September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd Merakli ;) :D

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Nou ze hebben er niks aan gedaan hij is nu open, wel met een pleister erop ivm dat er nog vuil uit kan.
    De ontsteking moet eerst weg:(
    Over 10 dagen weer voor controle naar het zh.
    Dus dan gaan ze kijken of het eruit kan, moet het weer open grrr!

Zo nu ff alles bij lezen, stelletje kletskousen:D

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Eerised, bij mij staat de vluchttas al klaar, maar meer omdat manlief dat al graag wilde hebben.. :D
    Het enige wat hier nog moet gebeuren is het bed omhoog en de ondersteek halen en manlief moet de box nog verven, maar dan zijn wij ook helemaal klaar!
    Voor dit weekend is wel mijn vluchttas uit elkaar geplukt, omdat hubbie graag wilde dat ik kleertjes voor de kleine meenam stél dat er wat gebeurd van het weekend.

En dank jullie voor de plezierwensen.. Zal wel lukken :D
    Gabriël is hier anderhalf uur geleden al opgehaald door mijn opa en oma, blij dattie was toen die in de auto zat.. 't Is zo'n gek met autorijden joh.. :D Als't goed is, zijn wij vanaaf rond half 9 in Aalten en dan worden we nog opgehaald.
    Over een uur moet ik de bus hebben, dus 't is nu gewoon wachten totdat ik weg kan. :p Huis is al helemaal netjes en spulletjes die ik zelf moet meenemen staan ook al klaar dus...

Wens jullie allemaal een fijn weekend!

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Mare, eee ja hormoontjes...je wordt er helemaal anders door.

Maagzuur, af en toe mot zeggen al een week niet (ahum afkloppen)

@booky, das toch mooi, geen excuus hoor!

@Hellen, zou indd vragen of ze je niet kunnen inleiden.
    Met mama gaat het nu ook niet goed!

@Eerised, lekker 2 daagies weg;)

@Ladymoi, ik heb er ook geen woorden voor....heeeeeeeeel veel sterkte.

@Merakli, zit jou ook niet mee.

@torties, hormoontjes...hier ook af en toe een huibui:(

@Rox, oooo lekker meis.

Vluchttas, nog niet...wel een goed idee om er al mee te beginen.

@Merakli, Gefeliciteerd kiz!
    Haha turkse mannen en romantisch gaat niet samen:D

@Andi, veel plezier!

Heb mn tukkie gedaan maar voel me niet zo lekker, beetje raar in mn hoofd, en ik heb nergens zin in.
    Heb totaaal geen energie, pfff dat weer hier wordt je indd niet blij van.

5. @ Merakli. Gefeliciteerd!

@ Andi veel plezier dit weekend!!

Ik ga me nu douchen, en dan mn vriend ophalen bij zn werk, die is ook weer terug in het land met zn gele truck!
    Dan nog wat boodschappies doen.
    En morgenochtend vertrekken we naar Arnhem, mn vriend moet shoppen. Ik wil ook shoppen! Ik mag kleertjes kopen op zijn kosten maarja heeft nu weinig zin :( .. Na de bevalling weer!
    En dan naar het hotel en lekker genieten van het nog samen zijn en het lange weekend! (al zijn we niet echt samen, want die kleine wil ook overal bij zijn haha..)

Liefs

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jessica: oh dat is vervelend zeg, dan blijf je maar lopen met dat ding. hopelijk kan ie over 10 dagen wel weg en hopelijk lekker voor de bevalling begint.

@merakli: van harte gefeliciteerd. wij zijn gelukkig allebei niet zo romantisch dat scheelt weer :p

@andi: heel veel plezier!

vluchttas hebik nog neit gepakt maar de meeste dingen liggen wel klaar om gepakt te worden. maarja vanaf morgen moet ik hem misschien wel bij me hebben aangezien ik minstens een week niet in mijn eigen huis kom... eens kijken wat ik vanavond ga pakken

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Merakli gefeliciteerd meid !!
    @ jessica, hopen dat de ontsteking over gaat.
    @andi en eerised fijn weekend !!

Hier gaat het ook weer wat slechter, ben weer beetje misselijk en erg moe, maar moet zo ook nog ff boodschapjes doen.

Manotje ligt lekker even te slapen, dus heb wel ff rust nu.

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Merakli GEFELICITEERD met jullie trouwdag!

Jessica, balen dat ze nog niks konden doen :(. Hopen dat over 10 dagen de ontsteking weg is.

Eerised heel veel plezier dit weekend met je mannetje en de kleine ;)

Joyce, hoop dat je je vandaag nog een beetje beter gaat voelen.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Lady moi, heel veel sterkte meid.

Merakli Gefeliciteerd

Jessica, klinkt nog steeds heel erg au.

*ego bericht*.

Vanmorgen dus weer een afspraak bij de poli van de gyn.
    Gewicht 118.3 (dus in totaal nu 8 kilo aangekomen)
    bloeddruk 115/70 prima dus.

Toen wachten tot we naar binnen konden.

tot onze grote verbazing wordt er nu meegedeelt dat de Glucose tolerantie test 1 waarde had die te hoog was.
    2 uur na het drankje had het beneden de 6.2 moeten wezen en was dus 7.2.
    Leuk dus ik heb aangegeven dat ik het wel heel raar vond. 4 weken geleden bellen ze me met de mededeling dat de test volkomen normale uitslagen had.
    3 weken geleden zei de gyn vaag iets over dat het iets te hoog was maar heeft niet uitgelegd hoe en wat alleen dat mijn vliezen eerder konden knappen.
    En nu vertellen ze dit weer.:x

Maar goed ik moest dus maar even een bloedsuikerdagcurve prikken, prima, waar is het apparaat dan neem ik dat mee naar huis.
    Nee zo werkte het niet het was de bedoeling dat ik even kwam om nuchter te prikken, na mijn ontbijt, na mijn lunch en na mijn avondeten.

Whahahaha grapjassen je denkt toch niet dat ik 4 x op 1 dag naar deventer heen kachel (das een uurtje op en neer) voor een prikje in mijn vinger :$,
    Dus heb het zelf maar even geregeld dat het bij de huisarts kan (is nog geen 5 minuten fietsen).

Toen vroegen ze nog hoe het met mij ging, dus alle klachten maar eens op tafel gegooit.
    Antwoord: Ja we begrijpen dat het zwaar is maar ja je hebt een litteken van de keizersnee dus wij kunnen ook niet veel.

(nou wat dacht je van mij gewoon weer opensnijden ;)).

En als laatste of ik nog vragen had.

EEEeeehh ja, is mijn kindje al ingedaalt (niet dus :x, heeft nog alle ruimte en het ziet er niet naar uit dat ze eerdaags in gaat dalen dus ik zie met grote vreze tegemoet dat ik de 43 weken gewoon weer ga halen).
    Klopt het hartje (nog) goed- hebben ze geen dopler dus moest de echo erop :D

Nou maandag naar de huisarts die dagcurve laten prikken en dan woensdag weer terug naar de gyn (maar dat is pas om 16.30 uur:$)

* einde echobericht*

Vanmiddag nog even geshopt, 2 broekjes voor de kleine (krijg alleen van die gekleurde broekjes en in vind een oranje broekje onder een roze shirt niet altijd even mooi dus een witte en een grijze bijgehaald), nieuwe telefoon (de oude hield steeds na 5 minuten gesprek al op, dan was de accu alweer leeg)
    En Kylian werd op slag verliefd op een speelgoedvliegtuig (net nieuw in de collectie), en ach hij had nog geld van zijn verjaardag dus vooruit dan maar :D

Groetjes Anita

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Jeet Pluk je bent bijna 38 wk en je kindje nog niet ingedaald :( balen zeg..
    en echt heeel erg raar van die glucose testen.. gewoon vaag dat het al een aantal keer veranderd is! ene keer zeggen ze dit andere keer dat :S

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ja had vandaag ook echt iets van Steek het maar op een plekje waar de zon nooit komt en heb thuis lekker een plak cake genomen.

Groetjes Anita

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello!!
    Ik heb geen Mexicaanse griep!! :D:D Maar gewoon een normale.... Overleven we ook wel weer!
    Heb vandaag ook 2 kittens gehaald! Vind het zooo leuk! Ff kijken of ik er straks een foto van kan maken :)

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou het in ieder geval wel ff aankaarten bij de Gyn, inleiden doen ze waarschijnlijk pas vanaf 38 weken. Dus ik weet niet hoe ver je 4 september bent? Want k geloof nie dat je op medeleven van die andere droplul hoeft rekenen....

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje daar word ook ik niet vrolijk van! Hopen dat de kleintjes het daarbinnen te warm vinden en er snel uit willen!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Iemand van de februarimama's die heeft zo'n wieg en gaat em weg doen geloof ik. Van kindekeklein, zal ik even informeren voor je wat die kost?

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat fijn!!! Echt onwijs goed nieuws!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nog niet, me schoonzus heeft me koffertje nog :( Krijg em als het goed is dit weekend terug en dan ga ik em klaar maken.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Pluk....hopen dat de kleine snel indaald!

Eerised heel veel plezier van de paar dagen met je mannetje!

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ pluk
    groot gelijk heb je, hihi :D

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @merakli gefeliciteerd meid! hopen op een toch nog romantische avond!

@pluk jeetje lekker vooruitzicht 43 weken!?!?!?

@eeerised veel plezier met je mannetje

Mijn verlof is officieel begonnen!!!!!!! volg. week alleen nog administratie en even de salon schoonmaken.. maar alles op
    MIJN tempo!!! heerlijk!

kwam thuis mannetje had lekker een mc flurry voor me gehaald en een bos bloemen! liep naar boven en bij het bad en in bed rozenblaadjes! met massage olie en badolie... word een leuke avond!!!

Deel Deze Pagina