Lijkt me ook heel moeilijk om je kindje dan in het ziekenhuis achter te moeten laten, maar het is voor een goed doel!! Als hij iets is aangesterkt en met je naar huis mag.. is alles weer goed.. maar dikke knuff voor jou hoor meissie!!
goedemorgen, wat een mooie buiken hier op de vroege ochtend!!! Maar Jusi jouw ventje is nog veel mooier! fijn dat het zo goed gaat met hem, hopelijk mag hij dan ook snel naar huis! hier heb ik beter geslapen dan de vorige nacht maar dat helpt ook niet echt. ik ben zo kots misselijk. ik ga al bijna de hoop opgeven dat het na de bevalling ooit nog weggaat en nesteldrang: hm ik heb dat eigenlijk aktijd wel, maar door mijn rug kan ik vaak niet heel veel doen en op het moment kanik echt helemaal niks doen. vandaag moet ik voor mezelf koken omdat ik moet werken en daar zie ik al zo tegen op. aan de andere kant van het weekend wordt hier verbouwd dus ikkan wel schoon maken maar het heeft toch geen nut.
hmm das een tegenvallertje dan.. dat het nog zolang duurt tot de mensen eruit willen en met je suiker, insuline spuiten echt balen!!
hmm vervelend is dat zeg, dat je schoonouders dan toch doen, waarvan jij aangeeft dat je dat toch echt liever niet hebt beetje tegen de muur praten dus.. en idd tis wel een beetje vreemd een kind van 3 met een stereo toren op zn kamertje
he buddy balen van je autootje zeg!! hihi fijn voor de kaartjes geslaagd.. haha ik heb hier 3 boeken lezen, en dat zijn veel teveel keus haha, maar we hebben er nu 3 eigenlijk 2 waar we nog uit moeten kiezen, moeilijk hoor haha
hihi hier ook helemaal verkocht van woezel en pip.. van wagenspanner tot speelkleedje en speelgoedjes.. idd ook de box spiraal hihi.. vind nijntje ook erg schattig.. maar geloof dat alles op het moment zo ontzettend schattig is.. haha
misselijk, he bah, das ook zo vervelend!!! Dikke knuff ook voor jou.. en kleine troost.. we zijn er bijna!!! ffies nog volhouden.. maar het zit je gewoon niet mee he!! Dikke Knufff!!
Jusi wat een MOOI mannetje *smelt*. Wat fijn dat hij het zo goed doet. Ariel beterschap meid! Mochten we een meisje krijgen dan houdt ik me aanbevolen voor een roze maxicosi . Hebben nu de black reflection. Torties veel plezier bij de vk! Ik moet vandaag ook… Och jeetje Jessica balen dat het slapen zo waardeloos gaat. Lijkt me ook rot om zo’n band te hebben met je moeder. Jammer hoor dat je zo weinig aan haar hebt. Mooie buik zeg!! Hier begint de navel ook te ploppen :O, ha ik de vorige keer helemaal geen last van . Andi jouw buikje is ook mooi zeg! Ik zal er vandaag ook 1 maken, precies 34 weken. Mare wat sh*t dat je nog steeds zo misselijk bent . Knuf voor jou. MamavanBas, heej Buddy moeilijk heh die geboortekaartjes…. Maar jullie hebben hem dus ook al bijna. Als het goed is krijgen we vandaag of morgen de proefdrukken over de post, ben ERG benieuwd . Hier verder een prima nacht gehad. Heb uiteindelijk gordijnen bij de Kwantum gehaald i.p.v. de IKEA. En het allermooiste is dat ze ook al hangen . Nu nog opzoek naar zilveren mandjes die niet zo BELACHELIJK duur zijn.
heb ook nog mooie buikkies gezien over de verminderde uren idd, ook wat over gehoord van de week bij de intake van de kraamhulp! verder ben ik vast weer mensen vergeten maar ik kan niet meer zitten.. dus even nog een kleine updat over hier en dan moet ik helaas weer gauw gaan liggen ben erg benauwd de laatste paar dagen.. gister bij de verloskundige bleek dan ook dan onze kleine baby helemaal vast zit overdwars hoofd links kont rechts.. en zo vast als een huis.. ze willen nog niets uitwendig draaien.. over 2 weken moet ik terugkomen en als er dan nog niets gebeurt is, dan gebeurt het ook niet meer, en dan gaan ze proberen te draaien.. nu willen ze dat nog niet doen ivm de placenta die los kan laten.. en als dat gebeurt, moeten ze de kleine meteen halen en dat is nu gewoon nog echt te vroeg.. dus weer twee weken wachten.. 3 weken geleden zei de vk al dat het kindje goed vast lag, en dat dan de kans op draaien al klein is, maar nu 3 weken verder niets is gebeurt zit de baby natuurlijk nog veel vaster, en zijn we ook erg bang dat er nu in 2 weken ook niet echt meer iets gaat gebeuren.. ik hoop dat de draaipoging goed gaat over 2 weken en anders zit er weinig anders op, maar zie er dan wel heel erg tegenop.. verder ons huisje begint op te schieten het lijkt erop dat we er voor de 38 weken inzitten.. binnen 4 weekjes.. maar het blijft spannend omdat we niet weten natuurlijk hoe alles gaat lopen.. ik heb nog goede hoop, het zou in ieder geval wel een boel verlichten.. ik word alleen helemaal kriebelig.. dat ik nog steeds niets in orde kan maken.. ik wil gewoon ook met het kamertje aan de gang.. en dingetjes strijken en inruimen.. he bah, daar ga ik weer.. ga nog eventjes met mijn kleine ventje een huisje bouwen met zn duplo.. en dan ga ik ook weer aan de slag.. genoeg te doen nog weer haha sorry voor de meiden die ik nog vergeten ben.. ik heb wel alles gelezen!!
Sunshine: zo af en toe, maar niet op gezette tijden, kan ik me ineens ook weer misselijk voelen. Schijnt er ook bij te horen, helaas. Jusi: wat een mooi jochie hebben jullie gemaakt ! Ik hoop, dat ie gauw met jullie mee naar huis mag! Ariel: dikke knuffel! Torties: succes bij de VK straks! Jessica: dikke knuf terug. Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, meis! Nice belly, trouwens! Andi: ook zo'n mooi buik! Hij hangt knap laag..of lijkt dat maar zo? Booky: ook jij succes bij de VK, he! Hier echt een enorme dip-dag. Ik ben zó op van slaapgebrek en de nog immer toenemende pijn, kan alleen nog maar janken. En dat heb ik dus al een paar keer gedaan sinds de dag ultravroeg begon. Bléh. Heb er een hekel aan om zo'n weekdier te zijn! Ik zie overal tegenop, zelfs al tegen opstaan om een bakkie thee te zetten. Alles is teveel nu. En dan zit je hier hele dagen alleen te vegeteren. Pff..het valt niet mee. Kon ik mezelf nu maar een weekje of 4 vooruit zappen. Gewoon mijn lijf weer terugkrijgen en lekker tutten met wurm. Maar goed..geduld is een schone zaak, zeker als zwanger zijn zwaar valt....
ja we moeten alleen nog eventjes de knoop door hakken hihi.. morgen bij de drukker bestellen.. we komen maar niet uit de naam het wil gewoon niet en over de mandje.. kun je anders niet leuke goedkopere witte mandjes kopen die je met een spuitbusje zilver spuit?
@mamavanbas: dat is ook spannend als het kind zo vast zit. ik hoop dat ie toch nog vanzelf gaat draaien en geen draaipogingen van buitenaf nodig zijn. jij zit met je huis nog veel meer in de stres dan ik hè. mijn man zegt steeds: vertrouw er maar gewoon op dat ik het voor elkaar krijg... ik denk dan alleen maar: hallo ik ben zwanger, redelijk denken zit er niet in
hihi ja dat zegtie van mij ook steeds, het komt wel goed.. we redden het wel.. maar realiseert zich gewoon nog niet zo goed, dat er voor mij ook dingen zijn die gedaan moeten worden, voor ons kleintje kan komen.. en dat het gewoon fijn is voor bas, dat we over zijn, en dat er dan een kleine broertje/zusje komt.. dan dat er een broertje/zusje komt we een hektische kraamweek krijgen, en dan ook nog moeten verhuizen.. maar hij doet gelukkig wel heel erg zijn best haha.. en idd redelijk denken is dan helemaal moeilijk.. ik zou het gewoon fijn vinden dat ik of weet dat het er zeker in zit, of zeker van niet.. maar die onzekerheid is gewoon het lastigste op het moment
Goedemorgen dames, @ Helen, heb een hekel aan zulke mensen, ze moeten eerst naar hun zelf kijken:x:x:x @ Sunshine , hier ook nog 's morgens misselijk hoor, heb het de hele zwangerschap gehad @ Jessica, hoop dat het nu beter gaat met je wang en dat ie snel geneesd. Jamm mer dat je moeder niet meehelpt, met alleen cadeautjes wordt je geen oma. En mooi buikje. @ Jusi, mooi mannetje!!!!!!!!!!!!!! en hoop dat hij snel naar huis mag. @ Andi, nou nou nou meid, wat heb je gisteren toch veel gedaan!!!! En ook een mooie buik! @ Ariel, beterschap!!! @ Booky, vervelend van je auto zeg. @ Helen, dikke knuffel meid, het is ook niet makkelijk om alles in je eentje te doen joh, hoop voor je dat de weken snel voorbij gaan. @ Mamavan Bas, hoop voor je dat de baby nog draait en een draaipoging niet nodig is. Hier ook een slecht nacht achter de rug, sliep al laat en dan wordt ik in de vroege ochtend wakker. Nog een paar uur geslapen maar je voelt je zo gesloopt. En heb gisteren besloten om me niet druk te maken over de jongens van mijn man. Dat ze niet opruimen etc. Heb me voorgenomen om het gewoon te doen, anders doe ik het me zelf aan. Tenslotte zijn het ook kinderen. Als de kleine er is moet ik het ook doen (is natuurlijk wel anders). na je ga ff douchen. Trouwens weet iemand hoe het met twinkle gaat
ja lekker die mannen die snappen de drang die wij hebben om alles goed voor elkaar te hebben niet . Mijn schoonouders verlieten onze keet gisteren verassend snel, nadat ik ze had verteld dat wij allebei geen zin hadden om te komen bbq-en en dat we de komende tijd liever alleen gelaten wilden worden. We gaan nu ook onze tussendeur op slot doen als we geen zin in ze hebben, we kunnen de buitendeur wel op slot doen maar ze hebben een noodsleutel die ze dan gewoon gebruiken en dan staan ze alsnog vrolijk in onze kamer, schijnbaar snappen ze niet dat het dan de bedoeling is dat ze even aanbellen. Dus doen we vanaf nu gewoon de tussendeur op slot dan kunnen ze niet verder komen dan onze schuur . J is het nu ook zat en zegt als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks. Jusi wat een mooi mannetje zeg, als ik jou was zou ik er even patent op aanvragen mamavanbas een echte dwarsligger dus, ik hoop dat die de komende 2 weken besluit toch nog even goed te gaan liggen. Hellen Ik kan me het heel goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt, een lijf dat niet meewerkt en dan ook nog eens alleen in huis te moeten zitten kijken.Sterkte hoor meid. Wat betreft het misselijk zijn, hier is het ook weer vollop aanwezig, vooral van brood krijg ik oprispingen. Groetjes anita