September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ariel gefeliciteerd met je gewone griep! das een opluchting!!!!!maar wel snel beter worden hor!

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    je zou iig even kunnen informeren, dat zou ik lief vinden.

ik kom net van me werk en me man is hier nog niet klaar met inpakken en ik moet mijn tas nog pakken en wilde eigenlijk douchen maar ik zit er helemaal doorheen. ik kan wel janken. echt shit. en morgen moet ik om 8 uur klaar zijn terwijl ik pas om 12 moet werken maar dan beginnen ze al met de verbouwing.
    ik zie het nu even niet zitten dus. ga me tas inpakken en dan slapen (alsof dat gaat lukken...)

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ...volgens mij mis ik enkele pagina's....

Merakli: nog van harte met jullie trouwdag!

Goh pluk, wat een gedoe in het zieken huis zeg..gelukkig dat je bij de HA terecht kan voor die dagcurve. Heb um al 2 keer moeten doen, maar gelukkig hebben ze hier waar ik woon een priklab. Ik zou er ook niet steeds een uur voor op en neer gaan rijden!

Jeej! Ariel heeft geen tacokuch! Dat is fijn, meid! 4 september ben ik bijna 38 weken. Maar ik hoorde al dat het beleid is om je door te laten dragen. Ik heb me er ook al in verdiept inmiddels en er zijn ook best veel tegenstanders in de bekkenwereld tegen inleiden. Het zou - door de weeën opwekkende middelen dan ook te snel en heftig kunnen verlopen, wat ook funest is voor je bekken.

Owww...Jocruella mag haar kleine man mee naar huis nemen. SUPER! En nu gewoon gaan genieten!

Rox: hehe..eindelijk verlof! IK hoop, dat je er nog even van kunt genieten.(Zo te zien gunt je man ook dat je geniet ;) )

Pff Mare..is wel een beetje veel allemaal he. Doe kalm aan hoor!

4. @ Rox, wat lekkerr.. Je bent lekker verwend dus!

@ Ariel, goed nieuws! Gelukkig..

@ Pluk, wat een gezeik in het ziekenhuis, lekker is dat. Nou hopelijk heb je genoten van je plak cake :D , en idd steek het lekker waar de zon niet schijnt haha !!

Ik ga nu ff m'n spulletjes pakken, en dan lekker naar bed..
    Morgen op tijd uit bed, en dan eerst ff struinen in Arnhem en dan naar het hotel!
    Word een gezellig weekend samen met mn vent. Heeeerlijk!

Iedereen een fijn weekend, en tot maandag!
    Liefs..

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb dr een berichtje gestuurd voor je.

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank jullie wel meiden voor de felicitaties. Zoals Jessica het zegt: Turkse mannen en romantisch gaat niet samen:D. Ben al blij dat hij het herrinnerde. Niks bijzonders gedaan, met zijn tweetjes buiten de deur gegeten en hadden een taart gekocht. Ben blij dat ik met hem ben getrouwd:).

@ Jessica, vervelend dat je over 10 dagen weer terug moet, hopen dat ze het dan eruit kunnen halen.

@ Anita, wat vervelend dat op en neer rijden zeg. Hoop voor je dat je voor 43 weken gaat bevallen.

@ Ariel, wat fijn dat je een normale griep hebt:D

@ Rox, geniet van je verlof!!!!!!!!!!!! En wat een lieve man heb je, wordt je toch verwend.

Ga toch maar weer proberen te slapen.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    morgen allemaal,

ik zou willen zeggen dat ik er weer fris bij zit, maar helaas... ben als sinds kwart over 3 wakker. en nu zijn ze bezig met de verhuizing: wat een lawaai. maar ik zie erg naar het resultaat uit!
    nu ben ik alleen erg misselijk, ik denk dat ik zo maar eens naar de winkel ga en broodjes ga halen ofzo. en dan om 12 moet ik werken.

@rox: geniet lekker van je verlof!!!

@ariel: dank je wel. en fijn dat het geen mexicaanse griep is maar alsnog hoop ik dat jij je snel weer beter gaat voelen!

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen,

Ladymoi, jeetje wat een ellende is dat met je vriendin!! Heel veel sterkte!

Hellen, dat cirkeltje is echt vervelend! Herken het wel hoor, ook je angst. Probeer er niet teveel bij stil te staan, geen enkele vrouw en geen enkele bevalling is te vergelijken!

Torties, hoe herkenbaar die tranen! Soms moeten ze er gewoon even uit. Lekker laten gaan die handel :) .

Super nieuws voor Jocruella, inmiddels zal hij al thuis zijn, wat fijn!!

Rox, haha ja dat zal wel wennen zijn ineens zo hoog! :D

Eerised, lekker als alles geregeld is he!

Jessica, balen dat ze weer niet echt hebben kunnen helpen..

Andi, fijn weekend!

Eerised, jij ook een fijn weekend met je vriend!!

Joyce, hopelijk gaat het wat beter!

Pluk, wat een ellende! Gelukkig kun je het wel bij de huisarts laten prikken! En meteen even lekker geshopt na al dat rot nieuws!

Ariel, gelukkig een gewone griep en geen Mexicaanse! Beterschap!!

Rox, oeh dat klinkt super!! :D Daar zul je we van genoten hebben!!

Mare, dikke knuffel en doe lekker rustig aan!

Merakli, beter laat dan nooit, gefeliciteerd! En klinkt toch als een heerlijke avond!

Pff die temperaturen hoeven van mij ook zo nodig niet! Hier hebben ze al 33 graden gemeld voor donderdag :( Ben nu al een en al vocht!

Vluchttas, heb wel de fotocamera al opgeladen en ga vandaag maar eens het belangrijkste bij elkaar zetten. Wel zo'n fijn idee
    om alles op tijd klaar te hebben.

Vandaag wordt het bevallingsbad geleverd, ben benieuwd!

Weer een waardeloze nacht gehad, dus heb vanmorgen lekker lang op bed gehangen :) Verder niet veel speciaals hier...

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    WHOEHOE Ariel, gelukkig maar een gewoon griepje :).

Wauw Rox wat een attente man heb jij. Haha denk dat ik mijn mannetje dat ook maar eens moet laten lezen ;).

Mare, werk ze vandaag....

Mijnkleine, ooh ga je voor een bad bevalling?? Super zeg.

Eerised, je leest het niet meer maar veel plezier in Arnhem.

Hier heerlijk geslapen, Mats werd pas om 9.00 uur wakker :D. Daarna even met z'n 2-en naar de markt en dorp geweest. En ondertussen heeft Bookyman de schuur opgeruimd en alles gelijk weg gebracht :).

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Helleu!

Na een waardeeloze nacht kom ik maar niet op gang. Ik moet nog van alles doen en ik ben eigenlijk te futloos en gepijnigd. Dus ik sleep me van klusje naar bank naar klusje naar computer en zo hoop ik alles af te krijgen.

Volgens mij zijn mijn zwangerschapshormonen besmettelijk: mijn nijn is schijnzwanger! Ze is druk bezig om een nestje te bouwen...

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Rox
    de kast waar je de boekjes enzo van de kleine in het staan, hoorde die bij het kamertje of heb je die los erbij gekocht? ik zoek ook nog zoiets.. weet nu niet waar ik de leesboekjes moet laten!

by the way leuk kamertje en mooie spulletjes!!
    en geniet lekker van je verlof ;)

@ Hellen hihi grappig zeg van je Nijn!
    sterkte vandaag.. het valt ook weer niet mee he met die warmte

mijn lief is als een schoonmaakking de badkamer en toiletten aan het schrobben, was ie druk met het putje van het bubbelbad bezig, haren en vieizigheid eruit enzo, gaat er iets mis met de stop die via zo een draaiknop dicht en open gaat..
    nu als je de stop erin doet werkt dat systeem niet meer zeg maar..
    dus ik ga nu maar ff naar de badkamershop, hopelijk hebben die een oplossing want het pinnetje waar de stop nomaal op zit is naar beneden in de afvoer gekukeld..
    :(

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Mare; ik heb dr gemaild en ze wil er graag 130 euro voor hebben, dat is incl. Kaki hemeltje en beddengoed.

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @torties nee hij hoorde niet bij het kamertje.. hij is van gewoon van ikea(expedit serie)...altijd leuk!

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Torties das balen van je bubbelbad. Wij hebben van die whirlpoolreiniger. Bad vol laten lopen. Dopje van dat spul erin en bubbels aan en het is weer lekker schoon :D.

Hellen rustig aan hoor met je klusjes! Hihi grappig van je nijn!

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @pluk, jij had gister ook een lekkere dag:(
    43 weken zijn ze gek of zo?
    Hier gaat ze strippen als ik tot 42 weken loop...is dat dan geen optie, maar dan eerder???

@Ariel, fijn dat het geen mex.griep is, beterschap in iedergeval.

@Rox, wat een romantische man heb je!

@Merakli, dat is ook leuk en lekker taart!
    Heb je nog kunnen slapen?

@Mijnkleine, die vk's van mij doen het niet, maar mij lijkt het ook fijn om in bad te bevallen!

@booky, lekker:D dat heb je soms gewoon nodig.

@Hellen, Ach wat lief.

@Torties, dat is balen.

Hier gister avond weer eens krampen gehad, dacht eerst dat ik ging beginnen:(
    Echt aan de onderkant en bij mn liezen, maar op bed gaan liggen en toen zakte het.
    Vanmorgen had ik trouwens donkerbruine afscheiding, wat dat nou weer is?
    De baby kamer is nu echt af het rolgordijntje hangt!!!
    Alleen nog even het raampje zemen.
    zal trouwens zo een foto plaatsen van het plekje, er komt wel nog steeds vuile boel en bloed uit, vandaar dat ik nog steeds met een gaasje loop:(

Ooo meiden wat is het heet he, voel me gewoon een vetvlek bleh.

16. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
  17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Jessica ziet er beter uit zo denk ik toch of niet :) Ja heb nog wat kunnen slapen. Mannetjes is nu bezig met de tuin (eindelijkkkkkkkkkkkk) en gaan straks barbequen.

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey hey,

nou heb ik het gevoel dat ik een paar berichten mis, of ik heb er gewoon overheen gelezen.

ik mocht gelukkig twee uur eerder naar huis van mijn werk, dat was een opluchting. nu hoef ik eigenlijk nog maar 3 dagen te werken. wat ben ik blij zeg.
    ik ben nu helemaal gesloopt maar kan lekker uitrusten.
    de muur is al verplaatst en de keuken is eruit gesloopt. het gaat allemaal voorspoedig. alleen heeft mijn man een verkeerd werkblad gekocht... en geeft mij de schuld. eens kijken of hij hem nog kan ruilen.

zo ik ga lekker uitrusten!!!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Zie is die van mij toch stiekem turks al probeert hij dat te verbergen met zijn blonde (nou ja grijze) haren en blauwe ogen :D

Hellen ,hier ook hoor ik zie er erg tegen op om door te lopen tot het vanzelf begint vooral ook omdat het hoogstwaarschijnlijk toch overtijd gaat.
    Aan de andere kant snap ik de gyn ook wel, ze willen liever niet inleiden omdat door het 'geweld' van de weeën (die bij een inleiding erg sterk schijnen te zijn) het litteken van de keizersnee kan knappen en dat wil ik natuurlijk ook niet.
    Ze willen het nu gewoon per keer bekijken dus we zien woensdag wel weer verder, eerst maandag even mijn vingers lek laten prikken.8)

Onze shop cruise is vandaag gewoon door gegaan.
    Kylian heeft nu alvast nieuwe schoenen (maat groter dan dat hij nu zit) want nu zat er 60% korting op en dan heb je merkschoenen voor € 20,-.
    Hij heeft alvast een nieuwe winterjas (van de Takko dus niet duur).

En mama heeft nieuwe dekbedovertrekken gehaald, lig ik er toch nog een beetje mooi bij tijdens de kraamtijd in onze sterk verouderde kamer (tja kinderkamers gingen voor:))

Jessica zo te zien geneest het goed meid.

Groetjes Anita

20. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Merakli, afiyet olsun kiz;)
    Lekker dat je tuin wordt gedaan, hier volgend jaar ivm de beeb.

@mare, das lekker, en dan eindelijk verlof!

Pluk:Zie is die van mij toch stiekem turks al probeert hij dat te verbergen met zijn blonde (nou ja grijze) haren en blauwe ogen :D

@pluk, haha:D
    Ja he alleen jeuken die pleisters;)

Hier heeft Mehmet gelukkig eten gemaakt, ga ook lekker vroeg naar bed, lekker cold case kijken en HVN.

Alvast weltrusten en tot morgen;)

Deel Deze Pagina