleine.
    Werd wakker, helemaal in paniek!
    Lekker is dat..

Liefs

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Aah, Jusi, fijn weer wat van je te horen, meid!! Fijn dat alles goed is met jou en Kenji!

Jesica, succes bij de dokter!

Hoe zou het met Torties zijn??

Pff... Na gisteren is d'r wel ineens een knop bij mij omgegaan.. Ik heb me toch een last van nesteldrang.. :$ Ik heb de badkamer al schoongemaakt, was afgehaald en opgevouwen, nieuwe was in de wasmachine gestopt, de hele bovenverdieping gestofzuigd. Onze slaapkamer helemaal opgeruimd(die was echt een zooitje), ook alles gestofd daar. Nog wat dingetjes van de wieg vastgezet met een stikje, want anders zou de rand losschieten. De commode opgeruimd. En nou wil ik straks eigenlijk nog verder m'n vluchttas inpakken, de reiswieg alvast op de wandelwagen zetten(verwacht niet dat we de komende weken die wagen nog zullen gebruiken voor Gabriël, dat doen we de laatste weken ook al niet), beneden stofzuigen, de was ophangen en als ik dan nog fut heb de wc schoonmaken.. :D
    Wil degen die nesteldrang verzonnen heeft zich bij mij melden met een emmertje en een poetsdoek???

15. @ Andi, ik ben ook wel benieuwd hoe het met Torties is!
    Ze is toch niet aan het bevallen ofzo hé..

Enne, ik heb nesteldrang niet verzonnen, maar heb er wel last van, haha..

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Klinkt heeeel bekend, denk echt dat dat wel een typisch laatste 6 weken kwaaltje is!!

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Lekkere droom zeg, hoort erbij heb ik ergens gelezen. Nou Andi goed bezig meid, niet te veel doen he. Als ik iets gedaan heb dan krijg ik menstruatiepijn. Vandaag man lief aankijken en vragen of hij wil stofzuigen.

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Hellen
    geduld is niet mijn beste kant helaas.. hihi
    daarom bel ik ook niet zo snel (heb ik gisteravond uiteindelijk dus ook niet gedaan, maar daar zo meer over) omdat ik niet zo ongeduldig bij de vk enzo wil overkomen
    Heeel vervelend zeg dat je zo slecht slaapt! Bij is het heel afwisselend, maar als je zo een nacht hebt zoals je omschreef dan weet ik hoe je je voelt, soms helpt het bij mij ook wel om heel moe te zijn idd, maar als je de slaap echt niet kan vatten en dan ook nog zoveel pijn hebt.. poehee nou, des te meer genieten we hopelijk straks als onze hummeltjes er zijn! er van uitgaande dat de zwangerschapskwaaltjes dan afnemen dan.. dan piepen we misschien niet meer als die snachts een extra voedingtje wil..:D

@Jusi
    Meid, lijkt me heel moeilijk dat je weer thuis bent en je kleintje nog in het ziekenhuis! maar aan de andere kant, als alles goed gaat, dat is het allerbelangrijkste natuurlijk en die tranen horen er natuurlijk gewoon bij!! Kan me er een klein beetje iets bij voorstellen en dan wordt ik al emotioneel ,laat staan jij met alle nieuwe emoties en liefde voor je gezinnetje..

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Nou ffies een update van mijn pijntjes, waar ik zo ongeduldig van hoopte dat het door ging zetten in de geboortje van ons meisje :p

ik had gezegd dat ik tot half 10 zou wchten met bellen, 9 uur ofzo lag ik met mannetje in bed beetje tv te kijken en mutseflutsie krijgt dan altijd even der speeluurtje
    nu dus ook en de pijn werd erger en erger
    hele pijnscheuten schoten er van rechtsonder die uitstraalden richting me navel en me liezen en benen
    dus me mannetje zegt bel nou.. ik natuurlijk niet gedaan, wel me moeder gebeld en die heeft me wel kunnen kalmeren dat ze het nog niet echt op een beginnende bevalling vond lijken en zo wel, dan zou ik binnen 24 uur heus nog verandering gaan merken..
    duss.. ik lekker op me rug blijven liggen,met het ruggedeelte van het bed lekker omhoog en knieen opgetrokken en dan legde ik me hand tussen me buik en me opgetrokken been, die druk op die pijnlijke plek was wel lekker voor de pijnscheuten
    en toen voelde ik muts daar zo laag bij me lies en schaambeen bewegen! ik voelde dat niet zonder die druk van me hand daarzoo..
    maar bij iedere heftige beweging van der schoudertjes/armpjes had ik zo een pijnlijke scheut!
    dus conclusie: aardige indalingsweeen gehad tot half 12, toen werd het minder, en het bewegen van ons meisje maakte het gewoon nog een lekker stukkie aangenamer :D
    hehe, toen had ik mezelf ook gerust gesteld :D en kon ik lekker gaan slapen, inmiddels helemaal verrot natuurlijk
    en ik sliep ook nog lekker :D
    vandaar dat ik er nu pas ben :p
    en vanmorgen werd ik wel weer wakker met dezelfde pijn, maar nu weten we wat het is en doen we het er gewoon maar mee! hopelijk houdt meissie zich ietsje rustiger in ieder geval..

zooo, dat was een heel verhaal haha!
    nu maar ziekenhuiskoffertje verder afmaken!

Vinden jullie het ook zo irri dat de tijd van de geplaatste berichten 2 uur achterlopen op de werkelijke tijd? kunnen ze daar niet iets aan doen?

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo meiden ff snel een ego update! Ik heb griep, was al sinds eergister flink verkouden maar nu ook koorts, spierpijn, keelpijn en al die andere onzin dr bij. Dus moest van me vriend de HA bellen. Heb ik gedaan en die komt zo langs om monstertjes af te nemen om te kijken of het Mexicaanse griep is. Ik mag de komende 5 dagen nergens naartoe en er mag niemand hier komen. Krijg morgen of overmorgen de uitslag en preventief Tamiflu :(

Deel Deze Pagina