Ik ben zo moe meiden.......mannetje heeft mij op de bank geparkeerd onder de fleecedeken, is zoonlief naar (uiteraard) de schaatsbaan brengen, gaat zelf even naar zijn ouders en komen straks samen weer terug en ik was verplicht te blijven liggen. Zijn jullie ook zo moe? Ik kom maar niet uitgerust. Verder eigenlijk nergens last van.
hihihihihi ik vandaag ook maar die van mij gaf heel licht streepje aan maar ja normaal testen ze niet zo vroeg zecht ze omdat de meeste vrouwen onzeker worden van een licht streepje maar ze zecht in jou geval is het al anders je hebt al 3x mee gedaan dus en je hebt altijd bij ons een lichte streep of je nu 7 weken of 3 weken zwanger bent streep is zelfde ik mag volgende week donderdag al beginnen omdat mijn lichaam zo veel hcg aan maakt
kun je ook aanvragen bij je vlos of gyn ik heb ze gekregen van de gyn maar eten is niet erg als je je drinken maar binnen houd heb ik ook gehad en de gyn zij eten maakt echt neit uit lichaam maakt genoeg reserver aan waar de baby voeding uit kan halen maar hou je je drinken ook niet binnen dan ?
Klopt je kindje pakt zijn/haar voeding wel van jouw reserves, maar vocht is wel belangrijk want uitdrogen doe je nu eenmaal sneller dan verhongeren. Groetjes anita
@ Tinkerbellmama ja ik ben ook zo moe kan de hele dag slapen vandaag gyn gebelt en gezecht dat ik zo moe ben die denkt dat ik verder heen ben dan 3 weken maar dat betwijfel ik had het vorige keer ook met 3 weken al dat ik zo moe en misseluk en hoofdpijn had en toen geloofde hij ook neit dta ik pas3 weken was 1 week later echt gehad en toen zag hij alleen nog maar een ringetje in de baarmoeder (dus 4 weken zwanger hihihihihihi) maar ja heb volgende week ook een echo omdat hij denkt dat ik langer zwaner ben dan 3 weken maar goed we zullen wel zien of hij gelijk heeft of niet hihihihihi
@ alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd! Hier ook niet echt misselijk dus ik herken je gevoelens Betty Boop, ik ben wel heeeeeeel erg moe en m'n bh's passen al niet meer. Verder schrijf ik niet veel mee omdat ik het allemaal eng vind tot de echo en ik moet met schaamte bekennen dat ik door de hormonen en alles wat er de afgelopen maanden heeft afgespeeld (miskraam/operatie er achteraan) hardstikke depressief ben. Ik kan niks van niemand hebben en ben helemaal in mezelf gekeerd. Ik hoop dat het grotendeels over is na de echo over anderhalf week.... Ik wil ook zo graag gezellig met jullie meekletsen en giechelen en meedromen maar ik kan het gewoon niet opbrengen op het moment. Ook vind ik het moeilijk hier al mijn gevoelens kwijt te raken omdat ik een nare ervaring heb gehad met de feb mama's. Ik lees wel aldoor mee hoor hoe het met jullie gaat
Ik ken het gevoel wel een beetje hoor mamadeluxe, ik heb vorige week ook even een paar dagen gehad waarin ik het allemaal niet meer geloofde. Totdat mijn man zei dat het niet eerlijk tegenover het kindje was dat ik het aan het dooddenken was . Maar ja het is ook zo moeilijk als je 1 keer weet hoe mis het kan gaan, net alsof je jezelf op die manier al aan het indekken bent voor als het dan weer mis blijkt te zijn. Of zo iets Groetjes Anita
@chrizzy, schamen, ach als je normaal altijd een heel sterk en positief vrolijk persoon bent, en nu zit ik er als een zoutzak bij, dan schaam ik me wel een beetje ja hahaha, ik begrijp het niet hoe het kan dat ik me ineens zo voel in zo'n korte tijd...
@pluk, ja precies, ik heb ook wel zoiets van als je op een wolk zit, kan je eraf vallen, en hard ook. Als je niet eens op die wolk gaat dan kan je er tenminste ook niet af vallen...
heey meiden zouden jullie ook nog even mijn leeftijd 27 jaar erbij willen zetten en als dit goed gaat wordt het ons tweede kindje danique* in ons hart en dit brusje gr miriam en tjee wat beppen jullie veel zeg niet bij te houden hihi knuf miriam
wat kleppen jullie veel darcy had het al gezegt...dacht dat we bij de sept 2007 mama's veel kletsten lol haha was bij pag 57 en nu al 72 wow. ga niet alles lezen hoor, dus nieuwe meiden welkom! Voel me zooo moe, en moet tussendoor echt iets eten anders wordt ik beroert. Mn man is zaterdag naar Turkije gegaan omdat zn neefje van 14 jaar overleden is dus hij komt maandag pas weer thuis. Moest het via msn vertellen dat hij weer papa wordt. en ze zijn bezig om dubbele beglazing in de keuken en biuj de slaapkamer van mn dochter te plaatsen en dat is koud, wat een tijd ook he maar ja wel mooi opgeknapt. Hier ook al een zwangerschapsbroek hoor maar ja wat wil je na 3 zwangerschappen (tussen mn dochters een mk). Denk dat ik volgende week de vk maar opbel, weet ook niet zeker of ik wel 4weken ben kan ook langer zijn, maar wil iniedergeval samen naar de vk dus noeg even wachten.
Ik mag me hier ook komen melden! Net gebeld met het ziekenhuis, ZWANGER! Het word ons eerste kindje, ben 28 jaar en als het goed is, ben ik op 18 september uitgerekend! Ik ga eerst maar s een mooie banner uitzoeken!
Nee dames, vocht hou ik ook niet veel binnen. Vandaag zijn de drie kopjes thee wel binnen gebleven , de appelsap ed kwamen er even hard weer uit :sick: . Ik weet wel dat vocht het belangrijkste is , maar ondanks de misselijikheid knort mijn maag wel, hoe irritant is dat! Maar ja, alles wat ik eet komt er weer uit, schiet lekker op zo... Syboena Ik moet maandag toch naar de gyn, kan ik het meteen aan haar vragen! Mamdeluxe Jeetje jij ook al een nare ervaring met een andere mam-groep (ik dus ook met de juli07-groep, dus ik schrijf ook niet alles op hier)> Ik kan me heel goed voorstellen dat je depressief bent, is ook niet niks natuurlijk wat je allemaal meegemaakt hebt. Ik hoop dat het genieten kan beginnen voor jou als je je echo hebt gehad volgende week! *KNUFFEL* Tinkerbelll Tis 15 uur geweest , en? Kunnen we je welkom heten hier? *EDIT* Welkom! BettyBoop Waarom zou je kip met philadelphia niet mogen? Zitten toch geen rauwe dingen in of rauwe melk? Dus volgens mij mag dat gewoon. Tinkerbellmama Yup, hier ook moe. Zoonlief wilde vanmiddag dus NIET gaan slapen, dus daar ging mijn tukje op de bank... Kar76
Jammer toch dat we niet standaard met een parachute uitgerutst zijn Maar je depri voelen wordt ook omschreven als een zwangerschapskwaal, schijnt toch door de hormonen te kunnen komen. Weet wel dat er postnatale depressies bestaan misschien is dit een prenatale depressie Groetjes antia
@tinkerbell gefeliciteerd! @tantan, wow ik lees nu pas dta je zo beroerd bent, ik heb ook zo'n 36 weken (van week 4 tot 40) gespuugd toen ik zwanger van de eerste was, wat een hel was dat. Ik leef met je mee, ik zou gauw om die pillen vragen dan. @pluk, ja prenatale dperessie, dat bestaat, het zou goed kunnen dat dat hier het geval is mar ik wil niet tot overhaaste conclusies overgaan, eerst maar eens kijken hoe ik me voel na de echo
Ik heb met mijn vorige zwangerschap ook zetpillen gehad die hielpen redelijk de moeite waard om het aan te kaarten meid alles beter dan in het ziekenhuis belanden toi toi
Hey Tinkerbell, Proficiat! Weet je wat jouw hcg waarde was? Ik ga vrijdag om mn hcg te laten prikken. Ik vind het spannenddd. Groetjes kiki
Dank je wel meiden, voor jullie felicitaties! Mn HCG waarde was 25, nog erg laag, maar wat wil je 2 dagen voor NOD! Moet volgende week woensdag nog een keer bloed laten prikken om te kijken of t goed gestegen is! Het is een erg onzekere periode, zeker na mn vmk, 2 rondes geleden... Hoop dat t deze keer wel goed gaat! Hebben jullie ook zo'n ongi krampjes gehad rond de innesteling? Kiki wanneer heb jij positief getest, zie dat je 1 dag verder bent dan mij!