Harde buiken hier nog helemaal niet. Kleine ligt wel met het koppie naar beneden maar heeft nog alle ruimte. NOg niet ingedaald dus..... Heb even een foto van het kamertje van Mats erin gezet. Zelfde kamer, zelfde meubels, andere kleuren andere opstelling
@ Ladymoi.......pppppfffff......geen worden voor.....ik kan alleen maar alle goden , engelen of wat er ook maar is bedanken dat mijn mini meisje me de darmen verrot aan het schoppen is...
Misschien een hele stomme vraag, maar waar hebbie jullie de kleding? Wij hebben hier ook een niet al te groot kamertje voor de baby 6m2 En daar staan dus nu een kledingkast, commode en wieg ingepropt... Vind trouwens met dat zilvere leuker
Rechts van de commode (gelijk rechts) hebben we nog een inbouwkast. Dat is idd wel ERG lekker. Vind het nu al behoorlijk proppen. Mats heeft nu echt een balzaal qua kamer.. Zal morgen daar foto's van maken. Haha ik vind dat zilver ook veel leuker nu, hihi. Nu nog een andere lamp en mandjes, nog een plankje ophangen blablabla. Heb vandaag een muursticker besteld die komt op dat zilveren vlak aan de rechter kant.
maagzuur!!!!????? lijkt wel zoutzuur!!! bleh....oja soms lijkt het wel of mini meisje en schep heeft daar binnen en dat ze zich zelf eruit aan het graven is....is niet fijn hoor.....
Hihi heel herkenbaar allemaal! Ik dacht net ff dat ie dr echt uitwilde ofzo...Maar dan via de zijkant
Ja idd...dat doe ik dus ook maar het is zo moeilijk!! Sorry dames dat ik jullie zo laat schrikken met mijn verhaal, wil het kwijt! Vindt het zo confronterend om haar te bezoeken met mijn dikke buik soms, zelf zegt ze dat dat onzin is en niet zo stom moet doen!
@ Ariel.. Hahaha dat had ik ook net, gek is dat he! Ik zeg nog tegen de kleine, hallo daar moet je er niet uit hoor.. @ Booky.. Vind dat zilver ook leuker hoor! Ik heb ook niet zo'n groot kamertje, net groot genoeg..
Ik zou echt willen dat ik iets kon zeggen om je op te beuren ofzo. Maar kan gewoon woorden vinden... En het is heel logisch hoor dat je het kwijt wilt, ik zou dr ook over willen praten. Sterker nog dat heb ik net ook gedaan met me vriend vind het zo erg.
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAAA Ja hier lijkt het af en toe alsof die kleine uit een ei komt. Man man een uitbraak vanaf de zijkant . Ladymoi, kan me heel goed voorstellen dat je het kwijt wilt. Inderdaad erg moelijk om mee om te gaan, jij gelukkig met je mooie dikke buik... Beste vriendin kreeg te horen dat het kinderen krijgen bij hun HEEL moeilijk gaat worden. Op dat moment wisten wij net dat wurmpje nummer 2 eraan kwam. Vind het erg lastig af en toe...
@ Ladymoi, je kan hier altijd terecht hoor.. Praat er vooral over! Echt veel sterkte, ook voor je vriendin.. Ik ga nu ook afsluiten, krijg ook last van mn rug, en de harde buiken worden steeds erger en krijg ook pijngolven de hele tijd.. Toch niet weer voor/oefenweeën? Duik mn bed in, en hopelijk zakt het dan.. Liefs
Dank je wel! fijn! Ik ga denk ik ook slapen....heb ook van die pijngolven en harde buiken de hele tijd...waarschijnlijk weer oefenweeen ofzo...heb er veel last van!! Slaap lekker en succes met je weeen en rugpijn!
JEETJE..wat is er veel geschreven op 1 dag :s @mannen: hoe lief ook..ze begrijpen er inderdaad geen snars van soms, lijkt het. Net als dat ik het met hem wil hebben over bevallen, dan zegt ie maar: dat gaat goedkomen. Jah..vast wel..maar daarom wil ik je er nog wel even over spreken. Zucht! Eerised: fijn dat alles okee was! Kalm aan he..met die oefenweeën Pluk: sommige mensen ontlenen hun bestaansrecht aan de werrkelijke of veronderstelde waarde die ze voor een ander hebben. Vervelend is het wel! Naiobi: handig zo'n crea man! Schiet ook niet op..zo'n verkoper... Torties: fijn..ook alles goed en uk al helemaal startklaar. Nu gaat het grote wachten beginnen voor je..vanaf morgen "mag" het ook echt komen! Spannend!! Booky: ook al een stempel van goedkeuring op je gekregen van de VK..mooi! Hee Twinkle!! Vervelend van je waardes maar fijn dat ze je goed zullen checken. Dikke knuf terug voor jou! Rox: je hebt een prachtige buik, meid! Jaa Andi is nog gewioon aan het zwangeren Jesenmo: da's niet fijn wakker worden zeg! Ariel: da's rot zo'n zere rug. Ik hoop, dat je toch een beetje kunt slapen! Kleding gaat hier in de vrij ruime kledingkast. Slaapzak: ben benieuwd wat je besluit over dat experiment.. Ladymoi..soms schieten woorden tekort..zoals nu. Ik zal een kaarsje branden voor je vriendin en haar vlindertje! Ik ga me straks eens hijsen in mijn superhoge bed. Ik heb in allerijl nog een krukje gehaald om erin te komen! Hier hangt de hele waslijn vol met kleertjes ( deel staat in mijn album). Wat heb je dan ineens een boel was zeg! Na mezelf te hebben gedwongen meer maar gedoseerd te bewegen is de pijn iets afgenomen. Het valt niet mee om dapper te zijn, maar het wérkt wel.
Nou ik meld me weer....na een uurtje of 4. Pfff Dacht nog: ik word wel mooi voorbereid op de tijd die gaat komen als wurm er is ( qua slaapuurtjes dan..ik mag toch hopen dat die vreselijke pijnen dan tot het verleden zijn gaan behoren). Nou ja..nog maar een uurtje of wat spelen, dan is het bekken hopelijk weer in model gezakt en kan ik nog ff wat slaap meepikken...
Pfff,dames, ik let ff niet o en kan meteen heel wat pagina's bijlezen Jeetje, ladymoi, ik vind echt heel erg moeilijk voor jou en je vriendin! Wil je vanuit hier een knuffel geven, weet ook niet zo goed wat te zeggen.. Fijn Eerised dat je mannetje wat dagen vrij is! Mijn hubbie neemt hier straks 4 weken vrij zodra de kleine er is.. Hellen, klopt wel ja dat mijn buik erg laag zit, maar ventje is dan ook al wel ingedaald, dus dat scheelt ook een stuk! En idd, ik zwanger nog lekker door, hoor.. En balen dat je weer zo beroerd geslapen hebt! Maagzuur.. Ik vreet hier ook momenteel Rennies bij de vleet.. Om niet goed van te worden!! :x Ariel, nog een beetje kunnen slapen?? Slaapzak, begint dus al wel spannend bij jou te worden! Pff, mijn hubbie vindt het nu al spannend. Ik zeg: Man, wanneer ik 37 weken ben geweest, dán is het pas spannend, hoor.. Hier druk met tassen inpakken en 100x controleren of ik niks vergeet voor van't weekend logeren. Gabriël wordt om half 2 al opgehaald door mijn opa en oma(zijn overgrootvader en overgrootmoeder ) en hub en ik gaan 's avonds met de trein naar m'n mams toe. Ik voel me hier alleen niet al te sjofel, beetje misselijk, dus da's wat minder..