September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, dat is waar.
    Maar mijn vriend is internationaal chauffeur, dus het is wel even lekker om dan vrij te nemen, hij heeft nog 4 weken aan vrije dagen, hij heeft nog geen vakantie gehad dit jaar!
    De 2 wettelijke dagen is hij thuis, dan maakt hij de rest vd week nog vol met werk. En dan 3 weken vrij..
    Moet er ook niet aan denken dat hij gelijk maandag t/m zaterdag weg is!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee maar das ook logisch! Is zeker wel lastig dat je vriend zo vaak van huis is?

3. Ja, kan er eigenlijk wel goed tegen..
    Alleen soms maken de hormonen me het een beetje moeilijk de laatste tijd!
    Ben ook benieuwd hoe het straks gaat met de kleine..

Jouw man/vriend is wel elke avond thuis denk ik?

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ariel shit van je rug. Hoe voel je je verder?

Eerised het lijkt mij ook pittig hoor, zeker nu met die hormonen. Mijn mannetje is 's avonds over het algemeen gewoon thuis. Alleen nu niet en morgen niet en volgende week, haha. Maandag moet hij werken in Brussel, dus zondag gaat ie er dan al heen. Pff ik vind het niks hoor ;).

Heb trouwens net foto's van het kamertje gemaakt. Het is nog niet af, alleen de basis staat maar dan hebben jullie een beetje een indruk. Zal ze even in het album zetten.

5. Je kan er tegen of niet denk ik..
    En je moet er ook wel heel zelfstandig voor zijn en ook best sterk in je schoenen staan soms!
    Want het is zo anders als je vent elke avond thuis is.

Ben benieuwd Booky :D

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja inprincipe wel :) T gebeurt wel regelmatig dat ie pas thuiskomt als de kleine op bed ligt, maar ik zie em dan natuurlijk wel gewoon. Maar t gebeurt wel eens dat ie Rosalie op zondagavond ziet en dan dinsdagavond pas weer.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik sta daar echt niet sterk genoeg voor in me schoenen. :) Word al gek als die een keer cursus heeft en dan 2 nachten weg is :D

O ben benieuwd Booky!!

8. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Zo bij de gyn geweest...alles was in orde en het is alleen maar wachten tot dat de weeen doorzetten en regelmatig worden...
    we konden het koffertje al in de auto zetten zei die..haha ik vind het prima dat die nu in de gang staat...
    omdat de andere gyn's op de verloskamers regelmatig iets zeggen over het feit dat mini meisje klein is..uuuuhhh ja ik ben maar 1m54 en pappa slaapzak 1m75 en indo dusss
    maar de gyn zei is altijd wel wat...zo zien we haar ook nog eens...en we weten toch dat ze klein is dus verrast worden we niet..en het is eigenlijk ook maar gissen..je weet het pas als ze eruit is...
    verder nog even over pijn bestrijding gehad...en er loop een onderzoek bij de ZH ...en doe je dan daar aan mee dan kan je in een van de twee groepen komen...1 groep krijg meteen hoe dan ook een ruggenprik en de ander groep word zolang mogelijk er van af gehouden....maar krijg wel een spuitje of andere middelen aangeboden...of je doet niet mee en dan word er in overleg met mij welke pijn betrijding het beste is...dus ik denk er nog over na...volgende week weer een afspraak en groei echo wat wel leuk is he...

9. Ja idd.. Jij ligt dan iig wel lekker naast je vent!

Haha en ik word gek van blijdschap als ik 4 nachten met hem samen ben, zoals aankomend weekend :D , dan ben ik zo blij als een klein kind haha!

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Slaapzak, fijn dat alles goed was. Lastige kwestie met die pijnbestrijding. Hier in het ziekenhuis zijn ze er erg makkelijk mee en stelde ze het zelf voor tijdens de bevalling.

Foto's in mijn album.

11. @ Slaapzak.. Wat spannend, dus het duurt niet lang meer bij jou?!?!? Of kun je zo nog lang doorlopen..?

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Eerised kan ik me helemaal voorstellen dat je daar super blij van wordt. Om 4 nachten bij elkaar te zijn :D

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Man ik brand hier weg van het maagzuur. Hebben jullie daar ook zo'n last van?

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik word echt helemaal van het maagzuur! Niet normaal meer eet Rennies als snoepjes ongeveer!

15. @ Booky.. Leuk hoor je kamertje, ben benieuwd als het helemaal af is!

Ja, echt ik ook nu.. verschrikkelijk erg. Heb er wel vaker last van, maar momenteel echt hééél erg, bahh!!

16. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Heb even terugelezen maar weet echt niet meer op wie ik moet reageren, jullie kletsen heel wat af zeg!

!!ego bericht!!

Ben net thuis, mijn vriendin die is nu op dit moment aan het bevallen (nog steeds, van 10 smorgens al) van haar overleden kindje, o mijn god.....zoooo triest!!!!!!! Lichaampje is eruit alleen haar hoofdje zit er nog in!! Sorry..........snik snik!! Heb heel wat afgehuild dames, baby is helemaal compleet, 2 handjes en 2 voetjes met tenen eraan enz enz....alleen heel klein! Jemineeettje ..................ik heb er gewoon geen woorden voor, zo triest is dit!

Even bijkomen........

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje Ladymoi, wat onwijs heftig. Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent.

HAHA ja hier mannetje ook WEER Rennies laten halen. Vla schijnt ook te helpen (tijdelijk :(). Maar goed dat is de enige kwaal dus ik mag niet klagen. Maar jeetje vervelend is het wel dat zuur.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He wat vervelend zeg. Moet er echt even van slikken. Vreselijk heel veel sterkte!

19. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL

Dit is echt heftig....vind het voor haar zo erg....

Ik heb ook zo een last van maagzuur...vreselijk!

20. @ Ladymoi, wat heftig zeg.. Echt verschrikkelijk!
    Sterkte.. Pffff

Ja ik heb ook weinig klachten hoor Booky, maar dat maagzuur.
    Heb wel al de hele middag/avond een pijnlijke buik, harde buiken en bij bijna alles wat ik doe pijnscheuten..
    Straks lekker op tijd slapen!

Deel Deze Pagina