Goeiemorgen! Heb alles gelezen hoor, kom zo reageren. Ga nu snel naar de VK, moet er om 12uur zijn. Tot zo. Liefs
echt heel raar die schoonouders van je anita. de mijne zin ook wel raar maar die laten ons tenminste met rust.
@Ariel, beterschap meis, ik hoop het niet meid.... @mamavbas,kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, dat is juist het erge dat wachten @Andi, jij hebt ook een mooie bol @Hellen, dank je. Soms is het wel ff lekker om het eruit te gooien. Lijkt mij ook wel wat dat vooruit zappen @Merakli, het jeukt nu erg!het is al jaren zo en weet dat ze zo egoistisch is....maar nu met die hormonen, dank je. Ja twinkel al een tijdje niet gezien hier..... Zo hier boven en beneden gestofzuigt (tussendoor gaan zitten) Keuken gesopt, voor de meiden brood gesmeert en dan zometeen ff tukken. Dan hoop ik dat ik nog puf heb om daarna die was op te vouwenzal wel niet. En mn kleine mannetje is vandaag rustig! Komt mn buuf aan de deur, dr kat was via de schutting omhoog geklommen, en via de dakgoot in de babykamer geslopen Dus ze waarschuwde me dat ik niet zou schrikken ik gelijk naar boven, zag ik nog net zn poepert dus de ramen maar dichtgedaan!
Sorry dames ik heb regelmatig met jullie meegelezen, maar zelf nooit echt veel getypt. Maargoed het is nu aftellen voor iedereen, dit is echt de spannendste tijd van de hele zwangerschap vind ik!... Ik sta trouwens ook niet op de lijst omdat ik eigenlijk in oktober was uitgerekend stond ik toen op die lijst. Willen jullie mij er alsnog opzetten? Ik ben 22 en uitgerekend op 9 sept. van 1e kindje. Al vast bedankt!
@ Pluk.. Leuk, zulke schoonouders! Sommige mensen snappen iets gewoon niet. Mijn schoonmoeder ook, een heel lief mens hoor. Maar ze dringt zo ontzettend aan om me te helpen in huis. Boodschappen voor me te doen etc etc. Ja sorry, ik heb geen hulp nodig, ben de hele week thuis, red me wel hoor, zo op mn gemakkie. En ben zwanger, niet gehandicapt.. En vervolgens overal waar we zijn met andere mensen, op verjaardagen etc. Even vertellen hoe eigenwijs ik wel niet ben omdat ik geen hulp in mn huissie wil, grrrrrrr!!!!!!!!! @ Mamavanbas, hopelijk wil je kleintje nog draaien.. Wel vervelend zeg! @ Jusi, wat een mooi kereltje zeg.. *verliefd* hihi! @ Jessica, katten hebben iets met baby's! De kat van mn zus die doet de raarste dingen om bij mijn nichtje in de buurt te komen. Zo, ik ben weer goedgekeurd, nu 76kg, dus 10kg aangekomen. Mn bloeddruk weer goed, 120/65, de kleine is al een klein beetje ingedaald, nog niet helemaal. Volgende week, 18 augustus om 9.10 moet ik weer. Heb ook mn zwangerschapskaart enzo meegekregen, en volop over de bevalling gepraat.. Pfff, jaja.. Nog even dames!!!! Liefs
Het rare is dat het voornamlijk voorkomt als ik zwanger ben (of door de ms flink geveld), dit gedrag heeft ze altijd al vertoont maar toen leefde Jan's opa nog en die verzorgde ze helemaal (ze is altijd thuis blijven wonen). Nu opa er niet meer is doet ze het dus bij ons, ze denkt dat ze onmisbaar is en dat ze alleen op deze manier aandacht krijgt. En aangezien zij duidelijk niet veranderd is het aan ons er anders mee om te gaan. Dus komt ze al niet meer wekelijks op een vaste dag schoonmaken maar bellen we haar als we extra hulp nodig hebben. Jessica, leuke buuf met kat maar ik ging echt mijn ramen niet dichthouden voor haar kat hoor. Mijn overbuurvrouw had hetzelfde probleem met haar buurkat, herhaaldelijk verzocht om de kat binnen te houden of aan een lijn buiten te laten maar hier werd niet op gereageerd. Ja totdat haar man (die vreemde geluiden op de babyfoon hoorde) op de babykamer kwam en de kat bij hun 1 maand oude dochter in de wieg vond. Die heeft dus de kat gewoon uit het raam gekeild zo weer bij de buren in de tuin. (kat is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen hoor). Groetje sAntia
Heej meiden ben ik ook weer. Gaat vandaag alweer een stuk beter en jullie gaan nog steeds een beetje te snel voor me hoor Moest alweer 10 pagina's ofzo bijlezen.
Goedemiddag mannetje heeft zelf een kaartje in elkaar gezet.. Nu nog een goedkope drukker vinden @joyce hoooooiii
zoo ik ben weer thuis, wel moe nu, dus straks gewoon ff lekker de admin. bekijken en dan klaar voor vandaag! mannetje werkt tot 23.00 dus ik ga lekker naar me mamsie en dan gaat zij voor me koken vk update: ik mocht weer een complimentje over me buikkie in me zak steken, dus dat is weer erg leuk Verder, wat ik dinsdag had, was idd indalen, en goed ook, want hoofdje lag al vast beneden vorige week, maar nu echt muurvast en de schoudertjes heeelemaal onderaan vlak boven me schaambot. als ik nu weer pijn krijg zullen het voornamelijk voorweeen zijn, maar de vk vond het ook wel spannend worden (voor mij dan) omdat minimeissie ook kan komen! prikken hoefde lekker niet voor me ijzer, yeeey, ik heb een hekel aan die geintjes ze zei het vorige week wel, dat het vandaag moest, maar toen vroeg ik het nu en toen zei ze neeehoor, niet nodig, dus ik blij, want ik voel me prima, dus het zal wel goed zijn @ pluk, echt wel lastig zeg van die schoonouders, idd als het niet goedschiks kan, dan maar anders, je moet toch wat! Sterkte ermee..!
@torties de kleine ligt er klaar voor dus Dat is mooi @pluk kan je schoonmoeder niet vrijwillergerswerk ergens gaan doen, zodat ze haar zorgdrang een beetje kwijt kan ?? We hebben een drukker gevonden 50 kaartjes en 50 enveloppen voor 135 euro..
Hier worden -as I write- de klossen onder mijn bed gezet door pa en broer. Ze moesten iets hoger ivm een randje wat anders niet onder de hoofd- en voeteneinden paste, dus ik mag vanavond mijn 1.65 m op een bed van 84 cm hoog zien te hijsen ...
Jeetje Hellen dat is wel hoog he! maja het moet maar.. ik heb standaard al een bed van 60 cm (boxspring) dat vond ik in het begin al aardig wennen, zo hoog en nu nog een extra matras tussen het bed en me eigen matras dus nog 15 erbij hihi
Dat heeft ze gedaan, op MIJN werkplek waar IK de leiding had over de vrijwilligers 8) Maar goed we gaan er maar vanuit dat ze het goed bedoelt, ze heeft het duidelijk zelf niet in de gaten. Hellen wij moeten de klossen ook nog onder het bed zetten, wij hebben ons bed al op senioren hoogte en dan de klosser er nog bij. Denk dat ik het opstapje van Kylian (om bij de wasbak te komen) er maar bij pak. Mijn tenen zullen er ook wel niet zo blij mee zijn straks, de vorige keer bleef ik ze ook maar stoten aan die rotklossen. Groetje sanita
Jah mijn bed is dus ook al 60 hoog. Hier wilde kraamzorg dat het 80 is, maar hij moest dus iets hoger om richeltjes vrij te krijgen om dat hoofd- en voeteneinde in te krijgen. Het staat inmiddels, maar ik vraag me werkelijk af hoe ik er nu in en uit moet komen. De bovenkant van het matras komt nu tot heuphoogte.
MamavanBas, ja zelf een mandje overspuiten is idd ook nog een idee… Ooh hier ook nog niet uit de jongensnaam….. DE naam zit er nog niet tussen. Meisjesnaam is wel helemaal naar tevredenheid… Haha Pluk, ook gezellig misschien bij jullie in de schuur . Wat een brutaaltje die kat van de buren Jessica!! Eerised, top dat alles weer helemaal goed was . Torties, super dat alles zo goed was en fijn dat je die pijntjes nu kon verklaren. Het schiet idd ERG op voor jou zeg . Vk update, alles weer prima. Moet wel even naar de fysio een zenuw in de mijn rug goed laten drukken. Verder doen het kindje en ik het prima, dus we moeten maar zo doorgaan . Proefdrukken van de geboortekaartjes zijn binnen, ooohh ze zijn allebei zo gaaf
hai meiden @hellen wat een ongelovelijke ^*$%&#$&@#*$(zak!!!! en dan doe je zo je best! meid probeer je het niet aan te trekken.. maar ik weet (als geen ander) hoe moeilijk dat is! ben al 27 jaar te dik en mensen hebben er altijd een oordeel over... ik weet nog wel een x dat een klant tegen mij zei.. zal je niet eens gewoon stoppen met snoepen want dan hou je eens op met dat gejojo.. dat ik tegen haar zei... nou als ik uit eten ga en dan neem ik geen nagerecht kom ik gerust 3 kg aan op een avond.. waarop zij zei.. o ik wist niet dat dat zo snel ging... en toen heb ik vriendelijk gevraagd ofdat ze dr commentaar voortaan voor zich wilde houden! ik zag trouwens dat jullie een lijstje hadden voor voorspellingsdatum... ik denk 6 september.. en ben de 17de uitgerekend... nog 1.5 dag werken!!!!
ff update qua huis: de verkoper gaat akkoord met bod en opleverdatum december.. Maar dan moet hij zijn baan wel behouden ( werkt bij bouwbedrijf ).. Dus begin september antwoord.. Ondertussen kijken wij nog wel of er nog andere leuke huizen in de verkoop komen..