@Eerised, das mooi @Pluk, ik heb ze daarna ook weer open gezet. Denk dat ik er wat van ga zeggen...sinds ik een konijntje heb voor Zara nu 1 week, zitten er twee katten in de tuin @torties, die vk van mij had gister een brede glimlach toen ze mn buik voelde, ze zei die heeft het nog naar zn zin daar binnen... Minimeisje je mag vanaf morgen komen hoor @naiobi, mooi, is niet duur. @Hellen, die van mij is ook 80cm vond m erg hoog Dacht dat het 75 cm moest zijn, nou ja kunnen ze er goed bij Ik heb een krukje om er op en af te komen. @Booky, oe... Voral dooorgan (sorry moest aan Barry Stevens denken) @twinkel, tot straks Zou Andi aan het bevallen zijn na gisteren zo aan het nestelen te zijn geweest? Hier een mini dutje gedaan, ben nog steeds gaar. Hubbie belde of ie uit zn werk gelijk naar de chinees moest gaan en wat ik wilde hebben wordt dus een makkie vanavond! Morgen ochtend weer naar het ZH
@Rox, mensen kunnen zo lomp zijn he. Ik snap dat echt niet, als je je grote m***l niet kan houden waarom moet je m dan opendoen?:x:x:x @Naiobi, spannend suc6
@hellen boxspring is al 60 cm en daar gaan dan nog klossen onder.. ik ben ook maar 1,68 lang dus wordt ook een hele klus denk ik
Ik ben de 15e uitgerekend, en ik denk 18 september.. Ga nu naar mn moeder, met mn neefje! Hij denkt dat ie wel even tegen oma gaat zeggen dat hij mee wil eten haha.. Tis echt zo'n lekker ventje..http://94.100.113.217/312800001-312850000/312824201-
@jessica wel fijn dat het makkelijk avondje wordt !! En morgen weer even naar kleintjes hartslag luisteren dus
oh ben ik blij, mijn mannetje is eerder naar huis gekomen en staat nu voor mij te koken. nou moet ik alleen nog wel werken zeg maar dat kan hij helaas niet overnemen. @naiobi: vind jij het niet een enorm spannende periode nu je niet precies weet waar je wanneer naartoe gaat?
hier bed nog niet omhoog maar ik mag pas met 37 weken de klossen ophalen. maar ik vind mijn lage bed eigenlijk wel prettig zoals die nu is.
Hi meiden, ik hoorde dat ik gemist wordt hihi, lief hoor. Omdat ik veel moet rusten en de laatste dagen niet echt in mijn hum was, heb ik alleen maar even bijgelezen en gisteren was ik van plan om weer wat te komen schrijven. Maar dan doet internet het natuurlijk niet grrrr :x Ik kan wel altijd bijlezen op mijn telefoon, maar daar intypen gaat niet zo makkelijk, dus vandaar. Even een update: vorige week moest ik een suikerdrankje drinken en een uur later bloed laten prikken, de waarde daarvan mocht 7,8 zijn en die was 8,7 dus net wat te hoog helaas. De verloskundige heeft me dan ook doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hier ben ik vanmorgen geweest voor een groeiecho en een verdere afspraak. Uit de groeiecho kwamen bijzondere waarden, het hoofdje en lijfje lopen ongeveer 3 weken voor en de beentjes 6 weken hahaha. Ik weet niet hoe het kan dat hij zulke lange benen heeft hoor, wij zijn allemaal rond de 1,70 (dames) en maximaal 1,80 (heren), dus waar dit ventje het vandaan heeft In elk geval de arts vertelde dat hij wel op de lijn ligt, dus op dit moment zijn 90% van de kindjes kleiner dan hem (behalve de beenlengte dan) en dat was 2 weken geleden ook zo. Ik moet wel zo'n suikertest doen, maar de eerstvolgende mogelijkheid is pas 25 augustus, dus over iets minder dan 2 weken. Lekker handig, maar goed, de arts maakt zich geen grote zorgen. Als ik gewoon volgens de schijf van 5 blijf eten en probeer kleine porties te nemen, geen extra suiker en weinig vet zal het wel goed zijn. Hij had niet het idee dat het echt suikerziekte zou worden (met insuline spuiten dus), maar de kans is wel groot dat het nu een medische bevalling gaat worden. Ik vond het wel een erg prettige gynaecoloog, kon zo al mijn vragen stellen en de pijn in mijn stuitje komt door de bekkenklachten. Dus weer een puntje minder om me zorgen over te maken. Oh ja de meubeltjes staan ondertussen in elkaar, ik heb gisteren het ledikantje, wiegje en de kinderwagen opgemaakt. Er moeten nog wel wat dingen gebeuren voordat ik foto's kan maken, maar dat zal hopeijk volgende week wel klaar zijn hoop ik... En nu ga ik weer teruglezen en proberen om te reageren op jullie verhalen.
@eerised ik mag de klossen met 37 weken ophalen.. ben blij dat hetnog niet hoeft.. @mare vind het wel naar dat je niet weet of de verkoper zijn baan behoud ofniet... vooral omdat je zo veel hoort dat de bouwbedrijven na de vakantie geen werk meer hebben ....
@twinkle ik vind het maar steeds gekker worden met de suikerwaardes.. ik moet nu op suikerdieet met een stuk lagere waardes dan jou.. ik moet mij zelf nu 4 keer per dag prikken om mijn bloedsuikerwaardes te controleren.. Vandaag eerste dag : nuchter 4.3 na ontbijt 6.6 na lunch 6.4. Mijn mannetje loopt net zo ver voor en ze willen zelfs mij op insuline zetten als ik deze week boven de 6.7 na ontbijt/lunch/diner zit.. Zijn die gyn's van mij dan zo streng???
Naiobi wat balen zeg dat je misschien insuline moet spuiten Ik hoop het niet voor je zeg! Knuffel voor jou. Oh ja en kaartjes zijn volgens mij goedkoper bij www.fotofabriek.nl als je tenminste zelf een foto hebt. Wij gaan het daar bestellen in elk geval, ik dacht dat Andi het daar over heeft gehad een tijdje geleden en dat de kaartjes van daar goed zijn.
Voorspelling bevaldatum lijst Uitgerekende datum Zelf voorspelde datum Jessica24: 12 september -4 september Ariel: 12 september -27 augustus Pluk: 1 september -4 september Merakli: 11 september -2 september Mijnkleine: 12 september -22 augustus Jesenmo: 12 september -30 augustus Booky: 24 september - 2 oktober Torties: 4 september -28 augustus Mare: 25 septemper - 4 oktober Rox: 17 september - 6 september Eerised: 15 september - 18 september @naiobi, nee moet weer voor mn wang hij gaat kijken of hij het er morgen allemaal uit kan halen ivm ontsteking! @eerised, moest ik toen ook mn poten konden niet op klossen, nu met mn nieuwe bed wel. @mare, apart, hier gewoon met 35 weken opgehaalt, vind het eigelijk wel lekker zo hoog. Zal wel aan de thuiszorg liggen dan?? @twinkel, gelukkig je bent er weer
Het verschil is dat ik een suikerdrankje moet drinken, dus ik eet eerst ontbijt en daarna dat drankje waar 50 gram suiker in zit. Precies een uur later ben ik geprikt en de waarde daarvan mag dus niet boven de 7,8 zitten. De test die ik nu moet doen is: nuchter (vanaf 10 uur 's avonds de dag ervoor niets eten en drinken, ook geen water) 's ochtends om 8 uur wordt ik geprikt, dan een drankje waar 75 gram glucose in zit drinken, en na 1, 2 en 3 uur word ik geprikt. Dan mag ik dus ook niets eten en drinken tot de test is afgelopen. Misschien moet je ook om zo'n test vragen...
Voorspelling bevaldatum lijst Uitgerekende datum Zelf voorspelde datum Jessica24: 12 september -4 september Ariel: 12 september -27 augustus Pluk: 1 september -4 september Merakli: 11 september -2 september Mijnkleine: 12 september -22 augustus Jesenmo: 12 september -30 augustus Booky: 24 september - 2 oktober Torties: 4 september -28 augustus Mare: 25 septemper - 4 oktober Rox: 17 september - 6 september Eerised: 15 september - 18 september Twinkle: 27 september - 19 september Ik ben benieuwd...
ík heb nieuwe buikfoto's geplaatst! jeetje vind dat ze wel snel willen spuiten hor met die suikers...mja ik heb er geen verstand van... wj hebben het kaartje via mercard geloof ik... 1.01 per kaartje exclusief de drukkosten.. komt geloof ik op 80 euro ofzo... dus in zn gehhel rond de 200..... vond het wel meevallen...