Ik ga even in blokjes reageren hoor, anders wordt het wel erg veel allemaal... Jocruella wat een stormbevalling zeg! Hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop dat kleine Damian snel naar huis mag komen! Wat is het toch een lief mannetje zeg, ik word helemaal vrolijk van die foto van hem. Echt een prachtig kereltje! Slaapzak bij jou rommelt het behoorlijk zeg! Ik moest lachen om je opmerking dat je door je nesteldrang zelfs de hondjes gekamd wil hebben haha. Sterkte met alles nu het allemaal niet meer zo makkelijk gaat! En ik duim voor je dat het niet al te lang meer zal gaan duren. Mare goh meid, trek je het werken eigelijk nog wel? Hoeveel uur werk je nu per week? Kan je niet wat minderen om je meer rust te geven? Het klinkt best zwaar allemaal. En dan ook nog stress thuis met de verbouwing. Ik hoop ook dat de misselijkheid over is als je bevallen bent! Knuffel voor jou meid!
Eerised wat spannend zeg, nog twee weekjes wachten dus voor de kleine kan komen, ik hoop zo voor je dat je vriend in de buurt is als het gaat beginnen! Wel fijn dat dat al best snel is. Je kamertje is erg leuk! Oh Jessica wat een ellende zeg die wang van jou, brrr. Zal wel erg pijnlijk zijn geweest, ik hoop dat het snel en mooi geneest! Voel je het nu nog goed? Spannend zeg dat je al zoveel voelt, maar je mannetje moet nog iets meer dan een weekje wachten hoor! Babijtje wat een snelle bevalling zeg! Fijn dat het goed is gegaan Wel jammer dat je toch nog even naar het ziekenhuis moest, maar gelukkig mocht je weer meteen naar huis! Hoe gaat het nu met jou en de kleine Jurre? Ladymoi wat een vreselijk verhaal van je vriendin! Heel veel sterkte voor haar en ook voor jou meis, erg verdrietig. Dikke knuffel! Fijn dat het met jouw jongetje heel goed gaat en dat het geen vruchtwater was wat je steeds verloor.
Hellen ik hoop echt voor jou dat je meisje met 37 weken komt en niet langer blijft zitten. Je hebt ook alles tegenzitten zeg! Een hele dikke knuffel en mensen die zulke opmerkingen maken verdienen geen aandacht. Ik hoop dat je het snel kan vergeten en diep van binnen weet je wel beter toch?! Je bent prachtig zwanger en mag behoorlijk trots zijn op je buik! Rox wat een opmerking zeg van die klant van je, pfff waar halen mensen het lef vandaan! Ik begrijp niet waarom mensen denken over alles maar een opmerking te mogen maken. Vind je opmerking terug wel goed ! Ik ben ook behoorlijk fors en weet hoe kwetsend het is als mensen er iets van zeggen. Ik probeer mezelf ook niet te verdedigen dan, maar het is best moeilijk. Gelukkig zeggen mensen niet zo vaak iets over mijn figuur, maar als het dan weer gebeurt is dat niet leuk. Wat een prachtige buik heb je zeg!
nog snel voordat ik ga werken: hm nee eigenlijk trek ik het nog amper, maar hier thuis trekik het ook niet... maar ik werk al heel weinig uren per week. ze hebben me één week niet ingepland dus daar ga ik nog vragen of het dan één dagje mag worden. ik moet wel wat uren draaien maar dat zou lekker zijn. nou ik ga ervan door, hopelijk valt het mee.
Mijnkleine wat een leuk kaartje hebben jullie uitgekozen! Heel origineel. Spannend zeg die voorweeën, ben je ondertussen al aan het bevallen?? Je kleintje moet nog heel even wachten hoor... Ariel was Rosalie ook groot of is alleen deze baby aan de grote kant? Bij mij hebben ze ook niets gezegd over eerder bevallen hoor, ze laten de natuur zijn werk doen, misschien dat ze wel gaan inleiden als de kleine echt te groot wordt, maar dat doen ze niet zo snel geloof ik. Hoe gaat het nu met je eigenlijk? Weet je de uitslag al of je de griep hebt? Ik hoop het niet voor je en dat je je snel weer een stuk beter voelt! Mag je tamiflu gebruiken als je zwanger bent? Knuffel voor jou. Pluk hopelijk gaat het een stuk beter met je heup! En ik hoop ook dat je schoonouders de hints door gaan krijgen zodat jullie rustige laatste weken hebben voordat jullie met z'n viertjes zijn!
Hahahaha, nee, ik ben niet aan het bevallen, hoor.. Was even bang van wel vannacht, want ik werd wakker met verschrikkelijke krampen in mijn onderbuik, maar na een bezoek aan de wc, was me wel dudelijk waarom. Mijn darmen moesten zich in een keer legen en dat vond mijn buik niet fijn Da's verrot wakker worden zeg.. Ik heb wel wat meer 'last' van harde buiken, dus ik doe het weer rustig aan.. Heb vandaag alleen maar gestreken! Maar 't ventje moet nog wel ff blijven zitten. Ik wil niet straks in de Achterhoek bevallen van't weekend, hoor.. Het hoeft ook niet per se met een foto en ze hebben een heleboel eigen ontwerpen, hè? Je kan hem zelf ontwerpen, maar ook de standaardkaartjes gebruiken die zij daar hebben! Fijn weer wat van je te horen trouwens!
Sofie dat kunnen bekkenklachten zijn bij je schaambeen, erg vervelend! En weinig aan te doen helaas. Pluk wat een ontzettend schattig kamertje zeg en mooie schilderijtjes heb je gemaakt! Heel creatief. MamatoB hoe gaat het met jou??
Merakli wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Ook alle andere dames die hier last van hebben wat vervelend voor jullie. Hopelijk kunnen jullie op een ander moment je rust pakken. Ik heb er gelukkig nog geen last van, wel van het wakker liggen 's nachts, maar dat zie ik alleen maar als voorbereiding op de gebroken nachten straks Andi oh spannend zeg, harde buiken, ik hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten! Lekker wakker worden is dat ja Oh jouw bevallingsverhaal was ook bijzonder zeg, jeetje, en de 2e keer kan het nog sneller gaan he?! Je buik is ook mooi zeg.
En mijn lieve buddy's: Booky ik hoop dat jullie toch wel snel een jongensnaam zullen vinden of dat het een meisje is, dan heb je helemaal geen probleem meer Fijn dat alles goed was bij de vk, alleen wat rot dat die zenuw verkeerd zit, dat zal wel pijnlijk zijn Hopelijk is het snel verholpen. Fijn dat de kaartjes naar tevredenheid zijn, weer iets wat je kan afstrepen op het lijstje! MamaVanBas wat vervelend dat je kleintje dwars ligt, ik hoop dat 'ie toch nog besluit te draaien, maar als hij/zij al zo vast ligt zal dat lastig worden... Dan hoop ik dat een draaipoging wel gaat helpen. Ik hoop dat je je snel ook wat beter gaat voelen, maar de verhuizingsstress werkt natuurlijk ook niet mee. Dikke knuffel voor jou en gewoon je hart hier uitstorten hoor als dat goed voelt! En veel succes met de naam en het kaartje uitkiezen!
Zo bijna de hele pagina in mijn eentje volgeschreven Torties nog maar één dagje!! Fijn dat ze al zo vast ligt, spannend hoor. En complimentjes zijn altijd leuk Ik ben erg benieuwd of jij de volgende bent die gaat bevallen... Joyce vervelend dat je je niet lekker voelde gisteren, is het alweer wat beter ondertussen? Jusi wat een lief klein mannetje is Kenji zeg! Ik hoop echt voor jullie dat hij snel op gewicht is en mee naar huis mag. Dat zal een bijzondere dag voor jullie zijn. Veel sterkte met het op en neer naar het ziekenhuis gaan en geniet maar van jullie mooie zoon! Zo nu ga ik maar even iets anders doen, ik zit al weer iets te lang achter de pc. Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, dat komt de volgende keer dan wel weer.
Wauw Twinkeltje, haha jij hebt even lekker je best gedaan . Haha je lult zo een pagina vol in je eentje
Haha ja goed he?! Toch maar wat meer komen hier, dan hoef ik niet 30 pagina's terug te lezen ofzo Ik heb nog even naar de foto's van Kenji en Damian gekeken en ik kan me gewoon niet voorstellen dat wij ook straks zo'n hummeltje in onze armen zullen hebben. Ik vind het echt een wonder!! En nu ga ik echt even rusten, tot later!
hoi meiden, Poeh wat is er weer veel gekletst! Hier is nu weer alles rustig. vanochtend rond 7 uur wakker geworden met flinke harde buiken en pijn die uitstraalde naar mijn liezen. Dit heeft zo'n 1,5 uur geduurd en daarna was weer alles rustig. Zullen wel oefenweeen geweest zijn denk ik. Bij laatste controle lag kleintje wel al helemaal ingedaald en vast in het bekken dus ben benieuwd wat ie de komende weken nog gaat doen. Ik zag een mooie foto van Kenji voorbij komen, wat een knapperd zeg en ook een hele mooie naam! zo, ik ga nog even wat eten en dan weer heerlijk languit op de bank. Ben ik wel aan toe na een dagje visite van schoonouders!
hallo, ik ben weer klaar met werken. poeh, nog twee weken: even doorbijten Nina!!! Het viel op zich mee omdat mijn leidinggevende echt veel rekening met mij hield alleen nu heb ik één harde buik na de ander. zo lekker ontspannen op de bank!tot morgen en welterusten meiden
@ Twinkle; nee Rosalie was niet groot. Die was 3280 gr. en 50 cm dus gewoon gemiddeld. Moet woensdag weer naar de vk en dan ga ik het wel even bespreken allemaal.
@ Twinkle. Dankje, ben ook heel blij met mn kamertje! Ja, per 31augustus rijdt mn vriend binnenland.. Tot de kleine er is, dus ik heb gezegd tegen de kleine dat hij/zij vanaf begin september mag komen . Haha.. En dan neemt mn vriend 3 weken vrij.. Heerlijk! Gelukkig is met jou ook alles goed.. Vind het ook zo gek als ik naar die foto's kijk van die kleine hummeltjes.. nog even, en dan zitten wij ook zo!
Mijn vriend die neemt pas vrij als de kraamverzorgster weg is. En overdag slapen baby's eigenlijk altijd dus vind het ook niet zo erg dat ie er dan niet is
OOh Mare lekker aftellen nu nog 2 weken. Hoop dat de harde buiken een beetje afzakken. Mannetje neemt hier ook vrij als de kraamverzorgster weer weg is.. HEERLIJK