September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Andi zooo jij bent lekker bezig geweest, let wel een beetje op je lijf he ;)
    @ Hellen, wat een vreselijke k* opmerking van die vent zeg!
    nou ik zal je zeggen, van de foto's die ik van je zie, vind ik je prachtig zwanger!
    en gelukkig zegt het meer over hem dan over jou he ;)

Hier ben ik net een uur lang even compleet verrot getrapt door onze tuttebel, echt pijnlijk aan de linkkant in me zij.. sta er gewoon van te kijken hoeveel kracht ze in die mini beentjes heeft..
    als ze nou gewoon komt kan ze lekker in het badje spartelen, veel leuker dan in mijn zij ;)

2. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ torties hihiihihi die van mi is ook zoooo sterk hahaha iedere keer als ik aan de ctg heb gehangen en bij de gyn ben geweest zeggen ze altijd nou daar zit wel genoeg leven in...en heel sterk... ik zeg altijd van te voren dat ze vijandig is en mij adhdtje is of kleine kreng...hahaha als ik jeuk heb op me buik en ik krab me nou dan heeft ze daar wel wat op te zeggen...
    ze kan me behoorlijk pijn doen...dus we denken het zelfde ook wel....maar het is beter om effe nog te groeien..

3. Heb alles gelezen hoor, maar toen ik Hellen dr verhaal las werd ik even ZOOOO pissig!
    Wat een ontzettende t****g mongool zeg, zo iemand zou ik wel wat willen doen!!
    Wat een eikel.. BAHH!!!!!!!!

Hellen een hele dikke knuffel hoor meid.
    Mensen hebben altijd wat te zeiken joh. Moeten is naar zichzelf kijken.. Pfff! Ben helemaal over de zeik nu..

4. @ Booky.. Ja ik vind Woezel & Pip echt heel schattig, heb nu die grote Woezel knuffel, en Woezel met muziek erin, met zo'n trektouwtje, en 1 hele kleine Woezel knuffel en 1 hele kleine Pip..

En ik heb de maxi-cosi cabriofix gevraagd, Roasted Brown, past mooi bij mn onderstel van de kinderwagen :D ..

@ Andi ik kan alleen maar zeggen, zo'n extreme vorm van nesteldrang heb ik nog nooit meegemaakt :$:$:$:$:$:$:$

5. Meiden, ik ga nu slapen.
    Ben moe, en hopelijk slaap ik straks gelijk en word ik niet 100x wakker vannacht!

Hopelijk slapen jullie ook allemaal lekker..
    Liefs en tot morgen..

X

6. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Hebben er nog meer last van misselijkheid in de ochtend?

Heb dit echt om de paar dagen dat is 's ochtends heel misselijk wakker wordt en daardoor niet meer kan slapen :(

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hoi meiden, ik zal jullie even een foto showen van onze mooie Kenji. :) Deze foto is gemaakt op zijn geboortedag.
    Hier had ie nog een infuusje met glucose in zijn armpje, maar die is er sinds dinsdag uit. :)
    Verder doet ie het super goed. Hij was gisteren aangekomen, nog 50 gram en hij zit weer op zijn geboortegewicht. :D (1875 gram).
    Misschien moet ie vandaag nog onder de blauwe lamp, omdat ie nog wat geel ziet, maar dat ligt aan zijn bloedwaardes. Ook houdt ie zichzelf goed op temperatuur, de couveuse staat nu op 30.8 graden. Als ie het zo goed blijft doen is er kans dat ie snel in een bedje mag. Als ie minimaal 2100 gram weegt, en het verder goed blijft doen mag ie naar huis. Ik kan niet wachten! ;)
    Ook mogen mijn man en ik hem morgen mee gaan wassen, samen met de kinderarts.
    Nou, het is een heel verhaal geworden, maar nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte!
    Tot snel.

8. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    aaaaahhhhh jusi wat een lekkertje!!!!!
    en goed nieuws.....dat kunnen jullie wel gebruiken in deze pittige tijden !!!!!
    toppie! wat een knap stuk is het!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!
    Voel me hier nog steeds niet goed :( Wel goed geslapen gelukkig. Dat scheelt weer! Vandaag lekker niks doen!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een prachtig kereltje Jusi! Hopen dat ie snel op 2100 gram zit en lekker met jullie mee mag!

@Eerised; die Roasted Brown is mooi he?? Die willen wij ook alleen eerst nog ff onze roze Maxi-Cosi verkopen.....

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Goeiemorgen allemaal

@slaapzak
    Ja aan de ene kant is het nog wel beter, aan de andere kant ben ik morgen 37 weken en ik denk dat ze wel al rond de 6 pond is op dit moment.. gisteravond in bed kreeg ik weer pijn onderin, ook als ik ging wrijven, ik dacht oohh :p

@ Jusi Wat een prachtig ventje!! heel vertederend!

zoo, straks naar de garage met de auto, moet even snel nagekeken worden, en door de wasstraat, (zelfs de auto moet geloven aan de nesteldrang :p)
    daarna controle VK 12.15 ben benieuwd wat ze zegt :p als ze al wat zegt..
    daarna lekker naar huis en kijken wat we vandaag aan gaan pakken.
    Me mannetje heeft gister het grote raam in de keuken gezeemd en de jaloezieen, waar echt heeel veel stof op zat helemaal gesopt :D dus ik ben weer happy

12. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Andi, je zou zeggen dat je gaat beginnen meid....die nesteldrang die jij hebt:Dvolgens mij duurt het bij jou niet lang meer!

@Hellen, heb al op je hyves gereageert....maar nogmaals een
    Hele dikke knuffel!!!
    Slaat echt op die aso reclame:x:x:x

Iedereen, bedankt voor jullie belangstelling;)

@pluk, geef je groot gelijk.

@Slaapzak, en hoe was het bij de gyn?

@torties, rot gevoel he, ik kon vannacht niet eens op mn linkerzij liggen.
    Mn rib deed erg zeer!

@jusi, wat fijn dat het zo goed gaat met Kenji!
    En een mooi mannetje hoor;)

Sorry als ik de rest ben vergeten.......:):):)

Hier weer een onrustige nacht gehad, kan natuurlijk niet op mn rechterkant slapen door mn wang.
    Maar links kan ik niet slapen omdat mn rib zeer doet:( en op mn rug slapen vind ik niet zo lekker, dus toch maar op mn rechter zij geprobeerd....al met al flink woelen dus.
    Zal blij zijn als ik weer op mn buik kan slapen, heerlijk:)

Als je de foto's van Jocruella en jusi ziet denk ik kon ik mn kleine mannetje ook maar knuffelen, maar ja nog twee weken en dan mag ie:D

Gister een flinke huilbui gehad, wil nog zo veel doen maar ja.
    En aan mn moeder heb ik totaal niks:( Mehmet is zo pissed op dr dat ie niet eens meer wil dat ze bij ons thuis komt!
    Want een oma is ze ook niet...alleen als het haar uitkomt, en dan overlaat ze ze met cadeautjes....heb liever dat ze ze liefde geeft en aandacht!

Ga nu stofzuigen en een was opvouwen (hele berg;))

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
  14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow mooi buikkie hoor!

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Bedankt;)
    Heb trouwens nu een plop navel haha.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi :) Ik heb nog steeds een gaatje. Of nou ja iets wat daar voor door moet gaan..

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jusi wat een mooi mannetje!! Hopelijk mag hij snel mee naar huis!!

@hellen wat een eikel zeg :S

@de rest goedemorgen!!

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jessica wat vervelend dat je "niks" aan je moeder hebt!!

@nesteldrang hmm maar 1 dag gehad en door alle onderzoeken heb ik er steeds minder zin in ...

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Aaaah, Jusi, wat een mooi ventje heb je op de wereld gezet!!! Hoop dat hij gauw aankomt zodat jullie hem lekker mee naar huis kunnen nemen!

Hahahaha, Eerised.. Ik vond zelf ook wel dat ik heel veel gedaan heb.. Verwacht eigenlijk niet dat ik de komende weken nog zo'n dag ga hebben.. :D Vandaag heb ik alleen maar op de planning staan om te strijken :p

Jessica, mooie bol!! En haha, als het aan de nesteldrang lag he.. 't Zal mij benieuwen wanneer het zover is hier! En wat naar dat je niks aan je moeder hebt..

Hier trouwens mijn bol, vers van de pers.. :D

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    oh god meid BETERSCHAP!! Dikke Knuff!!!

Deel Deze Pagina